Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan !
fanatikus (főnév)
Buzgó személy, aki megalkuvás nélkül kiáll a szóban forgó dologért.

Az új eszmét gyorsan terjesztik a fanatikusai. A kívülállók nehezen értik meg, miért lesz valaki egy ügy fanatikusa. Az élet azt igazolja, hogy egy gondolat sikeréhez szükség van néhány fanatikusra is.
A jó értelemben vett megszállott is valahol fanatikus. Benyó2 barátunk tanúsíthatom, valóban egy zx6r fanatikus,mivel motorjáért irreálisan magas összegeket kínáltak és mégsem adta oda, mert hiába adnak egy kalap pénzt,ha nem tudsz még egyszer egy ugyanolyan gépet venni mint az övé.Egy nem fanatikus vagy csak simán gyakorlatias,számítóan gondolkodó ember gond nélkül megválik a gépétől,mondván lesz majd másik.Én is fanatikusnak vallom magam,mert nekem is jóval többet jelent a motorom,mint egy mezei tárgy,és ugyanígy vagyok a versenybringámmal is ami a maga kategóriájában az egyik legjobb amit ember valaha alkotott.
Mit jelent az hogy fanatikus?
Hali. így van volt hogy volt ! de az én lelkesedésem töretlen és semmi pénzért nem válnék meg a motoromtól ,pedig olyan ajánlatokat kaptam amin sokszor csodálkoztam .
szerintem nem sokan vagyunk aki fanatikus a zx 6r tulajdonos . sajna !
üdv ! köszöntelek a 600 sport klubban, bár manapság jobbára a 600-as naked vagy túra motorokról lehet többet hallani, vagy sokkal többen választják az említett kategóriát mint a hasalós térden fordulós verziót. nekem hobbi a motor, így nem vagyok sem szerelő guru vagy más titulusú embör. írod hogy 24 e km van a motorodba tehát szelep állítást igényelne. igaz nem szentírás a szervizkönyv, de ott a gyárban a mérnök nem tudja meghatározni pl hogy az addig megtett km-t 12e fordulaton vagy 6-8e fordulaton tudta le a motor, de meghatározta a SZELEP ELLENŐRZÉS intervallumát. ami a gyakorlatban annyit jelent, hogy ha majd jobban benne leszel a ram air rendszeres motorokkal történő csapatásban, bizony 2-3 e km ként főleg nyáron tisztítani kell a levegőszűrőt, vagy tisztíthatod 6e ként is, de akkor már egy egész bogár rezervátumot kell likvidálni onnan + az is függ milyen helyen használod mennyi por rakódik le benne, így az befolyásolja a fogyasztásod és a motor működését. tehát ha épp 25 e van benne + illő lenne egy légszűrő takarítás akkor csak annyival kell többet tenni a szerelőnek hogy leveszi a légszűrő házat, kiveszi a gy. pipákat leveszi a műanyag terelőt a szelepfedélről+ a szekunder levegő rendszer szelepét, letisztítja sűrített levegővel + féktisztítóval vagy benzinnel a szelepfedelet. a fedél leszerelése után az önindító pöcögtetésével, kb 10 perc alatt ki tudod mérni a szelepek értékét. egy megfelelő hézagmérővel ki tudod mérni a hézagot, látod melyik hol áll, ez minimális időigényű, + egy körömnyi pasztával vissza tudod illeszteni a deknit és a tömítését. ezt simán meg lehet oldani egy kis szerviz alatt is. de egy ilyen légszűrő tisztítás alkalmával lehet ellenőrizni: benzin ellátó rendszert, csöveket, benzin pumpát, relé érintkezőit, magát a pumpa tömítettségét, benzincsap tömítését, egy évben 1x leereszteni a benzintank tartalmát + átmosni, generátor csatlakozót ellenőrizni hogy nem olvadtak e össze, gyújtáskapcsoló csatlakozót ellenőrizni,, porlasztókból az üzemanyagot és a koszt vizet leereszteni, bovdeneket szívócsonkot, vak dugókat ellenőrizni, ram air rendszert és a szűrőt tisztítani.......... szal szerintem aki profi és tudatosan dolgozik mire leírnád és elmagyaráznád akkorra ő meg is oldja. minél többször és gondosan ellenőrzöd a szelepek értékeit annál jobb géped lesz a későbbiekben, vagy ha értékesíted akkor jobb állapotú blokkot kap a tulaj mint aki 24 -36 e ként vagy soha nem állít szelep hézagot, volt olyan ismerősöm akinek vissza durrogott a diesel autója, a szerelő meghúzta a vállát mire kiderítették hogy az a típusú diesel motoron pl szelep hézagot lapkákkal kell beállítani, de a megkérdezett szerelő nem tudta, azt hitte hidraulikus az állítás.
Velem beszéltél telefonon. Tegyél fel jól át látható fotókat,hogy pontosan lehessen látni miről van szó.Sokkal pörgősebben fog menni hidd el.
Igazi zöldek fóruma sajna szerintem itt 8-10 évvel ezelőtt volt sajna,hátha sikerülne újra éleszteni Figyeltek??
2000 ZX6R eladó, csúszott és most 1999 idomszettel, blokk-futómű-felnik-tárcsák kiváló állapotban, idomszett nélkül 350, idomszettel 400, valamennyire alkuképes.
Igen,mert érdekelt ez a közösség és rengeteg tapasztalattal lettem gazdagabb és sok szimpatikus arcról olvashattam!Pl pont Te vagy az egyik aki nagyon szimpatikus és döbbenetes,ahogy meghoztad a döntésed és szinte nulla tudással, fiatal hölgyként meg merted venni a motorodat-ami valljuk meg őszintén nem egy robogó- és a sok károgónak betudtad bizonyítani,hogy ésszel, szorgalommal,alázattal igenis lehet egy ilyen ,,fenevaddal"is normálisan motorozni,maximális tiszteletem ezért is! Az olajcseréd megosztása-van olajnyomás vagy nincs-az is nagyon hasznos volt,így én se fogok betojni a következő olajcserémnél ha nem alszik el a jelzőlámpa azonnal,követem a leírtak szerint.Érdekes volt olvasni,hogy mennyien vesznek úgy motort,hogy semmi lövésük nincs róla mit is vesznek,mijük is van de pl. erre is jó ez a közösség mert még a legbanálisabb kérdésre is valakitől jön segítség, válasz és ez nagyon jó dolog.Sajnos a szeptember végi motor balesetem miatt még nem dolgozom jelenleg ezért volt(van) időm itt lógni.Azt a a nagyszerű GPX 600R-emet törte totálra-és majdnem engemet is- egy figyelmetlen autós amivel 20év szünet után ismét motoros lettem és suhanckori álmom valósult meg,hogy lett egy Kawasakim!Köszönöm szépen Neked is a gépről alkotott véleményed, a zöld ZX-6R kiválasztása és megkeresése több havi nagyon tudatos folyamat eredménye,ami eddig hála égnek hozza azokat a tulajdonságokat amiket olvastam előzetesen róla és ezt Kawaszeki mester is több posztjában megerősítette,hogy jól választottam-na megint egy példa miért jó visszaolvasni ezt a fórumot! Érdekes az is ahogy a Nagy Égi Rendező keveri a lapokat! Nyáron,-amikor még a GPX gumijainak az oldalát koptattam- Orfűn láttam egy ritka szép állapotú ZX-6R-t és a gazdájával volt szerencsém beszélni a gépről,sőt megengedte,hogy ráüljek a paripára.Ő volt-mint innen is kiderült benyó2-örök hála neki, mivel megerősített abban,hogy jó úton járok ha ZX-6R lesz a következő motorom!
Te tényleg visszaolvastál mindent 2013-ig?
Wow! Tényleg nagyon lelkes vagy!
Egyébként gratulálok a géphez, nagyon szép darab.
Sziasztok!Na jó megállt itt az élet,pedig volt idő amikor nagyon pörgött ez az oldal! Visszaolvastam ezt a fórumot 2013-ig, sok érdekes arcot és gépet, sorsot lehetett megismerni,olyan volt mint egy teleregény! A héten sikerült a gépemen egy sikeres karbiszinkront megcsinálni.Nem éreztem komoly gondot mert a gép szépen járt,könnyen indult.jól fogyasztott.inkább csak magamat szerettem volna megnyugtatni.Nem is volt nagy eltérés, azt a picit is sikerült kiszedni és a hétvégi tesztkörön meg is hálálta a paripa a törődést.Jóval intenzívebben indul meg úgy 3-4ezertől és forog mint a stilfűrész,most megy kb úgy ahogy elképzeltem mielött megvettem!Szóval érdekes, pici eltérés de nagy különbség!
Kawaszeki-Kawaguru mestertől szeretnék kérdezni. A nemét nyelvű műhelyeknek szánt szerelési kézikönyvből-amit letöltöttem és bibliaként szolgál- 24ezernél javasol egyebek mellett szelephézag ellenőrzést is.Most van 25ezer a mociban,tehát időszerű lenne ezért beszéltem egy autószerelő és motorozó cimborámmal,hogy segítene-e megcsinálni.Az volt a válasza,hogy szerinte felesleges mert ezek a motorok az első 30ezerig nem igénylik az állítást nem szokott elmenni a hézag.Mi ebből az igazság mert feleslegesen nem bolygatnám a gépet de kárt se szeretnék okozni. A motor a német verzió miatt 98pacira van lefojtva az eredeti 108-ról. Kérdésem lenne,hogy ezt kisebb fúvókákkal érték el vagy a subertűnél alkalmaznak valami eltérést.Köszönöm előre is válaszodat.A szezon még nem ért véget,mert az utak még szárazak és 5fok felett van délutánonként.
benyo2:Köszönöm,neked is viszont hasonlókat kívánok! Igen, a Te gépeden ültem és valami hasonló állapotú remekművet szerettem volna venni,mint a Tied ami nagyjából össze is jött. Mivel az itthoni kínálat 600ezer körül, amikor kerestem a gépet-G széria, tehát 98-99 és zöld,ha lehet gyári,nem barkácsolt-nem nagyon volt,ill.dupla ennyi km-el,ratyi gumival,nem tisztázható előélettel,így kénytelen voltam a nagyobb merítésből,igaz plusz melóval járó német piacon körülnézni,ahol lehet több jó gépet is találni. A jó motor kint se olcsó-az enyém 1900Eur-volt,kb innen indulnak azok a gépek amit érdemes megvenni,úgy hogy jó eséllyel nem költöd rá a gatyádat.Hazahozva,honosítva a nevemen úgy 7kiló körül van de tudom,hogy valóban 25ezer körül van benne-az előző német HU lapja megvan,akkor volt 21ezer benne-új gumikkal,szervizelt előélettel tehát nem kereskedő,nepper által manipulált fostalicskáért adtam annyi pénzt amennyit itthon is elkérnek egy ilyen mociért.
himizoli:Ha legközelebb jársz erre szóljál időben,szívesen megmutatom a környék többi érdekes útjait,bár a legjobbat ismered már.Mekkora mákunk van,hogy itt lakunk 10km az otthontól és a remeteréti-Ranga László út- az egykori hegyi versenypálya rajtvonalától indul az élvezkedés.Óriási tisztelet minden motorostársnak akik az ország másik feléből vállalják a hosszú utat egy jó motorozás kedvéért!
Szerintem az én motoromon ültél Orfűn .
Édes istenem ne csigázzz mennyiért vetted?? Bár ki vált lyukat néha, a váltónak semmi baja. Ha kell a karbiszinkron biztosan tudni fogod,hallani érezni. Egy jó sport kipufogó isteni dolgokat művel.
Szia .szép motor ! jó választás ! sok balesetmentes km széles utat !
Arra én is voltam a mult héten csüt!Még jóidőben orosháza-Pécs-Hetvehely-Abaliget-Orfű-Mánfa-Pécsvárad-Pécs-orosháza 650 km
Sajnos szeret "elöregedni" a tartó gumi,és lefittyen,,én is cseréltem már.
Kösz a váltóbeállítással kapcsolatos tanácsokat,megnyugtató,hogy nem hibás a gép csak pici odafigyelést igényel.A mai 100km-es rutinmenet-Pécs-Abaliget-Orfű kedven hazai pályám-előtt befújtam multispray-vel a váltórúd mindkét csuklófejét és forgáspontját és egyszer sem volt gond a váltással,pedig ezen a pályán kell használni elég sűrűn.
himizoli:jól láttad a képen még lóg az index-azóta természetesen megjavítottam-hála csak ennyi baja volt a gépnek,ez még az a kép mobile.de,-ről amivel rátaláltam a gépre és pár beszélgetés a volt német tulajjal után meg sem álltam Frankfurtig.
Amikor szelephézag+szinkron lett állítva 57000 nél azt mondta a szerelő nem volt még agyon szerelve.
Hátul gyári fékbetétet én cseréltem 68...-nál-
Ezért sem fogom eladni,73000km-rel szart se kapnék érte sok 25-40000 motorok közt.
Együtt megyünk a szemetesre
12e km
most volt nálam egy 18 e km-es blokk, azt mondták akik nem hitték el hogy annyi az annyi, hogy borotválkozni lehetett a vezérmű tengely bütyök felületében. a cserélt blokk felzabálta a főtengely csapágyakat és a vezérmű is megkopott, mit kell tenni ahhoz hogy így járjon. a cimbora 72 000 km motorja ami 12 km-óta üvegen ment -amit 42 fokos lett a víz - nem ment tönkre így, az olajat kapdosta rendesen, de ment ahogy kellett. csak a karburátor pilot csavarokat ne tekerd el mert akkor lesz benne egy luk 2-3 között.
73000 van benne az olajat nem csipi (minimális alig észrevehető)úgyhogy marad a motul.