Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt meg mi lelte? Gázolajos? :D Nekem is Mazda van, de még 2008-as, nem Skyactive szériás. 2.0 benzin, hasít rendesen.
A motor is elég jó fokmérő. Aki ismer tudja mindig elég fiatal (max 2-3 éwes) motorral jártam 2006-ban egyszerre tartottam 2005-ös zx10-et és új gsx-r-t. Most ugyanúgy 2005-ös zx10-zel járok.
japán autó minőség:
azért látod a sok új autót mert újra adnak a bankok hitelt. Bútorboltban dolgoztam 2010 előtt, de nem ment jól, elmentem nem találtak új boltvezetőt, 6 hónap után inkább eladták a céget.
én pont a sok régi swiftet, retek astrát g4 1,9 tdi-t látom. Én is a 2001-es corollában nyomorgok mert a 2014-es mazdának megdöglött a motorja. Nem bírta a 2000-es fordulatot...
A jó fizetésről annyit pesten gépészmérnökként 220,000-et kaptam abból 20,000 a bejárás.
A spórolás nálam úgy történik hogy van pénzem öt sörre de csak kettőt iszok esténként.
teeee lüke, ott indiában patkányt és pockot esznek nem big lófaszt
csak egyetérteni tudok veled azon kiívűl amit látok az országban a saját cégem is egy mérőszám, ott is látom a változásokat ugyanúgy mint te a bútornál.

Nos mérőszám: bigmac index kb. 25 évvel ezelőt a kerben közgazdaságtanból tanultuk ezt, már ne várjátok el, hogy pontosan emlékezzek rá, de valami olyasmi a lkényege, hogy:
A Mc donaldsos bigmac árát hasonlítják össze a keresettel. Tehát amerikában x dollár a bigmec. Az ottani átlagkeresetből hány darabot lehet belőlle megvásárolni egy hónap alatt és hány óra munka kell egy bigmec megvásárlásához. Mondjuk ugyanezt kell levetíteni az összehasonlítható országoknál. Pl. ez hogy alakul magyarországon, angliában, kalkuttában vagy a tököm tudja ahol egyáltalán van mekdonalds. És mondjuk kijön, hogy amíg magyarországon ,38 óra kell egy ilyen szendvics megvásárlásához, mondjuk amerikában 0,18 óra, indiában pl fél év
Nem mondok, nem offolom a topikot. Ha rám hallgatsz, mindenki azt csinál, amit akar.
Mondj egy mérőszámot ami egzakt.
Pl indiában a mi fogalmaink szerint olyan mély sötét szegénység van.És mégis boldogabbak az emberek.És még sorolhatnám.Én nem bizonygatok semmit.
Látom amit látom és az általad vázolt borzasztó éhinséglázadásos helyzetet nagyon nem látom.Bocsi ezért.
És ezért is mondom hogy valahol középen van a valóság.
Csak te állítod az egyik végletet.Pipi a másikat.Bár szerintem az övé közelebb van a valósághoz a tied meg inkább egy indexes valósághoz.
Reménytelen addig erről beszélgetni, amíg mindenki a saját, viszonylag szűk környezetéből tájékozódik és aszerint próbálja bizonygatni az igazát úgy, hogy nem ismeri az adott szituációkban élők valódi helyzetét. Meg olyan mérőfokokat használ szegénységre, gazdagságra, mint kocsi, bútor stb, nem pedig azt nézi, hogy ezt a pénzt mennyi munkával szedi össze, van-e megtakarítás, ha egy betegség jön akkor túléli-e anyagilag, vagy nem döglik éhen majd nyugdíjasként, tud-e saját lakást venni, 30 év múlva is tudja-e a hitelt fizetni rá, vagy egyéb jóléti dolgokról nem is beszélve (nem plazmatévé!). Erre mondom, hogy "Fuck this shit, I'm out!". A világ nagyobb annál, mint amit mi látunk belőle.
Nagyon nem.Ott van a testvérem.Multinál pénzügyi részlegen dolgozik.Lazán megkeresi a 3 kilót,mostmár többet is.És a cégnél 6-700-an nyomják az ipart.Pesten.Ha ez nem középréteg akkor senki sem az.A városban gombamód szaporodott a külsö részen lévő családi házas övezet.Több részen is.Tudom mert hordok arra bútort nem keveset.És látom az ingázókon.
Nem a milliárdos és nem a mélyszegény réteg.Közép.Csak mondjuk a közép mást jelent most mint 20 éve.Akkor is hordtam.Tehát saját tapasztalat nem index vagy a többi cikke alapján.
Egyet mondok: nagyot nyílt az olló. Aki szegény, az szegényebb lett, aki gazdag, gazdagabb, többet, jobbat stb vesz. A közép rétegből ami maradt az elvegetál. Ennyi.
Általában az emelt magasságú közép ás felső kategóriás suv darabszáma nőtt meg és ezek nem mind levedlett nyugatiak.Csak nézd meg a legtöbb eladott új suzuki 4-5 millás vitara,az meg nem cégautó.
És nem olcsó élelmiszeres hanem stopshop épül.
A vicc az hogy az én szegmensem.Bútor.Olyat fejlődött amit nem hiszel el.A válságkor az esett a legnagyobbat a járművek után.
Lassan a 4. éve felfelé mennek az eladások,ami barkács elhullott Baumax bricostore az átalakult ugyanazon területen bútorrá.Ugyanis egy cégcsoporté a Mömax,möbelix és a baumax.Szinte minden baumax ezekké alakult át.De az ikea és a kika is fejlesztett masszívan az utóbbi években.De bejött most egy 30-40 üzletes lánc is.Mind a kimutatható kereslet növekedés miatt.
És most finoman fogalmazok,a bútor nem a leszegényedő népességnél lett növekvő ágazat.Nagyon nem.
Magam azt tapasztalom hogy ugyan keresik az olcsó terméket de lényegesen kevesebbe mint mondjuk 2007-ben.Akkor iszonyat mennyiségű gagyi nagyon olcsó cuccot lehetett eladni.Ma már inkább a közepes és drágább felé fordultak a vásárlók.Emiatt sem látom azt a nagy mélynyomort.
Hát, itt pesten eddig is tömegnyomor volt az utakon, most is az van, csak az autók változtak. De mint mondtam, az autók átlagéletkora nem javult, sőt romlott, fpleg, hogy olcsón lehet behozni a sok levedlett BMW-t, így hiába látsz te több újat, lényegében az állomány öregszik. Az autóeladásokat is meg kell nézni, az is fos. Ezek azok a dolgok, amik szemet szúrnak, de a valóság más. F astra meg a többiek 15-20 évesek ma már, van ami pedig ennél is több, ezek persze, hogy kikoptak szép lassan. Amúgy meg az a baj, hogy az autó nem jó mérőszám, mert elég elmenni a lakótelepre, ahol állnak drága kocsik, de szoronganak 50 négyzetméteren a panelban és szervizre meg nincs ám pénz. A bevásárlóközpont pedig más műfaj, a multi mindig nyomulni fog. Kereslet meg azért van rá, mert egyszerűen olcsóbb az aldi, lidi meg a társai, mint a kis fos CBA-k, reálok meg a többi lehúzós kis bolt. És megtehetik a multik, hogy mínuszosak legyenek, hiszen hosszú távú befektetésről beszélünk, másképp nem tudnak terjeszkedni. Nincs ezen mit csodálkozni, nem kell úgy beállítani, mint a jólét mérőfokát, mert így volt az mindig is. De azért ne feledjük, volt elhullás is, pl. barkácsláncokban.
Jah és nekem van két-három céggel kapcsolatom aki évek óta küzd a munkaerő hiánnyal.Egyszerűen nincs.És kétkezi szakmunka.Bármennyi pénzért sincs.Mostmár ott tartanak hogy sofőr sincs.
A valóság azért KB a két vélemény közt van.Spec pest megye és környéke meg a nyugati országrész ahol betelepült multicégek vannak jól felszívta a képzett munkaerőt.És meg is fizeti.Evvel együtt a kisebb beszállító ipar is.
Persze képzetlen betanított manuális munkásra egyre kevesebb az igény mert azt eltüntették a vérbe keletre.
És tény az is hogy többet költenek az emberek.Csak nálunk a városban most épül két bevásárló központ,ha mélyszegénység lenne a meglévők zárnának be de mind televan,és még kell.Az utakon olyan tömegnyomor van reggel-este az autónként 1-2 személy miatt hogy csak pillogok.Túlnyomó részt 10 év alatti életkorú autók,a régi swift kikopott több vadiúj vitarát látok mint fastrát és a lakások családi házak is gombamód épülnek.
Persze ez nem vígasztal senkit aki borsodban él és a képzettsége nem keresett.
Így van, többnyire a Pestit vázolom, hiszen az év 90%-át itt töltöm (bár volt év, amikor 1-2 hónapnyi külföld is befigyelt meló ügyben). De azért marha jó, hogy pipi kvázi elvárja, hogy olvassuk el az ő szarját, de nem veszi a fáradtságot, hogy elolvassa más mit ír, mert hosszú így a saját fasságait szajkózza, főleg, hogy amiket az imént leírt, azokat írtam én is.
Bár azzal nem értek egyet, hogy jobban élünk, meg többet költünk erre meg arra. Én csak azt látom, hogy fele olyan drága cipőkbe és ruhákba járok, mert minden másért kurva sokat ki kell fizetni - és a jobb cipő ma már nem olyan tartós, ezért jó a szar is, az is tönkre megy ugyanannyi idő alatt. Anno el tudtam menni kétszer nyaralni külföldre, most egyszer jó, ha sikerül.
És pont a környezet a baj, amit a vállalkozások számára teremtettek. Annyi baromság van, hogy senkinek nincs kedve vállalkozni, mert mindenért csak a baszogatás jár és egy újabb bőr lehúzása megy, meg hogy miért tudnak megbaszni. Pipi is elismerte, hogy szar a fasz másik végén lenni, de az a baj, hogy annak a bizonyos fasznak ma már nincs jó oldala. Ebből van elegük az embereknek, nincsenek csodák. De ha ő szeret szopni, ám legyen.
Rég nem írtam ide, Pipi ne legyél ekkora fasz. Nem akar hungarisztánban senki dolgozni, aki akar azt meg nem fizetik meg. Én elég sokat dolgoztam külföldön, spóroltam, lakókocsiban laktam (jobb, mint egy fele akkora szobában hárman). Most nincs anyagi gondom, bár munkahelyem sincs.
Hudw a pesti környezetet írja én is azt látom.
2.
De én nem akarok sporólni az mindíg valaminek a lemondásával járna
Akitől a bárkát vettem tavaly az mondta: " az a pénz ami nincs elköltve az olyan mintha nem is lenne"
Ezt a nézetet azért nem osztom teljesen de kétség kívűl van neki igazságtartalma
pipi és hu.dw csak tudni kell spórolni az meg majdnem mindegy hogy hol élsz.
VW Passat kombi 1.9 TÉDÉI 90LÓ
159 999 Ft
Celldömölk

Eladó ez a szebb napokat is látott koszosjegesmedvefehér szinu Passat nem női, erősen nikotinfuggö tulajtól. Motorja elindul és szépen jár miután beleraktad az általad hozott jól feltölltött akksit és nyekteted az öninditót addig, amig az adagoló fel nem szivja a gázolajat. A gyárilag 90LE-s világhirü AHU-s TDI-t a szarosgumicsizmás osztrák gazdapapának sem sikerült 400.000km alatt megölni. Esku nem tekert az oraja. Max hatrafele. A kuplungját viszont kikészithette a sok vonóhorgos-utánfutós ganécipeléssel, mert pár éve karácsonyra kapott a jézuskától új szerkezetet. Váltót kerek 20éve pattintották bele a Wolfsburgban, azóta nincs és nem is lesz vele gond. Az alpesi sózás KO-val nyert a kasztni elleni harcban. Rohadtul rohad a sárvédö, meg a csomiajtó. Alá nem másztam hátha rámesik valami az aljáról. Belül mocskosabb mint a fantáziád. A csapadekos honapok a vetemenyeskerteknek jot tettek, de a komfortelektronikának mar annyira nem. Kicsit beazott, ezért a 4 villanyos ablakbol most egy sem mukodik, de legalább az el. tükör sem mozog. A klimáját nem is próbáltam, ugyse jó: D Van benne könyöklö is a pöffeszkedéshez, de ugye te sem hiszed hogy nem jár le róla a fedél. A cigitartó csurig van, ki sem öntöm belöle, hogy te is meg tudd csodálni, esetleg csikkezhetsz is: ) Minden passatban letörik valami. NA MI? Jó válasz! A kesztyütartónyitóbiszbasz. A világ 8. csodája, ebben teljesen ép! Én sem értem. durva Ha nem tudod eldönteni hogy alu, vagy acélfelnit használj itt a megoldás. Jobboldalt könnyüfém baloldalt nehézfém kerekei vannak, méghozzá azért mert a bal oldalát Herr Pödröttbajusz a bazi nagy cigifusttöl az utat nem látva megpadkázta. Futómu is kapott icipicikét, de nem tudom mi ment el, nem is értek hozzá, nem is érdekel. Téged se érdekeljen. Jön, megy intézkedik! A trélernél messzebb nem indulék vele az biztos. Kettö sárga, typ megvan ha papiroznád, de ne tedd. Bontásra vagy tikolnak tökéletes. Csere érdekel koszosmigránsgyerekre vagy Putyinmercire! Sokat ne alkudj, mert igy is csoro vagyok! Bocs a helyesirási hibákért, de nyelvtan órán a hátsó padban ültem. Ajándék disznószarszagu vunderbaum! Üdv! Köszi! Pacsi! : )
Ez is hosszú lett mint az enyém, még egyszer nem olvasom végig így csak töredékére emléxem főleg, hogy előtte mixi agyfosására reagáltam, miszerint nem fizetjük meg az alkalmazottainkat, ő ezt nagyon tudja ám mert akárhányszor találkozok vele mindíg ezzel basztat.( csak egyszer lenne már vállalkozó koszlott alkalmazott helyett qrvára megnézném a száját amikor szopna egy kicsit majd látná egy kicsit a másik oldalról a dolgokat de amíg ezt nem tudja látni had mondja a hülyeségeit lesz.rom
Nos: akkor is azt kell, hogy mondjam minden faszság ellenére jobban élnek az emberek, többet tudnak költeni az ételre a ruházkodásra, nyaralásra stb.
Nehéz itthon megélni tény. Jól megélni még nehezebb. Valamit azért jó ha tudnak az emberek. külföldön sincs KOLBÁSZBÓL A KERÍTÉS. nem ismétlem magam. Amit alant leírtam azok a kvalitások kellenek, ahhoz, hogy valaki külföldön érvényesüljön. Ha ez nincs, jobb, ha el sem gonolkozik rajta, hogy kimegy. Ennyi ezzel ezt a témát lezártam, minden más szójáték ezzel kapcsolatban csak a fing fűrészelése lenne
igen és azt, hogy ez nem így van mixikém Nem szart árulunk fillérekért, hanem jót de azt arany árában és viszik
változtak az idők 2-3 éve amiért sorokban álltak, mostmár, ha ingyen adnád sem kellene Nyílván ehhez nekünk is át kellett alakulni. Ezek alapvető cikkek, tisztán látszik, hogy a jobb minőségre van igény és majdnem mindegy mennyiért. Heti kb. 3000 embert szolgálunk ki, szerintem ez elég reprezentatív