{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5556530] 2019. 07. 19. 22:10
Gaksital
Hello! 2008-as évjárat, ha a jobb oldali piros kapcsoló indítást gátló üzemmódban van, minden oké, de ha indíthatóba teszem, kicsapja a 10 amperes önindító biztosítékot, csak simán gyújtáson, önindítózás megkezdése előtt. Van valakinek valami ötlete, mi lehet a baj, illetve a megoldás?
[#5554936] 2019. 07. 06. 13:26
Gergő12
Sziasztok! 2008-as kawasaki ninja 250r-hez keresek jobb oldali idomot. Aki tudna segíteni kérem írjon! Előre is köszönöm!
[#5553876] 2019. 06. 28. 15:04
smice
Azért írtam az Ivanics-ot, mert ők a Kawasaki hivatalos magyar képvislete, szóval ha nem is náluk vetted, elvileg tudnak segíteni mindenféle típusspecifikus dokumentáció beszerzésében. Mondjuk egy 30 éves géphez nem biztos, de szerintem egy Z300-hoz nem kéne, hogy gond legyen.

Otthoni boltokban fogalmam sincs mennyire van doboztartó... Gondolom nem sokan keresnek. Páran csinálnak rá, a Givi, SW-Motec, Hepco&Becker, Renntec, meg még pár ami nem jut eszembe... Volt valami U-bar, de ők talán már megszűntek... De ezeket rendelni kell külföldről. Talán a Louis magyarországi forgalmazójánál, melyik is az, a bázismotor? Ott talán lehet kapni. De összességében egyszerűbb beszerezni valami univerzális ülésre rögzíthető táskarendszert.
[#5553838] 2019. 06. 28. 11:22
tsanyi
Red Baronos a gép ők adták el újonnan is és gondolom ott szervizelték, mondjuk tesztekben sem nagyon volt 4 alatti fogyasztás ha faszik mentek vele no meg én igyekszem haladni, amúgy azon meglepődtem, hogy miképp megy, nem vártam tőle ennyit, de a nyáron ezzel fogok járni, hogy amíg garis addig jöjjön ki ami ki akar jönni na meg így is 2 literrel kevesebbet eszik az enyémnél. Hátsó doboztartó konzol van hozzá? Nem nagyon találtam itthoni boltokban.
[#5553832] 2019. 06. 28. 10:54
smice
Elvileg a 300-as kevesebbet fogyaszt, mint a 250-es... 4 alá simán le lehet menni vele. Hypermiler-ek kedvence a 250-es Ninja (aminek utódja a Ninja 300/Z300), akár 2 liter környékén is el lehet vele járni... Gondolom nem mondok újat: sok függ a használat módjától.
Neten nem találtál semmit? Megint csak a 250-esből tudok kiindulni, ahhoz minden van fenn (több helyen is), illetve anno a forgalmazó is kiadott egy magyar nyelvű használati útmutatót. Mivel a Z300 nem régi motor, és Magyarországon is forgalmazták, a helyedben írnék az Ivanicsnak, biztos tudnak segíteni, ha letölteni nem lehet semmit.
[#5553829] 2019. 06. 28. 10:44
tsanyi
2 évesen vettük 2 hónapja 7000km-el, azt is kevésnek találom, de a 4 ennyi idő alatt tényleg karcsú.
[#5553823] 2019. 06. 28. 10:37
tsanyi
Így jártunk a lányom most vett Z300-ával, kerestük egy darabig, hogy mi a bánat kezd sípolni időnként. Amúgy érdekes jószág, most én járok vele melóba, azt hittem kevesebbet fog enni, de eddig két tank 4-4.5 között alakult. Kéne valami manual mert semmit nem kaptunk hozzá.
[#5553818] 2019. 06. 28. 10:14
smice
Heh, téged is megviccelt a tanksapka... Semmi baja nincs, ne aggódj. A tanksapkában van egy szelep, ami túlnyomás esetén nyit (pl. ha nagy melegben nagyon párolog a benzin a tankban), és kiereszt egy kis levegőt/gőzt egy lyukon át. És gyárilag sikerült olyan lyukat csinálni, hogy amikor átáramlik rajta a levegő/benzingőz, akkor sípol. Próbáld ki, mikor sípol, kinyitod a tanksapkát, egyből meg fog szűnni a sípolás, és a túlnyomás félreérthetetlen szisszenő hang kíséretében fog kiegyenlítődni - mint amikor kinyitsz egy felrázott kólásüveget.

Neten lehet találni különböző praktikákat ha zavar, pl. van aki kicsit kitágította a lyukat fúróval, van aki szivacsdarabot rakott bele... Én pl. meghagytam gyárinak, egyrészt mert nem zavar, legalább a tolvajokat is elriasztja , másrészt a működésben az égvilágon semmilyen zavart nem okoz, harmadrészt mert nem szeretném indokolatlanul szétbarkácsolni a motort, annyit nem ér ez a kis sípolás.
[#5553719] 2019. 06. 27. 11:56
Gergő12
Sziasztok, vettem két hete egy kis Ninját és egy sípoló hangot hallok, de nem állandó. A motor 2008-as de sokat állt. Főként akkor hallani, amikor túlmelegszik. Hűtőfolyadék lehet szerintetek? Előre is köszi a válaszokat!
[#5537164] 2019. 04. 12. 10:30
smice
Ha az a kérdés. hogy a típus vehető-e, IGEEEEEEEN!!!!! Nem tudok jobb kezdőmotort, nagyon kezes, megbocsátó, nem vág földöhöz, nincs vele baj, nem kell szerelni az út szélén, nem kell ismerni speciális szakikat a fenntartásához. Az enyémnél most jön az 54e km-es szervíz, az égvilágon semmi baja nincs és nem is volt, csak megy és megy és megy... Pedig nem kímélem, nem babusgatom egyáltalán. Ha megkapja a minimális előírt karbantartást, és nincs rommá törve, akkor a világból kimegy.

Ha az a kérdés, hogy a konkrét példányt megvedd-e (UIW-413) - hát nem tudom... Nekem is sántít a történet, 4-en is megvették előtted, és gyakorlatilag nem használták - még az első 6000-es szervizig sem jutottak el vele... Jó, előfordul, valaki motorozni akar, megveszi az új motort, majd hirtelen beüt valami családi tragédia, és mindenét el kell adnia, így a motor is a hirdetőoldalra kerül, még mielőtt igazán mehetett volna. Na de ez négyszer egymás után, négy különböző emberrel? Nehéz elhinni. Gondolj bele, csak a bejáratás 1600 km, utána lehet igazán elkezdeni élvezni és ténylegesen használni... És 11 év alatt, 4 tulajjal ezt alig sikerült túllépni...?

Egyébként el kell menni, lehetőleg motorszerelő ismerőssel, megnézni, tényleg 4000 km-es az állapota, és kideríteni mi a történet, lehet van rá magyarázat, ezt innen úgysem fogjuk tudni megmondani, de tényleg gyanús. Egyébként meg nem csak a km számít, az sem jó, ha egy motor éveken keresztül csak áll valahol (ideális esetben fűtött garázsban, de ez sokszor nem így van), akksi lemerül, tömítések kiszáradnak, olaj és gumik elöregednek stb.
[#5537064] 2019. 04. 11. 20:24
hiei
Én csak annyit mondanék h 10 éves motor 4 tulajjal és csupán 4300km-el? Felettébb gyanús!

Amúgy nekem volt zzr 250-es aminek a blokja hasonló volt és 60ekm-el is jó állapotnak örvendett tehát amiatt nem aggódnék inkább a gyanús kilóméteróra állás zavar.
[#5537049] 2019. 04. 11. 19:24
Mayaa
Sziasztok.
Véleményekre lennék kíváncsi, hogy vegyek-e kezdő motornak egy Ninja 250r es motort? 165 cm magas és kb. 60 kg vagyok, megvan a korlátlan jogosítványom párszor mentem már GSX-R 600-al.
Használtauto.hu-n kinéztem egy fekete 2008 as 4350 km-es ninját 880.000 Ft ért. ( UIW-413 rendszámú, ügyfélkapun lekértem az adatait és 4. tulajánál van most... esetleg valaki tud erről a motorról valamit ? szerintetek mennyire lehet megbízható motor ilyen háttérrel és ennyire kevés km el?
[#5535458] 2019. 04. 04. 21:34
kowaru
Megválaszolva a kérdésemet: kawasaki 777 new lime green!
Innen: colorrite.com
Hasznos lehet bárkinek mert évjáratra, márkára, típusra rákeres!
[#5534297] 2019. 03. 30. 18:50
RTomi
Hali!
Gyári színkódot tud valaki a 2008-as kisninjához?
[#5470139] 2018. 07. 13. 12:36
a.no.90
Sziasztok!

Eladó:

- gyári motorblokk 22.000 km, hibátlan állapotban, folyamatosan szervizelve, tökéletesen működik
- injektorsor + throttle body
- gyári kipufogó
- ECU + kábelköteg + fesszabályzó + indítórelé és indexrelé
- műszerfal
- hátsó teleszkóp, módosított csillapítás és +10mm előfesz. gyűrű gyári rugóhoz, állítható gátlóhossz
- kormánykapcsolók
- gyári kormányok és lábtartók, hátsó lábtartó
- hátsó láncvédő, első lánckerék dekni
- segédváz alsó idom
- első fejidomkonzol
- km óra spirál
- gyári fékcsövek
- hűtőventilátor
- első és hátsólámpa és indexek
- tanksapka, gyújtáskapcsoló, hátsó ülés zár kulccsal
- tükrök

Egyben: 320.000 Ft
Külön-külön is eladók az alkatrészek, emailben küldök képet.

adriangyutai90@gmail.com
+36204440629
[#5468228] 2018. 07. 06. 13:29
Biker9911
Sziasztok
Ninja 250r mocim gázadásra furcsa nyikorgó hangot ad ki. Valaki tudna valami ötletet mondani mi lehet a baja?
[#5458827] 2018. 05. 30. 10:12
kawazsolti
[#5458739] 2018. 05. 29. 19:33
Ficsur85
Sziasztok,

250R mocimra keresek fejidomot minden kiegészítőjével együtt és 2 oldal idomot.

Üdv Gergő , mail.: salamongergo@hotmail.com
[#5390879] 2017. 10. 23. 21:25
smice
Akik túl vannak már egy féktárcsacserén, azoktól kérdezem:

Az új féktárcsát az eredeti csavarokkal fogattátok fel, vagy csavarból is újat raktatok bele?

Valamiért úgy rémlik, hogy azt olvastam, a féktárcsacserekor a felfogatócsavarokat is cserélni kell, de töviről-hegyire átnéztem a szervizkönyvet egy párszor, és most sehol nem találom benne. Én vagyok a hülye, és rosszul emlékszem (mivel keverhetem?), vagy én vagyok a hülye és nem találom az idevágó részt (valaki tudja, hol van?)?
[#5381916] 2017. 09. 24. 10:57
hokayasu
Üdv kersek ninja 300 vizhűtőt ventillátorral .ha valakinek lenne ne tartsa magában hivjon 06209352002
[#5366271] 2017. 07. 30. 8:44
Bogyó_bá'
Szeptember elején lesz 2 éve hogy hajtom a GS-t, akkor kaptam kézhez a korlátlan jogsit. A motort egy hónappal előbb vettem a vadi új, nullkilométeres Pilot Street Radialokkal. (még középen is szőrös volt).
[#5365343] 2017. 07. 24. 11:57
smice
Ja, kb. csak én vagyok itt, de most pont szabin voltam én is. VIszont ebből is látszik, elég problémamentes a típus. Én nyugodtan ajánlom bárkinek, nagyon jól össze van rakva ez a motor, ha nincs sz.rrá törve, akkor nyugodtan vehető. De amúgy még az eséseket is jól bírja, a blokk is elég védett helyen van, kisebb csúszások max. csak esztétikai hibákat okoznak az idomon meg a kormányvégen. Tényleg nagyon strapabíró.

Az enyém most közelít a 48e km-hez, a kötelező dolgokon kívül az égvilágon semmit nem kellett javítani vagy cserélni rajta (kivéve az esésből fakadó dolgokat, de az is minimális.) 7 év alatt kiégett egy első izzó. Meg a km óra nullázó gombjának a gumiborítása megrepedt most így 48e környékén. Ez utóbbi egyébként másoknak korábban jelentkezett, legalábbis emlékszem, hogy volt itt a fórumon valaki, akinek szintén kirepedt - én eddig a munkahelyen is ponyva alatt parkoltam, és nem volt gond, kb. egy éve kezdtem el ponyva nélkül parkolni, úgy látszik a sok napsütés megeszi a nullázó gomb gumiját, úgyhogy visszaszokok a ponyvára. Hát ilyen "komoly" problémák jelentkeznek.

Azt még hozzátenném, hogy rendszeresen pályázok is a motorral, szegény nincsen kímélve, amúgy meg ingázok meg szerpentinezek meg mindent csinálok vele, néha még megpakolva autópályázok is. Annyi különleges bánásmódot kap, hogy az olajat nem 12 ezrenként cserélem (a gépkönyv annyit ír), hanem 6 ezrenként (azaz minden szervíznél). Meg igyekszem mindig jó minőségű alkatrészt (olaj, fékolaj, fékbetét stb.) rakni bele, ezekre figyelek, de egyébként nem babusgatom egyáltalán. Sok alkatrésze még mindig gyári amúgy (akksi, lánc, féktárcsa stb.).

Egyébként egy visszahívásos akció volt, a dőlésérzékelő tartókeretét cserélték ingyen, mert ez okozhatott problémákat, de ez szerintem minden, az országban lévő 250-es Ninján el lett végezve, úgyhogy ma már elvileg nem lehet ezzel sem gond. Az Ivanics-tól le lehet kérdezni, ők nyilvántartják vázszám alapján a motorokat, amiknél elvégezték a cserét, de gondolom a haverod is meg tudja mondani.
[#5365341] 2017. 07. 24. 11:31
smice
Ráadásul szóra szóra ugyanezt másoltam be az ER-5 topic-ba, amire egyébként szintén reagáltál...

Egyébként nemsokára folytatom, most már 15 körül van benne, vannak új tapasztalatok. Ez a csúszósság érdekes amit írsz, én pl. ilyet nem tapasztaltam; csúszósabb, mint újkorában, de azért ennyire nem vészes. Mondjuk Nálad kopottabb is. MIóta van Neked fent egyébként? Mennyi idő alatt jött össze a 18 ezer?
[#5364304] 2017. 07. 18. 19:57
fisi
[#5364264] 2017. 07. 18. 14:15
Bogyó_bá'
Basszus, 8 hónapos HSz-re válaszoltam. Fisi, erről is te tehetsz!