Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes az rsv-n ami van gyári öhlins azt belehet keményíteni rendesen.
De ilyen. Amúgy ér valamit. Erre akkor jöttem rá amikor egyszer leesett a Hungaroringen.
De van rá megoldás. Öreg Déczihez elmész (vagy bemész az agomotors-ba). Elmondod a problémát. Megrendelik a verseny-öhlinshez a javító kittet ami jó ebbe a gátlóba is. Szépen kicserélik és voálá. Ha betekered beáll a kormány mint a szög.
Annyi a gáz vele, hogy nagyon hirtelen keményedik fel. Mondjuk 9-es fokozaton még nem jó de 10-en már kicsit sok.
add rá a gyújtást, nyomd a jobb és a bal gombot egyszerre folyamatosan, amikor a mutató kilendül a jobb gombbal tudod a fordulatszámot állítani, a ballal azt hogy villogjon vagy folyamatosan világítson a lámpa. vedd le a gyújtást és kész.
Sziasztok!

A gyari öhlins kormany gatloval mennyire vagytok elegedettek??

2008as (modell) a motorom... es az elso, es utolso fokozat kozott alig van kulonbseg... alig van ellenallas, nem tudom befesziteni (mert amugy meg nagyon szukseg lenne ra!!!)

gyanus, hogy valami nem jol mukodik... olaj, vagy gaz problema okozza???

nem hiszem, hogy gyarilag ilyen... mert igy hasznalhatatlan!!!
Hello...a 2008-2010 azt tudom hogy kell,hátha a tiedén is úgy kell!
Sziasztok!
Eladnám motorom!
Szezonra felkészítve,gyorsváltó,fokozat kijelző,üléspúp és a gyári ülés,új markolat,új kormányvégsúly,fasza gumik,van hozzá two Brothers carbon dob, ár egy picit alku képes vagy ha nem kellenek vele a felsoroltak akkor nyílván olcsóbb!
Sziasztok

2006-os Kawasaki ZX-10 R-en szeretném a váltófény értékét állítani.
Tud valaki segíteni, hogy mit kell nyomkodni a műszerfalon ☺

Köszönöm szépen a segítséget!
Okkéj
Amelyik fokozatban mérik padon (4-es 5-ös) ott nincs sztem környezetvédelmi tiltás benne.
Nem egy 600ashoz kell hasonlítani, hanem a korábbi ezresekhez, hogy van-e tényleges előrelépés, és sztem nincs, ez csak látszat, vagy csak minimális, de közel sem annyi, mint amennyit a csúcs értékek mutatnak. Ez az egész megint csak a mókusvakítás, a marketing, ez kell a népnek, "kinek a fasza a nagyobb", lehessen dobálózni a számokkal, mert milyen gáz lenne már, ha a másik márka széria ezrese 200LE, az enyém meg "csak" 185LE mondjuk, igaz, hogy nyomatékban, motorozhatóságban orrbaszájba verem, de azt senki nem nézi. Ez a véleményem ezekről a kihegyezett új gépekről.
Sziasztok! Amikor nézegettem, hogy milyen motort is vegyek(kB:2éve)nagyon sok videót megnéztem az első szériás Zx10r-ről és sok 2014es gyártású 1000es gép igazából semmit sem tudtak kezdeni a10 évvel korábbi gyártású motorral!Értem itt a gyorsulást!Biztos, hogy futómű meg egyéb apróság finomabbak lettek!Szerintem az új gépek teli elektronikával nem biztos,hogy tudnak olyan élményt adni mint egy régebbi gép!Persze nem próbáltam még az újabb modelleket!
Persze tisztában vagyok vele és nem is azért raktam fel,hogy fényezzem. A lényeg,hogy egy kicsit csalódtam a gyönyörű ZX10R-ben ami egyébként szerelem volt első látásra.
Hát azért ha kiszeded belőle a környezetvédelmi tiltást jó lesz az alul is. :) Egy 600-al is lehet jókat motorozni utcán az meg a közelébe nem ér az 1000-es nyomatékának.
Sajnos ezt a mérést nem lehet összehasonlítani a videóban lévőkkel, mert nem csak hogy nem ugyan ott, de nem is olyan padon mérték, így teljesen más értékek jöhetnek ki.
Kösz,hogy kimásoltad. Nem gyenge a történet, a 2006-os majdnem 20-lóerővel gyengébb és mégis mérföldkövekkel jobban motorozható. Úgy nézem nem kell nekem motort venni,mert én pont azt szeretem a motorokban amit szinte teljesen kiölnek az új motorokból De a képeket elnézve nem is vagyok annyira elszomorodva az enyém teljesítményétől (pedig az újakkal nem tudna labdába rúgni)
Segítek akkor, kimásoltam az adott összehasonlításokat képként, menjünk időben visszafele, tessék:
1. 2011 vs 2016, itt nincs különbség, már a 2011 utáni is csúcsra volt hangolva, csak 4-5LE-vel gyengébb.
2. 2008 vs 2016, látszik amiről beszéltem
3. 2006 vs 2016 még durvább különbség alul/középen
4. ugyan ez nyomaték kinagyítva
5. 2004 vs 2016 hasonló a 2006-oshoz, talán egyenletesebb a nyomatékleadása
A képek:
http://kepfeltoltes.hu/160226/2011_vs_2016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/160226/2008_vs_2016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/160226/2006_vs_2016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/160226/2006_vs_2016_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/160226/2004_vs_2016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem bírom megnézni a videót,mert szarakszik a netem,de az írásod alapján elszomorít a dolog,mert jelen pillanatban a Zx10 nálam a befutó,de már régóta sérelmezem,hogy a motorokból eltűnik alsó tartományban a nyomaték és még most ez is...
Majd az új Gixxernek.
Mindent a csúcs teljesítményért! Szinte évről évre, ahogy növelték a csúcsteljesítményt, úgy romlott a középtartomány, mostanra sikerült egészen rosszra megcsinálni, de húdejólhangzik, hogy 200LE. Lekopizták a BMW-t.:) Melyik gyárnak sikerül először megoldania, hogy alul/középen is jó legyen ne csak 10-11ezertől? Az lesz majd a nagy alkotás, ez egyelőre csak karakterisztika áthangolás a szememben, semmi extra. Utcára rosszabb, mint egy régi szekér, de pályára se biztos, hogy előny, ha 10ezer alatt gyengébb a motor, mint korábban.
van egy db lefényképezem milyen.
hátha...van valakinek elfekvőben a két oldalsó idom alatti kis háromszög fekete műanyag ami az indexet is tartja ? 2004-2005 zx10R ?
2016 ZX-10R dyno run elemzéssel.

http://youtu.be/QiyXjJFCgQk
SW motech túratáska eladó 2008-2010-es évjáratra ZX10R-hez http://www.jofogas.hu/budapest/SW_Motech_turataska_szett_Kawasaki_Zx10R_Ninja_2008_2010_Veszprem_43667342.htm?first=1