Segítséget szeretnék kérni! mi van akkor ha venni akarok egy 125ccm-es motort, aminek a forgalmiában az van hogy 22KW és 30Le, mert elvileg a mostani 125ccm-es motorok max 11KW-osak lehetnek, de azt olvastam hogy annak idején mikor ezek a motorok bejöttek még nem volt Le határ csak annyi volt a megkötés hogy a motor ne legyen nagyobb mint 125ccm! akkor most mivan ha megveszem a mocim??lemeszel a rendőr????vagy csak a ccm-et fogja nézni?
Ja bocs a szár hosszát pedig úgy kel meghatározni (levágni) hogy a kerék ne egy km re legyen a földtől. Az én emelőm kb: 5 cm re emeli meg a kicsikémet.
Egész egyszerű a dolog, ha magad készíted el az emelőt semmi másra nem kel törekedni csak, arra hogy a célnak + feleljen (elbírja a motor súlyát, és stabilan álljon a motorral, ne billegjen a hajtási fokokat pedig ez alapján magad határozod meg) röviden ennyi.
Valakinek van hátsó motortartó bakról valami olyan képe amin le van méretezve, mert akarok csinálni csak nem tudom hogy mekkorák a hajlított hosszak. Vagy ha valakinek van és lefényképezné és mellé írná hogy hány cm akkor azt megköszönném
Ha valaki bármikor letámasztja a motort és akár egy fokot is dől/lejt a talaj, el ne felejtse soha betenni sebességbe! (Nekem ma sikerült elfelejteni...) Ha betettem volna a gixxert 1-esbe a benzinkútnál amikor épp lemosni készültem, akkor nem csuklott volna be a kitámasztó és most nem lennék szegényebb egy kuplungkarral... Óriási mázli, hogy van bukógombám. Így semmi más nem sérült, az idomon még karcolás se lett.
Összehasonlításul pár éve a Yamahám bukógomba nélkül szintén jobb oldalra borult. Eredmény: tükör letört, kuplungkar letört, idom elrepedt, plexi megrepedt.
Apróság, de hátha valakit megment némi bosszúságtól és 1-2 ezer Ft-tól.
Lenne egy barátomnak egy gondja. Tavaly volt egy kis malőrje (és a zzr-je kapott egy kis fülest). A problémáját remélem, lehet látni a képen (nem a legjobb fotó) valakinek valami 5let. Előre is kösz.
Igaz már páran írtak neked, de azért leírom én is a tapasztalatomat.
Hosszú szárú bakancs, hosszú farmer, vagy más ami rálóg a bakancsra, tehát rövidgatyóba nem menj! Aztán kabát, kesztyű, sisak...
A kabát is jó ha nem éppen egy télikabát, vagy olyan amibe nagyon bele tud kapni a szél, mert az zavaró lesz. A kesztyű is jobb ha van még egy kis szára vagy milye, hogy a csuklód védve legyen. Nem tudom milyen felszerelésed van, de nekem a bukóm nagyon szar volt, szinte nyitott volt, és kellett volna vennem maszkot, de nem vettem. Meg is volt az eredménye. Lehet kapni már 1000 Ft-ért is, bár nem tudom azok milyenek. De az tuti, hogy jó dolog.
Amikor én csináltam, azon a helyen keményen követelték. Akinek valami nem stimmelt, aznap nem ült motorra.
A váltót szerintem hamar meg fogod szokni, semmi gáz nem lesz vele.
Helló!
A moci 99-es,rengeteg extrával:versenyrendszer(140 db,állat!!!),K&N sportlégszürő,Dynojet,tunning gyertya,füst plekó és index.kormánystabilizátor.Új:olaj,gyertyák,fékbetét,lánc és lánckerék.Garantáltan költségmentes,Irányár:800 e FT.Ha érdekel,kellenek képek stb. irj a grozinger@freemail.hu-ra,vagy hivj a 0670-3315-155-ös számon!
Grózinger András
Sztori:
Pár évvel ezelőtt egy haverom vizsgázott "A" rutinból. Miután megcsinálta az első kört, ami végülis egy "U" alak, át akart gurulni a start-vonalhoz, hogy csinálja a következőt.
Erre a vizsgáztató (egy vén moslék) mondja neki: nem gurulhat, hanem szálljon le és tolja oda, majd a harmadik kör előtt ugyanez.
Szegény srác, kb. 100kg, már kezdéskor is full beöltözve indulhatott csak el és legalább 30 fokban tologatta a vasat.
Aszt hittem a végén felkoncolja az öreget. :)
Szerintem az oktatokon mulik, hogy mit varnak el a tanfolyamon, vizsgara viszont szoktak kerni a fentieken kivul a hosszu szaru cipot, ill. oltozetet (ez meg vizsgabiztos fuggo, de ha mar ezek megvannak akkor nem kotozkodnek). Nem kell full borszerkoban odamenni, ha ez a problemad, de legalabb valami latszetvedelmet nem art produkalni, mar csak magad miatt sem. (En egy mezei poloban es sportcipoben gyakoroltam, vizsgan farmer, terdprotektor, egyszeru borkabat, bakancs, kesztyu, sityak es en voltam a legjobban beoltozve - nem is kotozkodott velem a vizsgabiztos).
A valtot meg eleg hamar megszokod, ha nem tudsz menni/lefullad/tulporog. Szerintem eleg termeszetes dolog es eloszor ugy is a valto hasznalatat tanitjak meg (elindul, felpakol negybe-otbe, megall, elindul, megfordul, felpakol...).
Nnna, sok sikert, lassan itt a marcius, lehet vizsgazni.
Udv,
T.J.
PS. Az "elotanulmany" dologgal vigyazz, foleg, ha mar be vagy jelentve a tanfolyamra - ilyenkor egy kaland a rend oreivel negativ kovetkezmenyekkel jar a tanfolyamra. A teljesen hulyenek nezes miatt meg ne aggodj, nalunk is elobb 250-re ultettek az embereket, akiknek nem volt tapasztalata nagyobb motorral (az oktatok nem akarjak osszetoretni sem a vasat sem a tanulot).
A helyzet az, hogy robogó után végre megcsinálnám az "A" jogsit...
Az lenne a kérdésem, hogy robogó után mennyire nehéz megszokni a váltót...?
Váltós motorhoz még nem volt szerencsém, de ha jobb idő lesz egy haver ETZ-én szeretnék előgyakorlatot szerezni, nehogy tök amatőrnek nézzenek....
Más: az oktatéson van valami előírt öltözet, ami kell? Sisak , kesztyű van...de ezen felül még valami kell?
Hellosztok!
Milyen lopásgátló eszközöket ajánlanátok nekem a XT660-asomhoz? Úgy láttam az ABUS-t mindenki istenítette. Azon belül mi a legbiztonságosabb? Persze tudom, hogy semmi sem ad 100%-os védelmet... :-(
- U-lakatok
- Lakat-lánc-kombinációk
- Steel-O-Flex
- Kábelzárak
- Féktárcsazárak
Hali! Kattincs a nevemre, és nézd meg a TZR-em! Eladó!
De bővebben ITT
Ha komolyan érdekell oda adom 300-ba, és faszán megvan oldva, hogy 50-esnek higgyék!
Segítséget szeretnék kérni! mi van akkor ha venni akarok egy 125ccm-es motort, aminek a forgalmiában az van hogy 22KW és 30Le, mert elvileg a mostani 125ccm-es motorok max 11KW-osak lehetnek, de azt olvastam hogy annak idején mikor ezek a motorok bejöttek még nem volt Le határ csak annyi volt a megkötés hogy a motor ne legyen nagyobb mint 125ccm! akkor most mivan ha megveszem a mocim??lemeszel a rendőr????vagy csak a ccm-et fogja nézni?
A válaszokat előre is köszönöm!