sziasztok!van egy aprilia rx50-esem es most szet van szedve az egesz motor csak nem tudom osze rakni,nagyon nagy szukszegem lenne egy robantott rajz-ra.aki tudna segitenni elore is koszonom neki.
Egy mondhatni szokásos kérdéssel fordulnék hozzátok.
7 éve hajtok egy 125ös Yamaha TZR-t, szóval eljött a kategória váltás ideje. Nem akarok "nagyot" lépni, egy 600as vásárlását tervezem.
És akkor itt jónnek a gondok. 190cm magas és közel 100kg vagyok, viszont a paramétereimnek nem túl előnyös sportmotorok szerelmese. Ami még esetleg szóba jöhet, hangsúlyozom ESETLEG, az a sport-túra kategória.
A 600asok között a Yamaha R6, a Kawa zx6r és a Honda CBR 600RR ami igazán tetszene, a 2005-06-07es évjáratokból, de sajnos még egyikkel sem kerültem olyan kapcsolatba, hogy "magamhoz mérjem".
A közeljövőben szeretnék új motort venni,valami 125ös endurora gondoltam.Tudnátok mondani olyanokat amik megbízhatóak,jó az alkatrész ellátottságuk és erősek is?Dt-t ismerem de jobblenne olyan amibe több paci van,aprilia rx-et néztem még ami jónak tűnik de biztos van más is csak én nem találtam.Előre is köszi.
Egyáltalán nem lejárató kampány a suli ellen.Ha lenne egy kicsi motoros múltam váltós motorral,akkor nem gondolkodtam volna,hogy kimenjek-e forgalomba.De nulla tapasztalattal nem vállaltam be.A budaörsi virágpiacra kell nekem is menni Ott folytatom majd a gyakorlatot,de azért köszi a tanácsot A busa meg tetszik,amióta megjelent a piacon,és egy álom válik majd valóra,ha lesz egyszer.De eszembe sem jutna mindjárt egy olyan motorral kezdeni.Beszerzek egy simsont,és azzal fogok gyakorolni,amikor tudok
ha a legtutibb dolgot akarod akkor szerezz be egy ptn78020w nevű ic-t
aztán az csinál neked 5 voltot akár 35 voltból is
de ha gáz a beszerzése akkor vannak könnyebben beszerezhető fesszab ic-k is
jó a simson kezdésnek
pl az asszony az xr4-el alig tudott váltani az első időben és sosem tudta milyen sebességben van, néha fél percig is az ürest keresgette
ilyen alapokra pont jó a szimó
mondjuk az asszonyt már 10km után simán felzavartam 45 fokos emelkedőn a homokdombok között
Itt a simson azért előnyös egy nagymotorral szemben, mint inkább egy robogó mert a váltás a lényeg és az ülés pozíció. A berögződés a kuplung gáz váltó összehangolása mert én láttam már pár embert akinek gondjai voltak vele és inkább hanyagolta.
Lehet, hogy állva hagyja egy robesz a simsont de mivel én falun nőttem fel és ha menni kellett horgászni vagy ki a szántóra vagy a gyümölcsösbe akkor terepre a simson arra a 50 km/h maximum sebességével bőven elég volt mert átlalában 10- és 30 között megyünk vele a kanyarok, buckák, dombok, árkok, stb miatt
Nem köpködöm a röbeszokat .városba pont jók
De itt a nagymotorhoz való tapasztalat volt a téma és abban a simson verhetetlen. Aztán jöhet egy Er6n majd egy XT...
Teljesen más a felhasználási felületük és arra jók amire
Vicc amit írtál mert már kb 8-10 éve a jogsi arról szól, hogy mész fizetsz és átengednek.
Ha szeretnél motorozni és akarsz is akkor magadon segítesz nem pedig a már mindenki által jól ismert rendszer ellen szólalsz fel. Tudjuk mindnyájan, hogy mi történik sok iskolában.
1-et mondok neked. Akinél én voltam a budaörsi virágpiacon na ő tök jó fej oktató volt és segített mindenkinek külön-külön akin látta, hogy rászorul.
Ha gondolod szívesen megadom az elérhetőségét és nála nem kell hőzöngened
Nem kell ezt túl tárgyalni megint
Segíts magadon Isten is megsegít ahogy a mondás tartja.
Vagy a másik , hogy mirt mire számítottál?
Vagy ez csak egy lejárató kampány a sulinak?
Mert a Simson a király ... utána jöhet bármi, de legalább egy XT.
LOL 10évesen úgy vertem a Simonnan, hogy porzott a földút ... fel-alá, míg ki nem apadt a tank.... azóta volt ilyen is- olyan is.
Most robogó van, de nem úgy kell rajta ülni mint a budin ... sőt, ha akarnék sem tudnék, mert nem Jog féle szar
Na egy a lényeg : kezelés ugyanaz, a váltás és a kuplungolás a különbség ...
Szakadjak meg a nagy Simsonosok azért utálják a robogót, mert állva hagyják őket ..... egy rakás szar a féke, a futóműve, gyenge a motorja, stb ... viszont egy mindenre jó igásló
Miért nem látom én a robogóst Simsonra fröcsögni
Rutinpályára vezetni rutintalanul és parázni témára :
Hát a B jogsit úgy kezdtem el, hogy címre kellett mennem.
Ott közölte az oktató, hogy nincs kedve vezetni és nyomjam én. BUDAPESTEN át kellett verekedni magam a rutinpályáig úgy bemelegítésnek...
Hogy szokták mondani ?
Teher alatt nő a fa
Szerintem kicsit 'furcsán' fogjátok fel a dolgokat. Itt úgy látszik mindenki úgy bújt elő anyuciból, hogy már a gázkart húzta. Azt nem értem hogy miért is történik ennyi baleset ezekkel a 'nagymenő, arcos' csávókkal, hogy aztán annyira összetörnek, hogy még szarni sem tudnak maguktól. Szégyen (szerintetek)-nem szégyen, mikor nagymotorra mentem vizsgázni, tőlem is megkérdezte az oktatóm hogy volt-e már nagymotorom, van-e benne gyakorlatom. Mondtam neki hogy nemsok. Erre azt mondta hogy akkor először hoz egy kis (125 ccm) váltós motort és gyakoroljak rajta, a többiektől kicsit távolabb. 3 óra gyakorlás után azt mondta hogy jól átbasztam, mert bizony jól kezelem a gépet. Egyből átültetett a 650-es masinára. Érdekes módon én nem estem el, mint a többi nagyarcú, aki azt mondta hogy már évek óta vezet (jogsi nélkül). Nem fogtam padkát és nem borogattam fel a bójákat. Arról nem is beszélve, hogy aki meg nem használja ki rendesen az amúgyis kevés gyakorlási órát, az egy idióta.....
Hali !
A szimszon az bizony jó tanács. A helyedben megfogadnám.
Unokaöcsém keményen szimózott már egy ideje, amikor felültettem a Busára, én meg hátra. (végül is már tervezte a jogsit) Az első 100km-en fehéredtek az ujjaim a majrévason, 200 után a gyerek meg vigyorogva szált le. Azóta is megszállott motoros.
Ne hagyd, hogy bármi eltérítsen, a Busa egy q.va jó gép, bár kell hozzá "némi" visszafogottság.
Sok sikert!
olyan mint a gyermekem, nem mer menni az xr4-el mindenféle mondvacsinált indokok miatt
én meg odaadtam volna ilyen motorért az egyik golyóm is annakidején....... nekem még simson is alig jutott, haver romet kadettja ami elérhető volt
Kérdezte az oktató,hogy van-e motoros múltam.Mondtam neki,hogy nincs egyáltalán,és jött is a válasz,hogy..akkor jó lesz neked a 400-as is,bár inkább a 600-as motorra kellene ülnöd!Volt egy MZ is az iskola udvarában,de ő úgy gondolta,hogy az kicsi lenne nekem.Vicc,amit leírtam?Szerintem meg az a vicc,hogy működhetnek ilyen "motoros iskolák".
Van, egyáltalán motoros múltad? pl simson, mz valami váltós motor?
Ha nincs és csak robogón húztad a gázt és úgy úgy ültél rajta, mint egy wc-n akkor megértem a félelmed.
Ha van akkor meg nem
eleve ott kezdődik, hogy megkérdezik mentél már váltós motorral? Általában nagy divat bekamuzni persze igen ......blaablaa blaaaa.
Nálunk is volt olyan aki benyögte meg akkora arca volt, hogy ő biza városba már 3 éve robogózik meg mennyire jampec..én meg csak halkan megjegyeztem, hogy simson volt ipari méretű mennyiségbe
A robogós csak pislogott mikor az er5 re ráült én meg simson után simán jól éreztem rajta magamat.
Szal tudni kellene milyen a motoros múltja aki jogsira megy és annak megfelelően oktatni, hozzáállni.
De ha már busa névvel regisztrálsz eleve egy bálna gépel de fosol felülni egy 400 cb-re akkor gondolom nincs "múltad" csak tetszenek a nagy gépek és az a cél. Akkor meg ilyen hozzáállással nem sokáig fogod vinni.
Tök egyszerű a dolgod. Simson gyakorolgatás hiába közhelyes már a dolog de ez tuti bevált módszer
Vagy menj olyan suliba ahol hagynak ismerkedni a géppel előtte vagy kérj meg egy simsosnost a közeledben adja ide párszor
Nem kell ezt túl reagálni de ebből is látszik nem vagy egy talpra esett csávóka ha ezen fennakadsz és itt kérsz segítséget, már nem bántásnak szánom de gondolkozz már kicsikét.
Vicc amit leírtál
Vegyél egy Simson-t , vagy hasonló felépítésű motort magadnak! Aztán, ha azzal ott tudsz megállni ahol akarsz centire, és a felező, vagy oldal-vonalon el tudsz menni 100 métert, anélkül, hogy lemész róla, no akkor lehet venni nagyobbat! Egy 400-ast pl. Mert akkor talán elvárható tőled az, hogy nem mész neki a szemben levő falnak, egy enyhe kanyarban pl! vagy nem sodródsz alá a szembejövőnek! Én 41 éve motoron járok!
Egy mondhatni szokásos kérdéssel fordulnék hozzátok.
7 éve hajtok egy 125ös Yamaha TZR-t, szóval eljött a kategória váltás ideje. Nem akarok "nagyot" lépni, egy 600as vásárlását tervezem.
És akkor itt jónnek a gondok. 190cm magas és közel 100kg vagyok, viszont a paramétereimnek nem túl előnyös sportmotorok szerelmese. Ami még esetleg szóba jöhet, hangsúlyozom ESETLEG, az a sport-túra kategória.
A 600asok között a Yamaha R6, a Kawa zx6r és a Honda CBR 600RR ami igazán tetszene, a 2005-06-07es évjáratokból, de sajnos még egyikkel sem kerültem olyan kapcsolatba, hogy "magamhoz mérjem".
Ebbem a témában várnék segítséget, tanácsot.
Előre is köszönöm mindenkinek.
A közeljövőben szeretnék új motort venni,valami 125ös endurora gondoltam.Tudnátok mondani olyanokat amik megbízhatóak,jó az alkatrész ellátottságuk és erősek is?Dt-t ismerem de jobblenne olyan amibe több paci van,aprilia rx-et néztem még ami jónak tűnik de biztos van más is csak én nem találtam.Előre is köszi.
a legolcsóbb megoldás
aztán az csinál neked 5 voltot akár 35 voltból is
de ha gáz a beszerzése akkor vannak könnyebben beszerezhető fesszab ic-k is
pl az asszony az xr4-el alig tudott váltani az első időben és sosem tudta milyen sebességben van, néha fél percig is az ürest keresgette
ilyen alapokra pont jó a szimó
mondjuk az asszonyt már 10km után simán felzavartam 45 fokos emelkedőn a homokdombok között
Lehet, hogy állva hagyja egy robesz a simsont de mivel én falun nőttem fel és ha menni kellett horgászni vagy ki a szántóra vagy a gyümölcsösbe akkor terepre a simson arra a 50 km/h maximum sebességével bőven elég volt mert átlalában 10- és 30 között megyünk vele a kanyarok, buckák, dombok, árkok, stb miatt
Nem köpködöm a röbeszokat .városba pont jók
De itt a nagymotorhoz való tapasztalat volt a téma és abban a simson verhetetlen. Aztán jöhet egy Er6n majd egy XT...
Teljesen más a felhasználási felületük és arra jók amire
Vicc amit írtál mert már kb 8-10 éve a jogsi arról szól, hogy mész fizetsz és átengednek.
Ha szeretnél motorozni és akarsz is akkor magadon segítesz nem pedig a már mindenki által jól ismert rendszer ellen szólalsz fel. Tudjuk mindnyájan, hogy mi történik sok iskolában.
1-et mondok neked. Akinél én voltam a budaörsi virágpiacon na ő tök jó fej oktató volt és segített mindenkinek külön-külön akin látta, hogy rászorul.
Ha gondolod szívesen megadom az elérhetőségét és nála nem kell hőzöngened
Nem kell ezt túl tárgyalni megint
Segíts magadon Isten is megsegít ahogy a mondás tartja.
Vagy a másik , hogy mirt mire számítottál?
Vagy ez csak egy lejárató kampány a sulinak?
Mert a Simson a király ... utána jöhet bármi, de legalább egy XT.
LOL 10évesen úgy vertem a Simonnan, hogy porzott a földút ... fel-alá, míg ki nem apadt a tank.... azóta volt ilyen is- olyan is.
Most robogó van, de nem úgy kell rajta ülni mint a budin ... sőt, ha akarnék sem tudnék, mert nem Jog féle szar
Na egy a lényeg : kezelés ugyanaz, a váltás és a kuplungolás a különbség ...
Szakadjak meg a nagy Simsonosok azért utálják a robogót, mert állva hagyják őket ..... egy rakás szar a féke, a futóműve, gyenge a motorja, stb ... viszont egy mindenre jó igásló
Miért nem látom én a robogóst Simsonra fröcsögni
Rutinpályára vezetni rutintalanul és parázni témára :
Hát a B jogsit úgy kezdtem el, hogy címre kellett mennem.
Ott közölte az oktató, hogy nincs kedve vezetni és nyomjam én. BUDAPESTEN át kellett verekedni magam a rutinpályáig úgy bemelegítésnek...
Hogy szokták mondani ?
Teher alatt nő a fa
A szimszon az bizony jó tanács. A helyedben megfogadnám.
Unokaöcsém keményen szimózott már egy ideje, amikor felültettem a Busára, én meg hátra. (végül is már tervezte a jogsit) Az első 100km-en fehéredtek az ujjaim a majrévason, 200 után a gyerek meg vigyorogva szált le. Azóta is megszállott motoros.
Ne hagyd, hogy bármi eltérítsen, a Busa egy q.va jó gép, bár kell hozzá "némi" visszafogottság.
Sok sikert!
én meg odaadtam volna ilyen motorért az egyik golyóm is annakidején....... nekem még simson is alig jutott, haver romet kadettja ami elérhető volt
Ha nincs és csak robogón húztad a gázt és úgy úgy ültél rajta, mint egy wc-n akkor megértem a félelmed.
Ha van akkor meg nem
eleve ott kezdődik, hogy megkérdezik mentél már váltós motorral? Általában nagy divat bekamuzni persze igen ......blaablaa blaaaa.
Nálunk is volt olyan aki benyögte meg akkora arca volt, hogy ő biza városba már 3 éve robogózik meg mennyire jampec..én meg csak halkan megjegyeztem, hogy simson volt ipari méretű mennyiségbe
A robogós csak pislogott mikor az er5 re ráült én meg simson után simán jól éreztem rajta magamat.
Szal tudni kellene milyen a motoros múltja aki jogsira megy és annak megfelelően oktatni, hozzáállni.
De ha már busa névvel regisztrálsz eleve egy bálna gépel de fosol felülni egy 400 cb-re akkor gondolom nincs "múltad"
Tök egyszerű a dolgod. Simson gyakorolgatás hiába közhelyes már a dolog de ez tuti bevált módszer
Vagy menj olyan suliba ahol hagynak ismerkedni a géppel előtte vagy kérj meg egy simsosnost a közeledben adja ide párszor
Nem kell ezt túl reagálni de ebből is látszik nem vagy egy talpra esett csávóka ha ezen fennakadsz és itt kérsz segítséget, már nem bántásnak szánom de gondolkozz már kicsikét.
Vicc amit leírtál