Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló most vásároltam egy zx6r 2005ös modellt sportdobbal megvan hozzá a gyári dobja is és ha felteszem a gyári dobot nem világit folyamatosan az F1 ha visszateszem akkor pedig folyamatosan világít! valaki tudna segiteni mit is kell tenni ez esetben ha szeretném sportdobbal használni és nem világítson az F1.. köszi
Csak azer kérdeztem, hogy gyári dob van e, mert ha nem az can hanem sport dob és a exupra nincs valami végállás szerkezet csinálva akkor is világít a FI.

Én javaslom a winn's injektor tisztítót hátha hamarabb helyrejön!!
hali köszi a tanácsot így is tettünk csak nem találtunk eleinte hozzá értő szakit. Azt mondták h mivel a motor állt kb félév 1 évet az injektoron beoxidáltvalami és ha visszaállt villogásra akkor nincs semmi gáz mert kitakarította magát. Igen gyári dob van és a pillangószelep is bevan kötve a hangtompító előtt.
Hali
Javítani felejtős csak új illetve másikat kell beszerezni.
Hát vadi újat felejtsd el, mert horribilis összeg.
Ha jól tudom ismerős 65 ezerbe vette bontottat + 25-35 ezer a motorhoz való kódolás és hát a szeviz díj ami akármennyi lehet attól függ hol csináltatod.
Igen, néztem már itt is, itt tényleg lehet(ne) válogatni... De...

Lehet megnézek egy 2005-öst itthon.
Tibikeeeeee, mit kell ezen csodálkozni, a Kawák már csak ilyenek.......! :) :)
www.mobile.de
5000 eurótól indulnak.
Úú, az gáz.. jó tudni, minden véleményt szívesen olvasok... köszi!
Legszívesebben 2009-est vagy 10-es vennék (a 2013-as már nem jöhet szóba, sajnos), de ugye mint írtam ezekből a modellekből nem lehet itthon kapni.

2005-2006!? Hmm... hát tényleg nem tudom mi legyen..
Na az az egy amit nem vennék. Egyszerűen rossz a blokkja. Egyik ismerősömnek 2-őt is cseréltek benne (újonnan vette), másiknak szétrobbant a kuplungja. Vagy 2005-6-ot kell venni vagy 2009 utánit.
Srácok!
Véleményt szeretnék kérni a 2007-2008-as modellről.

Sajnos nagyon sok időt elvesztegettem azzal, hogy várjak egy 2009-2010-es modellre (egyszerűen nem lehet itthon kapni, vagyis jelenleg van 1db /ezt is 1.5 év után hirdették meg/, de arról inkább ne beszéljünk...).

Így eldöntöttem, hogy a fent említett modellből fogok venni egyet (amilyen pechem van, persze most az sincs ), de amint lesz már megyek is megnézni...

Köszi előre is!
Ha tényleg az ECU okozta ktmtib-nek a problémát akkor annak mennyi lehet a javítása? Vagy mennyiért lehet szerezni újat?
Keresek 09-es ZX-6R-t papírok nélkül, enyhén sérült vagy hiányos is érdekelhet.

core1493@gmail.com
Köszi a tippet, holnap meg is veszem.
Szerelj a kipuff. és az elektronika közé vékony saválló lemezt. amire 2mm-es klingeritet teszel.
Hali! Na szét szedtem, hát úgy néz ki elég rendesen megolvadt. Ez volt a baja. Nem bírta a sportdobot... köszönöm a segítséget!;)
Akkor csere , sajnos!
Én elvinném kiolvastatni vagy szerviz , mert az gáz ha világít a FI !
Gyári dobbal rendelkezel amúgy?
A 05-06 kawasákok nagyon jó bringák.
Hali
Sajna nem szétszedhető így nem javítható sztem.
Csak a stekkerek látszanak.
A segédvázon van rögzítve a két ülés között!
Elnézésedet kérem , hogy zavarlak, de az az "ECU" nevű elektronika ki van öntve műgyantával? Vagy láthatók az alkatrészek , és a nyomtatott áramkör?
Nem ismerem a motorodat de az nem a "Fuel Injektion" baját akarná jelezni?! Javaslom: Töltsd le a hozzávaló "service manual"-t , és tanulmányozd!
üdv! most vettünk egy 2005-ös zx-6r-t és az lenne a problémám hogy a műszerfalon eddig csak pirosan villogott és most az első 50 kilóméter után folyamatosan világít a legalsó FI felíratú visszajelző! és nem tudjuk az mi lehet!? ha valaki tudna segíteni megköszönném :)
Haverom Székesfehérvári Kawasaki Ivanicsnál csináltatta atán a végső munkálatokat közös ismerőssel csinálták.
Szia sajna nekem minden eredeti,de kicsit kifúj a hátsó dob és a feljövő cső bilincsnél meg mondom ha csont hideg egy jó órát megy mindegy hogy lassan vagy húzod neki és utána megáll és amíg nem hűl egy öt percet nem indul a szivattyú sem indul el meg a kipufogószelep vezérlő sem,és utána csak fél órát bír,de ha vársz vele egy 20 percet megint bír egy órát,meg mikor leáll össze vissza mutogat a vízhőfok mérő ugrál fel-le 5-10-et
Szia szia, időközben kiderült a turpisság egy külföldi fórumról kaptam segítséget. Nekem konkrétan az volt a baj, hogy a tuning dob nem volt összehangolva az ECU-val, és a lambdaszonda letiltott...visszaraktuk a gyári dobot és az ég világon semmi baja. Ha neked is tuning dobod van, nagy valószínűséggel ez a baj. Remélem segítettem! Tibi
Azt nem tudod hol csinálnak ilyent ?