Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencsére nekem még nem kellett emiatt kutakodnom. (kopp-kopp).
Ez a barátom szerelő ismerőse és ebben az esetben neki ennyiben állt meg a dolog. Ha én mennék hozzá, lehet hogy több lenne a vége. Csak azért írtam, mert kis szerencsével olcsóbban is megúszhatja, mint amennyibe sajnos neked belekerült a javítás.
Azért kérdezz meg egy szerelőt. 35 alatt neki sem áll szét szedni a v2-őt.
A 200e ft az csak az egyik véglet. Barátomnak is elszállt a 3-as fokozata 40-50e km között valahol. Domonkostól vette a fogaskereket talán 10e ft körül, +tömítések, + ismerős szerelő (fizetős) és így megállt neki 40e ft alatt a javítás. Lehet, hogy az olaj még rájött erre, arra már nem emlékszem. A szerelő dicsérte a blokk belsejét. Kopások nem voltak benne, maximum kifényesedtek az egymással érintkező alkatrészek. Arra figyelj, hogy a hengerek alá kell a fém(es) tömítés, mert hővezetőként is funkcionál. A tömítéseket ha anyagilag megéri, akár le is gyártathatod, ha van feléd egy ügyes tömítésgyártó.
Köszönöm
Igen, itt próbáltam, de mindig azt írta ki, hogy: Sajnos te nem nem regisztrálhatsz ezen a fórumon!
Nohiszen, Csepel... egyértelmű a válasz :D

Mi a XI. kerben laktunk, de a Vértes meg a Bakony tájékáról is visszajárunk :D

Fórum: lehet, hogy nehézkes a reg, a gazdák eléggé hézagosan bukkannak fel mostanában :( Helyettük is bocs, remélem sikerül bejutnod...
Itt próbálkoztál? "http://hyosungclub.hu/index.ph..."
Elméletileg nem zárt,majd megemlítem a problémát.Olvasgatni,tapasztalatokat gyűjteni regisztráció nélkül is tudsz,van néhány dolog amit nem látsz,de azok inkább csatolmányok.
Sok ,sok balesetmentes kilométert!
Nemhogy Csepel környékén,de az országban a legjobb! Kanyar mester,a napokban voltam.
http://kanyarmester.hu/
Sziasztok!
Tegnap végre enyém lett egy GT650 -es.
Most még csak ismerkedünk egymással, de azért szeretném egy hozzáértő szerelővel megnézetni. Tudnátok valakit ajánlani (Csepel) a környéken?
Sajnos a Hyo fórumba nem tudtam regisztrálni. Zárt klub?
Köszönöm
Ja és ne sokat közlekedj vele, mert nemsokára az egész váltót kell cserélni. Ha alkatrész kell, nekem Domonkos meghozott mindent egy hét alatt.
Na akkor tegyél a zsebbe vagy 100 ezer forintot és a blokk széthúzása után a szerelő megmondja, melyek azok a fogaskerekek, amiket cserélni kell. Az enyém is csinálta ezt, ha jól emlékszem, 6 fogaskereket kellett cserélni, kell új hengerfej tömítés, új olaj...
Munkadíjjal együtt talán megúszod kétszázból.
Hogy megérte megvenni vagy sem az majd kiderül ahogy megvan a probléma oka és a megoldás.
HA elgörbült a léptetővilla, akkor lehet akár amiatt is, hogy elveszett egy fokozat.

És mond, megérte így megvenni? Blokk bontás lesz, ami munkadíjban sem éppen olcsó...
Ha úgy alakul, kereslek.
Köszi!
Bp.
Ha bontod, és kell hengertalptömítés -nem utolsósorban eljössz érte - adok. Nekem kettő párt adtak.
Köszi az infókat meg a szemléltetést. Én is a kapcsoló körmökre gondoltam, de azt viszont nem, hogy ez így letörhet.. A robbantott ábrát letöltöttem már. Első körben leszedem alul a fedelet és talán kidül a turpisság. Csak nem akartam széthúzni a blokkot, de félő, hogy muszáj lesz. A léptető villát azért zárnám ki, mert az a villa kapcsolja a 4-est is, az meg rendben van. Köszi még egyszer.
Vagy inkább a kettes fokozati körmök. Olajleeresztésnél alul le lehet csavarozni egy háromszögletű fedelet, ott körbe kellene nézni, van e vas sép vagy egyéb idegen test. Lehet még léptetővilla is talán.
Hali. Az alábbi képeken egy hármas fogaskereket látsz. Az oldalsó körmökből letört kettő, lehet hogy neked abból mind a négy. Javaslom a robbantott ábra letöltését ott meg tudod nézni pontosan. (hyosung szervíz oldalról) Alkatrész nem horror, de valószínűleg a mellette lévő mindkét oldali fogaskereket cserélni kell, ha ez a baja. (sanszos)
Sziasztok!

Tippet szeretnék kérni, hogy mi lehet a probléma.
Nincs 3-as sebesség fokozat a motoromban (GT650). Ennek okát nem tudom már így került hozzám. Mikor 2ből váltok fel reccsenés nélkül veszi a nem létező 3ast, onann tovább váltva már 4est kapcsol. A váltásoknak nincs semmi recsegő hangja. De olyan a 3as fokozat mintha ott üres lenne. Leállított motornál emelőn forgatva a kereket 3as fokozatban semmi fémes hang nem érződik és hallatszik a motorból, de ugyanugy ellenállás nálkül forog a kerék mintha üresben lenne. Az összes többi fokozat megvan és rendesen kapcsolható. Vélemények?
Valaki tudja e, hogy a benzin szint jelző mért mutat kevesebbet ha a gyújtás rá van adva a motorra?
Mikor gyújtás rajta van azt mutatja tök üres, míg ha nincs rajta akkor meg azt, hogy egy negyedéig van a tank.
Megelőzés céljából lenne így? Mert valóban mikor már üreset jelez, tankoláskor kiderül, hogy még 4 L volt benne...
Ha már lúd... , a lábtartó kontaktot is szétszedem a képeid alapján. Ma.
Azaz.

Na ja, 3 év eltelt azóta.
3 év - 3 ezer.
Valami feszültségstabilizáló szirszar volt. Kanyar azt mondta, hogy nem releváns. Magyart onnan, ahonnan javasoltad. Azótakicsit drágább 16500 kemény izzadságszagú magyar forint.
Honnan tudnánk?