Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen keverd össze a két olajat hogy 40 es legyen. Szerintem az bőven ok.
De jönnek majd ide tapasztaltabb tulajdonosok ők szerintem tudják a gyári keverést hogy 1:50 1:40 vagy más:)
Enyém szerencsére hidegen szívatóval 1-2 rúgásra mindig elindul és pöfög is ahogy kell Melegen meg simán egy rúgás :)
ásványit keverjem a szintetikusal utána meg csak full szintetikus és ugy számoljam a 40 es keveréket ugy érte hogy a 2 olaj keverékéböl
kösz szépen
Azt pontosan nem tudom milyen keverék kell bele 1:40 szinte mindennek jó én a full szintetikus olajakat ajánlom. De arra vigyázni kell ha előtted csak ásványival használták akkor ne mindjárt full szintetikus olajat tegyél bele. Mert a korom réteget felkapja a dugón. Amitől megszorulhat vagy gyűrű tőrés lehet.
Elsőre 1/3szintetik 2/3 ásvány pár használat után már mehet felesben azt 2/3 szintetikus 1/3ad ásványi. Azt utána már csak szintetikus. Jaso fd t nézd a dobozon meg hogy full szintetikus legyen. Record meg ezeket felejtsd el. Valamint sokan ha meghallják hogy 2t enduroba lesz vagy crossba egyből csónak olajat akarnak adni. De ne fogadd el. Ugyanis teljesen más a hőtűrése annak az olajnak mivel állandóan vízben van a motor.Tudom a legtöbb enduróban is van víz de az mégsem olyan..
Castrol Power 1 Racing 2T
Elf
Ipone
Motorex
Motul
LIQUI MOLY
Lényeg hogy jaso fd vagy fc legyen. De inkább fd
Legtöbb gépnek le van írva a könyvébe hogy csak annyit keverj be amit eltudsz használni egy hónap alatt.
Meg nem véletlen van írva hogy üres karbival kell eltenni a gépet.
Én csak szakmai tapasztalatokról beszéltem a közel 10 éves kisgépes javítás után :)
Szép kis kémia folyamatok mennek végbe a benzinben :) Sajnos ezek már nem olyan benzinek amik sokáig tárolhatóak.
én is igy vagyok vele eddig azt mondták ki van kopva most lett teljesen felujitva most meg azt mondják még nem kopott össze
nekem májusba állt be a dugo szeptemberbe ugyanazal a benzinel indult lehet vanak rossz benzinek de azt azonnal tapasztalod
hello megtudjátok mondani hanyas keveréket irnak elö kawasaki kdx 125 höz ? és milyen olajat használtok
Az, hogy a fogasléc mozog ki-be, az sajnos nem jelenti, hogy a szelepek is (jól)mozognak. Azért írtam, mert tapasztaltam én is ilyet, zsír új szelep fogazatát darálta le egy használt fogasléc, és ugyanez a jelenség történt. Nem pörög ki, pöfög stb.. Nagyon allergiás egy cucc :D
volt benne benzin vagy 2l de azt le is engedtem és úgy töltöttem tele a tankot haverom hozott 1másik gyertyát még tegnap előtt de a tegnapi motorozásnál is ugyan olyan volt :/
a power viszont lök kifelé a cuccot rendesen majd rakok fel róla képet
am köszi mindenkinek a segítséget :)
Helló ha volt a tankban meg a karburátorban benzin akkor okozhatja a benzin is.
Sok 2t és 4t kerti gépnél tapasztaltam amikor hozták javítani hogy nem megy.
A mai benzinek nem tárolhatóak sokáig.
A honda fűnyíró egyenesen utálja ha marad benzin a tankba vagy üzemanyag ellátó rendszerben. 2-3 hónap után nem is akar még pöffenni sem. Ugyan ez van a 2t láncfűrésznél meg a bozótvágónál.
Power!
szia.benzin vagy olaj nem üllepedhetett le? gyertya csere megvolt?
sziasztok remélem tud valaki segíteni
a motorom egész nyáron állt a garázsba mert melóztam nem volt rá időm multkor rendeltem rá új láncot és lánckerekeket
de mikor mentünk volna motorozni nem akart kipörögni csak durrogott dadogott azt hittem csak ki kell tisztítani a karbit de ugyan azt csinállja eddig 2-3ba simán jött kerékre pörgött faszán most meg csak durrog
nem tudja valaki mi lehet a baja ?
előrre is köszi
hozzáteszem érdekességként : hogy mielőtt észrevettem,hogy világít a piros led kb 100 méterrel azelőt fújta ki a menetszél a "kabala" fácántollat,a fejidomból amit legelső utamon tűztem oda,és kísért mindig mindenhova..... lehet hülyeség ez de mégiscsak érdekes... ugyhogy ha valakinek van valami úti kabalája vigyázzon rá , vagy hagyja otthon
sziasztok! Na ma megtörtént a katasztrófa.... épp endúrózásból haza jövet,otthontól kb 1 km-re,kivillant a piros, (a fékcső pont takarta) nem vettem időbe észre szerintem, kis kerregés,és leállítottam, majd kb 100 métert toltam hazáig,közbe hallottam ,hogy valami zörög a blokkba,(gondolom lesett valami) víz fél deci volt benne talán de a kiegyenlítő tartály félig volt vízzel. a hengerfejtömítés megfőtt,mert a piros paszta is olvad a környékén.át-át lehet forgatni a blokkot ,csak azt nem tudom mi eshetett le a blokkba,szerintetek?Nekem már nincs időm vele foglalkozni sajna munkám miatt elviszem szerelőhöz...vagy nem tom mit csináljak.....
Nekem is úgy van. Egyes típusoknál az akkumulátor ott helyezkedik el.
Megoszlanak a vélemények, de múltkor volt dolgom egy kocsival ami kb "ugyanígy" volt megoldva, hogy egy üres doboz féle rácsatlakozott a légszűrőházra kb. és abban az esetben "rezonátor doboz"-nak nevezték.
Itt írnak róla, szerintem itt is ugyanaz a szerep van.

http://www.ndsmondeo.hu/writin...
köszi, nem tudod még vagy nem tudja valaki ,hogy mire szolgál a levegő szűrő és a karburátor közti rész (légszűrőház) oldalán egy üres doboz?(a szerszámos rekesz fölött) Fojtás vagy mi?
Én úgy szoktam, hogy gyújtás nélkül szívatóval rárúgok kb. 3-4-et, de csak úgy szolidan. Aztán gyújtást rá és szívatóval egy jó emberes rúgást ráteszek :D Aztán már zakatol is.
sziasztok ti ,hogy szoktátok hideg indítani a gépet? (gyújtás nélkül rugdalni párszor,vagy mindjárt gyújtáson?vagy mi a technikátok.)

Nekem br7es gyertya van benn 6 mm-es hézaggal és nem akar elindulni,csak ha befecskendezek neki fék tisztítót, melegen nincs gond.
Sziasztok!
Milyen levegőszűrő kell egy '87-es Kawasaki KMX125be?
Rendben adsz egy email címet?
legyen 8 +postaköltség az kb 1700 ft
Hát arra nem tudom de ez enduróra való! :D