Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csáá

Olyan kérdésem lenne hogy a láncot mivel érdemes megtisztítani vagy "átmosni" a szezonra? Mindig szoktam fújni 300-400 km-ként, de a lánc oldala elég retkes szóval szeretném valamivel letisztítani ami nem szedi ki a kenés a gyűrűk vagy csapok vagy nem is tudom minek hívják azt.. Mit ajánlotok?
Nekem nem kell bemutatnod a postát...
Sok cuccom már "elveszett"... Kapná be nekik a láncfűrész...
A magyar Posta, az én károm:

A minap egy vidéken lakó barátomnak levélként elküldtem egy 8Gb-os Sd kártyát néhány motoros videóval (ismétlem levélként) Azért küldtem levélként mert a postán a kedves alkalmazott azt mondta hogy bőven ellehet küldeni ígyis. Természetesen hülye fejjel belementem, 95Ft béllyeg és viszlát Sd kártyám. 3.-napra rá ír a barát hogy megkapta AZ ÜRES LEVELET. A Posta alkalmazottjai (valószínűleg a szortírozók) gyönyörűen kivágta a boríték ball oldalát és "sebészi pontossággal" Kiszedte az ÉN SD KÁRTYÁMAT. Innen jött minden magától, haver: Írt egy "bejelentő lapot" miszerint megkapta az ÜRES borítékot amiben egy Sd kártyának kellett volna lennie. De mivel én (hülye, barom, önfejű, majom) sima levélként adtam fel (mivel azt mondta a kedves alkalmazott hogy bőven elmegy) így "ezvan" ők nem tehetnek rólla. Nem-e? Bementem ma a Postára (pont az a nőci volt ott akinél feladtam, neis mondjam hogy SZŐKE A PIPI...) és sajnálatos módon azt mondta hogy nemtehet rólla, mért nem adtam fel hivatlos levélkén?!
"Azért édesem, mert te azt mondtad hogy úgy elmegy" - "sajnálom, következőt"

Nos, ez lenne az én történetem erre a hétre. A kártya ára 6.500Ft ami természetesen az én károm. A tanulság: Ne légy olyan barom mint én és add fel hivatalos levélként vagy csomagként. Nekem ez volt az első és az utolsó is! Képeket mellékelek.
Találtam zárolajzót. Jobb lett de még mindíg elakad valamiben.
Most már ha eltudom fordítani akkor nagyon megy :) de ha nem akkor nem XD Kidobom a gépet és veszek egy újat.
Bevállalok valami 120 éves hitelt....és kész,,,
meg WD40. oylan lesz hogy el sem hiszed, nekem a fiaton volt szar, oylan vót mintha nemistom miben forgott volna, én a motor meg a kocsi kulcslyukait is wd40ezem, vagy műszerolajozom, vagy zárolajzó-jégoldózom mikor mi van a kezemben
Adj neki zárjégoldót. az olajoz is, talán segít.
Heló mindenki. Segítséget kérnék tőletek. GSF 400 banditom gyujtáskapcsolója nem igazán akar működni. Konkrétan csak nehezen tudom elfordítani a kulcsot. Szerintem ez cserés lesz . A kérdésem az volna hogy ezek a gyujtáskapcsolók mennyire kompatibilissek egymással? Nem tudnék én beépíteni egy hasonlót? Végül is én átköthetném ezt egy billenő kapcsolóra is csak akkor az indítaná el aki akarná. Na mid1. A lényeg hogy nem feltétlen szeretném eredetí új alkatrésszel megjavítani. Ha tudnátok egy bontót vagy valamit akkor írjatok . Előre is köszönöm.
Tud-e valaki olyan módszert,amivel egy tank belsejét fel lehetne újítani úgy,hogy a tűkorróziót is eltömítse?(tankcserén kívül)
Egy ritka motortípusról van szó,ráadásul ez a típusbetegsége is,tehát értelmetlen bontottat venni,mert ugyanolyan sz@r!
Egyik haveré a motor (GSX-750 2002-évj! )és gondoltam közzé adom a problémát átcsámcsogásra,hátha van valakinek használható ötlete,az új tankon kívül!
Mi anno 33- ba kevertük,de nyugodtan keverheted 40-es nek is,mivel szintetikus olajat használsz!Ugye?
A mai szintetikus olajok már jóval túlteljesítik a te 89-es évjáratú vasad igényeit!Csak arra figyelj,hogy valami neves gyártó olaját használd,és szintetikus legyen!(azok közül az olcsóbbat is nyugodtan megveheted!)
:Fenyő
250 es crosshoz milyen keverési arány kell a benzinhez?Milyen olajat használjak?
Nem tudom mit akar azzal a mocsokkal. Nincs szikra elektronika baja lesz vagy kontakt. De majd mondja az infot hogy mizu. üdv
értem,akkor próbálkozok egyszer csak sikerül... amugy a dr350esről érdekelnének a féktárcsák hogy milyenek meg mennyiért
2 szám van. Valószínű öcsém leszarja, azért nem vette fel. Meg én is......
helló, hívtam a számot ami az oldalatokon van megadva de nemvette fel senki, tudnál adni egy másikat? vagy kérdezhetek itt is?
nincs ilyen hogy 3 nap, ez nem új műszaki cikk. Az EU-ban 60 nap szavatosság van, de ez is a rejtett, eltitkolt hibára vonatkozik, a természetes elhasználódásból, kopásból eredő károknál ez sincs. Ha mondjuk egy csapágycsészéne eltört a rögzítő füle, elfordult, és nem ment fel az olaj a hengerfejbe akkor így jártál...... Vagy a frissen vett CRF 450-be hazaúton beleszakad egy szelep... Ennyi.
Ezt igen nehéz bizonyítani, szinte lehetetlen.....3 napig ha jól tudom vissza lehet csinálni a vételt, később már bonyolult.......
Ez milyen autó? Mi kerül egy nyomorék hengerfejbe súlyos százezrekbe?
Igazságügyi szakértő jelenlétében lett szétszedve?
nem tudjuk h mit csináltak vele,de... az olajnyomásjelző üzemel azóta is,nem az volt a probléma,nem tudni mit műveltek vele ezek az állatok
most meg lett csinálva,gondolom nem kell mondanom,hogy súlyos százezrekbe került a dolog....mert nekem ne mondja senki,hogy kevesebb mint 100km alatt így szét lehet baszni egy autót/motort(persze szét lehet,olaj nélkül hajtva,stb...) ezért úgy gondolom,hogy ez még az előző tulaj műve,és mivel elég csúnyán átvert minket szeretném rajta "leverni" a dolgot,hogy necsak már mi érezzük magunkat rosszul...
Valami lett az olajszivattyúval.Mást nem tudok elképzelni. Kiégett az izzó? mert annak világítani kellett volna. nem kapott kenést. De miért?
de megnéztük természetesen azt is(az olajszintet),az olajnyomásjelző se égett,hogy mitől történt azt nem tudni...pestről indultunk,fehérvárnál már dízelesen zakatolt....
Nem volt benne olaj? Hogy a búsba tudta lenyalni a bütyköket? kíváncsiságból kérdem?
ilyen probléma nincs szerencsére,volt már eredetvizsgán,törzskönyvet is kaptunk,át is lett íratva....
a vezérműtengely bütykeit nyalta le... és ugye miután elhoztuk lehetetlen volt elérni,egyértelműen látszik,hogy mire megy ki a dolog,csak én ezt nem szeretném annyiban hagyni,mert kurva sokba van a helyrehozatala...
Remélem az alvázszámot motorszámot megnézted, mert nem lennék meglepődve, ha kiderülne, hogy lopott ! Törzskönyvet kaptál? ja és mi lett a baja? Mert én az ősszel úgy jártam, kijárok a garázsból, és onnan 100 m-re behalt. Gyújtótrafó.
Sziasztok!
A következő a problémám.Vásároltam egy gépjárművet(jelen esetben autót) ami hazafelé úton 100km megtétele után beszart(nem lehetett vele tovább jönni,vontatni kellett),természetesen egyből hívtam az eladót,akinek ekkor már hűlt helye volt(telefon kikapcsolva,majd levelet is küldtem neki amit nem vett át),ezért én be szeretném perelni,csak az a problémám,hogy nem tudni(mivel fiatalabb "emberről" van szó),hogy van e hivatalos munkahelye,vagy valami a nevén ami fedezné a per költségeit és a kártérítést.Mert azzal nem lennék előrébb ha beperelem,a bíróság kimondja h jogos,csak épp nincs miből levonni a pénzt és még a per költségét is nekem kellene állnom.
Ha esetleg van itt olyan ember,aki utána tudna járni ennek a személynek,hogy érdemes volna e beperelni(tehát legalább egy hivatalos munkahelye van,ahol a fizetéséből levonva megkaphatnám a kártérítést),vagy van ötletetek hogy hova lehetne ezzel fordulni,kérlek segítsetek!
Előre is kösz!
Sziasztok!
Adott egy szaktársam fősulin aki motorozni szeretne, csak az élet (anyu) közbeszólt
Az a baj hogy a család kb annyit tud a motorkról hogy hangosak és gyorsan mennek Smile ezért abban bízik, hogy ha pár motoros emberke építő (megnyugtató) jellegű hozzászólást tesz a blogjához, az talán segít a család meggyőzésében.
Az ominózus blogbejegyzés, és benne részletesen a történet itt található: http://bolondsmile.blogspot.co...
Akinek van 5 szabad perce légyszi olvassa el, és szóljon hozzá!
Köszönöm!