Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké, így már értem, csak a "körbemotorozni" kifejezést egyenesben nem értelmeztem eddig.. fránya matematika

egyébként lehet, h attól vagy gyorsabb, hogy a pehelysúlyú öcséd lobog a motoron, ezért kapaszkodnia kell, és nem tudja húzni a gázt
Ciao!!!

Nézd meg a képeimet!!! Ott is az öcséd SV-én nyomulok, ráadásul az még 650-es volt!!!

YEAH!!!
Ciao!

Hát egyenlőre én nem fogok körbemotorozni senkit...
Főleg amíg nincs gépem, max a robogómmal egy Jawa-t, de azt sem hiszem, mert 1 éve nem akar beindúlni szegény...

Különben Gyurka!!! A Marci már meg akar szabadulni az SV-től????
Tolnayval veszünk vasat, aztán nyáron PAG !!!
Bár ha a Marci lecseréli, akkor mi pár órával előbb indúlunk el...

Gondolhattam volna, hogy te vagy!!!

Bye
A hozzászólásomban csak a motorok teljesítményét akartam minősíteni, nem magamat fényezni!
Ez igaz.....
Akkor úgy mondom hogy magam elé engedem széles hosszú egyenes úton 20-30 métert, elkezdjük húzni és mire a harmadikat huzatom, már én vagyok elöl.... ráadásul az öcsém kb. 20 kilóval könnyebb mint én.
hogy ki kit motoroz körbe, az azért erősen pilóta-függő is! sőőt..
A 650-es és az 1000-es SV között alig van különbség... szinte semmi. Ami mégis hogy az 1000-es két személlyel is megy és a vége nem 210 hanem kb 250.
Az öcsém váltott nyár elején 650-ről 1000-re és meglepően kicsi a különbség, ha egyedül mész vele, szinte semmi, de ami az árban van különbség használt esetén (100-150 ezer) azt megéri. A 600-as GSX-R-el körbemotorozom az 1000-es SV-t. Tehát tényleg nem egy fenevad.
igaz, inkább egy hayabusát kéne
Ciao!

Hát annyira nem...

Az kicsit sok lenne... Első mocinak egy 1000-es....
Szia!

1000-es SV nem érdekel? 2003-as, kék, idomos, hibátlan.
Ciao!!!

Na hát ez az!!! Kiben lehet ma már bízni. Akiket ismerek, azok totál össze-vissza beszélnek...

Az egyiknek 750 Gixerje van, azt mondja azzal kezdhetek simán. Ja ,csak azt nem vszi figyelembe, hogy neki pöcsös kora óta alátették folyamatosan a mocikat, igaz ezt már saját pénzéből vette, de a rutin azért ott van...

Van egy srác, aki az egyik nagy kereskedőnél, nagy puncsra, illetve ismeri jól a tulajt, Ő azt mondta segít nekem, meg talán anyagilag is jobban járok.
De annyira nem ismerem azért, hogy bízzak is benne. Ő totál lebeszélt a gixerről, és Banditozik itt nekem , de mondatm akkor már SV...
De olyan nehéz találni, mint állat!!!

Na GO!!!

Bye
Minden képpen meg kell mutatni a kiszemelt motort egy olyan embernek, akiben feltétel nélkül megbizol müszakilag és emberileg.
Én a bal oldali vagyok a képen. Az enyém a Spidi ruha. :-)
Hát ezt szomorúan hallom. Én csak magamból indultam ki, és gondoltam a motorosok úgy általában is segítőkészek, nem csak a szájuk jár.. hát azért remélem nem ez az általános.

Egyébként ha jó a bőrrucid Nekem is olyan van, márha te vagy a jobb oldali a képen :). Motorhoz szintén
Bocs, Denny, de nekem nem ez a tapasztalatom.

Én kb. 3x kértem segítséget az aktuális vásárláshoz, aminek épp a kellős közepén vagyok, de egyetlen választ sem kaptam.
Pedig udvariasan kértem és nem is egy ritkaság számba menő típusra, de senki nem segített.
Mindegy, nem mintha haragudnék ezért bárkire is, csak kicsit csalódott voltam.
Bundy!

Ha kezdő motorsnak érzed magad, szerintem olyan gépet vegyél, amitől nem félsz. Ha bizonytalan vagy, hogy el tudsz-e bánni egy supersport géppel, akkor rajta ülve is bizonytalan leszel és ahogy a többiek is mondták, bizony meglephet.

Ne hallgass azokra, akik leszólják az SV-t. Egy 600-as, vagy főleg 750-es, 1000-es gyorsaságit használó motoros persze hogy leszólja az SV-t, de nem kéne elfelejteni, hogy másnak még az is brutál lehet.

Szerintem az SV 650, FZ 6 Fazer, Hornet 600, stb. kategória nagyon jó kezdeni, sőt én abszolút nem szégyellném a Suzuki GS 500-at sem! Igazán barátságos kis kezdő gép.
Ezek a túra/túrasport gépek nagyon könnyen motorozhatók és elég jól kezelhetők. Ha pedig csak a motor ereje miatt vacillálsz, az ne érdekeljen. Nyáron sokat nyomtuk együtt egy szinte csak 600-as gyorsaságikból álló társasággal (CBR, GSX-R, R6) és volt egy srác, aki egy Fazerrel jött velünk. Nagyon nem volt lemaradva a gyorsasági gépektől.

Újat én sem vennék. Ki tudja, milyen lesz az első pár ezer km, amíg rutint szerzel, nem kell a szép új mocit lereszelni a tanulóidőszakban.

R.
Ez esetben GSXR vagy CBR! Ha már nem vagy fiatal, akkor megfogsz bírkózni a feladattal. Fokozatosan, mindig a saját határaidon belül és akkor baj nem lehet! Egyébként az GSR600 vagy az Fazer sem lehet rossz :)

Hogy mit nézz egy haszbált gépen? Tyű hát igazából mindent. Ha van rá lehetőség meglehet kérni a tulajt, hogy kapjátok le az idomot is, mert benéznél alá. Az idomos gépeknél, derülhet ki ezaz. Egyébként módszeresen végigkell nézni a fékeket, vázat, blokkot, elekrronikát, futóművet... nomeg mindenzt menetközben is. De ne az legyen, hogy 3szor körbejárod, kicsit megvakarod az állad és annyi. Tessék alaposan megnézni hogy mit veszel! Az egyes típusoknál és évjáratoknál lehetséges gyakran előforduló konstrukciós, gyári, tervezési hiba, de ezek esetleges felsorolása, főleg a választott típus ismeretének hiányában, túlhaladja a képességeimet. Döntsd el mi kell neked, írj itt a fórumba, akinek már ilyen van hogy segytség kéne vásárlást illetően és biztos vagyok benne hogy nem hagynak cserben.
Ciao !!!

Húúú, ez igen...

Szóval! Tuti sokat fogok menni, de valahogy nem tartom magam, annak a bámészkodós, túrázgatósnak...
De az valahogy megfogott, hogy előbb motorozzak picit, és azután üljek fel egy gixerre, vagy hasonló speed motorra.
Mivel már nem vagyok annyira fiatal, már azt hiszem észnél vagyok, de azoktól a meglepiktől tartok. Sok mocis mondta, hogy bőven elég lesz 1-2 évre az SV, aztán azután több rutinnal, több tapasztalattal már el tudom dönteni.

Hát nem is tudom...

Az lenne a király itt lenne pár moci, és csak probálgatnám őket...
De amíg nálunk ilyen a piac, hogy csak akkor ülhetek rá, amikor kipengettem, elég nehéz dönteni.

Mindenképpen használtat veszek, azt néztem hogy SV- nél akár lehet 2003-2004 -es király, de gixer ilyesmi árban, 2000-2001-es... Csak azokban már sok a km.
Még szereznem kell egy motoros emberkét aki érta vashoz, mert így tudatlanúl még átvágnak a végén...

Tényleg mit érdemes nézni, vagy figyelni???

THX

Bye
Szia Bundy!

Szóval én se vagyok az az igazi régi motoros, aki annyit motorozott már, hogy az hat földkörbemotorozásra is elég lenne, de talán ragadt rám ez az. Mielőtt ajánlanék kétkerekűt -merthát ez volt a kérdésed- azért egykét szót írnék még körítésnek.
Én azt gondolom, hogy a "GSXR - koporsó" páros így ebben a formában azért meredek kijelentés. Egy analóg hasonlattal élve önmagában a pisztoly sem egy halálos fegyver, az ember az, aki azzá teszi. Szerintem túl sok magyarázatra nem szorul, hogy mire akarok ezzel kilukadni, de ha egyszerű akarok lenni, akkor a lényeg, hogy az emberen függ minden. Ha fejben tisztán tudsz gondolkodni és dönteni, és emelett érzel a motorozáshoz elegendő alkalmasságod akkor akár még egy 600-asnál nagyobb gépre is ráülhetnél. Persze a másik oldal is igaz, lehet hogy még a 250-es kategóriát is kerülnöd kéne. Szóval első körben állapítsd meg magadról mennyire vagy forrófejű avagy higgadt, mennyire érzed magad a kis rutinból is viszonylag jó motorosnak (vagy inkább mások mennyire mondják rólad ezt), milyen hamar sikerült elsajátítani a kezdő lépéseket a motoron, mennyire találod fel magad a forgalomban, mennyire érzed biztonságosan magad egy motoron, mennyire tudod 100%-osan kezelni őket, és mennyire jön ez magától és így tovább. Ha egyértelműen úgy érzed, hogy szellemileg készen állsz a feladatra, ha úgy érzed, hogy képes vagy öntudatosan, fokozatosan tanulni (a tudatos fokozatósság nagyon fontos!) és megbarátkozni az új motorral, akkor bátran merek ajánlani bármit.
A következő dolog, amit átkell gondolkodni, ha az előzőn túl vagy, hogy milyen stílusú gépet gondolsz magadnak, ugyanis nem láttom ezt benned teljesen kiforrottnak. Két, jellegre szerintem elég különböző motort írtál, szóval előszőr is pontosítani kéne, hogy te a fekvős sportmotorokat szereted vagy inkább sportos-túrázós, emberbarátabb motorok híve vagy. Végig kellene szépen, módszeresen venni azon szempontokat, amik egy motornál fontosak nálad. Ezek után könyebb lesz a választás. Köbcentit illetően azt gondolom, hogy 600-as/650-es az jó választás lesz, kisebbet ne, mertha sokat fogsz tudni motorozni hamar kevés lehet, nagyobbat pedig azért mert az már nagy ugrás lenne és talán felesleges is. A GSXR egy nagyon jól összerakott, megbízható, könnyen kezelhető motor. Nem titkolja a gyár, hogy nekik az erő nem a legelső szempont, ők úgy akarnak kategória elsők lenni, hogy az erős blokk-kal egyértelműen harmonizáljon az egész szerkezet, olyan motor hatását keltve, ami nem sok kicsiből, hanem szinte egyetlen egy darab kikezdhetetlen alkatrészből van összerakva. Ez így szépen hangzik, de kizárólag utvára a Honda CBR-je talán még a suzukinál is jobb választás lenne. Egységes, harmonikus, kényelmes, mégis sportos, könnyen kezelhető és szép. A túragépeket illetően nem vagyok túlképzett, de a V2-es SV650 egy picit más stílus irányába van elmozdulva mint például a vetélytárs CBF. Az utóbbi egy soros négyhengeres, egyenes testtartású, érezhető teljesítményhullám mentes, lágy futóművű, lágy teherváltású, könnyen kezelhető, amolyan bámészkodós-túrázós motor, míg az SV a hondához képest néhány apró jellemeltéréssel összeségében sportosabb motorozást kölcsönöz. Olyanokra gondolok, mint a fekvősebb üléspozíció, a kicsit "megtorpanunk, de utána uccu neki" teljesítmény, keményebb teherváltások, az enyhén sportosabb futómű, a majd 30kilóval könyebb váz és hasonlók. Az SV tényleg egy sportosabb karakterű túramotor, amin ugyanakkora sebességet a vezető a sportos viselkedés miatt többnek érzi. Aki ezt szereti, annak szuper választás, ha te inkább kényelmesen túrázni szeretnél akkor CBF.

Egyébként nem csak Hondát tudok ajánlani, de jellegében jó választások lennének azok is, mindenesetre szerintem neked -mert azt vettem ki a szavaidból hogy nem vagy kőkemény sportmotor mániás- a CBR jobb választás lenne mint a GSXR. Sajnos Hondán még nem ültem, de tavaly kategóriakirály volt, és mindehol azt olvastam, hogy vezetőcentrikus, könnyen kezelhető, kényelmes utcai-sportmotor, ami nem illetődik meg a pályán sem, de azt sem veszi zokon ha egész életében nem lát azt.

(Az SV a kemény teherváltások miatt rúg kanyarban, ha rúg, nomeg az üléspoz. miatt nagyobb a súly a kormányon és fékezéskor jobban összesüpped a gép eleje, emiatt pedig mégnagyobb lesz a súly a csuklón.. ezt szokni kell)
Hát szerintem elöször is azt kellene eldöntened, hogy mire fogod használni.
Ha minden napi közlekedést is tervezel minden képpen egy nakedt motort javaslok, mert azzal is elfogsz tudni menni pályázni, de forgalomba jobban fogod magad érezni, még ugyis eltelik egy kis idö mire azt is ki fogod tudni motorozni.
A sport motorokat az üléspoziciojuk miat egy kezdö motorosnak sokkal nehezebb irányitani.
De, ha csak pályára gondolkozol, akkor vegyél kis GSXR.
Ciao!!!

Na az ilyen segítségek számítanak sokat!
A barátom is SV-vel kezdte, de lecserélte pár hónap után 1000-re, és ő azt mondja sima a 600 gixer. Bár azt mondja ő is, hogy azzal érhet meglepi.

De miért van az, hogy az SV motorját nem éppen tartják jónak? Mármint hogy nem négyhengeres, meg kanyarba rúg, meg ilyeneket hallottam... Vagy ez baromság?

Amúgy mentem vele, és nekem nagyon bejött, csak aztán jöttek a gixeresek, és elbizonytalanítottak.

Szóval hamár veszek valamit, akkor meg akarom gondolni, mert nem akarom elkapkodni. Igaz mást sem teszek már 1 éve csak gondolkodom rajta egyfolytában.

Szerintetek mikor érdemes megvenni? Persze még karácsony előtt lett volna érdemes, de akkor nem tudtam...

Köszi!!!

Bye
Szerintem is nyugodtan vahatsz egy SVt. Nagyon jó kis motorok és kezelhetőek!
Könnyű velük motorozni és élvezetes is!
Bundy, ha annyira vagy kezdő motoros, hogy néha még felborulsz (a legtöbb friss motoros állva, vagy nagyon lassan haladva esik el), szerintem semmiképp se vegyél új gépet, mert azt kár össze-vissza karistolni!
A fenti esetben egy japán belpiacos, négyütemű 250-es vagy 400-as motort javasolnék neked elsőre, 1-2 évre.
Ha viszont már úgy érzed hogy van rutinod, a legjobb választás tényleg egy SV vagy egy Fazer (hatszázas). Ezek kezelhető gépek, és akinek csak van a kÖrnyezetemben, mind nagyon szereti a sajátját!
Van pár SV-s ismerősöm, tudtommal egyiknek sem volt még eddig semmi gondja motorjával (az ereje egy ideig bőven elég lesz neked szerintem)!
A GSXR-t felejtsd el, nem azzal kell megtanulnod motorozni, bát tény hogy akinek van esze, az elkavirnyál rutin nélkül is egy hatszázas sportmotoron gond nélkül - az óriási különbség ott van, hogyha valami gebasz történik, egy SV vagy egy Fazer sosem fog meglepni egy lórúgással vagy egy fejen állással, egy mai hatszázas sportmotor viszont simán!
Magyarul sokkal kezelhetőbb egy ilyen esetben egy 600-as naked, mint egy sportmotor.
Szevasztok!!!

Eltűntem egy időre, de újra itt vagyok.
Sajnos sorban jöttek a szerencsétlenseg, mint pl összetörtem az autót...

Na de elérkezett életem várva várt időszaka, a motorvásárlás.
De sajnos ugyanott vagyok mint ezelőtt 4-5 hónapja, hogy nem tudom mit is vegyek...

Azért ez az iszonyat nagy szerencsétlenség, mert zöldfülű vagyok a motorok világában.
Jogsim megvan már legalább 3 éve, motorozgatok is, de brutál keveset. Saját motorra még sajnos nem tudtam szert tenni, de most végre megvan rá a keret.

De még mindig nem tudom eldőnteni, hogy első motornak mi is felelne meg.

Régóta járok már a kérdés után, de amennyi ember annyi vélemény.

A lényeg, hogy valaki azt mondja simán GSX-R 600, valaki meg azt mondja, akkor már a koprsót is vegyem meg mellé...
Másik moci amin gondolkodom az SV650S, de ezt a vasat meg sokan leszólják, és azt mondják hogy nem igazán jó. Valaki meg isteníti...

Szóval gondoltam teszek még egy ustolsó kört, és kíváncsiskodom, hogy ki mit ír, mert azért aki régóta nyomja, az azért tud segíteni valamit.
Az SV-nek a motorjára mondják, hogy amiatt nem az igazi, a gixerrel meghalok, de az SV-ről itt nagyon kevés szó esett legalábbis én úgy láttam.

Na jöhetnek a vélemények, és előre is köszi!!!
Mindenki kezdte valahol, nem?

Bye
Igen!
Mindannyian szeretünk ebben az országban élni!! ...akarom mondani lenni! :(