Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

190-nel nem is szabad menni sehol sem (versenypályán kívül), úgyhogy ez nem lehet szempont!
Ez szerintem is így van, egyértelmű. Én a CBF-en (fejidomos) pl. tök kényelmesen megyek 200 körüli tempóban akár órákon keresztül is, pedig 190 centi vagyok... Nem hiszem, hogy egy tök pucér gépre is igaz ez. Persze vannak keménylegények, akik csakazértis kibírják, hogy zászlóként lobogjanak... De az sztem nem az igazi...
Ezekkel a gondolatokkal nincs is semmi baj, csak nem ez jelenti a ki motorozását egy motornak, legalábbis szerintem.
És nem szurja a szememet.
Elnézést, ha olyat irtam ami megbántot.
Persze van pár motor amelyik jobban néz ki fejidom nélül ez nem is kérdés, de mindenképp praktikusabb és sokszor hasznos az idom (nagyobb sebesség, eső, bogarak, stb...).
Ha csak "városi" motorozást csinál az ember akkor jó az idom nélküli.
Az biztos hogy az FZ6 sokkal szebb fejidom nélkül!
Mondjuk az FZ1 és a Fazer 1000 között még ennél is nagyobb a különbség, az új ezres Fazer elég idiótán néz ki a "leszakadt" fejidomjával!
a fejidom nem hülyeség, ezt utólag én is belátom.. nekem nem tetszik, de igen praktikus.
Ahol van rá lehetőség és nem veszélyeztetek vele másokat, sem magamat ott igen!
De ezzel szerintem nem vagyok egyedül a motorosok között és különösebben nem is érzem hogy ez baj.
Azért ne hagyd magad!
Bármilyen motort is fogsz venni nagyon élvezni fogod a nyarat és mindenképp okosabb leszel a szezon után és határozott elképzelésed lesz arról amiről most nincs.
Ha jól választasz akkor is, ha nem annyira akkor meg tudni fogod hogy miért nem és merre mozdulj a jövőben.
Nem akarom itt osztani az észt, mert rögtön megtalálnak, hogy nagy a mellényem, de utolsó jó tanácsként azt még elmondanám, hogy ha a túrasport kategóriát is választod (Fazer, SV, Hornet, stb...) mindenképp fejidomost vegyél, főleg ha Horvátországi túrák is szerepelnek a terveidben.
A többit majd telefonon vagy akár személyesen ha aktuálissá válik. Hívd a tesóm aztán majd beszélünk.
A 821 hozzá szolás. Gondolom azt jelenti nálad, hogy az egyenesben kopp gázt huzol.
Azért az FZ6-nak nem kell nagy dőlésszög hozzá gondolom... az MZ-é meg valószínűleg meg volt buherálva!
Nekem eddig senki nem mondott túl szimpatikusakat az E-ringről, úgyhogy nem izgat annyira az a pálya!
A P-ring az fasza, mindenképp próbáld ki!
Ha jól emlékszem nem írtam ilyet hogy kimotoroztam a motororm.
"Hát önbizalomban nincs hiány" ?? Miért mit írtam ami szúrja a szemed??
én tövig koptattam a lábtartómat, és így is jobban kanyarodott én meg csak ott mentem még. teli fordulókkal, sokat lehet fejlődni kezdőknek.. majd idén megpróbálom a pannóniát is.
Elképzelhető, az Euro-ringen nem mentem még.
nyilván ez is benne van valamennyire, h féltem a vasat, de hidd el, kurvára ment a srác. nem is széria gép volt, ez is tény, de mocskosul tudott. ez az én tudásom, nem a motorom hiányossága, a kanyarokban mocskosul jól ment, hiába rángattam meg az egyenesben a szarvát, nem tudtam behozni. az euroring meg ugye tele van kanyarral..
Lumbergh, azért erős a gyanúm, hogyha az FZ6-osodat annyira féltenéd, mint az a srác az MZ-jét, te motoroztad volna körbe egy körön belül kétszer!
Körübelül az utolso bekezdésedre, gondoltam szo szerint,.
Ciao !!!

Köszi a linket!!! Már olvasom is...
ne felejtsük el - kell az egészséges önbizalom, de ez könnyen átcsaphat önmegsemmisítő önbizalomba

a bandit elég régi konstrukció, amellett, h féldekával többet tud, nem sokat fejlesztettek rajta ez uccsó jópár évben, tehát nem igazán összehasonlítási alap a 100pacisokkal szemben (jut eszembe, itt van még az új gsr600 suzuki is).

nakedekről itt egy teszt, ami természetesen nem szentírás, de sokat mond. a képek/adatok néhol rendesen meg vannak kavara, de a lényeg kihámozható.

az sv azért lehetett nagyobb élmény, mert v2. brutál a hangja, és jóval egyenletesebben húz. a többinek kell a fordulat, de az enyém pl 8-9e felett ugrik még egyet, pályán is faszákat lehet vele kigyorsítani, tehát van benne tarcsi. alsó tartományban lehet nyomatékszegénynek nevezni, de hát csak csukló kérdése, h mikor bújik elő a kisördög. hidd el, 100 lóval a segged alatt is lesz még sokáig hova fejlődni.. sztem a plusz átlag 20 a sportoknál képest nem ad már annyival többet, ami megérje a folyamatos hasalást. persze ez magánvélemény!

az önbizalomról, meg a kimotorozásról meg annyit, h én is odapörköltem egy pár 600-as és 1000-es sportgépnek az euroringen a kis fz6-ommal, és már kezdtem igen fasza gyereknek érezni magam, amikor is csináltak egy háziversenyt, és egy mz-s srác úgy körbemotorozott, h "öröm" volt nézni. majd elbőgtem magamat.. tehát bőven nem minden a lóerő
Ciao!!!

Hát igen... Aki már motorra teszi a popsiját, szerintem annak már kell egy adag önbizalom!

Hát baszki, ti aztán el tudjátok bizonytalanítani az embert!!!
Gixert szerintem majd későbbiekben, anyagi, meg lehet nem kéne, de a stilus az kemény, vad...
Banditra voltam rápörögve régen, de most volt alkalmam kiprobálni párszor, mert az egyik ismerősöm olyat vett, de az SV sokkal nagyobb élményt nyújtott.
Az tényleg már ilyen átmenet...
Hát önbizalomban nincs hiány. Vagy értelmezzük azt, hogy mit jelent az "ki motoroztam a motoromat" álitást .
Ki merem jelenteni, hogy a motorosok 70% meg sem közeliti egy 100LE motor tudását.
ez így igaz.

mielőtt motort veszel, azért érdemes kitalálnod, h mire használnád. ha napi szinten jársz vele, akkor érdemesebb nakedet venni a kényelmesbb üléspozíció miatt. én pl ha jó idő van, szinte mindenhova motorral járok, simán felkapom öltönyre is akár a bukót, és percek alatt odaérek, ahova kell, ráadásul még élvezem az utat is. emellett az f7z 100 pacija (r6 blokk van benne áthangolva) a felsőbb tartományban tud még meglepetéseket okozni is.. az tény, h nem egy pályagép, de nekem speciel egy elfogadható kompromisszum. ha tervezel hosszabb túrákat, vagy utassal motorozást, akkor szintén nem ésszerű a sport, mert gyakorlatilag megkínzod a kakasülőn lévőt hosszabb távon.

szóval sztem érdemes végignézned a 600 körüli kihegyezettebb nakedeket (fz6 - minden szentnek maga felé hajlik a keze , sv, hornet, z750!! pl.), mert ezek is tudnak menni, mint a barom (jó, nem egy 1000-es szupersporthoz képest!), és kezdetnek ideálisak. ha félidomosat vezsel, akkor még némi szélvédelmet is kaphastzs.

emellett a sportgépek, meg ha meghúzod, akkor vissza nem adható élményt nyújtanak, fekszenek a kanyarba, stb, stb. imádom őket, ha lesz pénzem, akkor mindenképpen beszek még egy 600-ast, elsősorban pályára.

no, tehát, találd ki, h mire kell a vas, és hogy motoroznál, aztán dönts belátásod szerint. ha használtat veszel, ne legyél szégyenlős, vidd el szerelőhöz átnézetni, emrt úgy vernek át különben, ahogy akarnak. inkább most fizess ki pár1000 ft-ot, és mondják meg, h nem nyerő a gép, mint hogy utána költsed rá a benzinre valót (és még sokkal többet)!!
Persze volt több motorunk is mielött komolyabb motorokat vettünk volna, de annak más okai is voltak hogy kijártuk a "szamárlétrát". Nem csak a tanulás hanem inkább anyagi.....
Ha megteheted ne vegyél nagyon kezdő motort, mert 1-1,5 hónap alatt megunod és már a komolyabb gépek felé fogsz kacsingatni. Akkor pedig az előzőt el kell adni, azon pedig szinte mindig bukik az ember. Meg a sok macera... eladni nem olyan könnyű már egy motort mint megvenni, pláne ha hitel is van rajta....
A 650-es SV is megy kb. 210-et, ha nincs eszed és akkor elesel akkor is véged! Nem kell annyira félni a sport motoroktól, leginkább rajtad múlik!
Az öcsémnél is tök felesleges volt az SV 650-1000 váltás, a 650 után simán jöhetett volna a 600-as Gixxer! Nem hallgatott rám, most árulja és megint bukni fog rajta.
Na mindegy....
A motorozás sok kompromisszumról is szól attól függően hogy milyen motort választasz. Pl ha sportmotort akkor az (viszonylag) kényelmetlen, kemény, vad, stb... Ha túrát akkor az kényelmes, megbízható, stb... Az SV pont egy olyan motor ami tényleg kicsit sportosabb jellegú, (kormány, ülés, stb), tehát kényelmetlen. Viszont amit egy sportmotoron kapsz cserébe a kényelmetlenségért az meg nincs meg az SV-ben! Tehát nem megy, nem harapnak a fékek, nagyobb tempós kanyaroknál hintázik a fútóműve, stb... tehát szerintem ilyen szempontból ez egy szerencsétlen keveredése a tipusoknak.
De csak szerintem és rólam annyit hogy el sem tudom képzelni hogy ne sportmotorral menjek. Ha a helyedben lennék és nagyon tartanék a sport motoroktól akkor sem SV-t vennék, hanem inkább PL. egy Fazert! Azonos kategória, de jobban megy és kényelmesebb.
Ciao!!!

Ja, de ti azért már régóta motoroztok. Nem?
Marci mondta, hogy régebben volt már nem is tudom milyen gépetek.

A Zolinak soha nem volt, nekem is csak robogó...
Motorozgattunk, de ennek a balféknek még a jogsi sincs a kezében... Nem mintha köze lenne a motorozáshoz a papírnak, csak úgy írtam...

Szóval nekünk azért valamivel nem ártana azért bemotorozni a valagunkat...

Gondoltam, hogy a Marci hamar váltani fog. Baszki akkor nyáron tényleg előbb el kell indúlnunk a Zolival...

Bye
Tudja az nem kell félteni..... annyira tudja hogy kevés is az SV gáza
Gixxert akar azért árulja
CSÁKÓ!!!!!!!

Te vagy az?!? Állat!
Ez szép volt

A nick nevek útvesztője.....
Na jó lesz ha már tényleg össze szeditek magatokat és megveszitek gépeket. Ha nekem tavasszal összejön az 1000-es K5 akkor eladó lesz a haccázas Gixxerem is