Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bikázással nem nyírod ki a feszabot. És ha beindítás után elalszik a tőltésjelződ akkor rendben is van, a régi modelleknél még ha behányt akkor forralta az aksit de ezek az új elektronokus feszabok már ritkán döglanak ki. A féklámpa kigyuladásakor értelem szerüen nő az áramfelvételed ezért csökken minimálisan a fordszám ez teljesen természetes, csak az a lényeg hogy terhelés nélkül (tehát aksi) ne használd. Amúgy a kutaknál lhet kapni akku kondició javítót egy pici pikszis benne akkusav amit ha beleöntesz még egy picit helyrerázza az elemet de nagy csodát nem lehet várni tőle, ha beindítás után rámérsz a akkusarukra akkor olyan 13,5-14 volt körül jo ha mocorog a feszkó és akkor a feszab és a generátorod is rendben van.
Joó kössz!
ezt nem tudom. én max vezetőnek vagyok jó. félvezetőnek a villamosság, nem az én világom. kapcsoló, s világít. vagy nem világít, akkor rossz az izzó, ha előtte világított....
Köszi lehet csak én reagálom túl a dolgot, mert tesóm szerint már amikor megvettem akkor is ilyesforma hangja volt csak én el voltam fogulva. Még egy kérdésem lenne, hogy átbikázással ki lehet-e nyírni a fesszabályzót, mert bizony nem érkezett meg az új akksi és így indítottam a hétvégi jó időt. Fullon lemerült akksi- és már a gyujtás sem 100%-os csak 98-as mert mikor fékezek és kigyullad a féklámpa visszaesik a fordulat.- Szerinted!.. Van ilyen, vagy ez hülyeség.
nagyon jó motor, teljesítménye is szuper (636 jobb). a fék jó, ezt majd megtapasztalod.
ha pályára mész, tekerd be nyugodtan keményre a futóművet, s utána oda teszed ahova akarod, s csak húzd neki. nem lesz, nem volt semmi baja (műszaki) nálam soha.
ja és 95-ös benzinnel megy
Egy vezérműlánc sokat kibír de azért egy motor élettartamot nem, nézd meg hogy a feszítő mennyire van már kint és abból tudsz következtetni hogy csereérett a dolog vagy sem. Azért egy jó vez.lánc 60-70 ezret elporoszkál viszonyag elég simán. A régi kawák alapból egy pöttyet " csörömpölősre" voltak hangolva és ez a "jó" szokás még a Zephyreknél is megmaragt de ettől semmi bajuk nem volt, de nézd meg mindenképp a vez.feszítőt mert ha már full kint van és még igy is "laza" akkor septipe csere mert ha elszáll az összekócolja a szelepeket de nagyon!!
Igaz, hogy egy vezérműlánc egy motor élettartamot bír és nem kell cserélni. Mert a szelepek nemrég lettek bekalibráltatva és mégis elég hangos a motor- nekem más szerint ekkora hangjának lenni kell a motornak... Nem tudom?
Sziasztok Motorosok!

Sikerült vennem egy 2000.10.17.-ei évjáratú Yamaha R6-ot, kérlek Benneteket, hogy ha van tapasztalatok a típusról, jó dolgok, rossz tulajdonságok osszátok meg velem az infóitokat! Második tulajdonosa vagyok, 20014km ben benne nagyon nagyon megkímélt állapotban van...

Köszönöm, minden jót, várjuk együtt a jóidőt!

Greg
Szerintem semmi esetre sem vedd meg!!! Ha nem raktak bele olajat és megragadt akkor annak minden látta a kárat a főtengelycsapágyak biztos a hajtókarcsapágyak a szelepek, az olajhiánytól a hengerfal, a gyűrük, és a dugó a ragadás miatt, ezeket meg lehet kókányolni különféle adalékokkal ugy hogy a vevő nem hall semmi érdekeset sőt még csak nem is füstől csak amikor használod akkor hullik módszeresen szét alattad, ráadásul ez elég nagy blamás és aki ennyire nem törődött a motorjával, az valószínű hogy gyilkolta is rendesen és az általános karbantartást mellőzve ez nem a hosszú élet titka. Szerintem ha nem akarsz késöbb magadnak gondott akkor a pénzedet semmiképp ne költsd egy ilyen motorra inkább keres olyat amit szerettek és ápoltak azzal nem lesz gondod.
Hali mindenkinek!!!

Az a kérdésem lenne hogy érdemes e megvenni 1 olyan mocit aminek a motorja megragadt 1kicsit olajhiány miatt,mert nem öntött a gazdi utána olajat!
Fötengely lett cserélve meg a dugonál valami!Cbr 900RR a téma tárgya!
Mentem a géppel,szépen huz,nem zörög a motorja,jo a hangja!
Ha jol megcsinálták akkor emiatt késöbb nem lesz gondom vele?
Mert állitolag jol +csinálták!
Meg ha szar lenne,akkor zörögne a motorja nem????????????
Segitsetek,föleg olyan aki ért is ezekhez!!!
KÖSZI!
motor szám, -alváz szám -telefon márka kereskedőnek-és .....már is tudod!
Nem tudja valaki, hogy honnan lehet megállapítani a ZXR400-as vasak egyéb tipusjelzését!?? Gondolok itt arra, hogy van ZXR-400L, meg ZXR-400R, meg ZXR-400RR, na most ezeket honnan lehet tudni? Mert állítólag az R vagy RR gyárilag erősebb a többinél! A váz, vagy futómű, vagy valami ad egyértelmű utalást erre? Pl.: ha nincs benne a forgalmijában? Köszi előre is!
Sziasztok. Segítsen nekem valaki, hol lehet megtudni a magyarországi robogóversenyekről valamit. (Internet) Mikor milyen feltételek mellett lehet versenyezni.
Mindenféleképpen!!!!
Nekem egy (04') Z 1000 van, és kapott két raptor dobot, tehát nem komplett rendszert, a teljesítmény semmit nem változott értelem szerűen csak "zúzos" a hangja . Rádobtuk a számítógépre és igaz csekély eltérést de muattak a zsenzorok amit pik pakk utánnaállítottunk. Csak annyit veszek észre hogy kevésbé durrog vissza mint elötte amikor még nem hanoltuk rá az injectorokat, és talán valamicskét a fogyasztása is visszaált az eredetire bár a növekedés nem volt számottevő, én mindenképp javaslom hogy nézd meg mit mutat a ketyere és ha csak egy picit kell állítani jobb ha a gyári értékeken működik.
Hi All,
egy rövid kérdésem lenne:ha csak végdobot teszek fel a vasra(nem komplett rendszert),akkor is ajánlott átírni az elektronikát?
Hi All! Egy 2004-es GSXR 750 tulajdonos barátom szeretne "mély hangot" a motorjából kicsikarni.. Tudtok ajánlani ennek megfelelő rendszert? Ja, és értem ám a tréfát, de ettől ez még egy komoly kérdés, és elsősorban komoly válaszokat várok. Köszi előre is...
Nin, beszállhatsz, ez a XXi.sz., és ugye nem akarunk lemaradni?!...
Én is gondolkodtam még egy héttel ezelőtt, hogy beszállok a klubba...JÓÓÓ ötlet, de úgy már kicsit húzósabb lenne a pletyka!
Úgyis tudja akinek szól... jogosult@freemail.hu a mélem, ha így folytatjuk a végén még összehoznak minket, és ugye azt nem akarjuk?! Mmint a pletykát... :)
persze! mi a feladat? milyen motorod van? vagy az mindegy?
GSX-R400: Egyelőre nem, de ha meglesz a motor, és tényleg ZXR400-at veszek, akkor komolyan érdekelne a dolog! Ha lehet, akkor írjál már néhány részletet (akár az emilemre is: wins03@freemail.hu): mennyibe kerülne, hogy lehet beszerelni, milyen típushoz van még, stb. Előre is kösziii!
Szia kitCat!
Ahogy látom, alakítani kell sajátot, mert nem túl nagy a nyüzsgés... Leszel a kültag?...
köszi Fecó, én is ilyesmire gondoltam.
szólj, ha találtál egyet! :)
Szia!
Nekem van lefolytó szettem zxr 400 hoz ha érdekel. Ezzel talán még hivatalosan is el lehet intézni. ha jól tudom 34 pacira korlátoz. Németeknél sok ilyen motor van forgalomban. Sőt láttam már 34 pacis Hajasubát is!
Ha egy rutin ellenőrzésen tisztelettel beszélsz a rendőrrel akkor általába nem veszik észre az ilyesmit és megúszód a külön vizsgálatot.....
Ha viszont elkapnak valami állatkodáson vagy szabálytalankodáson könnyen megkérdezik hogy biztos akkora e a teljesítménye mint ami a papíron van....
Rendőrmotoros meg nem fog megszivatni ha látja hogy tudsz motorozni....
Engem is állítottak már meg nagymotorra (GSXR600) rendőrök az utobbi fajtából és nem érdekelte a palit hogy csak korlátozottam van sem az hogy kőlcsön motor volt. Feltett néhány kérdést a motor eredetéről meg megemlítette hogy a jogsim nem igazán felel meg a motor elvárásainak ezért vigyázzak az autós kollegáival mert azok tuti feljelentenek....