Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Soma!

Az egészből csak azt nem értem, miért nekem címezted a válaszodat? Én ugyanis kizárólag azt tartom baromságnak, ha valaki egy újságíró véleménye alapján dönti el, melyik motor jó, melyik rossz. A piacon lévő új motorok ugyanis szerintem 99%-ban jók, mindegy milyen márka, milyen típus.
Egyébként én legutóbb egy ZRX 1200-t akartam venni, de azt elvitték előlem. Azt mondta az ember, hogy van még neki egy 03-as Z-je, ha érdekel. Elmentem, megnéztem, be se lehetett indítani (ugyanis a kulcsai véletlenül Pestre kerültek ), megalkudtunk, két hét múlva elhoztam, beleszerettem, megtartottam. És csak utána kezdtem el olvasgatni a teszteket róla, addig nem is érdekelt. Meglepően minden újságíró csak jót írt róla.
Bull, Te járkálsz rendszeresen a Gyáli út környékén narancs Z-vel?
A túratempóval semmi gond, nem vagyok egy száguldó agresszor. De azért jó néha kínálni neki egy kicsit Már persze ha kész a bejáratás
Ok. Egy gurulásban majd benne leszek de nem, ér mert a tiéd 1000-res
De én nem donortempóban értem a gurulást hanem csak lájtosan, túrásan,szabályokatbetartva. Főleg azért mert a 8-ason sokszor trafiznak. Valami MSN címet megírhatnál....
Remélem nem is vesz senki Z-t a környéken nem akarok minden sarkon Z-vel találkozni.
Coro Z!

k6 Z1000hez nincs mintám.
amint kapok valahonnan és van rá min 4-5 vevő, fogok gyártani olyat is.
Helo uram jó a gépezet ha gondolod gurulhatunk majd
Szasz!
06-os Z1000-hez gyári hasidom utánzatot is tudsz valahogy eszközölni? Ha igen erősen érdekel!

Üdv
szia,
Holnap érkezik nekem is a légszűrőm! hogy is van ez?
Reméljük arra már jó idő lesz, TomiZ, nekem is mennem kell az 1000-es szervízre vmikor. Aztán gurulhatnánk egyet, túl sok Z-sel nem találkoztam még a környéken Hátha meghozzuk vkinek a kedvét.
hello!

Én is próba nélkül választottam a Z-t mint te!
És ugyanazokat a modelleket nézegettem mint amiket te is! Amikor a Hondában megláttam az új Hornetet egyből az kellet, a kereskedésben voltam másfál órán keresztül és a kereskedő meséjét hallgattam hogy így a Honda minőség meg ugy mást nem szabad venni stb... de az a kipuffogó igen nem tetszett (főleg a hegesztése jujj), meg akkor még nem jártam a Kawasakiban!
Aztán az egyik "nagy" motoros városbelim mondta hogy nekem a Z kéne ha a naked kategóriában gondolkozom. Így mentem el a kereskedésbe ahol megláttam a Z-t és egyből tudtam hogy nem Honda lesz!
Tetszett még a GSR -is csak az a robogós hátulja, illetve hogy nem a kormányon van a gyujtáskapcsoló .... szóval nem! Yamaha Fazer-ért sokalltam a 2 millát, Shiver meg ,jó szép de olasz meg drága illetve nem tartja az árát!
Egyébként 2 hét múlva megyek csak a Z-m ért.... .... már alig várom....

Ez a bukógomba téma engem is érdekelne aki tudja hol lehet beszerezni az írjon! Kösszi!
Bocs a többiektől az eszmefuttatásért, de ami szép az újságokban is szép.
Szevasztok!

Gyári formáról készített üvegszálas '07-'08-as Z750-es hasidom van eladó anyagában színezett feketeként, amit javalott fényezni.
20e ft a 2 félből álló idom.
Gyári ára fényezve a fém konzolokkal együtt 90e.
Konzolok gyártása még kérdéses, de aki ezt magának meg tudja oldani, annak tuti jó ajánlat.
Aki meg nem volt jó sose fémmegmunkálásban, az picit várjon amíg megoldom a konzolokat is. (akár 1-2-3 hónap is lehet sajna)
Képeket holnap tudok róla feltenni.
gyári kép a gyári idomról

Csaó!
Setzer!
Én így vettem zét, próba nélkül:
Na én elolvastam mindent, mielőtt a zét vettem meg. Azt tudtam, hogy naked kell. Kell az a fizikai gátlás, hogy nincs rajta idom és nincs hová behúzódni. Eredetileg az Aprilia Shivert néztem ki magamnak, de a tavaly áprilisig nem tudtak árat mondani. Jött az FZ-6, GSR-600, az új Hornet, illetve a Z. Az FZ elég régi technológia, de olcsó. A GSR-nél ajándék ruha (150.000 Ft). A Hornetnél listaár minusz 100.000 és névreírás. A Z-nek nem volt még ára. FZ próbaút 50.000 minusz, GSR próbaút alku=névreírás. Motorkiállítás Hornet és Z750 először élőben. Hornet szép, Kawa mégszebb (tudjátok a felcuccozott zöld) de nincs ár. Április fekete Hornet próba, szerelem. 2007. április 07 telefon: 1.919.000 nincs alku nagyon új. Német, angol oldalakon első tesztek. 2007. április 08, az első 12 darab megérkezett magyarhonba de mind fekete, zöld június eleje. Oké, fekete alku, nincs alku, új, nagyon viszik, ajándék tankpad, 1000km szervíz. 2007. április 24 átvétel. Szóval nem újságból vettem a motort.
Tetszik és imádom!
Szía FRTS Szoktam jární Dunakeszíre a lányom ott lakík ,valamíkor megís merkedhetnénk szeméjesen ís, ha vísszáb lapozol ott vagyok a duna partí sétányon ,ezüst színü motorommal. ÜDV, EMÍL.
Én köszönöm a segítséget és a szervízelést!

A dunaújvárosi boltot és szervízt Mindenkinek ajánlom!
Korrektség, Minőség és hozzáértés 5*!

.coRo

Ui: kingmidas faterodat ÜRDVÖZLÖM! Páratlan arc és ember! De az alma sem esett messze a fájától
Szia,

próbáld meg lekötni a szekunder levegőt. Többeknek (nekem is) segített....
Amikor en vettem a Z750-t elotte elolvastam a szakvelemenyeket: rohadt szar futomu, deszka kemeny ules. A tobbirol jot irtak. Krosszmotorohoz es Jawahoz edzetten gondoltam nem lehet az olyan rossz. Megvettem. Sajat tapasztalat alapjan mostmar tudom, hogy rohadt szar a futomuve es tul kemeny az ulese. A tobbi minden jo...
Ehhez annyit tennék hozzá, hogy csak gratulálni tudok annak, aki egy "szakújság" tesztje alapján választ motort magának...
Most gondolkodok, de nem olvastam ugyanazon fickótól három cikket.
kakucshoz:
kezdésnek szerintem tökéletes a pálya. nem gyors, hanem inkább kanyargós, és arra teljesen jó, hogy megszokja az ember a pályázást.
látom nagy probléma a lábtartószög kiszedése. a gyári szerszámkészletben is van ekkora kulcs, fél pillanat kitekerni. igaz, hogy a kutya sem ellenőrzi a meglétét, de ha már le van írva, akkor legyen kiszedve. én előtte zsebre vágtam, azóta se raktam vissza (minek?). mondjuk azt én se értem, hogy miért nem mindegy, mi karcolja a pályát, a lábtartó vagy a csavar?
a pálya iránya meg arra van, amerre a körözés megkezdése előtt eldöntjük.
általában berakom kettesbe, aztán azzal vígan elvagyok az egész pályán, mivel rövidek az egyenesek (az a kettő), még ott se nagyon forogja le végig.
Raptop cső, köszí a tanácsot.
Én csak a képeket nézem meg az újságokban. Fárasztja a szemem a betű. Az USA-ban is rossz volt, hogy a közlekedési táblák egy része szöveges. Azt meg a fene sem olvassa.
De most komolyan, mondj 5 komoly motoros újságírót. De ne az önjelölt hülyéket.
Na mi újság, magyarok.
Olvasgattam mostanában egy-két német motoros újságot (most nem arcoskodni akarok), mondjuk olcsóbbak mint a Superbike, illetve a Motorrevű.
A hazai újságokban csak fikázzák hőn szeretett zéinket: nyúlós elsőfék, kemény hátsó futómű, magas fogyasztás, pontatlan váltó, kemény ülések, stb. Természetesen olyanok tesztelték, akik szerint a motorok típusai közzül csak az "R" betűsek tekinthetőek járműveknek. Na logo, hogy egy gixxer futóművével, vagy az RR fékeivel nem vetekedhetünk. A fricc újságírók a pozitív dolgokat hangsúllyozzák, kiemelve az adott típus pozitívumait. A Motorrad News például 2007 év naked robbanásnak nevezik a kis zét. Szerintem ők megpróbálják megvetetni veled a motort. Kicsit más az újságíró-marketing stratégiájuk.
Mondjuk egy-két francia lapot is megnéznék, mint a legnagyobb zépiac, de azt a nyelvezetet nem értem.

Ezt csak azértt írtam, mert nagy a csend én pedig próbálok okoskodni.
Sport cső is van? Ha nincs tegyél rá, és lövesd hozzá! Valószínű túlsok benzin jut a csőbe.
Szíaztok az enyémbeís van sport légszűrő,ha hírtelen vísszaengedem agázt durrog ojan kor mívan. emíl