Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amint látom, ismered a webzxr-t te is.
A (tudom költői) kérdésedre ott a válasz: kanyargós (sima) úton munkásabb, de jobb a ZXR, mert picivel könnyebb. A 7R viszont nyomatékosabb a középtartományban. (Hozzá kell tenni, hogy a webzxr-es a síktolattyús ZXR-R-t hasonlítja össze a sima 7R-el, mert egy időben mindkettő volt neki)

Az öreg léghűtéses Z-k hangjában meg tényleg van valami, már ha nem züllesztették széteső olajkályhává őket. Viszont felénk mintha senkinek se jutna eszébe a motorgenerál, hanem a "széthajtjuk és eladjuk (szegény vevőt átb. egy kicsit, de miért nem ért hozzá), vagy "széthajtjuk és kidobjuk". Persze szerelési tudás nélkül nem feltétlen leányálom egy anyagárban 200-400pénzes művelet, az tény, műhely pedig nem sok van(?) ahova nyugodt szívvel tolnék egy "pácienst".
A lóerő nem akkora dolog mint a motor feletti uralom.A Talma egy széria 600-al 1,56 ment a h-ringen.Ez is bizonyitja,hogy a tudás a legjobb tuning.
Lehet hogy butaságot írok,de 40 kg +.
Én azért biztos,hogy K modellt vennék és ha kevés a paci átfaragnám a zx900b blokkal,bár ha fiatalabb kell 96os szintén 1üléses 7rr.
webzxr.co.uk itt lehet nézelődni na ugy kell kinézni valahogy egy zxr750r nek csak ez kurvasok pénz :((((

Amugy mitől lenne mindenben jobb a 7r mint a 750?
Kedves barátom ha láttál már gpx blokkot és zxr(H modell) blokkot,akkor nemirnál ilyen hülyeséget,a két blokknak kb. a blokk kartel ami a közös.
Csak pár "apróság ami eltér"
komplett hengerfej,váltótengely,kuplungagy,gyujtásrendszer,olaj rendszere,hütésrendszer
és a H1 H2 közt is kurvasoök eltérésvan(főtengely,szelepek,olaj rtendszer,hütőrendszer,stb)
H2 nem véletlen majdnem 10pacival erősebb a H1 nél.
Nekem jelenleg egy h1,h2 modell (gyárilag H1 volt)vegyesfelvágotam van és elötte volt gpx -m ami egy F1 modell volt picit átvariálva.
Mi értelme ennek a mocinak?
Eccerüen lazán aztmondhatnám "életérzés",de bővebben,a legsportosabb,közvetlenebb,fapadosabb,igazi fenevad kanyarvadász abból a korszakból ami ma is megállja a helyét.
folyton kétkeréken akar lenni,csőgázt huzhatsz kanyarokba is,lapjárafektetve is besatuzhatod a féket,eccerüen minden babszemet érzerl az aszfaltról,külseje meg maga a formatervezés példaképe.
A versenysportba meg elért eredményeit had ne keresem ki végig,de durva.
Ezt nekem írtad, Tibi? Mert akkor tévedés történt a 400 méter fontosságát illetően. :)
Ezek részletkérdések, csak érdekességként említve (részemről; benne van az érdeklődési körben, de az életcélok között se verseny, se 400m, se lámpa-lámpa táv megnyerése nem szerepel). A dragok is csak úgy jöttek a képbe, hogy gyorsulásról volt szó. Ott is győz a köbcenti, az ellen nincs orvosság+a tapadás (2 hajtott kerék vs 1).

Ami pedig a turbós motorokat illeti
(abence: "Még nem láttam olyat,amikor egy 250le-s motort legyorsultak."),
nem feltétlen lehet velük jobbat gyorsulni mint egy fele-kétharmada erejű szériagéppel: az egykerék+elforgó hátsó az oka. Ezt nem én találtam ki. Ezért nyújtogatják a lengővillát a turbós gépeken, de az csak az egykeréken segít. Mellesleg Hayabusa: 4-5 ekm / hátsó (lehet kevesebb és több), turbó: 1000 km (ezt olyan mondja, akinek VAN ilyen gépe - holland levelezőtárs)
Téged nagyon leköt a 400 méter egyenes.De a motorozás legalja ez gyorsuljunk meg mi a fene.Arról ne is beszéljünk,hogy még össze is töritek egymást.Aki pedig elmegy nézni a motorosok netovábbja.
Tényleg elment a téma nagyon szegény 7-estől..
Vess egy pillantást a csúcs dragsterekre: a motor ott is lassabb, hiába az akár 650 ló.
Volt valamikor egy videom, amikoris egy R1, egy Porsche turbo és egy vadászgép gyorsult egy reptéren. Az R1 úgy elhúzott, hogy szinte gyalázta őket.. Tartott mindez 240(?) körülig, utána mindkét ellenfél elkezdte beérni és végül a porsche lassan, a gép viszont már a saját~20m-es hosszaival hagyta őket ott másodpercenként. Ezeknek ugye a felszállósebessége 300 körül van. A motorok előnye a kicsi tömegben van, és amíg a tömeggel kell küzdeni, jól gyorsulnak. Amikor viszont már a légellenállás a dominánsabb, gondolom, hogy csöppet sem mindegy, mekkora teljesítmény marad a kerekeken (lehet, hogy a kocsi hajtási vesztesége nagyobb, de a maradék akkor is több).

Volt egy másik R1 videóm amit egy duplaturbós Viper megevett (lassan, de határozottan). Erre persze elmondta egy R1 tulaj, hogy hülyeséget beszélek, ill. látok, mert nem is húzza neki annyira a motoros, meg ő már ült viperben (biztos duplaturbós volt az is..). Olyan is van, ahol a Mustang teszi a Busával ugyanezt. A köbcenti nem pótolható.. egy turbó pedig olyat tesz, mintha dupláznád a köbcentit... Persze ilyen turbós V-akárhányas gyalázatra itthon kevés az esély..

Pályán pedig egy túraautós cseh fickó (a régi ringről van szó, ment valami 1:30-1:40 körüli időt a quattrójával... Ott azért gyors a kocsi (ami nem szalonból jött), mert több a tapadás.
Itt már külömben is utálnak.
Meg van mind. Nekem nincs gondom az 1000+Le-s autókkal csak a helyükön kell kezelni őket. Nem bírom ha valaki úgy állítja be a dolgot, mint ha ez lenne a normális. Pláne itt Magyarországon.
De most már hagyuk mert ez már Off topic.
Mindet elolvastam....
Ez ba gond a többi autós oldallal is.Csupa olyan video van,ahol az agyontuningolt 1000+le-s autók a széria japán motorokat legyőzik végsebességben.Még nem láttam olyat,amikor egy 250le-s motort legyorsultak.Van egy csomó ilyen videom,csak nem tudom feltölteni.
Ha akarjátok,nézzétek meg.Tanulságos.
www.nickslick.com /free videos/supra vs busa,vagy vette vs busa, vagy a legjobb:kings of the street....
Egyébként hogy-hogy ezzel most jössz elő? Azt hittem ezt már lefutottuk. De látom nyomod fel a videókat.
Hupsz rossz lett a link: www.sportmotor.hu/motoros_vide...
Jó de ugye Ő felrakott ide vagy 20 videót. Na vagy 10-ben a motorok nyertek. Még a saját videóit sem ismeri. Ez főleg ennél a vidnél feltünő: www.sportmotor.hu/motoros_vide... 6#cm
Ő maga rakja be a Vipert aztán meg közli, hogy az egy szutyok autó. Én egyébként minden videójára írtam valamit. De főleg erre. Had ne írjam le még egyszer az álláspontomat. Szépen olvasd el amiket írtam.
Ezt értrem,de a honlapján bizonygatja,hogy ezért,meg azért jobban gyorsul az autó,és hogy 0,és 250között alulmaradnak gyorsulásban,az elhanyagolható kis nyüansz,mert 300 felett jobban megy.
És a viper vs bigbike,és a többi videora aztmondja,hogy nem hiszi el....
Ja, azt lefelejtettem, hogy a MR nekem már 92-ben gyanús lett az "objektivitása" miatt. Azóta nem vettem egy példányt sem. Hadd ne mondjak róla véleményt......
Sztem sem lehet a két gép között ekkora különbség. Előszettem egy 2002-es katalógust, ebben még szerepel a hetes. Ami 122 LE és 203 kg száraz tömeg. A 636 esetén ezek 118 LE (ram air-rel) és 172 kg. Nyomaték terén 78 Nm (9300-nál) illetve 71 Nm (9800-nál) is van 10 százalék fórja a hetesnek. Persze egy új 636, ami még jobb, biztos leveri mondjuk az én 2000-es kiadású hetesemet, igaz kb két és félszeres árért teszi mindezt....
Te miről beszélsz? A Lambot Én üldöztem el innen. A honlapján szériamotorokról beszéltünk. Azt a videót meg Én töltöttem fel: www.sportmotor.hu/motoros_vide...
Itt meg osztom a Lambot:http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/?vi=1269 6#cm
Egyébként Te is ott voltál, úgyhogy nem értem mit akarsz. Az meg, hogy egy CBR 1000RR lassabban éri el a 280-at mint mondjuk egy LP640 nem lehetetlen. Lévén, hogy az neki a végsebességközeli helyzet. A lamborghini meg még rátesz egy 50-est.
ddt500!
Szerinted lambonak igaza van abban,hogy a szupersportkocsik jobban gyorsulnak 250fölött,vagy nem?
Nagyon szépen bizonygatta a honlapján,de amikor megnézem a viper vs bigbike-t,csak azt látom,hogy egy sima nitros,250le-s motor lalázza az 1000le-s vipert.
Jól van na. Befejeztem.
ddt, ne szítsd a viszályt, jól megy mindkettő és kész!
Most olvasom a 2002/4 MR-t és azt írja a ZX-636-ról, hogy nyomatékrugalmasságban még nagyobb testvérét a ZX-7R-t is lehagyja.
Drága Alappisti!Köszönöm szépen a tanácsokat amit adtál!Te vagy a legjobb szerelő!A kawások védőszentje örködjön feletted!