Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát, ahogy elnézem erre még egyszer ennyit rá kellene költenem Műszerfal, világítás, indexek, idomok, festés, és még a motor blokkot nem is láttam . Ne hari de ennyit nem ér meg nekem! pl: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_mtx_125_50_ulesfutes-40873
82
Lehet hogy valahol érintkezési hiba lehet...
Ja most az van, hogy alapjárat is jó csak kicsit még nem elég a benzinszint a karbiban, kicsit feljebb állítom majd!
Kösz!
Elec.
A túlfolyón kidobta a taccsot! De mostmár jó, van alapjárat...
Elec.
Helló!Nekem lenne egy eladó 94-es mtx-em!125-ös,kockavázas!Üzemképes,de nem tökéletes!Használni használható!Kispénzé adnám kp-ba!Csere is érdekel!Akit érdekel írjon a: cziprusz@freemail.hu-ra vagy cziprusz601@freemail.hu és hivhat is a 06306013543-as tel számon!Nem mindig vok elérhető a térerő miatt!
Szerintem nézd meg, h megy-e áram a trafóig!
HA nem akkor haladj visszafelé, aztán csak meg lesz, h honnantól nincs zeusz!
sziasztok!
nincs valakinek 18 crss gumija?
Eladó 1000ft
Van egy érdekes problémám, remélem valaki tud segíteni.
Tegnap estefelé kimaradozott a szikra ha jobban odahúztam(6,5e+ fordulaton kb), reggel pöccre indult, aztán kb másfél km el arrébb leállt, nem is tudtam elindítani. Vártam vele egy kicsit, megrugdaltam párszor és beröffent, aztán megint leállt. Hazajöttem gyertyáért, összeraktam, de megint ugyanazt csinálta mint előző este, most meg megint nem akar elindulni se. Nincs szikra, kb 3 órája még minden harmadik-negyedik rúgásra volt(de akkor se valami erős), azóta meg semmi - tuti, hogy nem gyertya hiba, leszedtem a pipát és ott néztem. Kicseréltem a vezetéket ami adja a naftát a gyertyának, de semmi eredménye nem volt - ez meg elég gáz, mert reggel menni kéne dolgozni.
Minden elektronika működik ezen kívül, világítás-duda van, szóval egyáltalán nem értem(nem akksiról megy.) Valakinek van ötlete?
OK. nekifutok ha nem javul a helyzet, ha dúrok kicsit találok is itthon szimó úszót, most elméletileg az úszóm jó, csak mégis folyik a benya, nem akar zárni a tűszelep.
Hello
Nekem is pont ugyen ez volt a probléma az úszóm kb 3-4 db-ban volt.
3-4 hét kemény próbálkozások árán rájöttem hogy nem fogok találni, ezért egy ismerősöm ajánlotta hogy neki az egyik haverjának ugyan ez volt a baja és őő egy simson úszót tett bele és tökéletes.
Elmentem és vettem egyet(500 ft) igaz egy kicsit alakítai kell rajta de még mindig jobb mint egy karbit venni ami kb 10-15 rugó jobb esetbe.
Ui nekem is probléma mentesen működött.
Sziasztok!

Egyik haverom nemrég vett egy 25ös mtx vizes blokkot.Akksi nélkül akarja használni de nemsikerült neki bekötni mert nincs szikra.....Szval ami a blokkból jön az megy a cdi-be.Cdiből melyik kábelek mennek a trafóra vagy mitkell bekötni ahoz hogy legyen szikra?Lámpa ilyesmi nemfontos csak menjen a motor mert egy másik vázba van beleépítve.Előre is köszi
Olyat ez nem tud!
Nem lehet, hogy vhogy a szelep van benne fordítva?! Olyat is hallottam már, de nem Keihin volt, hanem egy Amal... Üdv
Téves volt a feltételezésem, hibátlanul a helyén áll az úszó kipótlás, így a tűszeleppel van a gond, az nem zár pedig szemre nincs zömülve a gumirész a hegyén, próbáltam kicsit alacsonyabbra venni az úszószintet, de szerintem akkor sem fog zárni, valahogy rossz ez az egész tűszelep konstrukció, ennél még a simsoné is jobb. A 125ösé is ilyen hitvány ugyan? A végén kénytelen leszek egy tartályt rakni fel amibe belevezetem a túlfolyó csövet hogy ne pocsékoljam a benyát.
Helló.Az illetőt mnem125 néven keresd.Itt egy link.Üdv:Laci. http://blikk.vatera.hu/auto_mo...
Nem találok mnem vaterást sajnos, de a dt karbi jó ötlet köszi, csak csőcsonkos csatlakozás, de ezt megoldható lenne.
Én ragasztónak loctite ragasztót ajánlanék, próbáld meg én ragasztottam vele már pár benzines alkatrész, eddig bírja!
Megpróbálhatod a simson úszót is, valamint vaterán lévő "mnem" felhasználó nevű illetőnek is írhatsz, ő bont movikat hátha van neki!
Vagy esetleg ezt a kkovacs-ot kérdezd meg: http://auto-motor.vatera.hu/al...

Ha nagyon nem találsz semmit, akkor tegyél fel yamaha dt 80-as karbit az mikuni és szerintem simán tudod csatlakoztatni a szívócsonkra, és különolajzásos!
Értem, gyári karbi, elvileg Keihin... Ha legyártatod az úszót, az azért nem jó, mert más lesz a súlya. Akkor inkább Simson úszót tégy bele, azt nem kell gyártatni, ~500Ft... Majd írj, hogy mi lett vele... Jó8
És így van letörve belőle a darab.
Na így néz ki az én karbim belül.
Hát most csak az egészről tudok képet csinálni, mert fent van a helyén, holnap szétkapom és úgy lefényképezem. Sajnos sehol semmilyen megoldást nem találok, már két hete keresem a megoldást.Nem szívesen mondanék le a különolajzásról ezért akarnám megmenteni ezt a karbit. Gondoltam arra is hogy szerzek vékony rézlemezt és az egyik ügyeskezű haverommal legyártatom rézből az úszót.
Szia! Mi beszéltünk telefonon. Ha tolsz egy képet, akkor hamarabb választ kaphatsz utolsó kérdésedre. (Én láttam már Simson úszót is egy gyári karbiban, hogy milyen volt azt nem tudom, de benne volt. Talán egy próbát megér, de max. hosszas keresgetés után... Nem szívesen tenném bele.) Üdv
Sziasztok, alig találtam egy működő MTX fórumot, nemrég vettem egy levegős 80ast kereklámpást, sok alku után mivel hallhatóan hajtókaros és főtengő csapágyas volt, valószínű nagyon sok évet állt, ezek kész, vettem bele főtengelyt, koyo csapágyakat, a dual szimering vitonból kicsit feladta a leckét de lett, már megy de hogy szép hangja legyen ahhoz még meg kellene fúratni.

A nagy gondom az hogy valami tehetséges letörte az úszón lévő jobb oldali pöcköt ami támasztaná/vezetné a tűszelepet, és így kiesik a tűszelep menet közben és ha megállok folyik a benya, próbáltam ragasztani oda műanyagot, de vagy a ragasztót oldotta a benya vagy a műanyagdarabot. Keresek úszót de nem találok, ez miatt pedig egy új karbit venni, háát nincs kedvem. Valakinek van ötlete? Esetleg milyen karbi megy rá barkácsolás nélkül? DEllorto? És mi lehet ennek a karbinak pontos mérete típusa? Csak annyi van rajta:JAPAN és beleütve 16sw 00110
szia vendég
keresek honda mtx 125 jappán motorhoz
vizforgatot