{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5470139] 2018. 07. 13. 12:36
a.no.90
Sziasztok!

Eladó:

- gyári motorblokk 22.000 km, hibátlan állapotban, folyamatosan szervizelve, tökéletesen működik
- injektorsor + throttle body
- gyári kipufogó
- ECU + kábelköteg + fesszabályzó + indítórelé és indexrelé
- műszerfal
- hátsó teleszkóp, módosított csillapítás és +10mm előfesz. gyűrű gyári rugóhoz, állítható gátlóhossz
- kormánykapcsolók
- gyári kormányok és lábtartók, hátsó lábtartó
- hátsó láncvédő, első lánckerék dekni
- segédváz alsó idom
- első fejidomkonzol
- km óra spirál
- gyári fékcsövek
- hűtőventilátor
- első és hátsólámpa és indexek
- tanksapka, gyújtáskapcsoló, hátsó ülés zár kulccsal
- tükrök

Egyben: 320.000 Ft
Külön-külön is eladók az alkatrészek, emailben küldök képet.

adriangyutai90@gmail.com
+36204440629
[#5468228] 2018. 07. 06. 13:29
Biker9911
Sziasztok
Ninja 250r mocim gázadásra furcsa nyikorgó hangot ad ki. Valaki tudna valami ötletet mondani mi lehet a baja?
[#5458827] 2018. 05. 30. 10:12
kawazsolti
[#5458739] 2018. 05. 29. 19:33
Ficsur85
Sziasztok,

250R mocimra keresek fejidomot minden kiegészítőjével együtt és 2 oldal idomot.

Üdv Gergő , mail.: salamongergo@hotmail.com
[#5390879] 2017. 10. 23. 21:25
smice
Akik túl vannak már egy féktárcsacserén, azoktól kérdezem:

Az új féktárcsát az eredeti csavarokkal fogattátok fel, vagy csavarból is újat raktatok bele?

Valamiért úgy rémlik, hogy azt olvastam, a féktárcsacserekor a felfogatócsavarokat is cserélni kell, de töviről-hegyire átnéztem a szervizkönyvet egy párszor, és most sehol nem találom benne. Én vagyok a hülye, és rosszul emlékszem (mivel keverhetem?), vagy én vagyok a hülye és nem találom az idevágó részt (valaki tudja, hol van?)?
[#5381916] 2017. 09. 24. 10:57
hokayasu
Üdv kersek ninja 300 vizhűtőt ventillátorral .ha valakinek lenne ne tartsa magában hivjon 06209352002
[#5366271] 2017. 07. 30. 8:44
bogyo112
Szeptember elején lesz 2 éve hogy hajtom a GS-t, akkor kaptam kézhez a korlátlan jogsit. A motort egy hónappal előbb vettem a vadi új, nullkilométeres Pilot Street Radialokkal. (még középen is szőrös volt).
[#5365343] 2017. 07. 24. 11:57
smice
Ja, kb. csak én vagyok itt, de most pont szabin voltam én is. VIszont ebből is látszik, elég problémamentes a típus. Én nyugodtan ajánlom bárkinek, nagyon jól össze van rakva ez a motor, ha nincs sz.rrá törve, akkor nyugodtan vehető. De amúgy még az eséseket is jól bírja, a blokk is elég védett helyen van, kisebb csúszások max. csak esztétikai hibákat okoznak az idomon meg a kormányvégen. Tényleg nagyon strapabíró.

Az enyém most közelít a 48e km-hez, a kötelező dolgokon kívül az égvilágon semmit nem kellett javítani vagy cserélni rajta (kivéve az esésből fakadó dolgokat, de az is minimális.) 7 év alatt kiégett egy első izzó. Meg a km óra nullázó gombjának a gumiborítása megrepedt most így 48e környékén. Ez utóbbi egyébként másoknak korábban jelentkezett, legalábbis emlékszem, hogy volt itt a fórumon valaki, akinek szintén kirepedt - én eddig a munkahelyen is ponyva alatt parkoltam, és nem volt gond, kb. egy éve kezdtem el ponyva nélkül parkolni, úgy látszik a sok napsütés megeszi a nullázó gomb gumiját, úgyhogy visszaszokok a ponyvára. Hát ilyen "komoly" problémák jelentkeznek.

Azt még hozzátenném, hogy rendszeresen pályázok is a motorral, szegény nincsen kímélve, amúgy meg ingázok meg szerpentinezek meg mindent csinálok vele, néha még megpakolva autópályázok is. Annyi különleges bánásmódot kap, hogy az olajat nem 12 ezrenként cserélem (a gépkönyv annyit ír), hanem 6 ezrenként (azaz minden szervíznél). Meg igyekszem mindig jó minőségű alkatrészt (olaj, fékolaj, fékbetét stb.) rakni bele, ezekre figyelek, de egyébként nem babusgatom egyáltalán. Sok alkatrésze még mindig gyári amúgy (akksi, lánc, féktárcsa stb.).

Egyébként egy visszahívásos akció volt, a dőlésérzékelő tartókeretét cserélték ingyen, mert ez okozhatott problémákat, de ez szerintem minden, az országban lévő 250-es Ninján el lett végezve, úgyhogy ma már elvileg nem lehet ezzel sem gond. Az Ivanics-tól le lehet kérdezni, ők nyilvántartják vázszám alapján a motorokat, amiknél elvégezték a cserét, de gondolom a haverod is meg tudja mondani.
[#5365341] 2017. 07. 24. 11:31
smice
Ráadásul szóra szóra ugyanezt másoltam be az ER-5 topic-ba, amire egyébként szintén reagáltál...

Egyébként nemsokára folytatom, most már 15 körül van benne, vannak új tapasztalatok. Ez a csúszósság érdekes amit írsz, én pl. ilyet nem tapasztaltam; csúszósabb, mint újkorában, de azért ennyire nem vészes. Mondjuk Nálad kopottabb is. MIóta van Neked fent egyébként? Mennyi idő alatt jött össze a 18 ezer?
[#5364304] 2017. 07. 18. 19:57
fisi
[#5364264] 2017. 07. 18. 14:15
bogyo112
Basszus, 8 hónapos HSz-re válaszoltam. Fisi, erről is te tehetsz!
[#5364262] 2017. 07. 18. 14:05
bogyo112
Ugyanezt használom a GS500-amon, immár 18 ezer km (!!!) óta. Az első legfeljebb 2-3 ezret bír még (0,5 - 1mm van a kopásjelzőig a futófelület közepén, a szélén nincs megkopva... ), a hátsóból kinézek még legalább 7-8 ezer km-t az én nagytatás, kirándulós mentalitásommal. (2 mm kopásjelzőig középen). A kopásképe nekem már kezd cápafogas lenni, pedig hibátlan a futóművem.

Pozitívum: minden amit írsz, száraz és vizes aszfalton is.

Negatívum: a legenyhébb földutat, poros aszfaltot, murvát, kavicsot sem "bírja", csúszik rajta ki állandóan, fékezgetni sem kell hozzá. Veszedelmes vele elhagyni a jó minőségű, pormentes aszfaltot....
[#5364257] 2017. 07. 18. 13:43
fisi
Úgy tűnik érdemes volt ajánlani anno...
[#5364216] 2017. 07. 18. 8:42
lazlo
elég kihalt a topic de pont ilyen motor vásárlásán gondolkozok, van egy 2009-es példány a haveri körben, van ennek a tipusnak valami tipushibája? mire érdemes odafigyelni? a gumiteszt elég frankó köszi smice
[#5306718] 2016. 11. 04. 21:04
smice
Folytatom a "gumitesztet", az előző része megtalálható az előzmények ("négyszögforgalom") gombra kattintva. Legalább 10.000 km-t sikerült mennem a gumival idén (de lehet többet, fel kellett volna írni a km óra állását felrakáskor, de 10e már biztos van benne, előtte nem is akartam írni). Szóval következzen pár hosszabb távú tapasztalat:

Michelin Pilot Street Radial (110/70-17 + 130/70-17)

Futásteljesítmény: Na erről tudok leginkább új tapasztalatokat írni. Összességében eddig nagyon szuper. A gyári új gumi mintamélyésge ha jól mértem (de +/- fél milli hiba lehetséges) hátul 6,5 mm, elöl 4,5 mm. Most 10e+ km után hátul 4-4,5 mm-t mértem, elöl 2,5-3 mm-t. Nem bocsátkoznék jóslásokba (ld. korábbi tapasztalatok), de azért igen tartós guminak ígérkezik. A 250-esem nyilván nem is tudja nagyon megterhelni, de azért kapott a nyáron mindent, versenypálya, autópálya, szerpentin, ingázás... Mindenféle körülmények közt. Ráadásul abszolút stabilan teljesít, semmiféle minőségromlást nem érzékeltem a 10e km alatt. Most visszaesett a hőmérséklet megint 4-5 fokra reggelente, de ugyanúgy hozza a stabil tapadást és magabiztos érzetet, mint az előző télen, amikor fel lett rakva. Aminek még szintén nagyon örülök, az az, hogy egyáltalán nem kockásodik a 4,5 mm az 4,5 a közepén is meg a szélén is, nagyon szépen kopik az egykomponensű keverék ellenére is. Persze ez nyilván a használattól is függ, de azért idén is becsúszott pár hosszú autópályázás, ami szerintem egy puhább gumit lekockásít, ez viszont a jó tapadás mellett sem kopott laposra. Viszont ha ilyen ütemben kopik tovább, akkor az első hamarabb fog elkopni, mint a hátsó, szóval gondolkodnom kell, mit csinálok majd, mert hátul valószínű még jelentős tartalékok lesznek, amikor az elsőt már le kell dobni. De ezt majd meglátjuk, ha odaérünk.

Száraz tapadás: ld. előző rész, még mindig kiváló.

Nedves tapadás: ld. előző rész, itt sem tudok nagyon mit hozzátenni, még mindig elképesztően jó. Talán csak az érdemel említést, hogy szándékaim ellenére mégis felvittem versenypályára, mert szakadó esőben volt szerencsém pályázni többször is, és ebben jobban bíztam ilyen körülmények közt, mint egy sportosabb, pályásabb gumiban. És pályán is tökéletesen helytállt, volt ahol többcentis vízrétegen kellett átmenni, de sehol nem volt gond, kiválóan teljesített. Túlmelegedéssel nem volt gond (nyilván az idő miatt is, napos időben nem pályáztam vele), kopással sem, tapadással sem; nyilván ilyenkor lassabban és óvatosabban is megyek, de amikor egy kicsit kezdett felszáradni a pálya, akkor aztán tényleg szuper volt, közel olyan kanyarsebességeket sikerült hozni, mint szárazon. Szóval teljes magabiztosságot ad nagyobb sebességnél is esőben, vizes aszfalton. Azt azért tudni kell, hogy egy pár kör azért kellett, mire rendesen bemelegszik, illetve a pálya nyilván nem utca, nincsenek szennyeződések, beláthatatlan kanyarok, nem fut át a mókus az úton stb. - szóval utcán továbbra is csak óvatosan illik menni rossz időjárási körülmények közt, de azért nagyban növelte a gumiba vetett bizalmamat, hogy megtapasztaltam, mire képes a vizes úton nagy sebességnél, nagy terhelésnél.

Kezelhetőség: ld. előző rész. Itt is csak a pályás tapasztalatokat tudom hozzátenni: bejött az, amire számítottam, egy könnyebb, sportosabb gumihoz képest többet kell vele birkózni egy kicsit kanyarban, ami szerintem a nagyobb tömege miatt van leginkább. De egyébként teljesen jó, abszolút semleges viselkedésű, 10e+ km után sem ráz, nem húz, nem szitál stb., semmit nem romlott a kezelhetőség és a stabilitásérzet.

Ár/érték arány: ld. előző rész, itt is csak meg tudom erősíteni, hogy ha ez a gumi ilyen tulajdonságokkal bír, ilyen futásteljesítmény mellett, akkor nem nagyon érdemes másik gumit venni (legalábbis az én felhasználásomhoz, ami teljesen vegyes, kb. mindent csinálok a motorral, mindenféle körülmények közt). Radiálban nincs is nagyon más választék (még mindig), a diagonál abroncsok meg szerintem más ligában játszanak.

Összegzés: Továbbra is tart a szerelem. :) A jó tulajdonságait, amiket az elején tapasztaltam, végig megtartotta, minőségromlás nincs, extrém körülmények közt is jól teljesített, mindezt úgy, hogy a futásteljesítménye nagyon ígéretes és a kopásképe is nagyon jó, messze a legegyenletesebb az eddigi gumijaim közül. NAgyon stabil, nagyon jól tapad, utcán szinte lehetetlen megcsúsztatni (csak ha az ember direkt akarja, és pl. tapossa a hátsó féket, de még így is jóval később csúszik meg, mint pl. a korábbi Michelin Pilot Activ, nedves körülmények közt pláne). Úgyhogy összességében még mindig ez az első számú utcai gumi nálam, csak ajánlani tudom; vettem is egy tartalék garnitúrát, de ahogy nézem még jó darabig nem lesz rá szükségem.
[#5292771] 2016. 09. 11. 14:49
Ben23
Elado egy Kawasaki ninja 300rol valo R&G sport rendszámtábla tarto indexekkel
[#5289003] 2016. 08. 31. 9:31
kawazsolti
pl nálam adatlap!
[#5286635] 2016. 08. 23. 21:52
Ben23
Szia nekem van egy RG sport rendszámtábla tartom Kawasaki ninja 300-asrol
ha érdekell irj ! :) :D
[#5278385] 2016. 07. 29. 8:41
Heldance
Sziasztok!
Valaki esetleg nem tudja, hol lehet kapni sport rendszámtábla tartót kisninjához?
[#5271140] 2016. 07. 12. 18:57
smice
Kihalt a fórum, de azért megkérdezem: valakinek van tapasztalata utángyártott féktárcsákkal, esetleg tudja ajánlani valamelyiket (pl. EBC, Galfer, Lucas-TRW stb.)?
[#5264294] 2016. 06. 22. 13:31
smice
250R-hez lenne, de gondolom nem ugyanaz...
[#5263559] 2016. 06. 19. 22:40
Ben23
Sziasztok valakinek esetleg gyari rendszam tarto konzolja kawasaki ninja 300-ra? Tudok helyette cserebe egy RG markaju sportot adni vagy kp!
[#5261750] 2016. 06. 14. 13:33
Ben23
Sziasztok van pár elado cuccom kawasaki ninja 300rol mind jo a 250 modelre is! Ha esetleg valakit erdekell irj nyugodtan emailt vagy 06703992229
[#5261304] 2016. 06. 13. 8:11
Hell_Rider
Indítok egy csoportot, a Kawa tulajoknak a tagok közötti tapasztalatok(alkatrészek, túraútvonalak, felszerelés), fényképek és videók megosztására, alkalomadtán közös túrák szervezésere!
Várunk szeretettel!
https://www.facebook.com/group...
[#5257208] 2016. 06. 04. 1:01
kisninja250r
http://www.titax.com/products/...

Zsenialis volt,en imadtam,egyszerű felhelyezni és menet közben is állítható.

De ha olcso fost akarsz,vegyel ra ebayrol kinait,amivel meg artasz is a motorodnak.