Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni,hátha valakinek volt már ilyen tapasztalata.
Külföldi motort szeretnék forgalomba helyezni,egy Gilera Nordwestet.Az a helyzet hogy az eredeti első burkolat helyett a tankon van egy talán honda cr terelő,és egy univerzális lámpás fejidom.Át fog ezzel menni műszaki vizsgán,vagy teljesen gyárinak kell lennie?
Szia!

1.90 felett a motorok 90%-a alacsony én is 191 vagyok de legalább nem hobyt. Találni elég sok sr2 5kilósban olyat ami megfelelően van papírozva az A2ő kat.hoz pl: Erika5 Jó keresést...
Hello, sziasztoook !

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok !
Most lett meg az A2-es jogosítványom. Na most, ez ugye 35kw(48LE)-re van korlátozva. Milyen gépet ajánlanátok, valamint mennyire veszik ezt szigorúan? Ugyanis van egy Suzuki Bandit 400asom, de az 2LE-vel több sajnos.
Továbbá. Nézegettem Suzuki GS500-ast, de attól tartok kicsit, mivel elől egy tárcsafék, hátul meg dobfék. Kawa ER5 megint több 2LE-vel sajna :( Suzuki GSXF500 orrnehéz, szóval azt nem akarnék. Kawasaki KLE 500 is 50LE. Maximum 300.000 szánnék rá és találtam is motort, de mind egy picivel több, vagy GS500as. 195cm magas vagyok, szóval túl alacsony motor a kényelem miatt kevésbé jöhet szóba, de a Bandit meg beleférne illetve a naked bike-ok, esetleg egy Dominator féle túra motor is .
Szóval ti mit ajánlanátok és mennyire veszik szigorúan vagy figyelembe ezt a két pacierőt? :)

Előre is köszönöm a válaszokat !
Köszönöm a választ!
Próbálkozom vele, ebben az irányban még nem érdeklődtem.
Javaslom nézz be egy -keleti motor- alkatrészboltba vagy autóalkatrész áruházba és vegyél valami hasonlót! Vidd magaddal a gumit is mert ha jól tudom a 250-es MZ kuplung bowdenjén van hasonló.
Sziasztok!
Keihin cvek 30-as karbihoz keresem a képen látható porvédő gumit! A gyorsító pumpán van az úszóház tetején. Van valakinek? Hol lehetne ilyet szerezni? Márkaképviselet csak úszóházzal együtt 26ezerért...
Előre is köszi!
Köszi!
Ez már kész!
Egy feszültségszabályzó tesztelő berendezéséhez keresek tekercset.
A fényképet azért tettem ki, hogy beazonosítható legyen.
Üdv: Pál
Dóka Sándor 3600 Ózd Gábor Áron út 11.


dksandor@gmail.com

T: +3630 262 5500

Beszéld meg vele.
Tekercseltesd meg Ózdi a tekercselő szakember.
Ez rendesen elfüstölt!
Üdvözlök mindenkit.
Keresek Yamaha Dragsztár klasszik XVS 650A generátor tekercset, megvételre.
Csak gyári érdekelne, ha valakinek van jelezzen, köszönöm.
Üdvözlettel: Pál
Hali!

Valakinek tapasztalata KAWASAKI KX250f-el? Illetve 2005 és 2006-os évjárat között mi a különbség? Ott volt váltás ha jól tudom.

üdv.
Azért egy jól használható, nem kifejezetten vérszegény 30-48 lovas motorral simán ki lehet húzni 3-4 évet.

Persze ha valaki első motornak valami 20 lóerő alatti kisnagymotort vesz az jó hogy megunhatja már az első év alatt is.

Egy Freewinddel NTV-vel vagy egy SV-vel azért nagy boldogságban el lehet lenni évekig.

..és van egy sanda gyanúm, hogy egy közepes vagy jobb állapotú Freewind (mintha kezdne kultusza lenni, mint olcsó, megbízható, és egyszerű túraenduró, amivel aszfaltos csapatban éppúgy lehet motorozni mint softosan földutazó túrázókkal) az 3-4-5 év múlva se fog lényegesen kevesebbe kerülni mint mostanában, így arról váltani nem is lesz olyan nehéz anyagilag.
első motor ritkán húzza ki egy idénytől többet.....
A K51000gsxr-t sárgafeketében kifelejtetted.
Köszönöm szépen!

A felszerelést természetesen nem felejtettem el,az lesz az első amit megveszek,de azt azért nem írtam le,mert az nem tartozik abba az összegbe amennyiért motort veszek,az külön összegből lesz megvéve. Amúgy most így hasra ütéses alapon (mivel nem vagyok jövőbelátó sajnos) olyan 4-5 évre veszem a motort,de majd kiderül,hogy alakul a jövő.

Olvasok akkor az általad írt típusokról teszteket,hogy könnyebb legyen választani.

Még egyszer köszi!
Fél millióból A2
Olyat vegyél ami után marad pénz felszerelésre (sisak+ kesztyű az még távolról sem az) és 2-3 szezon után, ha már tudni fogod mit vársz el a motortól, motorozástól könnyen meg lehessen szabadulni, magyarán legyen könnyen eladható típus. Ha tetszik is, az csak bónusz.. de első motornál nem szabad abba a hibába esni hogy jaj de szép lesz ez nekem, vagy jaj de szép lesz ez így úgy, már csak ezt a karcot kell kijavítani meg olyan felnicsík... Első motor, el fog dőlni.. ez majdnem biztos, lehet hogy többször is, de az már nem annyira. Szépészeti beavatkozásokra el nem locsolt pénz jól fog jönni a 2.-3. motor megvételekor.. vagy el lehet verni egy nagyobbacska 3-5 ezer kilométeres túrára is, akár már rögtön a 2. szezonban, jobb opció mind. Ha lesz pénz a későbbiekben motorcserére akkor lesz is, mert az elején szinte mindenki erősebbre akar majd váltani.. a legvágyottabb A2-es első gép is kevésnek fog érződni pár szezon után (az más kérdés hogy utána akár be is láthatja az ember, hogy bőven elég egy 50 ló körüli motor is bármire.. de amíg nincs tapasztalat nagyobb kategóriákból addig ezt úgyse hiszi el senki)


Suzuki
GS 500
XF 650 Freewind
SV 650 (fojtott papíros verzió)

Yamaha
XT 600E
XTZ 660
SRX 400-600

Honda
CBF 250
NX 650 dominator
SLR 650
NTV 650 (fojtott papíros)

BMW
F650


KB ezek vannak ennyi pénzért.. én ezek között válogatnék, a teljesség igénye nélkül.
1 max 2 henger, egyszerű technika.. A 600 alatti 4hengereseket el lehet felejteni, semmi értelmük nincs ebben a kategóriában ellenben bonyolultabbak drágábban szervizelhetőek, a japán belpiacosoktól meg sok szerelő sikítófrászt kap, meg persze a tulaj is a végén.
Üdv Mindenkinek,sziasztok!

Motorvásárlás miatt tanácsot szeretnék tőletek kérni. Jó rég óta vágyom már rá és most végre összejön és meg tudom csinálni az A2-est. Ezzel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményeteket,hogy kezdő motornak,kezdő pilótának mit tudnátok ajánlani?

A Keretem,amit motorra tudnék költeni olyan fél misi lenne. Illene közölnöm azt is,hogy kevés motoros tapasztalattal rendelkezem,amit motorozgattam eddig azt is még régen egy 80-as krossz géppel,mikor még ráfértem,olyan 10 éve szóval ez elenyésző,tudásnak nem nevezhető eme "tapasztalatom". Különösebb nézőpontjaim nincsenek a leendőbelivel,csak annyi,hogy hétköznapokon olyan jó 40 kilómétert tennék meg vele MINIMUM,szóval kényelmes is legyen hosszabb távon és egy 188/90-es testalkattal rendelkező egyed,mint én,is rendesen elférjen rajta. Az se lenne rossz,ha túlzottan sokat nem is kéne bütykölni,meg hát ugye ne is vágjon földhöz,bár mivel se nem Dani,se nem Pedrosa nem vagyok így nem is igazán száguldásra kellene a motor.

Ugyanakkor egy vezetéstechnikai képzést is elakarok végezni a gépemmel,hogy meg is tanuljak motorozni,ne csak engedélyem legyen rá és ezzel kapcsolatban érdekelne az is,hogy ez mennyibe kerül,mondjuk Budapesten?

Köszönöm szépen,ha válaszra méltattok!
További napsütéses szép napot Mindenkinek!
Hello. Kis segítségre lenne szükségem.
Vettem hőálló fóliát a hasidom belsejére a kipufogóhoz.
Mivel ragasszam fel?
Köszönöm
Kár, h nem ott lakok...
Terepbejáráshoz várnánk egy tapasztalt motoros segítségét. Alkalmi munka, de jó fizetéssel. A helyszínek Vas és Zala megyében, Csorna környékén vannak, ahova ki kellene szállni. Nagytestű gyorsasági vagy enduróval rendelkező motorosra egyaránt szükség van, mert vannak országúti/városon belüli és csak terepről, földútról megközelíthető műtárgyak, építkezések is. Emailben elérhető vagyok.
Sziasztok!

Valakinek valami tipp ,ötlet,hogy cpi gtr 50 cmm robogómon nem működik a km óra és a fordulat szám mérő! A kijelző mutatja benzint,világítást,olajat mást nem.
Plusz még egy olyan kérdés,hogy suzuki katanába,hol van a folytás?
Köszönöm előre is válaszotokat!