Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy a Honda Spadának mennyi lenne az ideális szelephézag értéke? Ausztrál fórumon azt írták, hogy 0.15 és 0.20 között legyen mindkettő, máshol azt olvasom, hogy szívó 0.15 kipuf meg 0.20 legyen pontosan. Harmadik helyen, meg hogy mindkettő 0.17 legyen.

Valaki meg tudná mondani a tutit? Köszi előre is!
Hali Mindenkinek!
Mikor lesz VT találkozó?
GOLOTA!
Mailben ha jelentkeznél,megköszönöm.
cimem itteni nicknevem kukac és freemail hu
köszi
http://www.geocities.jp/motomo...

Nem tudjátok, hogy honnan lehetne szerezni ilyen hűtő-, és pociidomot?
halika melonni
nagyon úgy tűnik vmi változtatás van a gépeden,mert gyári állapotban 10ezernél 130 a tempó,és ha belegondolsz,36LEvel nemigen lehet Pedrosat lenyomni:)), az kb. 150-160as tempóra elég,ha ideálisak a viszonyok. Lehet hosszabb áttételt rakott fel elődöd,hogy túratempónál kevesebbett forogjon, ettől még nem megy gyorsabban, de a gyorsulása mérsékeltebb lesz, amit te nem érzel a 45 kilóddal:)).
90-130 között őrzi jól magát, Xelviske nem speedgép. Jó utat.
sziasztok :) tegnapelőtt a jó idő örömére megfuttattuk a xelvisemet az autópályán...ha 160km/h-t megy a 45kg-om alatt és 10-et forog "csak" akkor nagyjából mennyi lehet a vége? :)

azt mondta a párom aki mögöttem jött, hogy próbáljam ki, hogy mennyit tudok/merek vele menni és tudjam ,hogy hogy viselkedik alattam ilyen esetben. hát én ennyit mertem vele menni egyenlőre :) ebből úgy érzem nem lesz rendszer mert félelmetes is volt, meg a nyakam majd letörött :)
Ja, még egy kérdés. Van közületek olyan, akinek van tapasztalata Xelvis, vagy más motor újrafényezésével? Kb. mennyiért tudnám vajon a Xelvisemet újrafényeztetni, hogy ismét régi fényében ragyogjon? :) Meg vajon mennyi hozzá a gyári matricák újracsináltatása?
Sziasztok!

Kicsit megkésve, de a tavasz első jelei lassan kezdenek megérkezni. Kezdő motoros vagyok (1 éve motorozom, főleg Budapesten belül...) barátnőmmel egyre inkább szeretnénk rövidebb, majd esetleg hosszabb egy napos túrákkal próbálkozni. Van esetleg tippetek, hogy Budapestről kiindulva milyen rövidebb, fél-1 napos, lazább tempójú túrákat lehet, érdemes tenni a Xelvissel? :) Szép, hegyes-dombos táj érintése nem lenne hátrány :D Ismertek "bevált" útvonalakat?
Hali Cortes
A hűtőventillátor motorja műxik?
Mennyi lenne?
Hali Cortes!
Előre is köszönöm a képeket,itt az e-mail címem: bodoadamvtkukacfreemail.hu
Üdv:Ády
Hello!holnap csinálok neked mindenről képet,elnézést hogy nem írtam csak tegnap délelőtt balesetem volt,de holnap küldök képet árral együtt.Egy e-mail címet adhatnám és akkor a továbbiakat ott beszélnénk meg.Üdv Gábor
Hali Cortes!
A fejidom is meg a kuplung(felső munkahenger) is pluszban érdekelne még hogy mennyiért vesztegetnéd el ha nem törött a fejidom mivel az enyém vagy 20 darabból van összerakva
Üdv Ády
Hali Cortes!
A feszültségszabályzóról tudsz nekem képet küldeni?És mennyiért vesztegeted el?Az enyémben az egyik dióda összeéget és zárlatos így csak két fázissal használom a mocit...
Üdv:Ády
Hali foxbed!
Egyáltalán nem túlzás mivel a másik dolog amit nem említettem még az az hogy az olajszivattyú nagy teljesítményű a motor erőforrásához képest.azt a kevés olajat nagy fordulaton úgy felkapja hogy a főtengely már szárazon megy. csak tudom mivel nekem ez a hiba jött ki. fel kellett javítattnom a főtengelyt és a szervízben mondták hogy még a mai legújabb vtr 250eseknél is ugyanez a probléma nemhogy még a xelviseknél meg a régi vtknél...Szóval csak bátran a nívó ablak tetejéig szóló motornál az olajszintet tölteni.Nekem azóta nincs semmi bajom még nagy fordulaton sem.pedig öreg motor már mert most lett 30 éves és közel 110ezer km van már benne(24500kmrel vettem meg az óra szerint)
Üdv:Ády
Vt 250 f-ből megmaradt alkatrészeim eladóak.Fejidom,komplett gyújtás,olajpumpa,vízpumpa,vízhűtő ventilátorral,kuplung(felső munkahenger,alsó munkahenger csővel,blokkban lévő kuplungrész komplett)műanyagok,láncfeszítők,láncszett(első-hátsó lánckerék,lánc)hátsó gumi(alig használt),1szelepfedél,váltó kompletten,vezérműláncok,feszítők.15ezer együtt minden,akár külön külön is eladóak.ha érdekel írj vagy hívj.
Tyű, a 7,5l nekem nagyon soknak tűnik, én városban (72 kilósan) normális használattal nyáron 3,8-4l körül járok vele, ha nagyon emberkedek, 4,5l, egyszer volt 4,9, akkor mondjuk húztam neki országúton 100-110-zel, meg városban is hajtottam, hogy hazaérjek végre, mindezt kb. 5 fokban.
(Én a tavalyi megvételkor beállíttattam a szelepeket, karbiszinkron is volt, meg teljes átnézés, szerintem neked is érdemes lenne egy ilyet csinálnod, ha ennyit eszik... Vagy netán ennyire tüzesen hajtod a szegény gépet? )
Köszi az infókat, viszont szerintem amiket te írtál, az régebbi VT (VT250F?) blokkjára lehet igaz, ami neked van, ahol kell a 3,3l, tehát némi túltöltés, elvileg a Xelvis blokkoknál már nincs ez az olajellátási konstrkciós hiba, legalábbis ezt írta valaki itt régebben, amikor emiatt aggódtam :) Amúgy az én '92-es Xelvisemnél 2l-nél van középen a szint, 2,2 decinél álló motornál teljesen az ablak tetejénél van, járó motornál kb. a felénél.
Köszi az infót, végül én is rátöltöttem 1-2 decit, hogy járó motornál is harmadáig-félig legyen az olajszint, így szent a béke.

Egyébként megnéztük szerelővel a légszűrőt, kiderült, hogy gyakorlatilag teljesen új, gyári van benne, 20 000 km még simán benne van. Én városban használva évente kb. 1000 km-t használom, még ha túrázgatni megyek, akkor is ez a légszűrő, nos, elég lesz még egy darabig, úgyhogy megnyugodtam.
Az enyém a VT az óbudai egyetem előtt.:) Nem a Xelvis hanem a VT250F piros fekete gyári fény:). Üdv Amúgy eladó a kicsike:VT
Megmaradt vt alkatrészeimtől olcsón megválnék,(komplett gyújtás,feszültségszabályzó,olajpumpa,vízpumpa,lánckerék(első
hátsó) lánc,láncfeszítők,meg egy két apróság,ha érdekel vmi írj,megyegyezünk.
Sziasztok és üdv az új csapattagoknak is!

Rég nem jártam erre. Örülök, hogy sokan vagyunk aktív VT motorosok. Az enyém idén 20 éves és kb. 55.000km-t motoroztam az eddigi 5 szezon alatt.

Vt_win: Olajos témában nekem továbbra is a 2 l gyári + 2 dl rátöltés működik. Korábban a Castrol ActeGo 4T 20w50-et használtam, de 2 csere óta a SHELL ADVANCE 4T AX7 15W-50 olajat használom. Utóbbival csendesebb a blokk és finomabb a váltókapcsolás. Szűrőcsere minden alkalommal, Hiflofiltro 111-re. Levegőszűrő átalakításáról vannak képeim a profilomon, tökéletesen bevált.
Nekem is érintésre old a kuplungom, lassan lamellákat kell cserélnem. Jellemzően lamella kopás és/vagy nyomórugó fáradás lehetséges. Alkatrész ügyben ajánlom a Pink-motors-t Tatabányáról (utánvét, korrektek).

Melloni: Van tárolód a motoron? Én már úgy vettem, hogy le van fedve és fényezve a helye. Fogyasztás város: 3,6-4l/100km, nagyobb motorokkal tartva a lépést túrázásnál, szerpentinezésnél 5l.

Görbi: Alkatrész ügyben őt ajánlanám: Racskó László . Konkrétan mi baja a hengerfejnek? Sík ment el vagy szelepes, szimmeringes?

üdv,
David
Ajjaj bodoadamvt!
Én ezt azért nem tanácsolnám!
az valóban igaz,hogy kicsivel LEHET..sőt célszerű.. feljebb tölteni,de amit te tanácsoltál,kicsit túlzás..járó motornál ablak tetejéig...
Egyébként enyémen rajta van a feltöltés...
SZétszerelés után:2.5L
Olajcsere szűrőcserével:2.0L
Olajcsere szűrőcsere nélkül:1.8L
Én speciel ablak 3/4-ig töltöm álló motornál.
Úgy tudom,hogy az olajpumpát túlméretezték, tartós max fordulatszám körüli forgatáskor többet olajat nyom mint amennyi visszafolyik,ezért javasolt a KIS túltöltés.
Amit te javasolsz ott már a forgó alkatrészek belevernek az olajszintbe,ami teljesitménycsökkenést+habosodást,stb. okozhat.
De ezek nem megerősitett,nem hivatalos információk.
Persze a tétek a sorozat eleje gépek,az enyémek 88,90 és 90-es modellek,addigra biztosan módositottak,ha télleg volt tervezési hiba,
Üdv:)
Hali Vt_Win!
Simán töltsd fel az olajat a betekintő ablak fölé járó!motornál mert sajnos a japcsi konstruktőrök kicsit eltervezték a blokk alsó részét.mivel az olajszűrő bele van süllyesztve az olajteknőbe ezáltal kiszorítva az olaj nagy részének a helyét.Kb 3,3 litert szoktam beleönteni vagy icipicivel többet.az a lényeg hogy ha jár a motor akkor is ellepje a kémlelőnyílás tetejét és pár milliméterrel felette legyen az olajszint.
Üdv:Ády
Ti egyébként mennyi olajat szoktatok tölteni a Xelvisbe? Én vettem hozzá 3l-t, mert úgy rémlett, hogy 2l+pár decit írtak régebben itt a fórumon, de belement 2l és igazából a betekintőablakon szépen a két pont között van az olajszint. Töltsek rá még, vagy örvendjek, hogy maradt feleslegben? :D
(egyébként a sejtésem beigazolódott, az előző tróger szervizben valami hígabb, nem ebbe való olajat töltöttek, a Castrol 20w50-re való csere után sokkal szebb hangja lett!)
Szia! örülök, hogy írtál :) nem vagyok semmi jó elrontója, szívesen barátkoznék motorosokkal!
Majd a melonni@citromail.hu-n beszélgethetünk, ha gondolod, aztán amint az idő engedi talizhatunk is szép napot!