Kawasaki ER-6

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na igen, én is ezen akadtam fel hogy ennyi a munkadíj.
Ha valakit vagy valakinek az ismerősét esetleg érdekelne egy teljesen ÚJ 70 literes Lofty túradoboz, akkor ez itt van.
Az egyik ismerősömé, de megkért rá hogy valahogy adjam már el, mert az ő motorjára nem tudja feltenni, mert csinálni vagy venni kellene rá egy konzolt.

Itt a doboz: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Erre a 80 eft-os javításra csak annyit mondanék, hogy komplett blokkot lehet venni 100 körül, és még marad egy raklap alkatrészed is.
Lakamotot ajánlom
Ök láttak már pár motort
Sziasztok
Egyik cimborámnak er6n-je van pár hete alapjáraton ketyegve a sztenderen álló motor eldőlt (lejtős talajon állt)
Blokkot nem nyomta meg ,"csak" az idomokat. De az eset után 6-os sebességben ilyen kerregő hangot hall,de csak 6ban. Ma vitte el egy márkatárs szervizbe ott azt mondták neki hogy váltó csapágy rossz, 80.000ft+ anyag a javítás.Na most járt már valaki így? Veszprém környékén hova érdemes elvinni aki mondjuk látott már er6n-t.
Köszi
Üdv
Üdv. Gyári kormányt keresek, hibátlan állapotút megvételre, vagy csere Racetech kormányra, megbeszélés szerint.
Érdekel valakit Biondi plexi illetve MRA Vario túraplexi valamint Raptor sportkipufogó?
A Raptor sportdob (szonda hely van rajta kialakítva) szép állapotú nagyon. F1 hibajelzést nem okoz.
Az MRA Vario túraplexi pedig teljesen karcmentes állapotú - mintha új lenne. A Biondi plexi is karcmentes.

Árak:
Biondi: 10 eft (felfogatóval együtt)
MRA Vario: 30 eft (felfogatóval együtt)
Raptor kipufogó: 50 eft (er6-ra való rögzítéssel)
Az árak valamennyire alkuképesek.
nekem is hasonló megoldás volt....
f1 egyszer-kétszer bevillant....

én mondjuk vissza raktam a gyárit...diszkrétebb.
de vennék rá valami szép dobot azért
Itt a környéken megy egy 2006-os Er6n, én biggyesztettem rá egy ovális noname dobot, és azonkívül hogy baromi jó hangja lett, semmi nem lett rajta alakítva.Az összekötőcsőbe belehegesztettem egy anyát a lambdaszondának. Az FI lámpa annak is baszkódott az elején, de még a gyári dobbal. Aztán mikor kikerült belőle a mechanikus és elektromos fojtás (25 kw-os), megszűnt a jelenség.
Az én motoromnál nem hogy a kipufogó, de a teljes rendszer totál más mint a gyári, sőt az airbox mérete is jóval kisebb, és a levegőszűrő felülete is. Van kis pufogás-durrogás néha, meg lyukak itt-ott, de teljesen jól motorozható. Megpróbálkoztam egy PowerCommander beszerelésével, amit Ago állított be, simább is lett a motor működése, de aztán mégis kivettem belőle, és eladtam. Jó nekem így ahogy van, nyersen, puffogósan.
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy feltettem a gépemre egy leo vince sport kipuffot ami egy 2006-os er és , hogy ilyenkor kell-e valamit utána hangolni, vagy bármit csinálni a géppel?
Sziasztok
ER6N-t keresek, 2007 évjáratig, főleg feketét bordó vázzal, de más szín is szóba jöhet, aki tud ilyet ne tartsa magában.
Köszi
Üdv!

Feltettem egy sportkipufogót a motoromra (2006-os) és azóta ég az FI lámpám, mit kellene tennem ilyenkor?

Köszi.
Mi a véleményetek a 2006-2007-es szériát illetően a "vázrepedés" és F1 lámpa problémájáról. Lenne egy 6f 2006-os gyártású motor, minden pöpec meg is felelne. Holnap nézem meg, nem tudom, hogy esetleg volt-e váz csere erről nem beszéltünk a tulajjal. Ő 2. tulajdonos 2010-ben vette át, lehet hogy nem is tudja ha volt esetleg váz csere stb..
1. Lényeg a lényeg, honnan tudom, ha esetleg vázcserés volt? Milyen jelekből lehet észrevenni?
2. Mi a francot csináljak, ha meg nézem a vázat és mondjuk meg van nyílva a hegesztés? Hagyjam a francba az egészet? Tényleg jó megoldás, ha CO-val korrigáljuk a hegesztés elengedését?
3. Ugyanez a kérdés, megnézem és mondjuk semmi baja, mit csináljak? Előjöhet még vagy, tegyek alátétet, hogy ne legeyen előfeszítés a fülön?
3. Az F1 lámpa, ahogy olvastam, csak zavaró, de működésbe nem játszik szerepet és csak 10 C fok alatt jön elő, ha előjön.
Szia!

Úgy néz ki elviszik egyben. Köszi az érdeklődést!
Szia! Engem a konzol érdekelne,ha külön is eladó. Üdv Béla
Szia!

Tudok segiteni!

Adatlap
Sziasztok!

Valakinek van esetleg első fékbetétje er6f 2006-hoz, vagy hol érdemes venni?

Köszi.

Üdv
Üdv!

Ha valakit érdekel, eladó a gyári Kawás hátsó doboz + platni + tartó konzol a motoromról.
Doboz
Köszönöm a választ, nem gondoltam hogy ilyen nagyok az eltérések!
Hát a hátsó villa is, hogy mégy egy kívülről is jól látható különbséget említsek. De a blokk sem egyezik meg. Az Er-6n 72 lovas, a Versys 64. Alacsony és a közepes fordulaton teltebb a Versy. Gyorsulásban kb. 140-150-ig tartja a lépést az Er-6n-el onnan a csupasz gép ellép.
A blokk belső alkatrészei egyébiránt nagyban különböznek, még a főtengely is más. A Motorrevüben volt nemrégiben egy cikk, hogy használt Versys vásárlásnál mire kell figyelni, na ott foglalták össze ezeket a különbségeket.
Mindegyik megbízható korrekt motor, egyik egy kicsit erre, a másik meg arra jó... :-)
Üdv. mindenkinek! Most vagyok itt először ezen a fórumon. Kérdezném a hozzá értőktől hogy a versys és az er-6n között az első telón kívül még mi a különbség?
Sziasztok!

Ha vki tud Er-6f 2006-ra vmi erősebb fényű hátső ledes indexet az szóljon nekem!

Köszi.
Nekem van gyári.E-mail az adatlapomon.
Helo. Visszapillantó tükrök kellenének a kawámhoz, meg a hátső kapaszkodók . Tudtok segíteni ebben ?
Előre is köszönöm.
Szia
Ezeket adnám el.Itt vannak fotok is ,az oldal konzolról ha kel csinálhatok fotot ha kell.A konzolhoz megvannak a rögzitő csavarok is.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
http://www.kepesmotor.hu/idomo.
..