Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam ugyan honda cbr600fs-nél volt 2 hengerezés, nem ismerem a kawákat előre leszögezem.
A hondánál a benzin nyomás érzékelő áteresztett és a rákötött 2 hengerebe tolta be a benzint feleslegesen ami befulladt.
Filléres hiba.....de ha nincsenek a fórumtársak biztosan sok pénzt kivett volna a zsebemből a hiba megoldása...
Sziasztok egy kérdésem ma néztem egy 2005 évjáratú zx6-r 636 ost és mikor el lett inditva a kuplung felöli oldalon egy zörgö cicergö hangot lehet hallani és amikor melegedni egy kicsit halkult de lehetett hallani szerintetek ez normális vagy valami baja van a motorba 26000 km. van válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok!

2006-os ZX6R-hez keresek hibátlan hátsó ülést. Elsősorban elcserélném, ha valakit érdekel a képen látható jelenlegi ülésem.
Az előző tulaj új huzatot tett rá és kihímeztette. Igényes hímzés, de valahogy nem az én stílusom...
2002 636 bontódik.
70/6321-829
Sziasztok!
a SUZUKI GSXR 600 K6 exup motorja véletlenül nem jó a kawasaki zx6r 2005 höz?
Sziasztok, valakit érdekelne 2003-2004-es motorhoz való használt K&N sport levegőszűrő?
Nemsokára meg kell vennem az olajat és a szűrőt is, az olaj az Motul 7100 (10W40) lesz, viszont nem tudom milyen szűrőt vegyek!?
K&N és Hiflo szűrőket néztem, szerintetek? Ebből is a 303C kell a motorba?

Köszi!
"elég lenne csak a gyári specifikációt betartani, és sok feleslegesen kidobott pénz maradna meg a zsebükben amit el lehetne költeni másra vagy csak eccerűen el élmény motorozni"
Teljes mértékbe igazad van! Bár előbb gondolkodtam volna.
nézd, ha már kiadtad érte a pénzt akkor hallgasd meg a szerelő/d véleményét is. egy tévhitet érdemes lenne eloszlatni a haza motorosok gondolkodás módjában. a gyár létrehozott egy terméket, mérnökök fejlesztők tesztelők dolgoznak rajta lehet évekig, pontos mérhető és mért értékek alapján állítják be egy motor paramétereit, gondolok itt a váltó áttételezésén a főfúvóka méretén keresztül pl a gyújtógyertya értére is, tehát ők azt garantálják hogy ha az ő értékük szerint összerakott motort használsz akkor sok évig biztonságosan fog működni a termékük. ezért is adnak meg minden segítséget -service manual- hogy a világ bármely részén be lehessen állítani a gyári értékeket. sok helyen hirdetésekben lehet olvasni hogy több szinttel magasabb minőségű olajat vagy más alkatrészt építenek bele motorokba teljesen feleslegesen mert hogy ő -a hirdető pl- a legjobbat akarja a motorjának, pedig elég lenne csak a gyári specifikációt betartani, és sok feleslegesen kidobott pénz maradna meg a zsebükben amit el lehetne költeni másra vagy csak eccerűen el élmény motorozni ! utcai motorba pl sport légszűrőt tenni olyan dolog pl hogy felesleges, mert meg változtatsz egy értéket pl a beszívott levegő mennyiségét, de nem állítod hozzá a megfelelő üzemanyag értéket. ott van a sport dob ami hangra kúrva jót tesz egy motor hangján, de többen is említették és én is tapasztaltam hogy a gyári dob egy bizonyos mértékig -azaz alsó tartományban- nyomatékosabbá teszi a motort,
az esetedhez vissza térve remélem megcserélted a rossz gyertyákat a jókkal, vagy megcserélted a gyertya pipákat is, ellenőrizted hogy minden pipa minden helyzetben ad -e szikrát? ha pedig nem szeretsz vagy nem szakmád a szerelés akkor mielőtt feleslegesen veszel gyertyákat, inkább szerelőre bíznád a hiba keresést, nem az alkatrész boltosokat gazdagítod. ha pedig megint benzines gyertyát találsz a motorodban akkor ha nincs elégve az elektródája, egy gázrózsa felett egy fogóval megfogva fel tudod izzítani a gyertya elektróda felőli végét majd réz kefével ki tudod tisztítani a ráégett kokszot, majd vissza helyezve a pipába ki tudod próbálni hogy működik-e. sok más összetevője lehet még miért 2 hengerezik a motorod, de ha nem vagy felkészülve nagyobb szerelési mutatványokra akkor inkább egy megbízható szerelőt keress és bízz benne vagy a tanácsaiban.
Köszi a segítséget. Most viszem majd szerelőhöz szerinted akkor cseréltessem vissza a gyári ngk cr9e-re?
olvass vissza a zx7 fórumba, aki iridiumos tett bele a motorjába az nem volt elégedett. a 2002-es benzin tankba nem lehet faragás nélkül bele tenni szintjelzőt, ha csak vissza jelzőt szeretnél akkor tudom ajánlani a honda vfr régebbi visszajelzőjét, az csak egy érzékelő, vékony, de a beszerelésben nem tudok több segítséget adni. nekem a zx6-on 98-2002 elég a benzincsap tartalék állása, ami kb 5L , azaz a tempót vissza véve kb 100km -en belül biztos lesz kút nyitva, még az alföld közepén is.
Komplett 636 03-04 blokkot keresek, normál állapotban. 100e Ft-ig.

core1493@gmail.com
Amikor a gyáriát kivettem egyis gyertya rozsdás is volt látszott rajtuk hogy csereérett rendesen. Válaszolva a másik kérdésre józan paraszt ésszel ha kiveszem a 4 gyertyát és abból 2 szép úgymond egészséges koromlerakódásos a másik kettő tocsog a benzines olajba akkor arra következtetek hogy az valamiért nem ad szikrát és aminek el kellene égnie az a gyertyán van. Az irídiumot meg azért vettem meg úgymond jobban viseli a szélsőségeket biztosabb és erősebb szikrát ad hagyományos társainál hiába nem írja elő a könyve rosszat nem tettem vele. Még egy segítség kelle tőled tőletek. Ugye egy 2002 es ninjáról van szó és nincs benne üzemanyagszint jelző de viszont az egyel későbbibe van. Arta vaggyok kiváncsi hogy amibe van szintjelző az a tank jó lenne e az enyémre mert akkor probléma megoldva mert ugye abba van szintjelző de ha nem van e valami megoldás hogy mutassa az üa. szintet vagy legalább egy visszajelző lámpa mintvaz injektorosoknál hogy lassan ideje tankolni...vajon egy villamosságis meg tudná oldani?
hát nem volt valami jó állapotba egy se = no ezt honnan vetted? miről láttad hogy nem jó? sztán a densó sem jó ! ? és elkövettél még egy bakit hogy vettél bele iridiumos gyertyát ami qvázi nem bele való az hogy a gyertya nedves -olaj benzin- az csak azt mutatja hogy az a henger kap benzint -vagy olajat amit nem kellene de írtad- de miért nem ad szikrát? azt már nem nézted meg komolyabban. ha a gyár azt kérné hogy iridiumost tégy bele akkor azt hozná a szervizkönyv, de nem http://www.manualedereparatie....
Igen nekem ilyen van
Pontosabban az olaj 10w40 repsol sport. Ja és még valami még az ősszel olyan dolog jött elő hogy észre vettem mintha egy vagy 2 henger nem menne olyan volt a hanja mint egy 2 hengeres mocinak kivettem a gyertyákat hát nem volt valami jó állapotba egy se ngk cr9e volt benne vettem bele denso u22ers vagy valami ilyesmi 100-200 km után ugyanaz a jelenség... kivettem a gyertyákat éa 2 belőle olaj- benzin nedves volt..kihajítottam azt is most ngk iridium 9 van benne ez jó de érdekes módon mikor most beindítottam és míg hideg megint 1vagy2 henger kihagy és ha játszok a gázzal visszadurrog ha meg bemelegedett üzemi hőfokra akkor pedig rendesen jár...nem akarok már több gyertyát cserélni
Repsol sportot használok az volt benne mikor vettem azt is tettem bele úgy látom szereti...
váltó léptető villa csere, vagy fogaskerékpár
Castrolt?
Milyen olajat használsz?
Sziasztok! Kérdésem az lenne hogy van egy 2002es 636 os ninjám és 3.ba de csak 3.ba hajobban lehúzom neki olyan mintha ugrana a sebességbe így meg megugrik de nem jön ki belőle de ha nagyon finoman húzom akkor nem. Valami tipp? Lamellacsere vagy vmi más?
megfelelő, több szerelő is ezt használja /ajánlja. kiemelnék egy sort a technikai adatlapból : Boiling Temperature 135°C / 275°F (+1.5 bar)
Motocool Expert
Motorbike ready to use cooling liquid
Anti-corrosion and anti-freeze,
Protection -37°C/-35°F
Nitrite free / Amine free / Phosphate free
TYPE OF USE
MOTUL Motocool Expert is a ready to use cooling liquid, antifreeze and anti-corrosion for bikes cooling
systems.
Based on monoethyleneglycol, Motocool Expert contains reinforced hybrid anti-corrosion additives
suitable for light aluminum alloys used for bike engine design.
PERFORMANCES
PERFORMANCES ASTM D3306 / D4656, BS 6580, AFNOR NFR 15-601,
SAE J 1034, JIS K2234, KSM 2142
Protects the cooling system from freezing (-37°C / -35°F) and metallic parts from corrosion.
Provides an excellent thermal exchange to improve engine cooling efficiency.
Avoid engine overheating with its high boiling point: 135°C / 275°F (at +1.5 bar).
Outstanding anti-corrosion and anti-cavitation’ properties that remain while aging.
Seals, rubber pipes and plastic parts friendly.
Anti-foam properties.
Contains a bitter-tasting agent to prevent from ingesting: coolants and antifreezes have a sweet
taste but are harmful if swallowed.
RECOMMENDATIONS
Ready to use, do not add any water
Drain intervals: Refer to the manufacturers' recommendation.
This product should not be used to protect drinking water systems against freezing.
STORAGE: Avoid light exposure during storage.
PROPERTIES
Nitrite free, amine free, phosphate free.
Color Visual Yellow
Density at 20°C / 68°F ASTM D4052 1.075
pH ASTM D1287 7.9
Freezing Protection ASTM D1177 -37°C / -35°F
Boiling Temperature 135°C / 275°F (+1.5 bar)
Alkalinity Reserve ASTM D1121 8.0 mg KOH/g