Kawasaki ZX 636 R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen. kivéve, ha US ECU-t cserélsz US ECU-ra (mivel az nem immo-s)
semmivel. ugyanaz az alkatrész-száma
Sziasztok ! Most lettem egy 636 tulajdonosa. Mindjárt egy kérdésem lenne : a gázbowdenek a kormánykifli alatt, a bal teleszkóp belső oldalán kell hogy elvezetve legyenek ? ( néhány internetes képen így láttam ) Ugyanis az én gépemen a bal teleszkóp külső oldalán, a bal teleszkóp és a bal idom között futnak, így viszont balra fordítva a kormányt a bowdenek a bal teleszkóp bilincsének a csavarjába elakadnak. Gondolnám ez így nem egészséges.
A 2006-os ECU mivel másabb, mint a 2005-ös?
Ha Ecut cserélek, akkor az IMOt, gyújtáskapcsolót is cserélnem kell?
Általában sajnos és esetemben is Ecu csere vált szükségessé. Ami orvosolta a hibát. 2006os ecu-ja ha bele kerül már nem lesz vele baj. Állítólag megfő az ülés alatt az ecu a kipufogó miatt. De van aki ezt jobban elmondja le írja.
Gyújtás jeladót ki tudom cserélni a donoréval vagy komplett computert is cserélni kellene?
Új gyertyasor. Benzinpumpa, IMO lett cserélve. 2 hónapja csinalja. Először csak autópályán csinálta. 1-2 gázadásra nem regált nagyobb tempónál. Utána jött, hogy városba beérve menet közben megállt a motor. Aztán 3 hétig megint nem csinálta pedig használatban volt. Karbantartas tavasszal volt. Utána beletettem 3 ezer km-ert, addig semmi nem gond vele. Most nyár kezdte el csinálni. Gyújtás nem megy el, csak egyszerűen leáll a motor. Kapcsolót néztem az rendben van. Egyenlőre ennyit tudtam megnézni. Szombaton viszem szervîzbe.
Még miket néztél meg?
Mi lett helyettesítve?
Mióta csinálja? Volt valami nagyobb beavatkozás-karbantartás a motoron? Gyertyasor csere?
A leállás után milyen a gyertya színe ha kiveszed? Vagy benzinesa gyertya?
A gyújtás jeladó hidegen & melegen ki lett mérve?
Komplett pumpát cseréltem benne. Egy másik “donor” motoromból tettem át és a hiba maradt.
A pumpa üzemanyagszüröjére (is) rá kéne nézni:
http://youtu.be/eP7IACEAGi4?t=713
Szia. Én is hasonló problémával szenvedek. 45 perc után egyszerűen megáll a motor. Utána hiába indítom nem indul, majd leveszem a gyújtást, illetve visszateszem és pöcre megy. Utána gáz húzok megint leáll. Lehet elindul, de bedadog és sorolhatnám. Majd várok vele fél órát és megint tökéletesen üzemel. Volt olyan, hogy autópályán mentem vele és 130-nál gázt húztam neki, nem reagált rá, utána újra és akkor már jó volt. Akkor pl. nem áll le a motor. Valakinek valami ötlet?
Az le ellenőrizve rendben van ☹️ előzőleg mint írtam úgy néz ki injektor tisztítás lesz a megoldás.... Jövőhét szerdán megy szervízbe komplett átvizsgálással generállal amit csak kér akkor kiderül fixen minden.... Köszi a tippeket srácok
Sport dob van de kisebb mint a gyári... Ecu melegedés ki lőve... Azóta úgy néz ki meglesz a baj forrása... Injektor tisztítás lesz plusz komplett át nézés és kiderül...
Tank szellőző? Ha elkezd rángatni nyisd ki a tanksapkát. Ha utána egyből megy rendesen akkor ott keresd a hibát vagy a tank alatt a szellőző cső van megtörve.
szia

nem tipikusan az a jelenseg, de azert nem zarnam ki: sportdob van a motorodon?
Sziasztok urak... 636 2005 kérdés. Elkezdte a motor azt a jópofa dolgot hogy 25-30km csapatás után egyszercsak nekiáll rángatni kihagy durrog nem pörög fel. Motorozhatatlan... Aztán kis pihenő után mintha semmi sem történt volna egészen 5-10km távon aztán újra kezdi... Elektronikára tippelek valaki valamit tud mondani...
Ha esetleg valakit érdekel, Ebay- es rendelés de nem azt kaptam amit kértem... 05’-ös 636-ra nem passzol sajnos. 3 felfogatási pont van illetve ami van az se jó helyen indexes is ráköthető.. arról nincs fotóm, de müxik. Eredeti ára 9.000, de a legjobb ajánlat viszi most.. vagy esetleg van tippetek mire jó? Hogyan hirdessem?
Nekem anno z1000nél is hasonló volt a masni lámpa (kotyogott lógott ) mint ahogy neked a 636nál meg nekem is a mostani 636on... Szerintem ez az a történet amivel együtt kell élni... Persze valaki tudja a tutit a megoldást reméljük megosztja velünk
Sziasztok!
Átnyergeltem egy 2005-ös 636-osra. A lafogó hátsó lámpa amennyire utána sikerült járnom típushiba.... Esetleg van valamilyen megoldása valakinek / ha másnál is előfordult/ a rögzítésre? A sziloplaszt, 2 oldalú ragasztó, öntapadós tépőzár nem oldotta meg a problémát, illetve az új lámpa is elég rövid időn belül megfárad a hőtől. Már ott tartok, hogy beletolok egy átmenő csavart :D :D

Minden tippet szívesen fogadok! :) :) Köszi,pacsi!
Frankó... Bár nyoma nincs.. Persze ettől le fektethették jobbra.... Bár ennyi idős motornál az lenne a furcsa ha ez eddig nem történt meg kb esetleg ha van vennék
az nem magatol faradt el es nem is anyaghiba...az a motor mar fekudt a jobb oldalan, es valoszinu megrepedt, eddig birta
A fekpedal felfogatasa olyan ugyesen van megcsinalva, hogy ha jobb oldalra borul a motor, eltori a labtartot...
Sziasztok. Keresnék 2005 636hoz jobbos lábtartót... Gondolt egyet és a fék pedál felfogása letört... Nem tudom járt e már így valaki... Z750nél tudom hogy voltak ilyen esetek anyagfáradásos anyag hibás dolgok
Kimaradt első fékbetét garnitúra is eladó (2005-06- 636 ninja). Nekem bevált. Nem volt gondom a minőséggel. 5 ezer Ft + posta vagy Budapesten átvehető.
Sziasztok. Van egy eladó gyári dobom 2005-06-os 636-os ninjára. Sokat nem volt használva, mert mindig is sportdob volt rajta.