Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok urak... 636 2005 kérdés. Elkezdte a motor azt a jópofa dolgot hogy 25-30km csapatás után egyszercsak nekiáll rángatni kihagy durrog nem pörög fel. Motorozhatatlan... Aztán kis pihenő után mintha semmi sem történt volna egészen 5-10km távon aztán újra kezdi... Elektronikára tippelek valaki valamit tud mondani...
Ha esetleg valakit érdekel, Ebay- es rendelés de nem azt kaptam amit kértem... 05’-ös 636-ra nem passzol sajnos. 3 felfogatási pont van illetve ami van az se jó helyen indexes is ráköthető.. arról nincs fotóm, de müxik. Eredeti ára 9.000, de a legjobb ajánlat viszi most.. vagy esetleg van tippetek mire jó? Hogyan hirdessem?
Nekem anno z1000nél is hasonló volt a masni lámpa (kotyogott lógott ) mint ahogy neked a 636nál meg nekem is a mostani 636on... Szerintem ez az a történet amivel együtt kell élni... Persze valaki tudja a tutit a megoldást reméljük megosztja velünk
Sziasztok!
Átnyergeltem egy 2005-ös 636-osra. A lafogó hátsó lámpa amennyire utána sikerült járnom típushiba.... Esetleg van valamilyen megoldása valakinek / ha másnál is előfordult/ a rögzítésre? A sziloplaszt, 2 oldalú ragasztó, öntapadós tépőzár nem oldotta meg a problémát, illetve az új lámpa is elég rövid időn belül megfárad a hőtől. Már ott tartok, hogy beletolok egy átmenő csavart :D :D

Minden tippet szívesen fogadok! :) :) Köszi,pacsi!
Frankó... Bár nyoma nincs.. Persze ettől le fektethették jobbra.... Bár ennyi idős motornál az lenne a furcsa ha ez eddig nem történt meg kb esetleg ha van vennék
az nem magatol faradt el es nem is anyaghiba...az a motor mar fekudt a jobb oldalan, es valoszinu megrepedt, eddig birta
A fekpedal felfogatasa olyan ugyesen van megcsinalva, hogy ha jobb oldalra borul a motor, eltori a labtartot...
Sziasztok. Keresnék 2005 636hoz jobbos lábtartót... Gondolt egyet és a fék pedál felfogása letört... Nem tudom járt e már így valaki... Z750nél tudom hogy voltak ilyen esetek anyagfáradásos anyag hibás dolgok
Kimaradt első fékbetét garnitúra is eladó (2005-06- 636 ninja). Nekem bevált. Nem volt gondom a minőséggel. 5 ezer Ft + posta vagy Budapesten átvehető.
Sziasztok. Van egy eladó gyári dobom 2005-06-os 636-os ninjára. Sokat nem volt használva, mert mindig is sportdob volt rajta.
Sziasztok.
Nincs valakinek esetleg balos oldala idom, farok idom?
Vagy tud valaki véleményt mondani az eBay es idomszett ről félek onnan rendelni, hogy valami iszonyat silány kínai pet palack műanyag
Sziasztok. 2005-ös zx6-hoz keresek zöld fejidomot.
KAWASAKI 2005 -2006 636 ALKATRÉSZEK ELADÓK
KAWASAKI 2005 -2006 636 ALKATRÉSZEK ELADÓK
Sziasztok tudna nekem valaki segíteni. Egy 636 zx6r 2006 ról lenne szó. A víz hőfokom eléri a 100-103 fokot kapcsol a ventillátor de abban a pillanatban leáll a motor. Várok vele egy két perc pöcre indul. De ismét fel melegszik leáll szaggatottan. Köszönöm előre is.
Sziasztok.

Eladó egy pár apróság Kawasaki zx 636 2003-2004 es típushoz. Debrcenbe szállítást megtudom oldani.

Jobb oldali idom: 20000
Hűtő: 15000
Termosztát: 5000
Kipufogó rendszer:30000
Kék plexi:15000

Az ár akkor alku képes ha egyben elviszel mindent.

Érdeklődni csak telefonon:06209146605 -ős telefonszámon.
még egy megjegyzés, egy ismerősnek volt egy régi G zx6r-je, szép rendezett állapotban, és kérdezgette is rendesen. majd az újítás szellemében vett egy 2005-öst. jó 2 év múlva kérdezték hogy milyen volt a váltás. amit mondott az hogy a kb 500 e ft különbség a menet teljesítményen nem érződött drasztikusan, mert míg a régi nyomatékra beállított sport -túra blokk is kipipálta a 260-at az új sem tudott sokkal többet. a forgalomban veretésre azt mondta hogy a régi blokk alulról jobban dolgozott, az újabb szériát sokkal jobban kellett kipörgetni ugyan ahhoz a tempóhoz, a régi karburátoros blokk kevesebbet evett, maga a test tartás ég és föld, a régi 1-2 személlyel is jobban kezelhetőbb és kényelmesebb volt , az újabbal utast vinni kész katasztrófa, mind a két modell megbízható volt, ha keresel találsz hozzá értelmes sport dobot. amit nem említett, no miért is nem, az a futómű. ebben volt saját tapasztalat mikor a régi 600 után az újjal felvittek utasként és egyedül is, no ha más nem de a futómű 2003 után már mindent visz a fékekkel együtt. ott fényévekkel jobb az új modell így azt ajánlom én is, bár nem sok hely van az országban ahol 100-200km-t tudsz jó úton egybefüggően csapatni.
pár tanács:
-csak akkor végy 600-as sport gépet ha meg van hozzá a baráti haveri versenyzői társaságod is. ne végy sport 600-at ha túrás hornetes fz6-os vagy xt-s társaságban fogsz /tudsz motorozni. csak akkor indulj neki ha a többi is versenyképes rájder, ha benne vannak abban hogy lecsavarozod a tükröt indexet és csapatsz egyet pl zárt versenypályán, ha vágja a csapatod a szerpentinezést és nem ódzkodnak ha 200 felett kell csapatni ! ne köss kompromisszumot, és 90-100 -al poroszkálj, vagy a szerpentint csak hírből ismerd, mert nem fog örömet okozni mások bevárása vagy másokhoz alkalmazkodni. főleg az egyenes kormányosok akik csalóka képet adnak, majd 10-20 km 180-as csapatás után alig bírnak a motoron ülni, te meg egy bubis plekó árnyékában 200 felett is simán tudsz tempózni. nem említem meg a futóművet, amit sokan nem is ismernek a motorjukon, főleg hogy egy sport gépen minden irány állítható míg egy egyszerűbb túra vason csak a gyári fix beállítások vannak. sok pilótával beszélgettem már, de kb 10 % tudja mit és hol kell lehet álltani a futóművön, a többiek csak ugyan úgy használják mint az előző tulaj, mert ha neki is jó volt akkor nekem is jó lesz, ez a bevált jelmondat, sem súlyt sem vezetési módot nem vesznek figyelembe. + ha bele jöttél a csapatásba akkor érdemes egy jó állapotú üvegszálas szettet is beszerezni a motorhoz, így azon kiélheted a festés dekoráció és design minden bugyrát "korlátok nélkül " ha pedig beüt a krahh akkor nem az eredeti idomokat kell borsos áron javítani.
http://youtu.be/8rGbln3J4Sg
most pont rossz topic-ba írtál a mérsékelt és kimért stílusodról, itt olyan pilóták vannak akik az élvezetet hajszolják és nem a mérsékletes tempó a jó kifejező szó arra hogy is közlekednek. én is volt hogy az utolsó 500m-en szakítottam szét a perforált csövet a dobban mert örömet akartam szerezni más épp pihenő embertársamnak ! egy 600-as maga az élvezkedés netovábbja, mint kb az egyhengereseknél a superlotyók !
http://youtu.be/uN3Kj3xbjNU;t=11s
nézd itt fogsz kapni hideget meleget ! fogj egy szerelőt akiben vakon megbízol eteted itatod és reménykedj hogy jó lesz a szeme füle megérzése.
én csak az általános tapasztalatot írtam le. az ssp 600-as kategóriát 1997-től rendezik meg, de bizonyos gyártók yamaha 1999 kawasaki 2003 honda 2004 suzuki 1996/2005 tértek át a tervezésben arra hogy még jobban az ssp 600 szabályainak megfelelő motort építsenek. minél kisebb belső ellenállású blokk, könnyű váz és kezelhetőség. a blokkokban az addig 10-12 e ford.-ot 14-16 e -re kellett feltornázni hogy minden gyártó versenyképes maradjon. az élettartam itt másodlagos volt, így pl a yamaha r6 első széria elérte hogy elkopott /megöregedett benne a nikasol réteg a hengerek falán és kezdenek elhullani, a kawasaki a 14-16 e fordulatot úgy érte el hogy csökkentek a főtengely csapok vastagsága, a 2002-ig gyártott modellek vastag főtengely csapjai a múlté lettek, + a régi 109 le 125 lett + az injektorok által megspékelt felpörgési hajlam következtében a blokk erősebb kopásoknak van kitéve.
elszeretném osztani azt a tévhitet hogy mi vagyunk a motorért, a motor van értünk, tehát ha egy sport motort tolsz ki a szalonból vagy vásárolsz akkor annak szándéka van, még pedig az hogy gyorsabban könnyebben élvezetesebben szeretnél menni mint pl egy ntv 650 ! tehát csak olyan 600-as sport motort végy meg aminek lekövethető az előélete, vagy nagyon profi embert viszel a vásárláskor aki a próba kör előtt megmondja hogy érdemes e elfordítani a gyújtáskulcsot.
a sport motorokat azért találták ki hogy a verseny és a gyorsaság szellemét hozza a közutakra, tehát ha neked épp úgy adja akkor az utolsó 200m-en fogod kipörgetni úgy hogy azt hiszed szét szakad a blokk vagy a dob. ez a 600-as motorok élvezete, ne hasonlítsuk össze az elektro motor által képviselt mérsékelt tempót egy fiatal merészségével/bátorságával. én ha a 600 -al mentem akkor nagy ritkán csavarogtam, állandóan a sebességet a kanyarokat az élvezetet hajszoltam, kb ami kifért a csövön. egy 600-as blokk vedd úgy hogy ékszer, ha kell akkor olyat forog hogy beszarsz -600-as viszonylatban- de ha kell rá költeni akkor ne fukarkodj a pénzzel, ha 12 000-en jársz vele akkor cserélj hamarabb olajat, ha valami rendelleneset hallasz akkor keresd a hibát -az alap zajokat leszámítva- ha cserélsz olajat 6000-ként - 3,5l . akkor ellenőrizz szelepet is nézz rá a vezérműre és a kuplungra is, lehet egy kezdődő hibát fogsz meg vele. ha nem hanyagolod el akkor sok ezer km letekerhetsz vele hiba nélkül.
ha fiatal vagy ne hallgass azokra akik nem akartak soha versenyző lenni, addig húzd a gázt amíg élvezed, ami megfontolandó hogy ha alkoholmámoros állapotba kerülsz akkor ne a motorodon éld ki a jó kedved, felesleges koncertezni felizzítani a kipufogót égetni a gumit - vagy mint a cimbora a h-d bulin mindkettőt- utána pedig cserélte a kuplung gumi kombinációt. ne pörgesd szét alapjáraton terhelés nélkül a blokkot, terhelve küldheted neki ! a zx6r en drasztikusan csökkentették a főtengely csapok méretét, ami egy 2003 as tehát 16 éves motor esetében 50-80 e km futásnak felel meg a valóságban, ha azt üldözve és nem gondozva tette meg akkor lehet hajtókar szakadás szelep szakadás és mivel bírta a kerót is no meg mint a járvány úgy terjedt el hogy minden váltót lehet kuplung nélkül is pöckölni felfelé így nagyon sok szenved még váltó hibában is. csak olvasd sürjebben a hirdetéseket, soxor szinte el bagatelizálják hogy épp nincs 3-4 vagy 2 , de simán meg lehet szokni és nem is foglalkoztam vele és hasonló lemondó szövegekkel próbálják elkenni azt hogy bizony a gond nem kicsi. azokat a hibákat pedig nem is lehet említeni ami egy elcsúszás vagy baleset esetén keletkeznek és hogy miként lettek javítva. pont a 2003 as vázát láttam amint egy baleset után a repedéseket meg hegesztették majd lemunkálták, és minő hiba újra szétrepedt a váz. már a G-J modellek váza is gyenge volt de a 2003 as igazán vékony és könnyű amit nem balesetek kibírására terveztek.
ajánlom -e a zx6r vételt, igen , ha találsz egy megőrzött megbecsült darabot a munkába járós példányok közül, vagy aki beválalja hogy igen hajtotta - no, melyiket nem - de gondozta ápolta. ha a szerelőd szeme jó akkor megválasztja a megkímélt példányokat a csapatott verzióktól. de ne élj burokban ! a nagy többség csapatni vette, te is azt szeretnéd, itt a ráfordítandó pénz és idő fogja megadni hogy milyen állapotot fogsz találni/ vásárolni.
Egyik haveromnak is 2004-es NInjája van (abban is közel 80ezer km van, végülis azért veszi az ember, hogy menjen vele) és semmi baja nincs! Ha tényleg meg van kímélve a motor és rendszeresen szervizelve akkor nem lehet baja (ahogy elektro-motor is írja)....
Szia! Nagyon szépen köszönöm!
Szerintem annyi az egésznek a titka, hogy normálisan kell menni vele! Pl: nem kell 13 000-es fordulaton órákat pörgetni másodikba gumit égetni és hasonlók. De egy ilyen remek motort ha meg van becsülve évtizedig tudod hajtani gond nélkül ! természetesen a karbantartásról olajcserékről nem elfeledkezve. Én pl, ha látom, hogy 200 méter múlva meg kell állnom, akkor nem húzom neki az utolsó pillanatig, utána meg fékezek mint a ""versenyző"", hanem visszaengedem a gázt és a motorféket azért találták ki, hogy azzal is lehet lassitani! Van egy csomó ilyen dolog mert nem vagyok versenyző, és nem vár a szervizkocsi a válogatott szerelőkkel a pálya végén !!
Szia! Nagyon köszönöm!!!! A motoron mit kell átviszgálni, hogy érted, hogy a blokk szétseős fajta? Te ajánlod ezt a vételt vagy nem??? Előre is köszönöm
az 2003-2004 az első injektoros modell. blokkal vigyázni, szétesős fajta, sportos testtartást kíván a kormány csutka elhelyezés, stunt motornak faragták el a sorozat felét. sportos motor, kell pucsítani rajta hogy védjen az a kis plexi. no meg kerekeznek vele, és bírja.