Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia GKerekes!
Esztétikailag kifogástalan, még a hasidom is rajta van.
Jó ötlet a csoportos Xelvis gurulás.
Előbb találkozik kétszáz Harley, mint 2 Xelvis :)
Szia Bodoadamvt!
Veszem... valaki kérdezte nem rég, hogy miként lehet Xelvist vizijárművé manifesztálni. Nos, a színe már stimt!
Szevasztok! 1994 márciusi és ha jól emlékszem közel 40Ezer van benne óra szerint. Nagyon szép esztétikai és remélhetőleg kiváló műszaki állapotban van, minden esetre a jelek erre engednek következtetni. Ha meglesz a jogsim kerülhetnénk egyet a kántriszájdon, vagány lenne több Xelvis egy konvojban
Szia Gkerekes
Üdv a csapatban .
Engem is érdekel mint Dave78-t az évjárat meg a stb (pl.:hány km van benne meg hasonlók...)
Széles utakat és sok boldog km-t a motoroddal
Szia Dave78
Veszed hogy ez is kék? mintha nagyon ritka szín lenne Kezdenek sűrűsödni "kékek"
Üdv a csapatban Gkerekes!
Szép motort vettél, gratulálok! Mikori példány?
Szervusztok Xelvis fanok,-tulajok! Én egy pár hete lettem boldog Xelvis birtokos, de még csak most végzem a "nagy A" tanfolyamot. Alig várom már, hogy csavaroghassak a paripával. Addig is minden jót , széles utat és gumifákat! Pár kép a masináról...
Szia Adam!
Azért én sem napi 24 órában várom a motorozási alkalmat. :)
Ezért jobb a hétvége.
Sziasztok
Én is hasonlóan el vagyok eresztve mint Kobra111 de én azért mégsem tudok szinte bármikor menni mert nekem van maszek melóm(pénz mindig kell...asztalos vok)és kedves páromtól is függ hogy mikor tudubk menni
Én sajna munka nélkül vagyok itthon ,úgyhogy szinte bármikor tudok talizni , főleg Keszin.
Sziasztok!
Szuupi, jó lehetett a tréning. Én sem szívesen vállalánám be az oldalt ülős, kanyarodós témát. Már cseréltem idomot egyszer... :)
Adam, az áttétel blokknál és láncnál is különböző.
Valószínüleg másra hangolták a két motort.
Kobra111, a múltkori javaslatra mondtam a Dunakeszis talit.
Ha jönnél Te is + Sznuupi is, akkor igazi belpiacos röffenés lenne.
Helló bodoadamvt!
Azért ennyire nem súlyos a helyzet. :) A gázt én is húzom, csak szegény vt alszik még... De amíg van más darabokban addig nem akarom szétkapni, mert annyira nem nyugodt az életem, hogy párhuzamosan tudjak rá figyelni. :) Attól meg ne félj, hogy megsértesz. Nem megy az könnyen! =D
Satis
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ nyár közepe! hisz akkor már húzzuk a lóbőrt meg a gázt.És Te még csak akkor fogsz felébredni? (ne hari megsértettelek...bók volt )
Na tessék! A múltkor a vacsoráról, most meg a vonatról maradok le. Tipikusan az én formám. De hát nem lehet mindenki tökéletes! :) Szerintem a most hétvége nekem nem jó, pl anyáknapja is lessz! De, ha a nyár közepe felé esetleg erre jártok, szívesen megmutatom a télire leállított motort! =D
Szia Sznuupi!
Köszi a részletes beszámolót, ahhoz képest, hogy közel lakom, nem is tudtam, hogy itt is működik ilyen iskola. Bár a reptér programjait valamiért pont itt nem hirdetik... Ne csüggedj, belegondolva szerintem én sem tudtam volna úgy fordulni. Legalábbis most innen úgy érzem. :)
Szia Kobra111
Na akkor a kör kezd bővülni de Satis lemarad a vonatról ha nem csipkedi magát .Szerintem Dave részéről nem lesz gond a tali ...
A többit majd meglátjuk... (most hétvége nem biztos hogy alkalmas lesz nekem)
Dunakeszin skubizás? mikor, hol? Én itt lakom ,ha nincs is xelvisem ,de belpiacos kicsit idősebb 2hengeres 250-sem van. És nagy kedven a xelvis. Szívesen elmennék én is.
Szia Dave78
Nekem más az áttételem:14:45.
És 4000nél 60km\h...2000től használható a nyomaték
Hi Satis!

A képzés? Nagyon jó volt. Az egyetlen lány én voltam. Az egyetlen nagykorú, nem éppen fitt motorral is én voltam. Ennek ellenére a csapatba tartoztam. :)
Az oktatás a terepen zajlott, az elmélet is, tanterem nem volt. A bemelegítés egyensúlyi gyakorlatokból állt. Milyenekből? Az egyik általam már nem végrehajtott elem: Felállsz a lábtartóra, az egyik lábadat átteszed a másik oldalra, oldalra leülsz, elengeded a kuplungos kezedet és jön a kanyar.
Lehet, hogy sokkal nehezwebb mindig visszabogozni magad kanyar előtt, mint megcsinálni a kanyart, de ezt nem vállaltam be.
Aztán a motoreltolásos kanyarodás volt a téma, mint a gyors súlypontáthelyezés és elkerülés lehetősége, illetve vészfékezés.
Elhtted a végére, hogy ahogy tanítják úgy biztonságos, senkinek nem esett baja, egy plexi repedt meg összesen, amikor a motor felborult. Állt már szinte a gazdája nem is értette, hogy mi történt.
Az oktatók motoros rendőrök és oktatók, így a motorozás hivatalos szabályait is elmondták.
Sztorizás is ment ezerrel. :)
Szóval jó volt.
Ha másik motorom lesz, akkor biztosan még egyszer elmegyek, de vsz jót tenne minden szezon elején. Annyi pénzem azonban nincs.
Szerintem érdemes elmenni. Volt olyan aki 20 éve motorozik és olyan is, akinek friss a jogsija. Mindenkinek mondott hasznos dolgokat a képzés. :)
11-en voltunk, 8 fő alatt egy oktató van, afölött pedig kettő.

Röviden ennyi.
Széles utat!
Sznuupi
Hali!
Nos, ami a karbit illeti az olyan gyönyörűen ki volt takarítva múlt szezon közepén, hogy még, enni lehetett volna belőle, ha bírnám az oljos, benzines dolgokat.
Nem segített semmit. Tömítette a szerelősrác, ahogy tudta, de nem vállalt rá garanciát. Úgyhogy szerintem a karbitól többet nem lehet várni.
Ami érdekesség, hogy a szivató 1-2 perces használatát a motor 10-15km-en keresztül 3000-es alapjárattal hálálja meg.

Mivel a képzésen elég kevés km-t mentünk, ezért a lefulladáshajlamos motoromból 2 perc alatt egy 3000-es alapjáratút csináltam. Hazafelé úton végre visszatért az átlagos 1800 körüli alapjárat. YEEEEEEEEES!

Ennyit a gépsárkányról.
Sznuupi
Szia Sznuupi!
Most, hogy túl vagy rajta, hogy ítéled meg a tanfolyást? Sokan voltatok? Motorod megjavult?
Üdv: Satis
Helló Dave!
Őszintén szólva, már biztos lett volna idő előkeresni a bicajt.. De van más projekt is és úgy vagyok vele, hogy egyszerre elég, ha egy valami van darabokban. A xelvis nem ázik, szépen el van téve, neki nem árt az állás. Szerintem olyan jó két nap kell, ha minden a terv szerint alakul. De mondjuk úgy még sose volt... =D Azért igyekszem!
Szia Bodoadamvt!
Kunmadaras per pillanat nem izgat, inkább motorozok, mint nézem. :)
Az említett Dunakeszis motor-skubi jobban tetszene. Talán Satis is előveszi a két kerekét és más is csatlakozhatna.

Áttételről: valószínűleg más lehet. Nekem így 4000-től húz, 8000-től jön az adrenalin és 120-nál 10000-t pörög. Gondolkoztam anno az arány változtatásán. Hallottam már 14:41 vagy 14:39 variációkat, túrázáshoz biztos jó, bár nekem sok a városi szakasz.
Neked milyen a lánc áttételed?

Ezt a linket ismered? http://fzr400r.atw.hu/tortenet...
Szia Dave78
Hozzátennék még a fordulatokhoz (visszaolvastam).
Kicsit érdekesnek tartom hogy Neked 6000 rpm körül épp 80 km/h körül van a tempó nekem meg 5900-6000 rpm körül már 90-el mászkálok és 7000-él 105 km/h körül vagyok 8200 körül meg 120 km/h... valószínűleg más a blokkban az áttétel...
Szia Dave78
Jövő héten megyek a párommal Kunmadarasra(remélhetőleg).
Nincs kedved eljönni?