Honda CBR 900 RR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első a kompresszió mérés. Addig nem megyünk sehova. Ez szabály. Tudom szerszám de van olyan hogy csak odatartod. Töl egyszerű megcsinálni.
Bicaj szelep egy cső gumikúppal egy óra ami mér legalább 15 bar -ig-. És kész. Ha nem is 100% a pontosság de jó összehasonlítani a többihez. 1 óra alatt összedobható a műszer. Addig nem is mennék tovább amíg a mérés nincs meg.
Köszönöm.
A kompresszió mérés még vissza van, csak még vennem kell vagy csináltatnom kell a mérőhöz M10-es adaptert. Addig is gondoltam végig nézek amit tudok, gyertya cserét már próbáltam, de azt hiszem a karburátorra is ráfordulok még.
Egyáltalán nem mondtál hülyeséget. Az 1. és 4. henger egyszerre kap szikrát azaz egyikben munka ütem van a másikban értelemszerűen szelepvaltas ahol nem számít a szikra. És igen nyugodtan cserélgetheted a trafókat figyelve hogy a vezettelek azért maradjanak a megfelelő hengerhez.
Gondolom a kompresszió mérésen túl vagy és megfelelő ha már a karbiknal és gyújtásnál jarsz.
Másik hogy mikor jár a motor egy pici hidegindítóval ha megpermetezed a karburátorok légszűrő oldalát azonnal tudatja veled hogy kap e anyagot. Ha akkor beindul az a henger akkor karbi.
Gyertya is lehet.
Szal kompresszió szikra és üzemanyag.
4.-ik akart lenni
Sziasztok, ha tudna valaki segíteni azt megköszönném.

Van egy 99-es 919-em és a 4 henger nem akar menni, karburátor szétszedve kipucolva, most a gyújtás gondot szeretném kizárni , jelenleg a gyújtó trafónál tartok.
A kérdésem az hogy ha a vele együtt járó henger rendben van (1-es), amely ugyanarról a trafóról kapja a szikrát akkor nem lehet trafó gond, illetve jól hiszem hogy itt fel is lehetne cserélni a vezetékeket mert az azonosan járó hengerek egyszerre kapnak szikrát, de ilyenkor csak az egyiknél van sűrítő ütem, a másiknál kipufogás, vagy most nagyon nagy hülyeséget mondtam?
Sziasztok! engem 954-hez érdekelne váltó kukactengely ha valakinél van esetleg elfekvőben... ha esetleg csak egyben van valakinek váltója akár az is érdekelhet...
Sziasztok! 929RR-re való kormánycsutkákat keresek jobbost, balost, hátha van valakinek felesleges. Köszi!
Szaloki Balázs Bp. tel: 204317157 - Tőle rendeltem én is fejidomtartó konzolt 3 nap múlva meg is kaptam, egyébként bármit be tud szerezni.
Sziasztok, sc28 as cbr 900 hoz keresek elsö féktárcsákat, ha esetleg valakinek lenne eladó, ne tartsa magában, köszönön, széles utat :)
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy 954rr-hez fej idom +lámpa, ill fejidom konzol van-e esetleg eladó valakinek,minden segítséget szívesen fogadok! Szép napot
később megtisztítom és mérek. ez ilyen.
kosárral vagy csak fém és kopó lamella ?
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy 96-os sc 33-ba kellene 16-os első kerék,felni.Lenne-e vkinek eladó?Fekete lenne az igazi,de az se baj,ha más színű.Elég sürgős lenne sajnos.Bontók megvannak,sugóban 25-öt beszélnek,az azért nem épp olcsó..
Nagyon szépen köszönöm,ha tudtok segíteni,válaszolni,tippeket adni!
Széles utat!
Sziasztok!Valakinek cbr954-hez jò àllapotù komplett kuplung esetleg?
Még egy megoldás lehetne, régen ez segített egy gyenge első fékemen.
A lehető legpuhább betétet raktam be és azzal jobb lett!
Igaz hogy hamarabb elkopik de ez amúgy is újra ferroddolozott betét volt amit fékes csinált.(Nem volt drága)
Kérhettem puha betéttel és az lett a jó...
Mielőtt valaki majd csóválja a fejét nem volt vele semmi gond, nem vált le a ragasztás sőt sokan onnan szerezték be a H.busába is a fékbetéteteket és gond nélkül.
Ennek a féknek tényleg ,csak így kell fognia' a nagy lassulást az elsővel érjük el a hátsó pedig kanyarban kicsit rásegít a fordulásra de úgy hogy ne blokkoljon még véletlenül se én most cseréltem hátsó tárcsát betétekkel de csak azért,mert nagyon vállas volt a tárcsa százezer Km felett vagyok..
Nem gond! ;)
Nincs annak baja, ennyit tud. Enyémre is sarokkal kell ráállni, ha valami komolyabb hatást akarsz de akkor meg hirtelen és adagolhatatlanul bekap.
Spiccből csak egy gyenge lassulást tud. :D
Ráadásul ha nagyon erőlteted, villámgyorsan elkékül utána meg nyikorog egy darabig.
Max. Kresz-tartozéknak jó meg kemény féktávon stabilizálni.
Az enyém is ilyen épp hogy csak érzem a fekhatast .
Egyesek szerint az pont elég szerintük a fék a gyáváknak kell (persze ez csak poén)
Sziasztok
919 es gépem van. A hátsó fék igyekezetem ellenére egy nagy rakász sz**!
Új Nissin fékbetétek, olaj csere és légtelenítsések ellenére alig érzem hogy fogna. Tárcsát is felcsiszoltam és tisztítottam...
Nagyon erősen megtaposva is közepes a fékhatása.
Valakinek tapasztalata vagy javaslata a javítására???
Hihetelen hogy ekkora tárcsával ennyire nem fog.
Nagyon köszönöm a fáradozásod Pepe, sokat segítettél, hogy megkérdezted! Így most már tiszta a kép és még 1x köszi! Üdv: L.
Sziasztok!
Cbr 929/954 rr gyári dob eladó szép állapotban.
Ár: 20000ft.
Kúpos emelő kell. 2 féle van nekik, az egyik Bike-Lift, 26800 Ft. az emelő és 5800 hozzá az adapter (párban persze) a másik nóném, 16500 az emelő és 2800 az adapter.
Az emelő minden esetben ugyanaz, az adapterekből bármilyet beletehetsz, kúpost és villást is előre vagy esetleg "sínest", ami lényegében egy L vas-adapter és a hátsó lengővillát is emelheted. Ilyen van nekem is, kúpos előre és L adapter hátra. Nekem csak egy kisipari valamilyen emelő van de azért megteszi, vagy 15 éve vettem.
De használhatsz hátra is villásat, ha van emelőszemed.
Nem gáz, akkor majd ma arra kanyarodok és meginterjúvolom őket.
Igen, az segítene, de "asszem" a 17 órát már lekéstük.