.De aztán az évek folyamán nem sikerült elég pénzt félretenni egy ilyenre+jött egy jó ajánlat egy NS400 R-re amit nem tudtam/akartam kihagyni.Na ahhoz az alkatrész beszerzés szvsz még nehezebb volt,mint egy 89-es ZXR-hez...szerintem.Na mindenesetre most lesz rá keret.Aztán végülis mindegy melyik évjárat lesz,csak dupla légcsöves és jó legyen.A multkor volt pont egy 89-es ZXR,48K km-el,műszakival,Akrapovich dobbal 530-ért(600-ról indult az ár).Arról lemaradtam,igaz elég messze lett volna tőlem.Márciusig még van egy kis idő,de azért már nézelődök,mi hol mennyiért milyen állapotban.
.Gumit milyent érdemes rá tenni?Köszönöm a további segítséget,még biztos kérdezek párat..
.De azért jó lenne tudni,mire számítsunk.És hogy lehet,hogy néhány ZXR-hez azt írják,hogy 130-133 lóerős.Most konkrétan egy 92-es modellnél láttam.ZXR 750/92-esKár,hogy most még nincs meg a pénz,mert az idő igen csak jó
és ez a belinkelt gép is megfelelne az elképzelésemnek(főleg árban).Az oldalukon is fenn van még,650K-ért....Átiratási költséget mennyit számoljak?.Ja és olvasom mindenhol,hogy ajánlott átdolgoztatni a rugóstagot(hátsót),mert túl kemény.Valami tipp,hogy hol/mennyiért csinál(hat)nak ilyent?Vagy inkább vegyek 100K-ért egy komlett ujat.Már ha adnak annyiéert..Na nem mintha életbevágóan fontos lenne,főleg nem egy komplett új rugóstag.De inkább közuton használnám(mégha 15km-re van tőlem a Pannónia-Ring),két személlyel,ezért nem lenne túl jó a túl kemény hátsó.Köszönöm segítségetek előre is.
Vez láncom van eladó zsir!