Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia Petya!
Én mennék ám hozzád szo-on. Ahogy a naptáradban benne van :-) Majd hivlak.
Sziasztok
Xl600 Transalp középsztender eladó.
20/2614429
Köszönöm a válaszaitokat!
Szia! Ha lenne, egy páran már vettünk volna....:D
Sziasztok, esetleg ilyen valakinek ?
Sziasztok ! Esetleg tud valaki papíros xr 600at 90 es évjárat körülit inkább hibás vagy hiányos érdekelne az sem baj ha sokat kellene vele dolgozni !
Eléggé szétverné a seggét a csomagtartó, hiszen én egyszerre két személy vagyok
Felültetnél magad mögé te is egy kis 42 kg os füstös bőrü vad angyalt?
Egy 60 kilós pc huszár meg egy 42kilós kis vad angyal esetleg elférne azon a közös ülésen
Én a Klx 650R-t használom 2 személlyel,de baszott kényelmetlen.Megjártuk vele Olaszországot,oda-vissza kb 1200 km volt,de haza fele már azt hittem megbolondulok ha valaki sokat akar túrázni 2 személlyel annak nem javaslok verseny endurót.Viszont volt dominátorom és kényelembe teljesen meg voltam vele elégedve 3 napos motorozás után se volt gond a kényelemmel.
nekem volt xr 600 két személyre vizsgáztatva de kényelmetlen volt még rövid távon is a váz az bírta és a futomű is viszont a fék gyenge volt
Honda XL 250R enduro eredeti állapotban eladó! okmányok nélkül!! a képek szerint.. henger,hengerfej kipufogó hiányzik! azon kívül mindene megvan a tankja rozsdamentes..
helyileg Fertőszentmiklóson van Érdeklődni itt vagy 30/859/9921
Az irányára 75.000ft
Ezért lenne jobb a Domi,mert a vázon nem kellene hegesztgetni...
Aki XR-t választ hosszútávra túrázni az eleve úgy kell gondolja hogy hegesztővel a kezében kezdi a felkészülést,csinál a dobozoknak tartót stb..
Én 1 nap alatt megoldanám ha XR-re vágynék és 2 személlyel 600km-re ,eleve számolnék ezzel,nemtudom ő mire gondolt túra alatt
De attól még nem egy lehetetlen gondolat XR-t választani,kis fantázia kell hozzá,mert tényleg alapállapotban az ülés szűkössége "már túl van a barátságon"
Ja-ja pikk-pakk elröppen így 5-600 km...Csomag,innivaló meg minek,azokra ott van a Mastercard...
Tényleg ezen túráznak és legalább 130 kilós a vezető és még szellősen is ülnek.
De azért rákerestem 2 személyes képet nehogy hülyeséget javasoljak ,találtam is:
http://i76.photobucket.com/alb...
Szerintem ha lenne 50ccm -is az XR-ből az is elvinne 2 embert.De egy 50-es romet is elvine 2 embert.
A 250-es XL könnyedén röpülne 2 emberrel,akkor a 600-as hangsebességgel vinné a 2 embert.
A váz az ülés ránézésre is 2 emberes.Dehát elsőre ha ránézek a motorra látom hogy ez nem babetta,minden nagymotort 2 emberre csinálnak.
Itt szerintem nincsen kérdés ami kérdés van az a lábtartó. kb 2x 1000Ft
Szerintem a rugós tag elbírná, viszont a váz nem. viszont egy dominátor símán elbírna. Ott csak az ülésssel kéne foglalkozni.
Sziasztok!

Érdeklődnék XR600R-el kapcsolatban.
XR600R ülése alkalmas lehet 2 személynek túrázásra?
Kettőnknek közel 190kg a súlya, itt én vagyok aki sokat nyom, 130kg.
Egyáltalán a segédváz, hátsó rugós tag elbírná?
Valójában a lényeg hogy kétszemélyes motorozásra is alkalmas legyen, de ilyenkor is ki tudjak menni motorozni/endurózni.
Igazi DualSport lenne jó.
Gondolom az ülést megtudnám csináltatni hosszabbra, vagy venni még egyet azt átalakítani két személyesre.
Amitől tartok az tényleg a hátsó rugós tag és a segédváz, vajon elbírna e minket.
Szerintetek érdemes elgondolkodni vagy felejtős?
Ha tudsz angolul, akkor itt a magyarázat, miért nitrogén.
Nitrogen also has some distinct advantages than using air. Air contains mostly Nitrogen by volume (depending on the altitude, that may change slightly), but because air also comprises of oxygen and hydrogen, there’s a chance that moisture can form within the damper. We use nitrogen because it helps reduce aeration and cavitation during damper operation. Very high piston speeds can create cavitation, which translates into a momentary loss in damping force. Aeration is the formation of bubbles in the damper oil, which also affects damping force. If we used just air as the remaining volume in the damper, these problems will be exacerbated. Using only nitrogen helps reduce these potential problems.

Nitrogen also expands at a constant rate compared to just air. That means a more consistent internal pressure as the damper operates. Because it also has a greater density than just air, that means a damper can hold its pressurized charge for a longer period of time.

One other characteristic is that nitrogen is inert. It’s safe to use for shock absorbers. It will not react to other components of the damper, even the damper oil. Keep in mind, however, that shock absorbers are pressurized. The nitrogen may be inert, but the damper oil can be flammable (which is why we warn end-users of exposures of shock absorbers to open flames).
A légpuskáknál is nitrogén van a gázrugóban (már amelyik nem spirálrugós, vagy nem PCP), nem véletlenül. A hőmérséklet változás hatására kevésbé változik a térfogata, mintha oxigén is lenne benne.
Néztem ezt a MOTUL SHOCK OIL FL VI 400 speckó verseny olajat. És ennél az olajnál nem találkoztam sehol se viszkozitás jelöléssel Milyen olaj lehet ez? A transalp-os felújítós leírásba is ezt raktak bele és ezt írták: "Ez speciálisan ebbe való. Villaolaj nem mehet bele, mert attól használat közben be fog ülni. " és a dobozon a viszkozitásnak ott 2,5W-20W volt megadva... Nem igazán értem. Most akkor ez jó egy olaj villába is ahova a gyári pl egy 5W-s olajat ír elő? :D
Vagy ha van egy klímaszerelő ismerősöd,akkor megkéred,hogy nyomjon bele egy kicsit. Nitrogénnel ellenőrzik a tömítettséget...