olyan motorra mondod, hogy elvileg kevesebb a zűr, amit negyed évszázada üt mindenki terepen, aszfalton, az utóbbi tizenévben fiatalok kevés pénzből. Szerintem ennyi idősen fullra mindegy milyen gyártótól, csak legyen jobb állapotú.
Üdv.
Kérdésem lenne,hogy Endurot vásárolnék vagy Enduro/Crosst.Mondjuk azt hogy "kezdő" motornak.
Amit tudni kell,egy Honda XL-el "tanultam" meg motorozni.Aztán egy 600-as Yamaha XT-vel már konkrétan endúroztam mondhatni ,nem mondanám huzamosabb időnek amit rajta töltöttem.Viszont sikerült a motort úgy ahogy kiaknáznom magam alatt.
Szóval...amit tudok hogy Hondát vennék,mert elméletileg kevesebb vele a zűr mint a többi társával. Bár akár milyen tanácsot szívesen fogadok!illetve érdemes-e télen motort venni vagy mikor aktuális?
Hát valamennyire de szerintem most leszállóban vannak,de azért egy jól bevált gépnél ne számíts hatalmas ár zuhanásra,viszont ha venni akarsz gépet az alkudozást mindig próbáld meg,és ha figyelgeted a hirdetéseket jó vételt mindig találsz.de pl az f4-es cbr nél vagy frissebb yamaha r6-nál ne számíts 600EFt alá való zuhanásra,tartják azért az árukat de amiket belinkeltem azok nem rossz árban vannak,csak ugye élőben is meg kell nézni hogy tényleg ilyen jó vételek lennének e.
Ezer köszönet a segítségért! Kicsit jobban képben vagyok most. Már csak össze kellene gyűjtenem azt a pár forintot és január körül megvenni a sast! Télen lejjebb szoktak menni a használt árak? nem tudod?
Köszi a kötekedésedet de nem tudsz meghatni,az nzi sisak akkor is jó,és én csak be linkeltem neki pár gépet mert másokkal ellentétben próbálok segíteni
Azért mertem kérdezni mert egy srác anno írta valahol hogy cbr600f4-es gépe van és 189cm magas és kényelmesen tud vele közlekedni,szóval a cbr szerintem kényelemre meg mindenre az egyik legjobb választás én is olyat vettem most,csak én a sport változatot az FS-t vettem és mindennel együtt 780EFt volt
hondánál nem kell megijedni a kilóméteren mert ha karban van tartva agép nagyon megbízható,az enyémben is 43000km van,és pöpec az enyém 2001-es és sűrűn látni hogy gyanúsan kevés kilóméter van a hírdetésekben de itt is ha karban van tartva nincs gond.
2003-as RS 50, alig bírom beindítani, bemelegítem szépen, kiérek vele a faluból, pár 100m után el kezd dadogni...
Mindegy hanyadikban, és mintha rugdosnák hátulról, egyszer van gyújtás egyszer nincs, és ez másodpercenként váltakozik.
Gyertyacsere megvolt, de ugyan olyan...
Előre is köszi!
Hat nezegettem meg a cbr600f4-eseket, kawa z750-t. Az R6 nagyon tetszik kulsore, es ahogy olvasgattam, 600-asok kozt jonak szamit. Valami sor negyeset szeretnek olyan 700 ezerig. Van valami otleted?
Szia!
Sajnos még nekem sincs meg a nagy A jogsim:) Mivel sajnos az idén nem tudom lerakni marad 2013 tavaszára. Szerintem a lényeg az önkontrol, ha az megvan akkor nem lehet nagy baj. Pl lehet gyakorolni elhagyatott útszakaszokon, parkolókban, de nem egyedül nehogy baj történjen és nincs segítséged. De én már gondolkozom egy Z 750-en mivel haverom 2002-es R6-ja nagyon kényelmetlen számomra mivel nem kis termetű ember vagyok és ezt nem magasságra értem:) De tesójának egy 2004-es Z750-e van és ezen kényelmes üléspozíció tudtam fölvenni:) Mivel kitudtam próbálni őket egy elhagyatott almatároló aszfalt területén. Jól kezelhető volt a Z750 úgyhogy lehet azt választom első nagy motornak:) Szóval szerintem ha józan esze van az embernek akkor nem lehet galiba.:)
Üdv !
Nem buta a kérdésed, 2005-ös évjáratig elég emberi méretűek voltak az R6-ok(GSX-R-ek is) utána mentek el extrém pályamotor irányba, ráadásul az utcai használat is barátibb velük, nem kell 8000-ig pörgetni, hogy ne csapkodja a láncot, mint az R. Nekem még az ezresnél is jobban bejött az R6 ,Pedig nálam a 100+ is megvan a 190 mellé. (ezért van R1-em ) Azért mindenképp vegyél " üléspróbát " de nem fogsz hülyén kinézni rajt, ha ez is szempont.
Szia csirke:)Én is pont ezt a kérdést szerettem volna feltenni itt a fórumon!Neked gondolom,hogy már megvan a jogsid,én még csak nemrég kezdtem.Volt,aki azt tanácsolta nekem,hogy 250-es gépet ne vegyek kezdőnek,mert hamar kinövi az ember,és inkább 600-ast vegyek,mert azon is lehet ésszel motorozni.Én is azokban az évjáratokban,és motorokban gondolkodom,mint te,mert azt még meg tudnám fizetni.Személy szerint,én sem azért szeretnék 600-as gépet,hogy vagánykodjak,hanem,hogy élvezzem azt,amiről kiskorom óta álmodozom.Én is kíváncsi lennék a véleményekre,és tanácsokra!Üdv mindenkinek:)
Mindenképpen színezni szeretnéd,akkor előtte.Eredetvizsgán rögzítik a színváltozást ,ez kerül a forgalmiba.Minden változás forgalmi cserés,tehát így "költségkímélő"
http://grandemoto.com/adatlap....
Háá
viszonylag olcsó, viszonylag könnyű, van hozzá minden alkatrész, majdnem olyan egyszerű mint egy simson
Kérdésem lenne,hogy Endurot vásárolnék vagy Enduro/Crosst.Mondjuk azt hogy "kezdő" motornak.
Amit tudni kell,egy Honda XL-el "tanultam" meg motorozni.Aztán egy 600-as Yamaha XT-vel már konkrétan endúroztam mondhatni ,nem mondanám huzamosabb időnek amit rajta töltöttem.Viszont sikerült a motort úgy ahogy kiaknáznom magam alatt.
Szóval...amit tudok hogy Hondát vennék,mert elméletileg kevesebb vele a zűr mint a többi társával. Bár akár milyen tanácsot szívesen fogadok!illetve érdemes-e télen motort venni vagy mikor aktuális?
Ezer köszönet a segítségért! Kicsit jobban képben vagyok most. Már csak össze kellene gyűjtenem azt a pár forintot és január körül megvenni a sast! Télen lejjebb szoktak menni a használt árak? nem tudod?
Új sisakot szeretnék a közeljövőben, tudnátok ajánlani olyat, ami jó, nektek bevált és lehetőleg nem is horror árban van?
Köszi előre is!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
http://grandemoto.com/
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/SPAOYPTGG9GQFOQW3
84QS5QMA6G6DEWEF7W4LRCDD86PU673LYCTOK86H1WM4M8UP1HCDDQJJUMO4OPIWYH4CH9P
UL2TUJTFGMIK4HM7PGKJELTWSF7932W0A997LMCWEZPPZD643Y1M7JM0WPISCSZ5DILSZM3
ZAT14LYS71CF2DS4LQJF/page1
itt van egy két gép
http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.kepesmotor.hu/h
onda...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.kepesmotor.h
u/honda...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.kepesmoto
r.hu/honda...
és a végére egy yamaha r6
http://www.markamotor.hu/magya...
hondánál nem kell megijedni a kilóméteren mert ha karban van tartva agép nagyon megbízható,az enyémben is 43000km van,és pöpec az enyém 2001-es és sűrűn látni hogy gyanúsan kevés kilóméter van a hírdetésekben de itt is ha karban van tartva nincs gond.
Segítsetek kérlek!
2003-as RS 50, alig bírom beindítani, bemelegítem szépen, kiérek vele a faluból, pár 100m után el kezd dadogni...
Mindegy hanyadikban, és mintha rugdosnák hátulról, egyszer van gyújtás egyszer nincs, és ez másodpercenként váltakozik.
Gyertyacsere megvolt, de ugyan olyan...
Előre is köszi!
Sajnos még nekem sincs meg a nagy A jogsim:) Mivel sajnos az idén nem tudom lerakni marad 2013 tavaszára. Szerintem a lényeg az önkontrol, ha az megvan akkor nem lehet nagy baj. Pl lehet gyakorolni elhagyatott útszakaszokon, parkolókban, de nem egyedül nehogy baj történjen és nincs segítséged. De én már gondolkozom egy Z 750-en mivel haverom 2002-es R6-ja nagyon kényelmetlen számomra mivel nem kis termetű ember vagyok és ezt nem magasságra értem:) De tesójának egy 2004-es Z750-e van és ezen kényelmes üléspozíció tudtam fölvenni:) Mivel kitudtam próbálni őket egy elhagyatott almatároló aszfalt területén. Jól kezelhető volt a Z750 úgyhogy lehet azt választom első nagy motornak:) Szóval szerintem ha józan esze van az embernek akkor nem lehet galiba.:)
Nem buta a kérdésed, 2005-ös évjáratig elég emberi méretűek voltak az R6-ok(GSX-R-ek is) utána mentek el extrém pályamotor irányba, ráadásul az utcai használat is barátibb velük, nem kell 8000-ig pörgetni, hogy ne csapkodja a láncot, mint az R. Nekem még az ezresnél is jobban bejött az R6 ,Pedig nálam a 100+ is megvan a 190 mellé. (ezért van R1-em