Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a választ. Egy pénztemetőbe semmi képen nem szeretnék belenyúlni.
köszi a választ!
de még mindig nemtudom méket lenne a jobb mert nekem igazábol rendszámos motornak lenne!
és ugylenne az igazi h enduro szettel is meg sm szettel is mert városba bohóckodni stb aszfalt gumikéne ha kimegyek haverék tanyájára meg ott van egy jó terep is meg ittis van egy kisebb homokbánya akkor meg enduró!
na most az sm et ha megveszem az már rendszámos de abba kerék karbi kipu h jolmennyen!
ha a wrt akkor meg megint kerék meg lekell rendszámoztatni!
na most nemtudom mékkel járnék jobban!
vagy h egyálatlán a két motor kerekei jók e egymásba!
WR125/250/300 - üzemórás versenyendurok, mint pl. EXC 125 stb., WRE korlátozott jogsival vezethető 15 lovas ugyan az mint az SM125. Pl. mint egy DT125
350/410/570 és 610 csak berugós-hoz szinte semmi nincsen már, ha lehet ezeket kerüljétek... ami meg van hozzá arany áron. TC570 amugy is egy bestia... Idehaza meg még rátesz, hogy szinte 2-3 havonta kerülnek vissza eladásra ezek a régi szörnyek... igy egy év alatt akár 3-5 tulaja is volt ezeknek... és mindenki ilyenkor természetesen "javított" rajta.
A blokk nem egyforma sok mindenben különbözik pl: a Wr-en mehanikus pówer van az Sm-en meg elektromos így más meghajtása az egész jobb oldali blokk rész, de még a főtengely is másabb csapágyak stb de ezen is változtattak már az újabb évjáratokban. Az enyém 1998-as évj Husqvarna Wr/Sm 125 néven fut itt meg egyezik a blokk a Wr-Sm na annyi a különbség amit már leírtam nagy karbi, membrán,komolyabb kipu ebbe van a Wr plusz ereje.
Igaz, elég lenne a 250 is, de mivel nem újban gondolkodom így limitált a választási lehetőség. 4 üteműt szeretnék, mert nekem a nyomatékból motorozás jött be. A tömege szerintem nem vészes nagyobb vassal is birkóztam már. Az tény hogy túl erős, de majd ésszel használom.

Köszi a válaszod.
Ha csak endurózni szeretnél akkor te modelt válassz ne tc,és inkább kisebb teljesitményut csak hátrányod lesz ekkora döggel,nekem 510-van de túl erős és nehéz,250-es bőven elég
Próbáltam minél többet visszaolvasni, de az 570-ről csak annyit találtam, hogy jó vélemény van róla.

Tudom idegesítő tud lenni mikor egy új arc újra ugyan azt kérdi mint amit már ezerszer megválaszoltak, de sajnos nem találtam konkrétumokat.

Alkatrészre a husqvarna-racing.hu-t megtaláltam, gondolom ők szerelnek is a hozzászólások alapján?!
Sziasztok!

Gondolkodok egy Tc 570 megvásárlásán főleg endurózás céljára. Krossz pálya nem érdekel, inkább csak hegyeket másznék vele. Mi véleményetek?

Mennyire megbízhatóak ezek a nagy husqvarnák? Milyen az alkatrész ellátás a márkához?

Válaszokat előre is köszönöm.
köszi a választ.
és azt nemtudod véletlen h maga a blokk az ugyanaz e?
mert ugy énis pl hamarabb utána tudok járni h hol lehet alkatrészt kapni meg menyiért!
előre is köszi!
helo
az smr 510 erdekelne
mennyiért adod?
Heló, na mivel nekem Huskym van így erről tudok írni 1-2 dolgot. aszt tudom 2007-től nagyon gyenge fojtott szar és igen valami 15 lóerő, az előbbi évjáratok 30 fölötti lóerősek, az Sm-en Dellorto 28-as van gyárilag, a Wr-en 38-as Mikuni így jóval erősebb is főleg ha még egy jó tuning kipufogó is van így már bivaly erős de üzemórás is mert forog mint a disznó. nekem 28as karbi van rajta így 3.5 - 5.5Liter/100km, 38-assal tuti kell neki 6-8 liter meg hát használat függő.
Üdv!
Szeretnék veni egy motort!
A lehetőségek az aprilia rx 125 és a husqvarna sm 125.
Na most lennének nekem azok a kérdéseimhogy:
1) az sm nek és a wr nek ugyanaz a blokkja?
2) hogyvan az hogy néhol 15 lóerőt irnak néhol de van ahol 40?
3)ha ráteszek egy 38 as karbit akkor mennyit fog enni és az tényleg anyira sokat jelent?
4)hol tudok hozzá alkatrészt rendelni venni gondolok honlap ,cég?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Ha valakinek van 1994-es husqvarna wr 125-re kuplungkosara az kérem írjon .
sziasztok érdekelne husqvarna cr 250 nes 92 év járat heger dugova akkinek van irjon
akkor no problem
Varsányt tudom de tamási is képben van aránylag :)
Bakonytamási Gondolom Veszprémvarsányt jobban tudod hol van.
Atesz91 te hova valósi vagy? Egyik galériámhoz kommenteltél de aztán ezt már nem kérdeztem meg...
az önindítós te 610-es az nem üzemórás,
Sziasztok!
Segìtsèget szeretnèk kèrni hozzàèrtôktôl!
Vettem egy Husqvarna te tipust mocit, a blokk darabokban volt, felujìttotak benne pàr dolgot, de sajna hiànyos volt, úgy vettem hogy 610 es, ez alapjàn kezdem potolni a cuccokat : vetem lendkereket, jo lett, vettem egy primer fogaskereket,na akkor derült ki hogy valami gubanc van mert nem volt jò! Ezek utàn lemèrtem a dugattyut 91.45mm zsir uj mhale, ez alapjàn szerintem 410 es!
Abban szeretnèk segìtsèget kèrni hogy a vezèrmû fogaskerekek is külömbözôek a 610 ès a 410 között? Hengerfej? Vagy ha valaki megtudja mondani a 410 fôtengely mèretèt? Gyanus a kuplungosaram is mert acèl ès nem aluminium,àllìtolag ez a te 350 ben volt gyakori! Teljesen megvagyok lôve a blokkal kapcsolatban!
Elôre is köszönöm a segìtsèget!
Köszi. Akkor felejtős.
szia, nekem ugyan ilyen van 8 éve, üzemórás!
Üdv mindenkinek!
Ez a gép üzemórás v. nem? Itt valahol olvastam, a TE nem az. Erről konkrétan valaki írta, hogy az. Mi az igazság? Csak mert félúton vagyok megvenni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_te_610_
rendszamos-5519007