Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megnéztem és mivel ott megyünk el a melóhelyednél, akkor lehet, hogy én is veled mennék, szal ott egy kicsit kilépek a csapatból és beugrom hozzád , ha ez így OK
Közös talik? Attól még a többi motor megmarad!
Tegnap az utcai cirkálóval gengszterkedtem. Gyári dob, sistergés, semmi hang. De úgy tolt basszus, mint egy mozdony
Hali!
Regisztrálni kell a kawa oldalán. Én melózom és onnan indulok a csapat után szokás szerint. Beszéltem Ozsival és a tatai pihenőnél fogok hozzájuk csatlakozni. Vagy találkozunk ott, vagy a melóhelyen mint múltkor. Hmmm?
Leírás a kawa oldalán!
Bird,
csak egyet , akkor hogy szervezünk közös talikat

ui. a szombat jónak tűnik, majd , hogy mikor és hogy tervezted az indulást
Istike,
utcára tökéletes a gyári betét+tárcsa kombó, de pályán elmelegszik és nyúlóssá válik az egész.
mivel nekem full gyári a cucc, egy fém fékcsőszett, egy radiális főfékmunkahenger biztos sokat lendítene a dolgon, de minek is , nem versenypályára tervezték, utcán-autobahn-on meg tökéletes
Egy szó, mint száz: nekem nagyon bejön. külföldi szaklapok 20.000 angol fontra kalkulálják az árát. Persze ez csak találgatásra jó, mert az itthoni árak "kicsit" mindíg eltérnek. És nem a jó irányba
Na akkor kéne venni, nem?
Tiszta Darth Vader az arca
Na?
milyen betéted van? Én múltkor a brembo racingot csaptam bele, és eddig csak jót mondhatok róla, (benne van 10K km) és nem kevés racsing, de hiszen ismersz..... én nem akarok attól jobbat
basszus és ilyenekről maradok le...
bár nekem mi keresni valóm lett volna ott

De gratula Guro király voltál
azt hogy is kell
Csak szerénykedjél.....
ahogy néztem a srác csinált pár száz képet és asszem 3-on ott virítok
legalább vki megörökítette
bár a hazaút is meg van kamerán, mert a srácok induláskor bekapcsolták
jelzem az újvárosi shell - Hring parkoló 47 min
jut eszembe, az a 2db busa meg egy db XX vmiért nem igazán volt ellenfél
a 200-as még jobb, de még melósabb :)) bááár abból eredően még jobban lehet lelógni
majd veszek egy zöldet is, de az lehet hogy "csak" 10-es lesz
az igazság az, hogy lehet ezzel is kanyarogni, csak egy kicsit melósabb
a fék azonban nem pályára való, kb 4 kör után szinte már csak lassítgatásra elég , de az élményfaktor megfizethetetlen
a guma jól vizsgázott az elfogóvadászon is, szal asszem maradok a márkánál, max a 212-esre váltok
höhö boncteremből idézet ha jól emlékszem:

"nem kanyarvadász"
ui.: vagy meg kellene tanulni motorozni?
Wááááá király a kép!

A bontás ugrott... hétvégén ki lett derítve...
Jó hír: Zöldségé válok én is... feladom a vörös-feketét...

és mit találtam:
http://www.youtube.com/watch?v...
ha nem is pont ugyan ilyen... de elég hasonló.....

hmm... megjön a guba intézem....
Jó gép, csak ne szürke lenne :)
lebuktál
Lenne egy eladó tanktáskám ha valakit érdekel.

Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel

15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.

Erdeklodni: z.kawa@freemail.hu