Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csáó mindenki! Nem tudja valaki,hogy egy 1990-es évjáratú 350es yamaha xt-t le lehetne-e rendszámoztatni?
Heló mindenkinek! Szeretnék egy kis segítséget! Van egy Yamaha dt 50-em, és azon egy 120/90/17-es gumi van hátul (enduro) De ez iszonyú vastag rá! Szeretnék rá egy vékonyabb Enduro vagy krossz gumit rá! De csak ilyet találtam----Kenda K270 4.60-17 4PR. Ez Rámenne?köszi elöre is!
Suzuki Gsx-r 400-hoz kellene kormányvégdugó. Tudna valaki segíteni?
Jaja, az könnyebben megy. Mindeneseter 6 hónapos eltiltás után újra kell vizsgáznia azt hiszem.
kategóriától is el lehet tiltani. Kérd azt, ha a B kell.
így van.
De ha belefut egy nagy ellenőrzésbe, akkor simán rákefélt.
én kocsival játszottam el, fél évig jártam a "régi" jogsival, de tényleg minden szabályra figyeltem. volt igazoltatás is, de mivel minden rendben volt mindig nem kötözködtek és nem szóltak be rádión, h leellenőrizzék... a másik verzió, h elveszik, aztán meg ghost riderként közlekedsz...
fú bazz,ilyet még nem hallottam,nem semmi trükk
ha megálltál és felvették az adataidat nem tudok adni tanácsot... ez nagy hiba volt...
egy valamit tudsz tenni, mivel itt 1 évre elveszik a jogsidat, ha megkapod a levelet akkor arra kell hivatkozni, h neked ez munkaeszköz, ha elveszik a jogsid, elveszted a munkád, stb...
ilyenkor szokták azt, h ok, a jogsid nem veszik el, viszont a bünti a duplája lesz, ami 50%-os túllépés felett 75-100 ropi, ergo neked 150-200 lesz.vagy a másik: most gyorsan bejelented, h elvesztetted a jogsid, sürgősre kéred az újat. majd ha megjön a papír, h add le a jogsid, akkor leadod a frissen elkészültet, a régivel meg járkálsz SZABÁLYOSAN, hogy ha meg is állítanak ne kérdezze le a járőr a jogsi adatait, mert akkor bebukod.
nem igazán menthető mert mert megálltam én hülye.
előröl fotóztak, a motor nem azén nevemen van.
először is pár kérdés:
elölről vagy hátulról villant?
megállítottak, vagy csak levelet kaptál?
Te neveden van a motor?
Jogsidtól végy érzékeny búcsút,és egy szép összegről is kapsz egy csekket.RÉSZVÉTEM.
hi, kaptam egy trafipaxot külterületen 90 helyet 177-el sikreült gurulnom.
első eset volt milyen bírságra számíthatok?
egyébként:a busa utolso éve lesz ez ha jól értelmezem.miért nem gyártják tovább,ha sikere van?
gondoltam,csak unatkoztam akkor,ugyh valamibe/kibe bele kellett kötnöm
Büszke vagyok arra, hogy hondám van, csak a hayabusa, az áll a legmesszebre, a tanuló motor kategóriátol! Ezért írtam ezt.
Köpködjön meg aki akar, de a GS500 sokkal "motorabb", mint a műanyag CBF500. A CBF-en semmi visszajelzés, olyan, mintha szimulátorral mennél, semmilyen,no! A GS nem erős, semmiben sem kiemelkedő (ja a Honda is csak árában az) de érzed,hogy vasból van és érzed,hogy motorozol. Ráadásul ha figyelsz a GS-re akkor elnyűhetetlen.
MO-ra a Suzuki a 25kW-ra korlátozottat hozza be (az A korlázott miatt...). Az meg nem 47 LE...
Bár pár perces munka csak azá tenni.
Szégyeld magad!
hát az azér kicsit erős lenne...sztem egy fireblade lenne a megoldás:Dés milyen dolog h hondád van,de nem azt ajánlasz neki?talán nem jo a márka?
Vegyél, egy Hayabusát
ez igen:gs500 as 25 kw-os papírral ami a1-el vezethető .johogy nem már kiderül h smkpnek van minősítve.47 Le az tudtommal 34-35 kw
Ott a Honda CB500 is,én azt venném a GS helyett.Kapható ABS-el is,és nekem sokkal jobban be jön.
Erősebb is,vizes,modernebb.De kinek a pap...
Én is úgygondoltam hogy kezdésnek megfelel egy 500-as. Megfogadom tanácsotokat. Kösz és balesetmentes közlekedést........