Én egyáltalán nem fikázom de ezt írtam is az előző hsz-ben, "nagyon tetszik ez a motor..."
De ha valóban annyit kell rákölteni mint egy CBF-re vagy GSF-re akkor lehet mégis ilyen mocim lesz.
Mondjuk abban igazad van, hogy nem a gazdagok játékszere, ha az új árát is nézem, legalább félmillióval olcsóbb mint a CBF.
Azért köszönöm a választ.
Ráadásul pörög is....elég furcsa ez egy V2-től és szerintem ezért kicsit kezelhetetlenebb is mint a sor4....igazából 3500-tól lehet felváltani 5.-6.-ban, hogy ne rángasson míg egy sor4 már 1500-2000-től egyenletesen tol....
ahogy nézem csak annyit akarsz, hogy fikázod az sv-t.....pont olyan mint a többi csak ahogy már írták sok van belőle és mivel olcsó is volt nem a gazdagok játékszere így a kevésbé tehetős emberek ha megszorulnak hát eladják amire a legkevésbé van szükség....egyébként a hirdetések jórésze kintről behozott többnyire régebbi modell és kereskedési céllal kerültek eladásra.....mindenhol sokat adtak el belőle...
Hali nekem 250-es honda cbr-em van a 2011-es verzió júliusba vettem Abs-es verzió tehát igy 1millió 248-ezer volt ha abs nélkül kéred akkor egy százassal kevesebb. Fogyasztása eddig a legkevesebb 2,8 liter volt a legtöbb az 3,4 liter volt 100-on. Végsebességre 156km/h sikerült kihoznom belölle de lehet kicsivel menne többet is sok mindentúl függ hogy szélvan-e vagy szélcsend egyenes ut vagy stb. 6 sebességes,vízhűtés,injektoros,bőr ülés, Kétszeméllyel 140-et ment. Amugy utazóba 130-at simán tudja még többet is ha kell. Két személlyel is tudja simán gond nélkül 130.ig felgyorsit utána kezd lassulni kicsit. Most van az enyémbe 3000kilométer szoval sok tapasztalatom nincsen. Minden nagyon jól müködik rajta az idomok is erősek nem rezegnek stb. 1800km-nél jártam amire bekopott rendesen a váltó elötte volt hogy az egyest nem mindig akarta bevenni csak akkor ha ujrakuplungoltam a többi sebességgel nem volt gond. Most már elmult ez a jelenség kb 1000km-en 1-2 szer fordul elö hogy kétszer kell kuplungolnom az egyesnél az is csak amikor hideg a motor ez lehet az olajtól is legalábbis a szervizben is ezt mondták. A másik ami volt még hogy hideg inditásnál elsöre indul de van hogy leáll 4-5 másodperc után aztán ujra inditasz és szépen jár tovább a motor. Ezt is csak az elején csinálta mostanába már csak nagyon ritkán . A szervizbe azt mondták ez ilyen nem tudnak mit csinálni vele. Shell v-powerrel nagyon ritkán volt olyan hogy leállt volna de csak a sima vpower 95-öt tankoltam a 100-ast nem probáltam még majd azt akarom. Melegen nincs vele ilyen gond. Minden más nagyon frankó a gépen és nagyon jól huz emelgeti az elejét nagyobb gáznál
De akkor sem fér a fejembe, hogy megvesz valaki az sv majd 1,5 millió forintért, aztán használja 4-6 évig , tesz bele 25.000 - 30.000 km-t aztán eladja. És az eladás oka kategóriaváltás, kihasználatlanság...
Az a kategória amit az SV képvisel mire nem elég? Illetve ha ennyi idő után másik kategóriára vált, akkor miért vesz valaki sv-t?
Bocs a sok buta kérdésért, de teljesen elbizonytalanít, hogy ennyi eladó sv van a piacon. Nem lehet hogy azért adják el mert esetleg "kinövik" vagy a használat során sokba kerül a javíttatása stb.
Nagyon tetszik ez a motor, de egyre kevésbé merik belevágni ilyen motorvételbe.
Az iránt érdeklődnék hogy itt nálunk a városban szoktam látni motorosokat akiken olyan bukósisak van hogy haja van ezeket hol lehet kapni? vagy külön rá lehet rakni akármilyen sisakra?
Sziasztok.
Motorvásárlás előtt állok és teljesen tanácstalan vagyok.
Nem tudom eldönteni hogy melyik motorral járnék a legjobban ezek közül:
Honda CBF 600, Honda CBR 600 F, Suzuki GSF 650 S / 1200 S, Suzuki SV 650 S / 1000 S.
Szempontok:
- olcsó szervízháttér - nem akarom minden pénzem a kopó alkatrészek cseréjére költeni.
- némi pakolhatóság (legalább hátsó doboz tehető legyen rá) és kényelem, mivel túrázásra is lenne használva két személlyel.
- tudom hogy ez nem közútra való, de ne lehessen megszorongatni bármelyik hétköznapi autóval.
előre is köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Helló!
Bár nekem egyik sincs,de én is hasonló kategóriát vettem nemrég,ezért sokat olvastam utána,próbálgattam is őket!Még az elején megjegyezném,hogy szerintem nézd meg a Hyosung gt250r-t is,mert olcsóbb,és hasonló (én is azt vettem,2.Hyosungom,és semmi probléma.Kopp-kopp) De a fenti 2 gépnél maradva: alapvető különbség,hogy az egyik ugye 1(Cbr250r),a másik viszont 2(kawasaki ninja 250r) hengeres! Emiatt a Cbr alul nyomatékosabb,mint a kawa, viszont a kawa pörgősebb,jobban megy végre,ezért az utazó tempója is valamivel magasabban van! Kényelem szempontjából a cbr a legkevésbé "sportos", ezen kapja a legkisebb terhelést a csukló,meg a hát,de egyik sem egy szupersport gép! Fogyasztása ezeknek eléggé hasonló,nem esznek 4nél többet, azt mondanám csukló függvényében 3-4között el lehet velük tekeregni! Szervízigényükről annyit,hogy kis ccm-es,japán gépek,szóval,ha megkapják a kötelező szervízeket,és a törődést (olaj,olajszűrő,levegőszűrő,karbi- és szelephézagállítás,láncolajozás) akkor sok 10000 problémamentes km-t tehetsz meg velük! Végül a Hyosung gt250r: V2-es motor,29ló,teljesítménye a kettő között van,alul nyomatékos,fogyasztás hasonló,"nagymotoros" kinézet,utazója 130-140km (itt olyan 7-8ezer körül forog),nekem kényelmes,de ez relatív! :) szervízigénye u.a.,ha megkapja amit kell,akkor megbízható!Alkatrész meg szinte ingyen van,de legalábbis harmad-negyedáron mint a japán gépekhez!Ez egy dél-koreai gyár,nem nagy múlttal,de tudnak jót csinálni,persze valószínűleg pár apróság van ami még kiforratlan! (Nekem pl benzincsap csöpögött,ez volt egy 10-es) Ha kérdésed van,nyugodtan írj,segítek,ha tudok!
De ha valóban annyit kell rákölteni mint egy CBF-re vagy GSF-re akkor lehet mégis ilyen mocim lesz.
Mondjuk abban igazad van, hogy nem a gazdagok játékszere, ha az új árát is nézem, legalább félmillióval olcsóbb mint a CBF.
Azért köszönöm a választ.