Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja Scott Russellnek hívták a csávót, ha jól emléxem talán Carl Fogarty volt a Ducatis, akit levert, iszonyat küzdelemben. És ha még nem hülyültem el teljesen, úgy rémlik egyenesben a Duci volt jobb, hisz a szabályok annak kedveztek. A Kawa a kanyarban nyert!

Abban az időben a porszívócsöves nekem is nagyon teccett,de nem volt rá zsém. Most meg már nem akartam 2000-nél régebbit. Így lett ez a vasam.
Ha a ZXR-750 ill. ZX-7R-ről beszélünk akkor egyszerű a dolog. Russel a ZXR-el nyert SBK VB-t asszem 94-ben. A ZXR-en mindenki a porszívó csöveket szerette, mert az annyira versenymotorosnak számított akkoriban. Egyszerűen hihetetlen múltja van neki, olyan amilyen csak a 750-es gixxernek meg a firebladenek van. Azzal a külömbséggel, hogy ez messze a legsikeresebb motor a másik kettőhöz képest (Már mint a versenysportban). Kár, hogy már nem gyártják.
Örülök, hogy teccik. Nekem volt egy gyenge pillanatom, és felraktam a használtautóra. Ha érdekel, ott van még néhány kép.

Egyébként nem olyan rég én azt se tuttam, hogy ilyen motor létezik. Aztán több eladó vas után került ez sorra, megteccett és megvettem. Nem bántam meg, nem okozott csalódást.

De árujjátok már el, mi az ami miatt valakinek pont ez a típus az élete értelme? Tényleg érdekel, hisz annyi szép meg jó motor létezik!
szia KAWABIKER ZXR . látom nem válaszolt neked senki. alkalmanként 3-10e. ft a menés ára. tele tank 8e.ft ruhábol pedig bármilyen zárt motoros ruha megteszi, +csizma, +kesztyű. örkényen farmerban, hosszuujjuban is felengednek. én farmerban nem mennék, mert nem vagyok ugy elég bátor. akkor már jobb a kölcsön cucc a haveroktol. guminak csak az oldala kopik az utcain meg se látni. megéri feltenni valami sportos gumit akár alkalomszerűen is. fussunk össze örkényen az első hétvégén amikor meleg az aszfalt. csaó !
Hogyne érdekelne! Ha összejön a zsetonunk, veszünk egy ZXR750-et meg egy ZX-7R-t! Más nem is kell a garázsba, ha meglesznek már tudom,hogy volt értelme megszületni!
Szép a vas!
Nagyon nem vagyok az a bánkódós típus, meg tuti, hogy minden motoros közelebbi-távolabbi ismeretségi körében vagn hasonló szitu (nekem sem ő az egyetlen eset). Ezzel a sráccal belőlem sajnos mintha kitéptek volna egy darabot, együtt kezdtük valamikor. Ő Romettal, én a mustanggal, a rendőr meg kergetett minket a kombi lezserkettessel....

Azért a sarazásnak is meg van a romantikája. Nem is kell messze mennünk, és egész izmos endurós helyek vannak a környéken. Az erdő illata, csendje (amikor leállítják a sok 4 üteműt), a táj szépsége, stb. Meg van benne bőven kihívás, különböző terepkombinációk legyőzése kapcsán. Ezzel nem önigazolást keresek. Sőt, képzeld, mióta komolyabban nyomom, jobban érzem magam újra az úton is döntögetés közben. A ringekkel a fő bajom, hogy nekem rohadt messze vannak. Majd megláttyuk. Még bármi lehet
hy NIKK ! szomorú a történeted, de még szomorúbb az eladási szándékod. a motorozás előfeltétele elsősorban a rávaló. amennyiben ennek vagy hijján át tudom érezni a dolgot. csak ahol nagyon tele vannak ott nem jár lemondásokkal a motorozás. a barátod elvesztése sajnálatos tény, de gondolom amikor odafenn elszámolásra került a motorozást pozitivumként emlitette. kb. egy ivásuak vagyunk ugyhogy az én baráti körömben is voltak veszteségek. nekem azok közül senki nem mondta, hogy ha neki baja esik akkor én ne motorozzak tovább. társaság hiánya okozhat még némi kellemetlen fennakadást annak aki nehezen oldódik. nyári estéken, meló után amikor időm engedi kimegyek H.ring-re vagy hétvégén örkényring és ott mindig nagyon nagy formák vannak kinn. csak annyit mondok neked , hogy 20 év mulva nagyon bánni fogod ha most nem mész egy igazán erős kört valami ringen. itt talán pannon ,hungaro és örkény az itthoni sorrend. egyébként az offrodot megértem valóban használható kategoria, de nem a király. csaó..
Bakker... engem meg lever a víz....
Hú de csúnya zöld! Akkor ez egy bányagép!!
Csak vicceltem! Szép a moci.
Mexültem a képet. Perszecsak ha ez bárkit érdekel
Háj alasztív! Igazából még hirdetem is a vasam a Használtautón. A puha gumit illetően 208RR-ek vannak rajta, sztem sokkal jobb nem kell.

A helyzet az, hogy volt egy gyerekkori barát, akinek mentem egy kört az R6-jával és azt mondtam, nekem is kell ilyesmi. Ekkor vettem a ZX7-et, 2 éve télen. Aztán sokat beszéltünk a pályaversenyzésről, a srác is imádta a dolgot. Végül.... nem jutottunk el a ringig, mert meghalt azzal az R6-tal. Kicsit el is ment ettől a kedvem, akkor vettem a mellékelt sárdagasztót. Oszt azzal megtaláltam a társaságomat is, és mint huszonegynéhány éve a kezdetekben, most is nagyon teccik az offród. Nem igazán tudom, mit kezdjek a Kawával. Tetszik rajta a menetel, a kanyarok, de ahányszor ráülök, baljós gondolataim támadnak. Nem hiszem, hogy mostanában kimerészkedek akármilyen ringre
Ringre drága felmenni?
Meg mennyire kell komoly ruha?
Én se próbálétam ki a ringen még,de kanyargós úton igen csak elemében van :)
Érezni hova készült.
hy nikk ! két éve megvan a motorod és még nem probáltad abban a közegben amire készült? ez a tipus volt az ami elverte a ducatikat. semmiképpen nem túragép. fel kell tenni két nagyon puha gumit és a darab magátol végigmegy a ringen csak odáig vidd el. van némi kockázat nagy tempoval befordulgatni, de egy probát megér. nem mi leszünk a leglassabak azt garantálom.van egy jó haverom ő is most vesz egyet. addig épitgetem a gépemet és várom a jo időt.
Ennyi, a lényeg.
Minden motor sokat kibír, csak olaj kell bele és mindig be kell melegíteni rendesen......aztán lehet gyilkolni (ha van szíved hozzá)
Hali!

Azt as két évet nem kell szó szerint venni hanem csak képletesen, de látom kifejtettétek már hogy mi lenne a lényeg. (Be ne sértödjön senki)

Vettem is gixxit nemcsak akarok, amúgy ZX7 est akartam 99 est de mikor indultunk volna érte szóltak , hogy elkelt, Emez meg egy jó vételnek tünt, egyelöre amit tapasztaltam vele aból, mindenképp úgy döntöttem, hogy marad egyelöre, az lenne a jó ha mindenki meg tudná tartani minden motorját, de a mai világban ez nem így megy és sajnos ha már így alakult inkébb agy 92 es motort próbálok eladni, mint egy 02 est.

Jó itt mind, csak rendbe kell tartani őket.
Az meg tény és való, hogy hajdanában mindenbe jobban benne volt az anyag, nemcsak motorokra értve.

Amúgy ismerek egy 2003 as R6 ot az tényleg sokat kibir, ha mesélni tudna az a motor)))))))))
Bár több alkalommal elmentem már vételi szándékkal képen jól kinéző motorért. Aztán volt hogy megláttam és otthagytam. Tehát a kép se mindig igaz
Namostmámajd nemsokára lesz
Mondanám, hogy szép, de nincs kép róla ezért nem mondom.
Nem nem. Ez már a főtengely. Egyébként a Masterbike-on mértek ennyit.
Na, ezzel például mentem, jól nézett ki, jó hangja volt, de füstölt
Akkor számold ki a fötengelyről a motor sebeségét!
Mert a 234km/h kész vicc,az hogy az ujságba az irják egy 98Le re folytott változatról ami nempörög ki végig hatodikban az egy dolog...
Hogy mérték, nem hátsó keréken? Mert a 133 szerintem főtengelyen értendő. Ha hátul dobja a 115-öt, azért az nem rossz
Egyébként formailag nekem a régi léghűtéses soros négyesek jönnek be. Pl amit a madmax-ben lácc. Mivel a pályamotorozás sok szempont miatt nem való nekem, gyorsan meg akokkal is lehet menni, nomeg mint sok más motoros, én is vagyok kicsit exhibicionista, próbálgattam ilyen mégöregebb vasakat is. Aztán lemondtam arról a verzióról, mert már a legtöbbnek vége volt. Füstölt, zörgött, összevissza járt a blokkja. A hetes meg teljesen egyedi bringa, nincs is oly sok az utakon, mint gixxer, tehát mekkedveltem. Az enyém 2000-es kiadás, 21 ezer km-rel vettem. Gumit cseréltem rajta, meg fékbetétet olajon és szűrőn felül. Ennyi