, ja és egy jó tanács: Ne a fordulatszámmérőt nézd hanem az utat amerre menni akarsz
, de szerintetek Suzuki GSX 650F vagy Kawa ER-6F 2009?
Akkor ez úgy látszik egy ilyen hét volt. Én végül csütörtökön kimentem az Euroringre. Rengetegen voltak. Azt éreztem, hogy végre kezdem elkapni a koptatóval karcolós kanyarokat. A második menetben egy jobbos kanyar bejáratánál kb 120-nál egyszerűen kiment alólam a motorom. Olyan gyorsan történt, hogy korrigálni esélyem sem volt. Szerintem vagy por vagy olaj lehetett a pályán... Még csúsztam amikor rájöttem, hogy elestem. Kemény volt, a gatyám, kesztyűm kiszakadt, a sisakom megvédte a fejem, mert azt nagyon odacsaptam a pályához. Az is kuka. A motor jobb oldala "kissé" ledörzsölődött, letörni csak a fékkar, index és a rendszám tört le. Pótolható mind (már meg is van). Tanulságos volt és maradandó élmény az biztos. Még most is hallom a fejem (sisak) csattanó hangját. Csak pályán essetek ekkorát! Büszke vagyok a szerelésemre, mert megvédett, nem lett egy kis itt ott fájó pontól eltekintve semmi bajom. Remélem még lesz 1 alkalom hogy idén felmenjek pályázni és elkergessem a paráimat.
(az alábbiak csakis kizárólag a személyes véleményemet tükrözik!)
Suzuki GSX 650F
Plusz:
- Analóg fordulatszám mérő
- Sebességfokozat kijelző
- 85 LE
Mínusz:
- Ízlés kérdése, de nekem nem annyira tetszik a háromszög alakú lámpa.
- Nehezebb és testesebb mint a Kawa, ezért nehezebben is kanyarodik, nehezebb kezelni
- Egyelőre nem lehet hozzá ABS-t kérni
Kawasaki ER-6F
Plusz:
- Szintén ízlés kérdése, de szerintem sokkal jobban néz ki
- Kissebb, könnyebb, fordulékonyabb
- Opcionális ABS
Mínusz:
- Digitális fordulatszám mérő, ami attól tartok napsütésben nem fog jól látszani
- Kevesebb lóerő, bár a kisebb súly miatt nem biztos hogy kevesebbnek érződik
- Továbbra is ízlés kérdése, de én nem szeretem ha a dupla első lámpa esetében csak az egyik világít ha a tompított lámpa van bekapcsolva. Olyan mintha ki lenne égve az egyik égő...
UI: töltsd ki az adatlapodat