Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a legjobb?
a videóhoz hozzá fűzném hogy felújított , mo-on az egyik legjobb blokk hallható ! a kérdés mennyi henger dolgozik biztosan a gépben?
A kép jöhet róla! :)
Nekem van LSL. Hétvégén tudok felrakni róla képet, de ha sürgős, akkor küldetek az öcsémmel.
Válaszoltam üzenetbe, de látom még nem kaptad meg. Pedig az üzenetedre rá 6 perccel válaszoltam is.
Srácok! Valakinek nincs C szériához lábtartó emelő/konzol ami magasabbra rakja a lábtartókat?
1.jó reggelit.
no akkor keresd.
Persze, csak valahová elgurultak.
neked meg benzines a tütüd ?
nem ! nyomatékkal kell meghúzni. mivel a gyertyapipa jó tömít így meg eshet hogy nem hallottad amint kifelé dolgozott az a henger.
szevasz te szélhámos készen van már a fa kerekem?
Valszeg elfelejtették meghúzni. Viszont nem szabad megtépni csak finoman nyomatékkal mekkhúzni.
Üdv
Kicseréltem a gyertyákat a 6r ben
olyan létezik hogy mind a 4 gyertya kilazul
nagyon könnyen jöttek ki szinte meg sem voltak húzva
főleg a fékkar felől levő szélső,az a porcelánig olajos volt
Ilyen volt az öregnek.
csepp tankos meg mindenféle 1-2 hengeres jaffa volt régen, DE amikor a 80-as évek végén be jött a transzport jaffa no az ette meg az akkor menő ETZ-ket, olyat gyorsult hogy az unoka öcsém a 250 etz-vel csak a 125 -ös első kis lánckerekével tudta tartani vele a tempót, meg előzni nem tudta. onnan jobbak voltak a jaffák de oly kevés került be belőlük hogy kuriózum volt látni is egyet belőle. talán valami veterán börzén láttunk egy pár ezer km-t futott darabot 300 e ft-ért eladóba.
talán eccer láttam jót , valami fanatikus böszörményi csapat jött el talán valami maradék pannónia cuccért évekkel ezelőtt. úgy tele füstölték a street-et hogy nem láttuk mikor az utca végén el fordultak pedig van az is vagy 1,5 km. a -volt- szomszédom megmondta, ő is a P 20 pancsit nézte ki akkor a boltban húhúúúúú 30-40-50 éve -!!!!!!- de már ott a boltban lebeszélték róla, vigyen inkább 1 hengerest az strapabíróbb és állóképesebb. no az álló képesség abból állt hogy 5-6 litert is bevert 100-ra az öreg 250-es, és mikor vitt pecázni mindig jól kihúzatta az első fokozatot majd kettőt kattant a blokk és 3 fokozatban folytattuk tovább gyorsítást, állandóan léptető villa gondja volt pedig nem versenyzett a csóka ! rokonomnak volt P 20- vagy 21 rég nem emlékezem rá, de mikor próbáltuk fiatal kölökként behergelni a 2 hengerest -mikor már a rokon bele fáradt a berugókar izzításába- akkor mi fiatal kölköd rugtuk vágtuk a paripát hogy had halljuk a hangját, no akkor mikor sikerült életet lehelni bele a jobbos dekli alatt vélő dinamó oly szikrákat lökött mint valami zárlatos fúrógép. harákolt össze vissza mindig a karburátor probléma volt vele ,ne hogy egy becsületes kört tudjon vele menni a paréjjj ! ha döntenem kellene hogy motorozok P20-al vagy örökre horgász legyek akkor inkább a tóparton szívja ki a vérem a szúnyog vagy köpjön meg a légy de biztos nem vennék P 20 vagy 21-et hogy megtanuljak szopni. eccer ajánlottak valamely motoromért egy pannónia T5.öt olyan 300 e ft értékben. átfutott a régi emlék a szomszéd verdájáról és inkább másnak meghagytam a lehetőséget a szereldére ! asszem a hétvégén MÁD-on láttam szlovák retró motorokat egy benzinkúton este felé, na ők sem indultak aznap haza felé !
még egy igaz mondás tőled ! így igaz !