Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hehe
Igazad van :) De azért nem szeretnék heverészni az árokba, vagy a kukoricásba egy jól sikerült kanyar után
Biztos, hogy nem "veszes". Nyilvan nem tartos palyazasra van kitalalva, de nem raknak ra olyat, amivel nem lehet kozlekedni.
Sziasztok!
Olvastam, hogy a tinininja gumái inkább a tartósságáról volt híres, mintsem a ragadósságáról. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire "vészes" az, hogy nem annyira ragadós? Hozzáteszem, hogy nem pályázni szeretnék, meg egyebek, csak szeretek gyorsan fordulni egy kanyarban, rendesen ledöntött motorral
Na látod tudsz te ha akarsz. A250-es banditról az én egyéni tapasztalatom az: mentem már vele 170-et, de szerintem még 1 kicsi volt benne. nem nyél gázon mentem. 140-150-ig elég jól megy ahoz viszonyítva hogy 250-es. Az új ninjáról meg annyit, hogy nem igazi ninja. a négy hengeres 250-es az volt a tuti.
A Hyosung is nagyon megbízható!
Nem akarok senkit sem lebeszélni a Kawa 250 R-ről, és senkit sem akarok rábeszélni a Hyo GT 250 R-re.
Ezt a hozzászólást azért írom, mert látom, hogy vannak akik a kettő közül szeretnék valamelyiket megvenni, de nincs elég információjuk, és így bizonytalanok.
Namost a Kawáról nem sok infót tudok, de a Hyosungról tudok néhány linket.
Az én véleményem az, hogy aki teheti, próbálja ki mindkét motort, és úgy döntsön.
Nem kell feltétlenül a márkát nézni!


A fogyasztásról:
2008 Május 31.-én volt egy "Egy tank benzinnel" nevű túra. Több, mint 600km.
Egy Hyo GT 250 R fogyasztott a legkevesebbet.
Idézet az értékelésből:
"Talán a kis Hyosung 3 liter/100km alatti fogyasztása volt kimagaslóan alacsony, sőt volt olyan rész táv, ahol ez 2,44-ig is lement... "
"Egy tank benzinnel": Eredmények, képek, statisztikák.


Tesztek:
2 oldalas teszt a Totalbike.hu-n:
link

Motor-Revü villámteszt Hyo GT 250 R: link

Motor-Revü Hyo GV250 tartósteszt (Ez nem a GT250R, de a blokk lényegében ugyanaz.):
link

A Hyosung sem ma kezdte! (A cikk 2007-es):
Motor-Revü


A klubélet:
A Magyar Hyo klub a következő címen érhető el: http://hyo-klub.extra.hu/
Itt nyugodtan lehet kérdezni a tulajoktól! Nagyon jó csapat alakult ki.
Az idén már két találkozónk volt. A Sáregres melletti Rétimajorban lévőről egy rövid zenés képösszeállítás felkerült ide a Sportmotorra is.
A következő találkozó június 21.-én lesz. Ekkor az ország déli részén leszünk megtalálhatóak.
Pontos helyszín nincs, mert túrázós találkozók lesznek, de egyeztetés alapján bárki megtalálhat minket.
Ezt azért írtam, mert aki kíváncsi élőben a Hyo-ra, az esetleg megnézheti közelebbről, és őszintén lehet beszélgetni a tulajokkal.
Az idén lesz még keleti, és nyugati találkozó is.
A klub nem csak a Hyo tulajokat látja szívesen!


És végül a Magyar importőr elérhetőségei:
www.hyosung.hu (A honlapon megtalálhatóak a viszonteladók is!)
Spirro Kft
Tel: 06-1-2810535
Fax: 06-1-2805561
E-mail: info@hyosung.hu
1191 Budapest, Üllői út 202.
Fogaskerék,nem fogaskék.Mielőtt még valamelyik Grétsy megtalál.
1.A fogaskékcsere igenis megbolondítja a sebességmérőt(pl.kérdezd meg Dodort).
2.Egy Bandit250 SOHA nem fog 210-et menni egy fogkerékcserétől.Esetleg nitróval-turbóval.
3.És egy Kawa Ninja 250 se tud 180-at.FIZIKA,ÖREGEM FIZIKA.
És leszarom mit mutat a km óra,az nem mérvadó.
A teszetken is kalibrált fotocellávak mérnek,az HITELES.
COMRENEDE,OKOSTOJÁSOK?
És hogy félre ne érts, nem volt szándékom belédtaposni, ostobaságom, hogy nem néztem kellőképpen utána a bandita sebességmérésének elismerem. A cinizmusom annak szól aki 250-es motorra mond 210-es végsebességet, csak mert az óra annyit mutat.
Gondoltam visszatérek a vitaindítóhoz és kompromisszumot kötök veled, hogy akkor mennyit is mehet a bandit, mert ez az egyetlen ami végül is nem derült ki, pedig innen indult a dolog, nem?. De igazad van, mit bánom én mennyit megy, nem az enyém, leszarom.
Ha neked a saját motorod nem elég értelmes téma, akkor mondjuk mit gondolsz, a tinininja mennyire tekinthető nőknek készült motornak?
Kapok simogatást, most nem mondtam hülyeséget?
Én részemről befejeztem ezt a témát, mert nem érdekel. Ha te meg még mindig ott tartasz hogy mennyi 1 motor végsebessége akkor nincs miről beszélgetnünk. Ha van valami értelmes témád akkor dobd be.
Júj most le lettem oltva?
A többi észrevételem azért stimmel nem? Ez is jó arány. Szóval mennyit megy a bandit?
Ennyi hülyeséget összehordani kedves barátaim. . . Talán túlzás az a 210 vagy mennyi, de nem csak ő beszél hülyeséget hanem ez a sok okoskodó hozzánemértő. freshmaker te ollyan hülyeséget írtál hogy az valami szenzációs. A bandit valóban az első kerékről méri a sebességet spirállal, mint nagyon sok más motor is! A fordulatszámot viszont elektronikusan a motor főtengelyéről méri. a kettőnek köze nincs egymáshoz! És az nem befolyásolja se a fordulatszám se a sebesség mérését ha a hátsó keréken a lánctányért lecseréled. köze nincs hozzá, nekem elhiheted! Úgyhogy te se beszélj hülyeséget, ha értelmesen nem tudsz a témához hozzászólni akkor fölöslegesen ne okoskodj! van itt épp elég hülyeség. jó kakózást az összes hülyeség kitalálóinak...
Szerintem nyugodtan elmerenghetsz azon hogy ha valami hülyeséget írsz és ezt a tudomásodra hozzák, akkor nem kötöd tovább az ebet hanem csendben maradsz és belátsz. Kérésedre utánanéztem, hogy pontos magyarázatot tudjak adni, de igazából nem töltöttem sok időt ezzel a dologgal, mert a km óra csalás elfogadása komoly embereknek nem tellik sok időbe.
A nem pontos magyarázatom tehát. A kilóméteróra spirál nem az első kerékről mér, szerintem a motort összekeverted a bicikliddel, ahol valóban az első keréken szokott lenni a mágnes, itt viszont spirálról nem beszélhetünk.
1, A km óra spirál a fordulatszám alapján mér, tehát ha kicseréled a fogaskerekeket, akkor megváltoztatod a gyári fordulatszámot, amire az óra kalibrálva van.
2, A km óra az alsóbb tartományokra van kalibrálva, mivel azt használod gyakrabban, az eltérés épp ezért nem lineáris. 50-nél valószínűleg csak +- 2-3 km/h az eltérés, 200-nál ez már +- 10-15 is lehet.
3, Általában többet mutat az óra mint amennyivel mész, hogy ha kicsit túlléped a határt akkor is benn légy a limitben. Amúgy a rendőri műszerek is figyelembe veszik a csalást, és nem 51-től büntetnek, sőt, a lézeres trafik is csalnak +- 3 km/h-t, de ez ügyben keresd meg a fórum rendőr tagjait.
4, Na menjél, idd meg a kakaódat, feküdj le és ne beszélj butaságokat.
Hülye vagy,és még büszke is vagy rá
A régebbi ZXR 250 es tulajokhoz fordulok: kérdések: mennyire megbizhatoak? milyen hibák jönnek elő egy 20.000 km-t átlépettnél és azok megjavítása mennyibe kerülhet? továbbá kb 100 km/h sebességnél mennyit pörög 6. ban? esetleg fontos tudnivalok egy olyannak, aki most szeretne egy 94- utáni zxr 250-est venni:D előre is köszi
Üdv! Abba a 210-be nem vagyok olyan biztos, de olyan 190-et viszi szerintem! nagyon mennek azok a kis banditok! Nekem is van egy! tényleg jól megy de még 170-nél nem mentem többet mondjuk én nem is arra használom,hanem túrázgatni. amire tervezték.
Először is mi az hogy csal az óra? hülyeség! ha 50km/h-nál 50-et mutat akkor 180-nál is 180-at fog mutatni! Ha meg nem tudod hogy hogy működik 1 hagyományos km spirállal működő sebességmérő akkor keress rá a neten. . . a fogaskerék áttétel változtatásának meg köze nincs hozzá, mert a spirál az első kerékről veszi a jelet! És a gyári áttétellel 2 személlyel is megy 170-180-at, nemhogy 1-el! A régi belpiacos banditok 45 paripa. Ha nem hiszed akkor vegyél egyet, próbáld ki és akkor majd beszélgetünk!
A Párommal a Motoromon
jó neked
amúgy nem túl sok ninja tulaj futkos erre-fele.talán nincsenek is?
kávé ízű? nem vagyok egy nagy sörszakértő, de nekem a guinessről annyi jött le hogy barna és hogy kesernyés, de nem vészesen. Jó persze ez engem minősít, de nem tudom hogy kávés e vagy sem ;))))))
Minden esetre nekem ízlett
ha nem csal az emlékezetem ez volt a kávé izű,ugye?
háttt nem épp egy átlagos könnyű söröcske :) De szerintem jéghidegen kifejezetten finom!