Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A következőkből gondolom : Túraplexi , a gumi nem sportosan kopott , és hogy rendszeresen azt abból hogy a slusszkulcson egy karikán fityeg egy Givi doboz kulcs , ha csak néha lett volna doboz rajta , nem teszi egykarikára a doboz kulcsot !
Köszi szépen. Nem tudom, hogy mire használták, mert motorikusan és szerkezetileg is egyben van. 2005-ben volt utoljára matrica vásárolva hozzá. Említette a muki, hogy nem volt használatban... nah de ennyire. Kötelező dolgokat lecserélem olajak, szűrők, gumik és megnézem mit mutat. Szinkron már be lett lőve.
Egyébként praktikus kialakítású a motorod. Most néztem :) Gondolom így azért könnyebben futod a kilométereket. Nagyon tetszik.
Az annya de szép !
Nagyon szép a vas , és szerintem széthajtva sincs , mert rendszeresen túrázni használták !
Ez az még még ! Gratula !
Az már kiesik az én komfort zónámból , pedig megbírok könnyezni minden 1100-as zizit ! Ja az én lila C-sem 92-ben 310-nél állította meg a mutatót kicsiny faragással !
Remus komplett rendszer van alatta és elég jól szedi a talpát. Amint átvettem a paripát rögtön átvizsgálom (menet közben is) :)
Ízelítőnek pár kép:
Pénteken hozom el a vasat, mert műszaki és átírás van folyamatban. Egyébként Tápiószentmárton, ha fontolóra vennéd :)
Gratula ! És sok sok fényképet szeretnénk ! Nekem az első C-s volt . A teljesítményt valóban jól megkeverték ! Viszont nagy esély van rá hogy nyitott a tied is , a jó sógorokat ismerve ! Szóval : kipuffogó , karbi fuvókák , karbi membrán teteje , ill. gyujtás elektronika ! Ha bátor vagy és megnézed mennyit megy gyorsabban kiderül mit vettél ! 260-felett már nyitva van !
Hol laksz ? Már indulok is megnézni !
Sziasztok Urak!
Most vettem egy ZZR1100 C-s változatot. A motor Ausztriából származik, és 75 kw van a papírjaiban. Kisebb böngészés után felfedeztem, hogy országonként eltérő a teljesítmény http://www.zx11.info/zx11/specs.htm . Meg tudja valaki mondani, hogy miben más a technika? Gondolok itt levegőszűrő kialakítás vagy karbi alkaltrészeiben, stb...
Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv.
Szia! Az enyém elment legutóbb 4,4 el. Igaz ez országúti fogyasztás, valamivel több mint 300 km-t mentem összesen. Rá is fagytam a motorra :) Varosban akár a 10-12 is meg volt tavaly.
Tóth Gyulának szokott lenni, itt a fórumon keress vissza elérhetőségért, vagy telszáma : 309492804
Van egy relé az akksi jobb oldalán. Nekem alapból nincs bent, így csak világít...
és természetesen az árak is érdekelnének saccra.
Sziasztok!

Egy rendőrségi árverésen pályázok egy motorra, de nincsenek meg a kulcsai.. szerintetek itthon valamelyik márkaszervízben megtudják csinálni/kitudják cserélni ? Illetve új idomokat szeretnék rá, ha esetleg sikerül megnyerni az aukciót. ez esetben hol érdemes nézelődni itthon vagy ismertek megbízható külföldi oldalt esetleg?
Köszi!
ZZR 1400 2015
Megcsinálni szeretném, új érzékelő van a tankban, össze van dugva, az égők jók, azt keresem mit szoktak tönkretenni, ha elromlik az érzékelő, hátha segít megoldani a problémát. zx 500c
Nekem gyertya csere útán kezdet villogni,szétcsúszot a vezeték a csatlakozásnál mikor megemeltem a tankot. Össze dugtam,azóta nem villog!
D modell 92-ig? A tank alatti csatlakozót. E modellt nem tudom. Amúgy ha jó tele kell tankolni
Az ZZR500 asom 6,5-öt fogyaszt.
Sziasztok !

ZZR-600 E modell ( 1999 ). A fogyasztás kicsit magas , kb. 7-8 liter között , szóval nem nagyon tudok 300 km sem elmenni egy tankkal. Mindenhol olvasom , hogy 5-6 literes fogyasztással közlekednek. Akkor ez nálam most tényleg magas ? Fúvóka csere? Egyéb beállítás kellene? Köszönöm a válaszokat. Üdv. Zsolt
Tud valaki abban segíteni, hogy mit szoktak kivenni, széthúzni a zzren, hogy ne villogjon az üzemanyag színt jelző két sárga lámpa?
tudtom szerint ez a gyári méret
16 / 48
Udv .
Zzr600E 95os evjarathoz km ora kihajtas kellene vki tud ebben segiteni vagy hogy valami mase nem egyezik mrg vele?