Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kíváncsi vagyok jó lesz e így, remélem írsz egyet. és sok szerencsét hozzá
Igen a főtengely volt a ludas! Igazából csak a teteje olyan, a gyűrűknél és az alatt nem kapott!

Hát majd meglátjuk akkor!

Köszi
Főtengelycsapágy volt a felbujtó?

visszatenni mindent vissza lehet csak kérdés h érdemes e. kompressziót kell mérni rajta, ha oké minden és nem csörög a gép akk elmegy még ezzel is. a nagy szakértők erre azt mondják h vegyél újat. nekem volt egy derbim régen ugyanígy nézett ki a dugó és a gyűrűk is össze voltak nyomorítva de tökéletesen működött. próba szerencse.
Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy a képen látható dugattyút vissza lehet e tenni vagy sem?
A felsorolt motorokhoz szinte minden alkatrész eladó 91-98 ig !

Kawasaki kx 125
Kawasaki kdx 125
kawasaki kmx 125

Rengeteg kiegészitő kipufogok kormányok forditot telok akármi kell nyugodtan írj vagy hívj és megbeszéljük !

Tel: 0630.649.26.76
Email: Pacso.tacso@freemail.hu
Szia!

Tudok segiteni adatlapomon elérsz
cmsnl.com ott megkeresed azt az évjáratot ami van neked és benne van minden.
Hello. Segítséget szeretnék kérni a főtengely szimering és a berúgótenygely szimering mérete kéne vagy ha valaki tudna komplett szimering készletet azt is megköszönném. Hengerfej tömítés is jó lenne. a válaszokat előre is köszönöm a fogalmazási és a helyesírási hibákért bocsi
Tökéletes állapotú KDX 125 lendkerék, és egy hibás (javítható) gyújtás alaplap eladó! Előző motoromról maradt meg, már nincs rá szükségem. Akit érdekel írjon, biztos meg tudunk egyezni.
Helló.
Egyenlőre most 125 höz sincs powerem.
Hello! Kdx 200-hoz esetleg van a powerhez,.. konkrétan minden? árak? köszi! Üdv!
ezt a Kawasakis matrica táblát 1700 ért vettem a ktm szalonba győrbe a kossuth utcába,teljesen véletlen volt ott ez a matrica szett,még a tulaj se tudott róla ami meg a kx -es matrica alatt van a motoron az meg egy fehér öntapadós tapéta festékboltból.
pinkmotors.hu vagy kawazsolti itt a sportmotoron, nála gyári dolgok vannak rettentő árakon néha.
nehogy azt hidd h én a nagykönyv szerint közlekedek. power azért nem sűrűn van zárva

honnan szereztél ilyen matricát? vagy kdx eset honnan lehet?
Sziasztok! Még kezdő motoros vagyok,nemrég vettem egy Kawa KDX 125-t. Arra lennék kíváncsi,hogy milyen árban van hozzá dugattyú,hajtókar és egyéb alkatrészek..És utángyártott dugattú/hajtókar stb van hozzá,vagy csak gyári japán alkatrészek? Köszönöm előre is !
értem,bár mondjuk akkor nem csodálkozom az olajfogyasztásomon,hisz power nyitás alatt nem igen használom a pusztába :)

kicsit más..
megujítottam a mocc matricázását csak sajna KX es volt :)( de ezzel is jol néz ki SZTEM
4-5000 km azért megvan minden évben, nem olyan kevés az. de inkább város mint világ vége.
majdnem fél évig? ahh Akkor nem sokat mész? nekem kb 4 teletank után megeszik fél litert (csak endurózásra használva) másfél hónap alatt már egy és fél liternél tartok :) azt hiszem visszáb kell venni a szivattyút :) bár melegen nem füstől egyáltalán.
ennek örülök
tavasszal teleöntöm és őszre kifogy. ha én keverném sokkal több elmenne, de füstöl így is szóval semmi gond.
Na végre jólett! Azt nem tudom,hogy mit csináltam de már jó ,és az a lényeg, megy mint az állat,alapjárat is van.
Amúgy nektek mennyi tankra elég egy liter olaj?
Hello ! segítség kellene van egy kawa kdx 125 (1994) -ös motorom és valaki tudna mondani főfuvóka méretet? elősre is köszi !
sztem keress vkit aki ért az ilyenekhez, mert én karbihoz sose értettem és csak próbálkoztam aztán volt mikor bejött. meg messziről senki se tudja így megcsinálni.
vagy tekergesd és egyszer csak jó lesz
szia,sziasztok na most itt tartok: falsot nem szív, de ha nincs szivató akkor nem pörög ki normálisan,(tehát nem kap elég benyát?!) a levegő csavar 1és fél fordulatot ki van csavarva.szivatóval dolgozik rendesen, ja és még annyi,hogy amikor először kinyitom a benzincsapot folyik ki a túlfolyón a benzin. sztem az úszószintet is be kéne állítani,? képen van mellékelve,hogy a főfúvóka milyen állásban áll. sztem azon is kéne , amúgy nincs valahol valami karburálási leírás?
okéjó, köszönöm távmegszakértésed! ez a falsellenőrzéses dolgod meg tökéletes ötletnek tűnik, újat mondtál! remélem csak a karburálással lesznek problémák!

köszcsi
Sok lehet a levegő így hogy van már elég benzin, eddig a szűrő miatt lehet kicsit kevés volt. van elég nagy fordulatra is és ott oké is a dolog de alapjáratra lehet h sok lesz. falsot úgy tudod a legegyszerűbben megnézni h van e ha fogsz valami nagyon gyúlékony löttyöt pl féktisztító spré vagy nitró hígító és ráfújod a karbi és a henger közti részre. ha felpörög meg van a gond, ha nem akk beállítással lesznek bajok.

ezt az üzi anyag szűrőt ez nagyon cukira sikerült leírni