Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az autójavító műhelyek nem kis örömére
csak vélemény nyílvánítás
Hogy mi lesz később nem kell találgatni, már elmondtam
Ennél jobb alvázvédőzés nem is kell Nálunk sokan olajjal fújatják az alját azt megporoltatják a homokon Itt van belőlle bőven
Az okosok azt mondják, hogy az alvázvédő nem jó Állítólag azért nem, mert amikor valahol megsérül, bekerül a víz, azt az a gumírozott szar anyag nem engedi eltávozni, onnan, aszt megeszi az autót Állítólag többet árt mint használ Mindenesetre ahogy írod, én nem nagyon törődök az ilyesmivel mint az emberek 95%-a sem, mert ami nem láccik az nincs
a bora kényelmes jól fordul és hogy vissza tért a 90LE haladós is, most már csak tolni köll bele a km-t .....

sztán hogy mi lesz később.......
a zárakat tervező anyja sírján csak lejtenék egy táncot , meg aki a váltó bovdenezését kitalálta, meg........
semmi fürdős kúúúrva
Na a két fürdős kurva már megint szidja a nyugati termékeket.
de hogy legyen igazad is, az én hátsó hidam is csak a következő kerék csapágy cseréig fut majd azt is meg ettte a fuszik, következőleg már nem csapágyakat cserélek hanem komplett hidat, de tudod nem gáz a csavarok már meg vannak járatva, csak egy emelő két tartó bak + légkulcs, a többi már megy így 1 év távlatából is akár becsukott szemmel is, akkor még nehezítés ként könyökmankók is voltak
na a trabi is egy alattomos dög. régebben volt egy motoros cimbi aki ölte nyúzta a trabikat . kézifék stift brócájd rali ami kifért rajta a nagy őrület közepette panaszkodik a csávó nekem hogy meg nőtt a kormányzáshoz szükséges izom erő nagysága úgy szép lassan. mi lehet az ok? mondom a kaszni haver majd megmondja megyünk hozzá felvázoljuk a kialakult helyzetet, körbejárja a tütü-t kér egy kis időt, elmegy , hoz két emelőt. két oldalt megemeli az anyós ülés és a safőr ülésnél a kasznit , közben mutatja a hézagokat kezdenek a hézagok az ajtónál beállni könnyebben nyílnak az ajtók, könnyebben fordul el az első kerék majd kinyittatja a géptetőt és megkéri a csávót hogy tegye be a kezét a kormánymű és a tűzfal közé, miután oda tette a lapát kezét a kasznis kezdte leereszteni az autót a kerekeire, kisvártatva szól a csávó hogy most már pont jó, innen már csak csonkolva jön ki a pina simogató ! úgy szétesett a kaszni hogy a kezdett össze felé hajlani + a hattyúnyak hiánya miatt a kormánymű már a tűzfalon támaszkodott ezért nem lehetett könnyen tekerni. ez csak egy a sok közül, mikor hajtjuk hajtjuk kidobjuk verzió áll fenn !
ennek az autónak is addig volt jó alja míg le nem mosták sterimobbal , most már csak hideg vízzel mert régebben forró gőz is járt a pénzedért, no mindegy. amint látod a fuszik - nyíriesen- beköltözik rendesen ahová guma csere esetén biztos be nem látttttsz még avval az ipari méretű hemüveggel sem. és mint kiderült ár érték szaktudás idő arányban a tömítő simán veri az ósdi vasat, jobban gyorsabban cakkk szerűbben alkalmazható és bárhová csak az a fránya sterimob ne lenne
Venni kell egy trabantot, az többnyire faalapú. Az nem rohad úgy...
az a helyzet elhiszek én sok mindent, de a tapasztalat más. a sógor azt mondta picit meg könnyezik a benzintank. no ez már sír.
tudod tudom pipi én vagyok a hülye.....
végül is bantu niggereknek adtad el, ott sem fog több törődést kapni, migráncsokat szállítani tökéletes vagy döglött migránycsot a gödörig. az hogy szervízt nem látott a járműved az téged minősít, mint írtam a tehetőseknek tök mindegy merről fú a szél nekik így is úgy is jó az irány !
pont olyan vagy amit írtam te is beállhacc a sorba guma cserekor megemelik pár centit és minden oké tipikus tehetős elgondolás, a pisztoly orrú nem is a doblemezen keresztül távozik, de neked minek is mondjam. tuti szuper vagy csak a rozsda nem ott fog kivillanni a kasznin ahol látod apa, annál bonyolultabb és amint írod alvázvédőt sem látott a kedves teherhordó szolgád, végül is nem akarsz kihalni belőle ahogy én sem, de végül is mindegy inkább megvesznek egy kasznilag lepukkant csillió km-es toyó hájszt 500-ért mint egy szintén csillió km-es nem szét hullott borát 200-ért no majd látjuk mit hoz a germán szerencse, most kapott 6.5-7 liter bengát megnézem kibír e 100km-t városban.
ez mindennapos lesz szeki Én fel sem tudnám sorolni mennyi mindennel szoptam vele vagy 15 éve mikor 80 ezret költöttem a műszakira(szívtam a fogam) Ki is húztam magam, hogy minden pöpec az autón Na mondom rá is gyújtok elhúzom a napfényes tetőt fele úton beragadt. Nem az elektronika adta meg magát hanem mint később kiderült(kárpitlebontás után ) elvetemedet a vezetősín Sehol bontóba nem lehetett kapni hozzá, gyári új ára 155 ezer 3 áfa volt Még az sem vígasztalt, hogy akkor épp az csak 20 % volt , de a lengéscsillapítótól a turbóig, minden beszart rajta, de sosem egyszerre. Ahogy az egyik hiba elhárult, jött a következő
550 ezer km-el vettem egy kiselejtezett tojota mentőautót, soha többet szervízt nem láttam
új hiba az vaaaaan ! nem nyit hol az első hol a hátsó ajtó zárja, no de azért a retek germán tervezőket szoktam szidni ! nem a helyi BUZSSOFŐRÖKET !
az is piná-ra , ööö nem hepu-ra lett cserélve.
nem nem a vízpumpa is új ! egy egység nincs csapágy meg ilyesmi. le töttszött ragadni a golf 2 -nél !
uhh elszúrtam

https://www.sportmotor.hu/vide...

ez a fegyver
jó az írás teccet
A folszvágen kotladékodon ne vedd te azt kézpénznek, hogy most már hiba nélkül el fox vele menni 90 ezer km-rt
Sajnos el kell, hogy keserítselek Maximunm azok fogják bírni rajta amit épp aktuálisan cseréltél(persze soxor azok sem) Mindíg, ne feljetsd el MINDÍG szembesülni fox újjonan jelentkező hibával.(sanyarú tapasztalat) Amikor már aszt hiszed, hogy na MOST minden rendbe van az autón, akkor 2 nap múlva vagy rázni kezd az eleje, vagy morogni kezd a kerékcsapágy, vagy megszorul a vízpumpa csapágy stb. bosszantó szarság A VW magyarul lefordítva annyit jelen: ÖRDÖGI KÖR ezektől kettő módon lehet megszabadulni 1, megpróbálsz túladni rajta 2, felgyújtod ezek a helyes opciók
Ma láttam gumacserén a tojotámat alulról, hát azon is a gyári ezüst szín van A vízes út épp fasza tisztára is csapatta, én nem láttam rajta a rozsdásodás nyomait sem. Januárba fújja el a 10-ik születésnapi gyertyáját a 300 ezredik km-nél.
köszönöm kérdésed de az már a múlt, azaz az opel kadett ! akkor arra futotta. ez már egy opel vectra benya tank, de 1989 és 2000 között semmi fejlődés sincs az opelnél, el is kapcsolom a reklámot mikor rákezdik : vegyen opel-t ! no, soha ! ez hozzám került, de döntöttem és nem fogom még eccer a végtelen szerelés-t kipróbálni rajta. bár csimbi valamely megfontolásból a villámos márkára váltott, sem karosszériát sem motort nem tudnak tervezni gyártani a germán tudósok. egyedül a futóműve volt egyszerű és olcsó, semmi hókusz pókusz mint a vw modelleknél. gondolom párszor meg vászílíj-ezték a csávót aki az elbaxot lengőkaros futóművet végig vitte a szérián, mert 2006-tól már újra sima szilentes futóművek jöttek a pórnép számára, az a8 meg had limbilizzen a légrugókon vagyonokért. szal faszikám abban teljesen igazad van addig hogy az autót még mindig japánban gyártják, a többi az utánzat, de a pórnépnek azt is figyelembe köll vennie hogy a japán autóhoz kúrva drága az alkatrész és csak eredeti van hozzá, míg európai márkák az utángyártott elfogadható minőséggel magasan verik a japán társakat. ITT szeretném kihangsúlyozni hogy ti tehetősék megvásároljátok a méregdrága autót majd 5- 10 évig hajtjátok úgy hogy -tisztelet a kivételnek- csak tankoljátok, és vizsgáztatjátok, hisz ez -az egy sokkkkk milliós japán autó amire nem kell költeni, sztán mikor megfutotta a 2-3 generációjának reinkarnálódását akkor piac, de mivel nem igazán a pór néppel szoktak foglalkozni ezen egyének így bedobják egy kereskedésbe ahol mindjárt 1 tulajos 96 e futott frissen száradó szervízkönyvvel árulják, majd aki rákap az igen bekapja a ..... t mert rádöbben hogy akkor MOST kell kúrva sokat rákölteni ! a szép az egészben hogy gazdag úrék nem szívesen hajolnak meg vagy le így azt sem tudják hogy gyárilag nem kötelező az alvázvédelem, majd csak azt veszik észre már mikor a leejtett pisztoly orrú mátyás bankó csont nélkül esik ki a kasznin ! puca ! miért is van olyan sok xar japó autó amin szar a kaszni, eccerű , nem is foglalkoztok vele ! ameddig megy megy utána olcsón úgy kapnak utána hogy öröm látni, majd a cekket is a javítás végösszegéről. nem rég voltam egy vw jetta 2010 utáni alatt is, gondos tulajdonosa épp elhagyni készült a hátsó hangtompítót róla de mivel az anyag nem enged csak úgy el, nem simán leesett hanem húzta egy ideig maga után, az lett vissza heggelve mert ugye gazdagék is megnézik mire hol mennyit költenek így nem új csere darab került fel a szép ótóra csak a gyenge anyag kapott némi erősítést , szal vettem a fáradságot és lemászta alá, mondanom sem kell hogy semmi alvázvédelem nem volt csak a gyári ezüst szín megtarkítva pár barna rozsda folttal , de nem kellett javítani a rozsdást vagy alvázvédeni, hogy is gondolnál ilyet hisz ez egy új -újszerű autó ! no szemüveges kis csávó ti első másod tulajok vagytok akik elkúrták-juk az autók nagy tömegét majd mikor már a következő 3-4-sokadik versenyző már csak a foltokat tömögeti befelé , legyen ez japó - főleg- de európai jármű is. pár hónapja voltam egy nissan alatt amit kb 50 körüli tulaja hozott javításra, ott még gyárii szín sem volt az autó alatt csak gyári alapozó, kb 10 éve volt a csókáé és most jutott el oda hogy JA az autómnak van alsó része is ! hoppá ! ma ment előttem egy szebb napokat is látott F astra kombi aminek a sárfogó gumija épp csak nem érte az aszfaltot , DE MIÉRT ? mert valszeg mind a két hátsó rugó torony beszakadt és csak a rugótányérokon ült az autó. miért vettem vw kottladékot ? mert sajna ez a leg elterjedtebb amihez bontott és új utángyártott alkatrész van a piacon, kis pénz kis élvezet ! de nem sírok hogy mennyit költöttem rá, nálam esett szét a turbó, nekem kellett vezérlést vízpumpát - van aki vízkeverőnek nevezi- de még fűtő motor ellenállást is most hogy már a rezonátor cső is új rajta a következő 90 e km ben csak füstölögni fog a fínom magyar gázolj -tól !
Butyi......köszi a szajrét