Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gumi fékcső hamarabb megdöglik mint a fémfékcső. Ez 1értemű sztem, max nekik nem.
Viszont ilyen roppantós házi megoldásosat biztos nem raknék fel a motorra. Csak is kizárólag normális gyártó által legyártott fékcsövet.
Én pl Venhill-t használok elől hátul... 6éve...
Vagy üzemanyag nyomás...
Volt 2013-ban...
Kíváncsi leszek a hibára.
Átvittem volt olyan jó a motor hogy produkálta a hibát.
A mester azt mondta hogy biztos hogy valami kontakt hiba.
Gondolom lesz szívás mire meglesz.
Mindenki okulhat belőle ezért köszönettel elvárjuk!
Sziasztok!

Fékcsővel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Szerelik a gépem első fékeit, mert kicsit szorult az első kerék. Egy 2005-ös FZ6S-ről van szó (25e km). Hívott a szerelő, hogy 20e Ft-ért gyártanának rá fém fékcsöveket a régi gyári gumi helyett.

Viszont ebben a cikkben érdekes dolgokat olvasok:
http://totalbike.hu/magazin/2010/03/23/tuningmotorhoz_tuningfeket/
"A gyártók általában gumi fékcsövet alkalmaznak, a sportosabb modelleken pedig fémszövettel burkolt speciális műanyag (teflon) csöveket. Ezt a köznyelv gyakran fém fékcsőnek egyszerűsíti. Ezeknél kisebb energia megy el a fékcső rugalmas alakváltozására, másrészről kisebb a modulációja: minden visszafelé jövő erőhatás, rezgés alig csillapítva jut vissza a főhengerbe, így a működtető kezére, lábára. A fémszövésű fékcsőnek további hátránya, hogy kevésbé tartós, kevésbé ellenálló fizikai behatásoknak. Ha megtörik, azonnal cserélni kell, mert a belső csöve a törésnél elgyengül, a külső fém szövés pedig csak a belső cső tágulását akadályozza meg - nem záróréteg a folyadék szempontjából. A folyamatos hajlítgatás a gumicső rugalmasságát is növeli, szilárdságát csökkenti, így időszakos cseréje annak is javasolt. Fokozottan igaz ez a fémszövetű fékcsőre, ott az időszakos csere 2-4 évente javasolt."

Mi az igazság? Ha 2 év múlva cserélhetem le a fémet megint, akkor inkább maradok a guminál... ez már 10 éve rajta van Ti mit gondoltok a témáról?

Kössz
Ha esetleg lesz megoldás majd beszámolok róla.(már ha érdekel valakit)
Holnap viszem
Jobb ha szakemberek nézik át, tudják hol kell keresni.
A rendelet ellenére nem vonták ki az ólommal puhított ónt.
Aztán meg az özönvíz előttiek 300 fok felett olvadnak, és szeretnek törni.
Találkoztatok már kivirágzott gyantával a forrasztás mellet?
azért nézd át az összes csatlakozót
egyszer a hondám úgy "szívatott" meg hogy szétcsúszott a jeladó csatlakozója, de nem fullra csak nem volt összepattanva aztán hol ment hol nem
ebből látszik hogy nem vagy fiatal
nekem már az összes ez a fényes sosem korrodáló szar van csak, vagy 3-4 féle anyagot tartalmaz de ólom szinte semmi bennük
Elvileg az elektronika gyári.
Tavasszal ki lett szedve belőle a benne levő riasztó,nem volt hozzá se táv irányító már,se semmi.De a motort egyszer csak nem engedte beindítani.
NA akkor produkált ilyet de akkor nem is indult csak csak miután a riogató ki lett dobva belőle.Akkor is csak tekert tekert de nem indult.Elviekben a gyári vezetékelés lett vissza állítva.
Pl. Nekem még van békebeli gyantásom.
köszönhető az ólommentes forrasz anyagnak
Találkoztam olyannal , hogy a gyújtóelektronika ÖSSZES csatlakozóját át kellett forrasztani, mert ki voltak töredezve a panelból . Volt amelyiknek a gyújtásjeladó volt kontakthibás egy adott hőfokon. stb....stb .
Egyelőre kontakt-hibát keress. Csatlakozókat rádugósarukat átnézni, mint a Stop-gomb a kormányon pl. gyújtóelektronika csatlakozásait, a Kawa-t nem ismerem annyira.
Holnap megy a mesterhez,mert így nem jó.
Vasárnap a Mátrában is produkálta a gondot.
180 km. motortolás nem jó móka.
jeladókat nézegess át, csatlakozók takarítása stb ezek ingyen vannak és tudják szopatni az embert. bár néha 1-1 forrasztás is halálba szívatja a népet
A hiba spontán, nem tudom szándékosan előidézni.
Neki kellene látni tüzetesen egy elektromossghoz értő motorossal átnézni mi hibázik, mi nincsen , amikor nem indul!
Hello mindenkinek.
Mi lehet az oka hogy egy 2002-es 6/r néha nem indul?
Az önindító teker, de nem indul,1x-2x probálkozom,teker nem indul.
Újra próbálom pöccre!
Néha hidegen néha meleg motornál is,nincs rendszer benne.
HA elindult akkor semmi probléma nincs jól megy,nem fogyaszt sokat.
Talán aksi probléma?Az akkufeszültség 12,7 volt.
Nyilván a tapasztaltabb kolléga arra gondolt, hogy endurót úgy teszünk le, hogy eldöntjük hogy letesszük, és eldöntjük és letesszük, legyen az a piros lámpánál is akár.