Kawasaki Ninja 250R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

* Simson..
Akkora mint egy Simon, nagyon nyomorék kicsi, nekem nem tetszett. Era havernőmnek aki 160 centi és 39 kiló, való. Szerintem gagyi. Az Új Z 300 az viszont penge kis gép, vagy a Ninja 300! Annyira komoly hogy a Kawa srandosok mondták sokan 600as nak nézték a kiállításon!
Vigyétek,a 20ezer a párra értendő,5-6 ezret még simán elmennek,nem kocka,középen is egyenletes kopás,tapadós Pirellik,ami ideális a kisninjára,utcára.
Fűtőtt "garázsban" konkrétan a hálószekrény tetején tárolva.
Küldtem Neked privát üzenetet, remélem működik ez az új funkció ezen a megújult honlapon (ahogy látom, azért még akadnak vele problémák)!
Ha nem kaptad meg, szólj itt, vagy írj egy e-mail-t! Köszönöm!
Pirelli Rosso 2 gumiszett eladó 20ezerért , lejjebb vittem az árát,ennél olcsóbb már nem lesz,mert akkor inkább megtartom magamnak tartalêkba.
80-85%os futófelület,nem defektes,nem javított.
Kedves Gábor,
Ha komolyan érdekek valamelyik termék tegyél rá ajánlatot.
Szia! Érdekelnének a dolgok főleg a csutkakormány brgabor94@gmail.com címen elérsz és megbeszéljük köszönöm Üdv:Gábor
Szia engem érdekelne ez az idom persze ha meg van még. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot brgabor94@gmail.com vagy 06307148734 megegyezünk. Köszönöm. Üdv Gábor
Eladó egy pár újszerű teleszkóp pár
érd 30 515 55 40
Hól lehet kapni 1991-es zxr-hez keihin karburátor membránt?? . Egyszerűen sehol nem találok
Szia! :)

Akkor menjünk időrendi sorrendben.
Kezdetben (80-90-es évek) vala a ZXR 250. Ez igazából egy kimondott sportmotor, a nagy 600-750-1000-es gépek kicsinyített mása, szuper váz, fék, futómű, pörgős blokk, 4 henger. Jó erős is, 40-50 LE-ről mesélnek tuningtól és kiviteltől függően (vö. a Ninja 250R 33 LE), cserébe sokat fogyaszt (legendák 10 literről is szólnak), kényelmetlen, a szervizelése nem olcsó, és mivel többnyire japán belpiacról/szürkeimportból származnak, nem is egyszerű. Ráadásul igen nehéz egy jó állapotú példányt kifogni, többségét szétforgatták, karbantartással nem foglalkoztak, gányoltak, ugye 20-30 éve még nem volt e-bay Magyarországon. Bővebben összevetettem a Ninja 250R-el a 3768-as hsz.-ban:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Ezzel nagyjából párhuzamosan futott a ZZR 250, ami viszont a ZZR széria (sport)túramotorjainak a kicsinyített mása volt: 2 henger, nagyobb kényelem, jobb pakolhatóság, kevesebb fogyasztás, gyengébb futómű, fék, váz, nagyobb tömeg, de tartósabb is. Vagyis túrásabb.

Egy darabig a hazai palettán nem volt 250-es Kawa, a régiek nem teljesítették az egyre szigorúbb EU normákat, majd 2008-ban kijött a topic címében lévő Ninja 250R. Erről szintén a fentebbi linken írok bővebben, de ha itt kutakodsz, találsz még jó pár leírást róla. A lényeg röviden, hogy ez inkább a ZZR szellemi utóda, nem a ZXR-ré: 2 henger, alacsony fogyasztás, kényelmes üléspozíció, jóformán csak a kinézet sportos, de azért lehet vele menni élvezetesen is. Egyértelműen olcsóbb elemkből építkeztek: hagyományos teló, acél váz, egyszerű fék elől-hátul - ez persze nem azt jelenti, hogy rossz, lenne, amire kell, arra tökéletes, de sose lesz egy ZXR szintű sportmotor. Ja és persze ez már mindenféle EU normát teljesít, csendes, környezetbarát.

Ezt a kéthengeres Ninja 250R-t 2012-ig gyártották, illetve akkor kapott egy frissítést, a blokkon sokat változtattak, a köbcenti is megnőtt 300 ccm-re, a kinézet változott, digitális műszerfalat kapott, hangoltak a futóművén, meg még pár apróság (pl. lábtartó, hőelvezetés, szélesebb hátsó gumi). Ja és ABS-t is lehet rendelni hozzá. Ez fut a jelenlegi kínálatban Ninja 300 néven. És ezzel el is érkeztünk az általad említett harmadik típushoz, ami szintén egy jelenlegi modell, a legfrisebb az összes közül.

A Ninja 250 SL (SL = single, szerintem) egy egyhengeres modell, tehát nem keverendő a régebbi kéthengeres Ninja 250R-rel. Erről sokat nem tudok, mivel tényleg nagyon új, tavaly leplezték le, idén kapható először. Ránézésre pár dolog egyezik, vagy legalábbis hasonlít a Ninja 300-hoz (kerekek, fék, ABS, lengőveilla, futómű), de pl. teljesen új térhálós csővázat kapott, ami szerintem - a kisebb, könnyebb blokkal együtt elsősorban a súlycsökkentést szolgálja. Nem teljesen értem, a Kawa miért hozta ki a Ninja 300 mellé, szerintem a tengerentúli piac miatt, ott népszerű a "Supermono" kategória, ami kicsi, könnyű, egyhengeres pályagépet takar. Szóval ez szerintem kifejezetten ilyen könnyű örömgép akart lenni, ami pályán (meg persze szűk kanyargós úton) kifejezetten élvezetes. Kicsit visszább lapozol, találsz videót is, ahol az SSP bajnok Sofuoglu is ilyen motorral edz egy gokartpályán. De azért nekem pályamotornak még mindig inkább a ZXR kéne. :)
Sziasztok!
Bocsi hogy ide írok ezzel... az lenne a kérésem hogy 250 cm3 -is ninják között mi a különbség ?
Pl.: 250r,250zxr,250sl,stb
Miben térnek el egymástól szerintetek melyik jobb?
Sziasztok.
Keresnék 250,hez bontott első telókat!
Köszi
Szia Ben,
Igen, ha érdekel hívj vagy írj smst.
Üdv! a dob egy 300-as kawasaki ninjara is felszerelhetö ami 2013 évjárat? :) Elöre is köszönöm a választ
Eladó BÓDIS Slip-On egyedi gyártás 15-ös Ninja 300R-re .
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Kombatibilis az új 250SL és az előző NINJA250R modellekkel is. Minimális alku belefér.
valaki tud Budapest környékén egy korrekt szervizet? A licencelt Kawasakit már nem tudom megfizetni, baja nincs, csak a 24-30 ezres szervíz+hátsó gumicsere égett a körmömre.
Dolgozok, innen nem lehet...
Meg amúgy is rühellem
gyere már a faszbukra ha vagy
Szia,
Érdekelne a kormánylengés csillapító.
Mennyi lenne?
Üdv.
Nemtud valaki eladó ram air csöveket vagy légbeömlő csöveket ( más néven porszívócsöveket ) 1991 es zxr hez?
A választ előre is köszönöm.
Na ezt nem is tudtam, jók a videók! Bár szerintem az az újabb 250 SL verzió. A 250R egyébként volt az EJC hivatalos versenymotorja is egy időben.

Amúgy ilyen kis pályákon szerintem nagyon jól lehet gyakorolni a kis Ninjával. Keskeny, jól fordul, és pontosan kell vele mindent csinálni a kanyarban, különben buktad a kört, pont a kis motorerő miatt, ha rontasz kanyarban, azt egyenesben nem hozod be.
Pont tegnap voltam pályanapon, kanyarokban simán tudtam tartani a lépést a nagy ezresekkel is (a csoportomon belül persze, a profik ellen azért nem állnék ki), csak hát amikor jött az egyenes, ott vége volt a dalnak...
Meg persze ilyenkor mindig szembesülök a hiányosságokkal is, a lábtartó helyének megválasztásakor egyértelműen az volt a szempont, hogy kényelmes legyen, így viszonylag hamar le is ér. Na meg hát a fék, utcán sohasem éreztem kevésnek, de pályán mellbevágó, hogy a hosszú egyenesben a ZX-10R elhúz, aztán a végén meg hiába nehezebb és jóval gyorsabb, mégis jóval rövidebb táv alatt lassít le ugyanakkora sebességre, mint én... Pedig úgy húztam a féket ahogy bírtam, már az első kerék is meg-meg csúszott... Meg a futóművön módosítanék még, a hátsó nagyobb sebességnél huplis-kátyús úton elpattog (mondjuk pályán nem jellemző a vacak burkolat), az első meg annyira nem csillapít, amikor kiengedem a féket, túl gyorsan visszaugrik, és a hirtelen laposabb villaszöggel egyből bővítené az ívet. Mondjuk ebben lehet a megfáradt telóolaj is ludas, le kéne már cserélni.

Szóval ja, ha rendes pályamotort építenék belőle, tudnék mit faragni rajta. De alapból nagyon jó motornak tartom. :) Faragni meg mindent lehet, most is volt kint egy francia csapat, ők vettek 4 BMW HP4-et ALAP-nak, hogy majd abból faragnak pályamotort... Pedig azt hinné az ember, az már gyárilag pályamotor...
Sziasztok!

Ninja250Rhez eladó:
Titax állítható fék és kuplungkarok
Titax kormánylengéscsillapító
Tyga csutkakormány