Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép a géped! De mé nem zőőőőd?
Üdvözletem!
Segitséget szeretnék kérni!
GPX750R-be kellene szívószelepsor,ha valaki tud valahonnan,vagy esetleg valakit aki foglakozik gyártással akkor kérem jelezze.
A bontókban nincs,és új alkatrészt sem árulnak már mert kifutott a széria:(

Előre is köszi a segitséget.
Végigolvastam ezt a topicot, végigizgultam csaszii rutinvizsgáját, bezárását otthonilag, mire végigértem, behalt az egész. Van még itt valaki egyeltalán ? Gyanítom, nem a pályán hasít mindenki...
Sziasztok!
Hű de halott ez a Fórum!
Remélem olvassa egy-két ZZR 1400 tulaj, az ő véleményükre lennék kíváncsi a motorral kapcsolatban.Az összes tesztet elovastam, meghallgattam a kereskedőket, de legalább egy olyan véleményt szeretnék hallani-olvasni-, amit a tulajdonosa írt le!
sziasztok!

ausztriai kanyarvadaszat indul holnap! elorejelzes szerint napos de nem tul meleg idojaras varhato. a turan a 22-es 23-as fout lesz a foszereplo. allitolag! szep taj, jo ut es remek kanyarok jellemzik oket. a start sopronban lenne , a pontos ido meg kerdeses , de valoszinuleg del kornyeken.
Köszi nem muszáj majd meg oldom én.
Minek az? Abban csak alap dolgok vannak, azok pedig sacckb. megegyeznek az összes kawa sportgépnél. Aztán tapasztaltam olyat, hogy az angol és a magyar változat között jelentős fordítási különbség volt pl. kenőolaj tekintetében. Nyilván nem a magyar útmutatásait követném...
Persze te tudod miért kell, de sajnos nem tudok segíteni, ill. max -ha nem sok- , akkor lefordítom a kívánt részt neked.
Az nekem is meg van a netről szereztem,nekem a könyve kéne magyarul mert csak angolul van meg.
Ja, bocs, nem owner"s, hanem service manual = werkstatthandbuch, tehát az összes szerelési munkálat illusztrált (gyári) leírása.
Nekem, kiváló minőségben német nyelven.
Nincs meg valakinek pdf-ben 2003-as kawasaki zx636r owners manualja?
hali.
küldtem emailt
üdv
Sziasztok,


mivel nem talaltam jobban passzolo topic-ot, ide irom be... - viszont eleg erdekes, ill. erdeklodesre tarthat szamot...

Van itt a kornyeken egy nemetorszagbol hazaszarmazott 60 eves joember, aki a hirdeti SZALON ALLAPOTU! GPX-750-et, aminek o volt az elso tulaja. allitolag 10"000km van bent es full gyari allapotu, karcmentes, csak o hasznalta, vadi ujonnan vette Nemetorszagban ~ 15-20 eve. mivel nem hasznalta mar 5 eve, nem akarja kerulgetni. (...nekem ilyen lett volna az almaim netovabbja anno, mikor elkezdtem az elso motoromat nezegetni, de az meg a 90-es evek kozepen volt, es vegulis ZXR lett belole...)

Szoval ha valaki egy ilyenre vagyott, most itt a lehetoseg, hogy egy igazi unikumot szerezzen maganak

Nekem semmi uzleti erdekeltsegem nincs a dologban, a joembert nem is ismerem, csak lattam a fenykepet es a hirdetest a motorboltban, ahol voltam olajert.

Ha valakit komolyan erdekel, es felhivja a boltot, biztos megadja az elerhetoseget:
BlackMoto (Gardony) 20/983-6940
Hello!

Ha megvan még a cucc hívj, és mondom a címet! Köszi!
0036703400000
Sziasztok!

Délutáni és hétvégi gurulásokra, esetleg túrákra szervezni kellene valami csapatot Bp. XVII-ker és környékén lakóknak. Ha valakit érdekel a dolog írjon!
Práksz!

Kéne gurulni aug 25. vagy 26-án valami egész tankosat. Azért jobb lenne többen lenni, mint a múltkor. Igaz F2-7RTom? Esetleg Szlovákba átrepülni.

Mör"
Nagy az aktivitás.
Bázel keményen tölt a faszinger az öreg vassal. Tiszta olyan hangja van mint az enyémnek . Vágyom már én is egy kis pályázásra.
Köszi Matska! most tölt a vidi. megnézem :D
Vélemények?

Ennyi elég?

Ezt nézd meg!
En tudom ajanlani a Fritz Motorbontot, kicsi, de jo aron dolgozik,

Budapest, XX. Ker. Jókai Mór u.45.
Telefon: 06 20 425 63 33
06 20 923 80 57

http://motorbonto.uw.hu/
Hello!
Vélemények ZXR-750-ről esetleg? ugynézki jövöhét csütörtökön sikerül hozzájutnom egy 90-es évjáratuhoz. Mit kell néznem rajta? tipushibák? elvileg szezonrakész állapotban van... de azért kérnék tanácsokat. első nagymotorom.
Szia KertAce!
A csapat másik fele, aki maradt, ők csinálják még, elég keményen. Én abba a felébe tartozom, aki abbahagyta. Rájöttem, hogy nekem a kanyarodás a sorsom, nem az 1m sugarú körön egykerék körbe. Nem tudok lemondani a motorozás élményéről az egykerekezés miatt. Meg a csillogó gyönyörű idomos sportmotorokról sem. Ezért nem csinálom. És a hetessel kicsit komplikált lenne, szegény olyan mint egy ólommadár . Egyszer már felvettem egykerékre, de úgy érzem ez volt az utolsó is. Baromi orrnehéz, egyesben alig jön fel kuplunggal, plusz gyári az áttételem egyelőre. Viszont állatira kanyarodik .
Matska látom már örexel. Jó lenne, ha valami Zöldre váltanál, mert Giziből már járókeret se lesz a végén. Mi a kóma oka most éppen?