Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

foxbed
Jó olyantól tanácsot kapni aki tudja is miről beszél. Köszi a biztatást!
Ez tényleg jó.
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy VT-hez mennyi kuplungfolyadék kell(ami fékfolyadék, ugye?), meg hogy lehet-e kapni gázvisszahúzó bovdent? Ha igen, akkor mekkorát kell vennem bele?
bbg-Gabó
Te is a tankon kezdted?
Xelvisbe én is belehabarodtam,az volt az első a sorban...aztán jött a Spada,félévre rá a VTZ,aztán a második Spada.
De az eszem is mellette voksolt,már 2ésfél éve,eddig nem is bántam meg,remélem hosszú kapcsolat lesz,rajtam nem fog múlni,nem vagyok motorcserélgetős fajta .. '84ben vett ETZm is megvan még..
CB500-al kacérkodtam anno,de sem esztétikailag,sem technikailag,sem érzelmileg nem fogott meg + 30 kilóval nehezebb is.
Győr az sajna nem itt van,megülhetted volna ..
Nagy kalappal a mociszerzéshez...kell is hozzá,ha nem újat vesz a rájder
Köszi a válaszokat! Eddig én is az ajánlott típusokat néztem, de a xelvis-be szerettem bele. Remélem mielőbb lesz alkalmam megpróbálni, aztán majd kiderül, hogy nálam szóba jöhet-e.
adam993+bbg
A VT-k japán belpiacos gépek és a nem ép daliás japcsikhoz lettek méretezve,épp ezért itt európában a kissebb termetűeknek illetve hölgyeknek ideálisak. Kivétel a Xelvis,az már méretesebb darab,súlyra is..
A Spada,VTR kifejezetten filigrán,gyakorlatilag 125ös méret,a VTZ megegyezik egy ETZ250es méretével és súlyával.
adam...a te géped ne hasonlitsd a Xelvishez,nem ugyanaz a méretkategória...bbg-nek a VT-k valók,neked meg a Xelvis lenne a méreted.. ....össze tudom hasonlitani a gépeket,van pár db-om.....170 vagyok,igy a Spada még épp nem majomköszörű,a VTZm a kedvencem,méretileg is...a Xelvis meg még épp nem túlméretes, azt túrához és utassal használom,de mozgatáskor belé kell kapaszkodnom főleg teli tankkal..majd' 20 liter..,csomagokkal ..nemcsak a +20 kiló miatt,hanem mert jóval magasabban van a súlypontja.....persze ha már elkezd gurulni már nem annyira érdekes...de addig
http://cycle-ergo.com/

Megtaláltam neked. Nem tudom, hogy pont az a motor benne van-e, de keress hasonló ülésmagasságút. Meg egy picit kell számolgatni is:)
De akár a régebbi VT széria magassága is megfelelő lehet. Én 182 centivel bőven leérek 2 teli talppal, és még a térdeimet is hajlítanom kell. Sőt, néha kicsinek is érzem a motort.:D

Csak szemléltetésképpen. A bal oldali vagyok én a magam 182-3 centijével. Azért lehet látni, hogy nem olyan nagy ez a motor. De van is valahol egy weboldal, ahol meg lehet nézni, hogy melyik motoron, mekkora magassággal, hogyan néznél ki. Megpróbálom addig megkeresni.
bbg
Üdv itt:)
Ha a Honda CB500S-ről beszélsz,az 1az1ben Xelvis,csak a blokk más.
Csökkenteni csak a hátsó rugó leglágyabbra állitásával lehet,vagy ha átalakittatod a nyerget.
160 cm-hez VTR,vagy Spada ha biztosan talajt akarsz fogni lábbal.
Nem irtad merre laksz...:)
Üdv
Sziasztok!
Honda Xelvis vásárlását tervezem, de a környezetemben nincs senkinek sem ilyen motorja, hogy megpróbálhassam. Fő dilemmám az ülésmagasság. 160cm-es vagyok. Szerintetek leér róla a lábam? Lehet az ülésmagasságot valahogy még csökkenteni ennél a típusnál? (hasonló idomos Honda cb 500-assal tanultam, annak a magassága épp-hogy határeset volt: lábujjhegyen csak az egyik oldalra értem le.)
Gabi
Meg esetleg egy gázvisszahúzó bovden kellene!
A nagybácsim szerelő, ő csinálja motorikusan, én cserélek gumit, betéteket, kipucolom a hűtőt, kap új kuplung, fék, és motorolajat.
Szerintem a rendszeres és alapos karbantartás sokat számít nem a kilóméter. Én is főtengelyesen vettem de ez megelőzhető a rendeszeres olajcserével. Láttam mi van a blokkban, hát nem egy komplikált szerkezet. Vigyázol rá meg fogja hálálni. A természetes kopással nincs mit tenni ez van. A kuplungosokat meg meg kell kérdezni az nem kerűl semmibe. De elötte csinálj meg mindent amit megtudsz. (olajcsere, a munkahenger nem e akad. Stb.) Vigyázz hogy a munkahengereket belűről ne érje más olaj csak fékolaj mert a karmantyúk megdúzzadnak és azért nem fog működni. Hajrá már közel a tavasz. Széles utat.
Még arra gondoltam, hogy az talán olcsóbb, ha elviszem egy fékeshez, és csináltatok rá új ferodolréteget. Bár lehet, hogy nem is a lamellakopás miatt csúszik. Amúgy óra szerint 67000 km van benne, a valós olyan 80 körül lehet, ha ez számít:)
EBC CK1191 típus beszerzhetö nálunk. Csupán 11100 ft. Ez mondjuk szerintem rablás de a honlapon felsorolnak pár típust ami talán segít a keresésben. Sok sikert.
Más motorét nem tudom. A kis átalakítás meg azt jelenti hogy a karima ami van a termosztáton az nagyobb, amit vagy lekörszörűlsz vagy leesztergáltatod. Nekem egyszerű esztergályos vagyok.
És mi az a kis átalakítás?:D
Pont azért kérdeztem, mert az e-bay problémás. Más motoré nem jó bele? NSR, vagy valami?
Kuplung lamellát az ebay-en nézd meg.
A hőgomba Nissan Chery 1983-as típus 88 fokos.
A termosztát Suzuki Matuti 82 fokos kis átalakítással jó bele.
Cortez! Ha működik a termosztátod, faszán beáll középre a mutatód, és a kapcsoló kapcsolja a ventilátort, akkor azokra beruháznék. Meg az első keréknél, arra a lemezre, amiből jön ki a km óra hajtás, feltéve ha megvan még benne, és hajt is. Mennyi lenne ez?
Sziasztok!

Nem rég találtam rá erre a topikra. Szeptember óta VT250F tulaj vagyok. a motort 155 ezer forintért vettem, egész jó állapotban volt. Csakhogy eléggé szépen kajálta az olajat, szóval most nagyfelújításon van. Kap új gumikat, fékbetéteket, hűtő ki lesz mosva, folyadékcserék. Amúgy a motor '84-es. Szerintem jó kis gép, átlag 4-4,5 körül eszik 120-130-as utazónál. Viszont még van két problémája. Az egyik a termosztát/hőgomba nem jó, a másik meg az, hogy szar a kuplung. Azaz: Egyesben akarok gyorsulni, leugrok a kuplungról, akkor csak pörög, és elég nagyanyósan indul el. Vagy az a baj, hogy szintetikus olaj volt benne, vagy a lamella kopott, vagy még azt mondták, hogy lehet, hogy régi a kuplungfolyadék, és el van koszolódva a rendszer, így nehezen nyomja vissza a szerkezetet. Nektek mi a véleményetek erről? Itthon lehet kapni hozzá kuplunglamellát?

Amúgy ő a gép, új kipufogót csinálunk rá(ha már V2, akkor szóljon is:P), meg a plexi lesz lesötétítve.
Kosz babszi:)
Jól látod a helyzetet,mi is erre a következtetésre jutottunk....légszűrő nem lehet koszos és nem is az,mert 150nél még vidáman húz:)...a füst nem olajszagú...ezt elfelejtettem irni....tehát marad a benzinszint...azért is indul szivató nélkül....de nem éri meg babrálni,szétszedni a karbit,ami nem túl egyszerű....annyit nem ér az egész. Max egy fél literrel többet eszik,nincs jelentősége,mi az nekünk
Köszi a konzultációt
Kérdezd meg a Kacsó Gép KFT-t Taszáron nekem ők csinálták lassan dolgoznak de viszont profik. Az árajánlat ingyenes. Tudnak csúszócsapágyat gyártani és minden gépmunkát megoldanak.
Vagy szelepszár szimering de valószínűbb hogy magas az üzemanyagszint a karbiban, koszos a légszűrő, nem jól van beállítva az alapjárati levegö. Nem szabad elindulnia szivató nélkűl.
Hát eléggé barbár megoldás volt,több kárt csinált mintha úgy hagyta volna,akkor nem ette volna meg a főtengelyt.Elméletileg meglehet,csak most anyagilag nem állok úgy sajnos,de amint lesz rá lehetőségem megérdeklődöm,hogy mennyi lenne,mert meglehetne úgy csinálni.