Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Kérdésem lenne. Beütöttem egy kalkulátorba egy 2002-es R1 átírása mennyibe kerül. Megdöbbentem. Tényleg 91000.,-?

Hallottam valami olyasmit hogy ha az önkormányzathoz bemegyek egy üzembentartóival akkor lehet valamennyit spórolni, Tud valaki erről bővebben mondani valamit? Köszi!
sziasztok
segítség kéne abban , hogy egy yamaha dt 125r típusú motornál az elektronikus power szelepet hogy lehet úgy beállítani , hogy később nyisson mert most 5 ezernél nyit és 7 ezerre szeretném beállítani
mivel nem volt még iylen motorom nemtudom hogy működik az elektronikus power
aki tudja hogy mit kell csinálnom kérem segítsen
köszi :)
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2012/12/04/at_akar_verni_a_vevo_
igen/
Valaki használta ezek közül valamelyik olajat?
Motul 7100 MA2 4t 10w-40 vagy Castrol Power 1 racing 4t 10w50!
Tapasztalat, vélemény?
Köszi!
"a hülye válaszok nem érdekelnek ha nem tudsz értelmeset minek írsz "
Látom annyi eszed nincs, hogy normális motoros alkatrészboltba menj, de a bunkó az látszik! Csak így tovább!
Honda Lakamoto.hu
Érdeklődj náluk. A neten fent vannak munkaidőben.
akár hiszed akár nem fingjuk sincs hogy milyen.vagy van fos minőségű végtelenitt verzióba de nem tudja hogy jó e hozzá még ha beviszem akkor se

a hülye válaszok nem érdekelnek ha nem tudsz értelmeset minek írsz
Te tudod mit akarsz, de ezek nem öt évre tervezett motorok!
Az meg , hogy mennyi az ára, attól függ mit kérnek érte!
Alkatrész: Honda Lakamoto.hu
Érdeklődj náluk.
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Faterom munkahelyén található egy leharcolt Honda VT 250f amin nincs rendszám.
(konkrétan egy ilyen: http://upload.wikimedia.org/wi... )
A lényeg,hogy évek óta egy garázsban porosodik.
Tanuló motor volt,szóval rengeteg ifjúmotoros alatt volt már.Le lett selejtezve mert új motorokat vettek.
Meg szeretném venni,de nem tudom h mégis mennyit ér jelen állapotában. Interneten nézegettem alkatrész hozzá,de nemigen találtam.
Első ránézésre a gumikat le kell cserélni,aksit kell bele venni,a tank szerintem kuka mert rozsdás és anno valami vacak anyaggal ki lett kenve belül és most mállik le szóval szinte lehetetlen kitakarítani.Első lengéscsillapítók szimeringesek. Mivel hidraulikus a kuplung ezért ott is folyik valahol az olaj,mert érzem h kuplung nincs,üres a tartálya.Nagyon nehezen akar beindulni,többször kitakarítottam már a karburátorját és ásványvizes flakonból adagoltam neki a benzint mert ugye a tank az K.O.
Olajat is tuti kell bele tölteni,olajszűrőt is kéne venni bele.

Mivel nekem van egy szép ETZ 125-öm ezért tudom h csak a rendszám 50 rongy lenne rá.

Szóval lehet hülyeséget beszélek,de így sztem 40ezernél többet nem érhet ez a leharcolt paripa.

Jó tanácsokat előre is köszönöm! :)
A motoros alkatrészboltban tudni fogják, csak kell tudni hozzá a motorszámot! Azt vidd magaddal!
Sziasztok van egy 93 as 250 es suzuki banditom és eljött a vezérmű lánc csere ideje az érdekelne hogy tudja e valaki hogy hány szemes láncot kellene vennem van e valami típus jelölése lehet e patent szemel kicserélni mert végtelenítettet elkerülném ha lehet mert nem akarom szétbontani a motort ez miatt .előre is köszi
Hello!
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek 35W-os xenon a motorjába? Mennyivel lehet többet látni vele, illetve mennyire feltűnő? :D Nem szeretném, hogy ez miatt is ugassanak a rendőrök.. :) Ba20D van most benne, édes keveset látok vele, kéne valami megoldás, de a H4 halogénnel szét ég a búra.. :/ Még annyi, hogy a felfogatást hogy lehetne megoldani, hiszen most úgy van hogy a foncsorból egy kis fém kampó kiáll amit a foglalat hátuljára felpattintok... Xenont ez nem fogja megtartani.
Segítségre lenne szükségem. WC-n vagyok és elfogyott a papír
nem egyszerű meló, de inkább technika, mint erő kérdése. anno tizenévesen, hatvankilósan az XL600R-rel is elbírtam, igaz, első reggel fullra kinyőltam, mire rájöttem a titkára
próbáld ki vmelyik cimboráért, kis gyakorlás után biztosan menni fog, de csak csizmában ess neki!
értem köszi
sokan mondták hogy dekompresszorral sem fogom tudni berúgni
hát elmegyek majd megnézni egy dr-t ha be bírom indítani akkor olyat veszek :D
köszi
Oké:) Köszönöm! H-P motor is forgalmaz Icon bukókat és velük beszéltem is, hogy majd motorshown meglesem a standjukat.
szusz?
xt600-ast is simán berúgja egy 60 kilós ember is
inkább az szokott lenni a hiba hogy már kicsit szar a motor és nem indul 1-2 rúgásra aztán megszuszosodik az ember mire beindul a bitang
melyik könnyebb? kress rá. Melyiket könnyebb berúgni? mindet. ezek nem annyira bitang jószágok...
Üdv.
j3sus - nak van egy Icon skull -ja , az volt rajtam is. Kicsit nehéz, kicsit hangos viszont bitang a dizájn
Istimotor - nál minden van hozzá.
Amúgy ebben az árkategóriában már igencsak van választék,
jó keresgélést !

( Z750 )
Köszi Tenkes:) Nálam ez is szóba jött, de amin még gondolkodom az még a Scorpion Exo 1000, esetleg Icon Airframe, csak nem tudom Icon-ak milyen az alkatrész ellátottsága, pl, plexi, stb. rendelésre megy e vagy van valahol raktáron. Meg a Shark RSI amit még nézegettem így neten.
Üdv!
A MARUSHIN - t ne hagyd ki !
999 RS - t használok, bevált
Mondjuk a páramentességet azt nem tudja
sziasztok
most vennék motort és valami olyasmiben gondolkozok hogy : dr 350 vagy tt 350 , de az a baj , hogy csak 15 éves vagyok és nem tudom bebírnám-e rúgni . most mtx-em van szóval egy 100 kg körüli motort azért megbírok tartani .
amiben segítenetek kéne : melyik motor a könnyebb illetve melyiket könnyebb berúgni ? ha esetleg van más motor amit javasolnátok ebben a kategóriában azt is megköszönném
akármilyen tanácsot meghallgatok !
előre is köszi :)
Köszi, de nem ilyen segítségre gondoltam, beállítás gondja volt, már megoldódott és tegnap el is adtam.
Ha nem értesz hozzá inkább ne írj! Még én nő létemre is többet értek hozzá! Amire nagyon büszke vagyok.
marha jó fej vagy, tedd fel az apróhirdetésbe, hátha működésképtelenül valami barom megveszi...