Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak nem kerül 6-8 ezerbe a feltöltés
a levegőben 78% a nitrogén úgy gondolom túl nagy jelentősége nincs a dolognak
itt csak a nyomást kell tartani nem keveredik az olajjal
biztos más egy kicsit full nitrogénnel de hogy nem ér 6-8 ezret az a kis feltöltés az biztos
adtam neki most kb 1 bárt, így felvette a gyári formáját így hagytam most pihenni.

Ezt a nitrogénnel feltöltést csak speckó futómű felújító helyeken tudják megcsinálni? Vagy azért van ilyen hagyományos motorszerelőknél is?
mert összenyomta az olaj, meleg vízben vissza szokta nyerni a formáját a gumi, de ha adva van neki 10 bar akkor tuti kisimulnak a ráncok
kíváncsiságból szétszedtem a hátsó telót, háááát :D az a kis gáztartály olyan szinten össze volt szottyadva mint egy asztalt szilva Ez nitrogént szerintem évek óta nem látott :D Nyitott szelepnél is ugyanaz az asztalt szilva forma marad, gondolom túl sok jót ez sem sejtet
Jó olajjal nincs para!
De, meg van még.
Meg kérdezem menyi az annyi mert már régebben kérdeztem az árat a telora van barátom aki szét szedi és rendbe rakja anyag áron.
Ez igen... tökéletes állapot.Látszik,hogy nem volt gond a kenéssel.
neked nem maradt meg a mikuni karbid?
Valamikor öltek az ilyen cuccokért...most meg... komolyan gondolkodom h nem bontom szét a motort mert annyi alkatrész van már ezekből is ...
Vezértengely +himbaszett eladó!
gyári állapotba visszaállítás volt, pár dolog el volt kopva benne
eddig 3 elsőtelót küldtem szervizbe mindnek volt kisebb-nagyobb hiányossága
szóval ha itthon szétszedem akkor se lett volna tökéletes hiszen fingom nincs minek hogy kell állni benne
ellenben ami nem állíthatós szedtem már szét jó párat azok tök jók lettek ott azért nincs annyi hiba lehetőség
az első telónál te átlemezeltetted vagy kértél valami extrát? Vagy csak egy sima karbantartás, olajcsere, szimering csere volt?
ha szétbontják egyből megmondják
ha egy karbantartott cucc akkor nem elsz sok pénz ilyen 20 felé
de ha tizen-huszon éve úgy van ahogy a gyrból kijött tuti nem csak a tömszelencét kell cserélni benne
ha lemezeltetni akarod meg ilyen extrák akkor az húzós ár lesz
de utána lesz egy jó rugóstagod, nem ül le nem veri szét a gerinced stbstb, szóval hosszútávon jó lesz neked
ha állíthatós az eleje akkor érdemes azt is elküldenei
nekem pl 40 pénz volt a ktm eleje, de olyan mértékű változás lett hogy megérte, előtte a rosszabb aszfalton rázott mint a picsa utána meg a vasúti sinek között simán túrtam neki 40es tempóval és alig rázott
Eggyik hotcams-tól sem lessz hangosabb. Az enyém sírí csendben jár 8mm-essel, de a 9,2-vel is így volt.
20-30 ezer.Utoljára 30 volt az Africa rugóstag,de volt vele baj rendesen...
Szerintem az enyémet is rendbe kellene tenni, mert terepen nagyon nem voltam megelégedve vele. De beletörődtem hogy ez ilyen de most ezeket olvasva szerintem fényéveket lehetne rajta javítani egy olajcserével, gáztöltéssel és egy rendes beállítással, hangolással.

Mennyibe fáj egy ilyen olajcserés, feltöltős, rendberakós művelet egy ilyen teleszkóp szervizbe kb?
Erről beszéltem,hogy nagyon fontos,hogy meglegyen a gáztöltet...(Magyarázat a képek alatti hozzászólásokban...)
Én eddig csak a Décziékkel csináltattam,és sohasem csalódtam...
én ár évekkel ezelőtt rájöttem hogy el kell vinni szakemberhez
van egy ismerősöm megjavít mident, akár babetta akár egy 300millás cnc marógép
szétszedte a ktm telót vagy 5x de közel sem lett olyan mit az enyém amit szakember csinált
elég egy szarul összerakott lemez kombináció és már el s van szarva az egész
érdekes a cikk, de nem értem hogy miért írja hogy "Villaolaj nem mehet bele, mert attól használat közben be fog ülni."

Én rákerestem arra az olajra ami ott van a képen, háááát 1literes kiszerelés 8 ezer forint.
500-1000 euro egy új wilbers hátsó rugóstag, ehhez mérd a fejújítás árát
A barátom a Kárásziéknál dolgozik de elég sokat mondtak a felújjitásra .