Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motor 2 évvel ezelőtt szét lett szedve,kerekek szétfűzve,felnik porfestve,küllők feketére horganyozva,kerékagyak újrafestve és szintelen lakkal lefújva,váz porfestve,,kerékcsapágyak újak,láncszett új,gumik újak.Felújítás óta kevesebb mint 10 alkalommal használt.A fiam esett vele egyet(kormány bal oldala enyhén elgörbült) és azóta nem hajlandó ráülni.
Nagyon jó általános állapotban eladó.A motorján a számlán látható javítások,cserék a számla alján lévő összegben 85ü, óránál lettek elvégezve.Most 127 ü.óra van benne.Van még hozzá alu.blokkvédő,olajszűrő,fékkar.Előzőleg egy lány volt a tulajdonos!tel.202959404
küldj nekem egy email címet légyszives.., és oda irok......
Nekem van. Hívj fel.
Üdv!.. nem bont valaki CR 80-at?.. ilyen első tárcsa csavart keresek....M6
Nem, hülyeség. Mit védenél vele? 3000Ft-os idomokat? Csak a rezonátort kell védeni, annak gyártanak védőt, ez az egyetlen ami fektetéskor sérül a motoron. De a bukógomba nemtudom, hogy jutott eszedbe, próbáld meg fokozoatosan lefefektetni a motort, és nézd meg hogy mielőtt leérne a kormány, mennyire kellene annak a valaminek kinyúlni a váztól, úgy nézne ki mint egy csopper lábtartókeret :)
Keskeny a váza egy cross-nak, nem egy sor4-es motor ez...
Üdv urak 17es 36 küllös 3.5" rafot felnit keresnek 650 r hez kérem ha valakinél kallódik jelezze köszi:)
Sziasztok, kérdésem az lenne, hogy egy 1991-es CR250R hez szoktak bukó gombát tenni? és ha igen milyet? Van valakinek? egy fényképet tudna készíteni róla meg a méreteit megírná?Akkor tudom milyet kell keresnem. Előre is köszönöm!
Sziasztok, kérdésem az lenne, hogy egy 1991-es CR250R hez szoktak bukó gombát tenni? és ha igen milyet? Van valakinek? egy fényképet tudna készíteni róla meg a méreteit megírná?Akkor tudom milyet kell keresnem. Előre is köszönöm!
Vidd el szerelőhöz, majd az megmondja mi a baja.
Sziasztok!
Valakinek nincs esetleg használaton kívüli hátsó sárvédő 2003 crf450 hez?
csak mert mindenki azt írta hogy szelep gond van..hát nem az! szikra van...és azt hogy csináljam?
Ha kompresszio van, anyag van, akkor ne szedd darabokra a motort baszod :) Lelehet hogy gyújtáshibás lett nem? Nézz egy gyújtó tekercs ellenállást.
a szelepek rendben és még sem indult..
Egy ismerősömmel motoroztunk pályán, félreálltunk kajálni majd kaja végeztével oldalba rúgtuk a motorokat és elkezdtünk visszamenni a pályára, egy lejtőnek kellett lemenni, gurultunk, az ő motorja megállt és már nem sikerült elindítani, ez egy crf450 volt, mondom hát csak a gyertya lehet. Mint kiderült kettétört a dugója, el se hittem, egy kis gurulástól ilyen feszültség lesz a dugóban.
Kompressziót is mérjetek, ha van anyag, szikra is akkor annak mennie kell.
jól lett összerakva minden a jelnél volt! de szelep csere nem volt
ha a szelephézag elmegy nullára ... "beverődik" ... az csak szelepcserével orvosolható.
( hézagállítás után a vezérlés jól lett összerakva??)
szelep hézag megcsinálva...még sem indul
akkor ott a gond ... lásd :#5383566 hsz
szívónál nincs szelephézag
nézd meg a szelephézagot..
kicseréltem a gyertyát új van benn
Gyertya?
hát tudom hogy oda kell figyelni rá de épp ez a furcsa hogy hazajöttem vele és semmi gond nem volt! állt egy hetet és szikra van benzint kap de nem indul
Képzeld el, hogy általában így van mindennel. Egyszer csak tönkremegy, egyik napról vagy egyik pillanatról a másikra. Mit hittél, hogy először lesz rossz aztán jó? :)
Furcsának furcsa, de szokjál hozzá, hogy egy 4T cross motort vettél, ami nem a heti zsebpénzt igényli, kell neki a folyamatos odafigyelés és a karbantartás.

Biztos hogy múltkor volt jó és nem azelőtt egy kicsivel vagy akár sokkal? Nehogy átbassz minket mert biztosan megharagszunk.
csak az a furcsa hogy múltkor még semmi gond nem volt vele!