Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt a szelepvezérlés hogy hívják amikor nem a himbán keresztül mozgatja a szelepet a vezm.tengely (himbás), és nem is emelőtőkével, hanem közvetlen a szelep végén azt a "pogácsát", vele együtt a szelepet mozgatja a vezérműtengely.
Sziasztok

Most szeretnék venni, egy 1991-es GSX-R 750 olaj-levegő hűtésest, akinek volt ilyen mocihoz tapasztalata, megköszönném, ha dobna egy e-mailt tel:. számmal.
JaB, köszi!

Üdv!
Köszi szépen az infót! Sokat segítettél.
Hali!
Hát annyit tudnék mesélni róla hogy nem szereti ha frontálisan ütközik egy zxr 400-al. De amúgy szerintem jó kis kezdő motor. Ha jól tudom akkor a jó öreg GPZ 500 blokk muzsikál benne ami nem volt egy rossz széria tatóság szempontjából. De lehet, hogy én inkább egy Honda CB-re tenném a seggem kezdettként.
Szia! Én legutobb B.lellén a Full-Gas-ban vettem Brigestone-t, ha erre vonatkozott a kérdésed.
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül hogy ki forgalmaz itthon Bridgestone gumikat?
Sziasztok! Szeretnék venni egy kawa zxr 250-est v. egy 400-ast. Namost tudtommal ebből 98' asnál fiatalabb nemigen van, használtmotornál meg félek, hogy átvágnak valamivel (rejtett motorhiba, kopás,akármi) hogy lehet ezt kiküszöbölni?!!!!! Kisebb-nagyobb túrákra lenne a motor csak nemtom bírni fogja-e a hoszabb utakat és mennyire kényelmes, mert ugye ez inkább sportgép!? Ha bármiféle infót, segítséget ezzel kapcsolatban emilen (trollyka@freemail.hu) megírnátok, azt nagyon megköszönném. Üdv!!
Heló srácok!
Ha valakinek van egy Kawa er-5-öse, mesélhetne róla egy kicsit.
At iletőnek örök hálám!
azért kérdezem mert egyik topi-ban olvastam hogy a srác előre vágatlan hátra vágott slicket tesz
Sztem jól tudod,de a slickek még keverékben is eltérnek az utcai gumiktól.
helo!
1 kérdésem van konkrétan mi a slick gumi mert eddig abban a hitben éltem hogy a slick az a gumi amin nincsenek barázdák nagyon hülye voltam?
Köszönöm szépen a segítségeket! Én is valami olyasmit tudtam, hogy egy bizonyos korhatár alatt lehet csak behozni gépeket, de ott van az amit fukeneh mondott, hogy két egyforma motor sem egyforma! Ezt hogy értetted, mert ez nem lett teljesen világos! Amit adtál linket, azon szétnéztem, és meg is találtam a ZX7R-t, megvan a tipusjelzése is, kW, seb.váltó, meg ilyesmi, de mindegyik Ninja ilyen lesz, akkor honnan tudom, hogy az, amit én nézek, az jöhet-e? (Mondtad, hogy 2 azonos blokkal szerelt közül az egyik OK, a másik NO!) Na, ez nincs rajta a listán! Ez hogy működ?
Bocs, ha csak én nem értem meg, de egyébként egész jó a felfogásom!
Köszi mégegyszer!
Sziasztok!
Lehet hogy baromságot mondok, de szerintem nem típusonként van megadva hogy mi forgalombahelyezhető. Tudtommal minden 1996 (talán) 9. hó utáni motort le lehet itthon papírozni. De egy gyors telefon bármelyik KPM-hez, vagy KF-hez tisztázza a szitut. Nekem kézséggel segítettek anno.
Sok sikert a motorvásárláshoz!
De azért sokkmindenre készülj fel ha kimész! Nekem egy utam se volt csont nélküli!
Nincs mitörülök ha segíthettem. Figyu Itt megtalálod a közlekedés felügyelet listáját és ott leírja milyen motorokat lehet behozni. Én FANATIKUS KAWASAKIS vagyok így teljesen elfogult ezért én biztos a ZX7R-t venném meg, de mondom nekem szóba sem jöhet más csak is kawa és ez nállunk az egész családra igaz . De semmi esetre nem akarom megsérteni a többi Suzukis Pajtit ezért azt vedd meg ami ár/érték/állapot szerint a jobb, szerintem itt már nagy különbségek nincsenek a motorok között az egyik ebben, a másik abban jobb, az a lényeg hogy neked tetszen, és jól érezd magad rajta a másik véleménye tök 8. Ugy is mindenki azt képzeli az Ő motorja a csúcs. Biztos jól választasz, ja mégvalami ha nem találod meg a motort a listán azért egy telefont engedj meg a KF-nek hátha nem a legfrisebb az iromány bár nem sok hozzáértő ül tapasztalatom szerint a telefon melett de egy próbát megér, ha nem lehet ne próbálkozz mert nem tudod forgalomba helyezni, és LOGIKÁT ne keress a dologban mert nincs legalábbis mi nem találtunk.
Köszönöm a segítséget Fukeneh, de ha nem okoz gondot, elkérném még tőled azt a listát! Tudod, az importálható motorokról! Én ZX7R-t, vagy SRAD750-et szeretnék behozni! Esetleg van valami véleményed/tapasztalatod a 2 mociról? Melyiket inkább?
Köszi előre is!
Ja, ha el tudod küldeni a listát: piatko@gmail.com az emailem!
helló !
egy 97 es 900rr re szeretnék fejidomot ill fényszórót.
jó lenne utángyártott is .
ha valaki tud vmit kérem írjon!
KÖSZÖNÖM . krisztian

akrull@freemail.hu
Üdv mindenkinek!

Van valami ötletetek, hogy a lengővillát milyen módon lehet megvédeni a sérülésektől. Ha mondjuk dobok egy kecskebukát a vassal, legalább az ne sérüljön meg.
Köszönöm a tanácsokat fukeneh még lehet ma megnézem!
A szelepvezérlésed biztos hogy nem marad el, mindenképp nézd meg a vezérműlánc feszítő helyzetét mert ha a rugó már kigyengült és nem tud eleget feszíteni rajta akkor utánna kellene állítani mármint ha még lehet, mert ha nagyon meg van nyúlva akkor szegény nyújtozkodhat akkor sem fog többet feszíteni. VIGYÁZZ vele mert ha átugrik akkor lerendezi a hengerfejet és a szelepeket egyszer és mindenkorra és az elég zúzós összeg nem is beszélve ha menet közben áll érik össze cucc. Szerintem sűrgősen nézesd meg avval nem jó várni mert nagyon de nagyon sokba kerül ha összekócolja a szelepeidet . És ha már megnézed legalább egy szelephézagot, és egy beállítást is megejthetsz.
Lágy szellőt, fürge gyalogost mindenkinek.
Nem olyan gondom nincs, hogy nem tölt csak az akksim volt sz*r, mert már "100" éves, de tegnap beleraktam az új akksit és óramű pontossággal működik minden F*SZA!
Kössz a segítséget, mostmár csak a vezárműlánctól tartok, hogy kell-e cserélni. Mikor odahúzom neki és hirtelen felugrok 4000-ről 7000-re -mondjuk csak akkor hallom mintha elmaradna a szelepvezérlés, de ez nem kézzelfoghatóan megállapítható, inkább tényleg csak akkor hallom amikor sprintelek, de azt is csak alacsonyabb fordulat tartományban.
Na nemtom. Mégegyszer kössz.
Attól hogy töltés nélkül mentél nem lehet baj de akkor valami gondod van a generátor és társai körül. Biztos hogy nem volt töltésed??? Mert attól hogy az akku nem töltött fel általában az akku szar cellazárlatos, vagy csak szimplán már öreg és nem veszi fel a töltést, attól is elbaszódhat ha felborul az akku vagy véletlenül megforgatod mint a búgócsigát. Ha elalszik a töltésjelződ akkor van töltés legfeljebb nem túl nagy de azt ha rámérsz járó motornál a saruknál akkor le lehet ellenőrizni.
Hát előszőr is ugy kezd a dolgot hogy megszerzed a listát (ha nem tudod letölteni szólj) azon rajta vannak azok a típusok amiket behozhatsz az országba ne keres benne logikát mert mi sem találtunk két tök ugyan olyan blokkal szerelt közül az egyik jöhet a másik nem bár ezek inkább a 99-elöttiekre vonatkozik csak pár db van utánna. Aztán gó ki és megveszed mi németből hoztuk tavaly augban. a motorra kint kell egy ideglenes rendszám és egy két hetes bizti ami ügyintészéssel rendszámal cakk-pakk 100 eur volt. azt rádobtuk és irány a határ ott gond nélkül átjössz nem igazán kérték a papírokat egyik oldalon sem aztán átíratás ithon és most már sajna reg díj is, ja és még az eredetvizsga költsége, nem fogadják el azt az igazoló lapot amit ott kint kapsz igy sajna nem tudod lespórolni. Mindent egybevéve 9 kor nyitott a bolt és mi 11 re már kompletten menetkészen álltunk elintézve mindent és ez csak 100 euba volt a motor árán felül, ha jó áron találsz érdemes de lötte mindenképp fixáld le a vasat és nem árt ha viszel egy kommunikálni képes embert mert késségesek és elmondanak mindent nem tagadnak le semmit de ha nem kérdezel nem igazán bőbeszédü a banda.
Tud valaki valamit arról, hogy mivel jár az, ha külföldön veszek motort, és haza akarom hozni? Jogilag/anyagilag mit jelent ez? Ja, uniós országról van szó! Vagy esetleg hogy hol lehet ezután utánajárni!?
Köszi!
Én a hétvégén töltés nélkül belevertem egy 150 km-t. Mi baja lehet töltés nélkül?