Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már a végsebességnél tartunk. Nekem -1 +1 áttétellel 242 -t mutatott eddig legnagyobbat, de ott már gyakorlatilag az életemért küzdöttem, úgy le akart tépni a szél. Hogy a francba bírjátok? (ráadásul elméletileg ez így 10% ot csal, tehát a valós olyan 220 körül lehetett)
Jaja az IMO miatt van. Nekem is csinálja a 2007 Z750. Teljesen normális viselkedés.
nekem a 2008 as full gyári gépnek 261 volt a vége. Ismerősnek 2004 es évjáratú van ami gyári azzal 255 neki.
Szia driver!
Nekem 2008-as z750 van és nekem is villog a kicsi piros lámpa leállított állapotban!
Én úgy tudom, hogy az imobileiser miqtt van!
Ha rosszul tudom ne kövezzetek meg!
kérdés. 2006os ZéEzer :) kikapcsolt gyujtásnál villog az FI lámpa az normális? akartam kérdezni már, de most jutott eszembe. valami lopásgátlás jelzés ez ilyenkor ugye és nem hiba?
szép motor! :)
Ott valami árulás van a rendszerben... Vagy az áttételed nagyon ugrósra van lőve, vagy kimarad a 6. fokozat szerintem. Mert valahol ott kell lennie az 5. végének. De majd hátha lesz valakinek okosabb ötlete is.
Még nem világít a TP de már bőven fél tankot kimotoroztam mikor ez történt ! Megpróbálom majd telitankkal is ,de üzemanyagtól fuggetlenül max 212 volt a vége de akkor nem dadogott csak elfogyott ! Az csak szerintem kevés ?
Üdv!
Nekem 2004 z750 van és végre 252-t mutatott az óra 15/45-ös áttétellel.
A tiedhez hasonlót nekem akkor csinált, amikor villogott a "TANKOLJ PARASZT" felirat. Először alig 200 fölött dadogott, aztán ahogy fogyott a benzin úgy ment mindig lentebb.
Sziasztok, kérdésem lenne egy 2004es z750 végsebessége ügyében ! 200felett kb 205 208 környékén ledadog és nem megy tovább,de addig mint a rakéta úgy megy szóval semmit nem erzek rajt addighogy ,ne húzna vagy dadogna ! Volt már valakinek ilyen,szerintetek mitévő legyek?
Köszi! ;)
Van egy sima Z 750 nála ezért is hagytam ott. Pont ez a terv
Köszi Figu!
A. Szerelőm is relere saccol, bárcsak igazatok lenne!
Hát ha tudsz indítózni, akkor egyik sem azok közül, amiket mondtam, mert azt elvileg mind a három tiltja.
Sok sikert a hibakereséshez, remélem nem lesz nagyobb gond.
Sziasztok!
Eladóvá vált a pajkos.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
06703182151
forgacsj@citromail.hu
Hali
én 1 ilyen esetről tudok,
régi Z750-en de az S is ua műszakilag,
a hátsó ülés alatt menet ir. szerint azt hiszem jobb oldalon van a benzinsziv.-nak egy kb 3x3x3 cm-es reléje, fekete, ha jól emlékszem 3 csatlakozója van,
na ennek a hibája pont így jelentkezett,
menetközbe leállás és csak a visszajelzö ledek világitottak szép csendben,
szerintem nem túl drága, és egyszerü kicserélni,
de elég egy klón moci kb 15 perc áttenni és megnézni hogy jó e!
Figu
Dőlésérzékelő jó ötlet, majd megnézzük.
Szia Miki!

Menet közben álltunk meg mint a huzat. Az oldaltámasz kapcsoló jónak tűnik ugyanis sebességbe rakva nem enged indítózni sem, ha kiveszem belőle vagy felhajtom akkor meg igen. Várom majd szerelőm véleményét..
Vészleállító is jó kapcsolgatva.
egyetértek :)
Bocs, hogy beugatok a topikba... Uh, azért remélem könnyen hazajutottál!

Az a szivattyú, ami visít? És amikor megnyomod az indítógombot, történik valami? Nálam amikor nem jelentkeznek a jellegzetes hangok gyújtásra rakás után, akkor általában le van tiltva az indítás, ennek többnyire két oka van:
1. a gyerekek véletlen lenyomták a sebességváltót, és amikor sebességben van, akkor a kitámasztónál lévő kapcsoló letilt
2. a macska éjszaka felmászott a motorra és rálépett a vészleállítóra, ami ugyanezt a jelenséget produkálja

Szóval első körben, ha a vészleállító nem billent át véletlen akkor én azt nézném meg, hogy a kitámasztónál lévő kapcsoló/érzékelő nem-e hibásodott meg. A másik még ami tud ilyet okozni, a dőlésérzékelő meghibásodása, Ninjások között volt már olyan, hogy amiatt tiltott le a rendszer menet közben, ugyanígy gyújtásra rakod, nem jönnek a jellegzetes hangok, és nem engedi indítani. Ha ezek rendben vannak, csak utána esnék neki a szivattyúnak.
igen, kb az egyetlen elektronikai elem ami a Zken el "szokott" romlani.
Hali!

Volt már valakinek baja üzemanyag szivattyúval? Hétvégén túra közben megállt motor, csak egy rántás és kalimpáló fordulatszámmérő látszott.. Mikor a közeli pihenőben megnéztem annyi tűnt fel hogy nem kerreg gép gyújtásra rakás után illetve nem visít a szivattyú. Minden más normálisnak tűnik kapcsolók jók műszerfal nem jelez hibát. Biztosíték tábla rendben.

Ötletek?
Szevasz,

2006, 636 telók, féknyergek, sárvédő, első kerék, (tengely és távtartók is) féktárcsák,
z1000 alsó+felső villahíd,kormany, fejidom

kormany, fejidom persze nem kötelező csak nekem jobban tetszik :)

később még felpattintottam a 636 főfékhengerét is ami szintén radiális de ez sem kötelező.

hátul csak rugóstagot cseréltem ki 06' 636 ra.
Szia.
Írtam privát üzenetet de inkább írok itt is azt nem tudom megkapod e...
Azt szeretném megtudni hogy milyen motorból származik a fordított villád és milyen átalakításokkal jár egy ilyen beszerelése tehát mik kellenek még a villán kívül hogy jó legyen minden?
Válaszod előre is köszönöm! :)
520 MVXZ-2
http://pamoto.de/ től rendeltem mert itt volt a legolcsóbb a szett.
Ingyen posta magyarországra. Szerdán reggel rendeltem a láncszettet + k&n olajszűrőt és ma meghozta postás :D Paypal-al fizettem.