Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

ZZR-600 E mod. 1999 teljes karbi tisztítás után , összerakva , feltöltve benzinnel , beindulás után majdnem csutka gázzal forog a motor.
Mitől lehet ez ? Szivató ? Ötletem sincs , előtte minden ok volt. Egyenlőre nem szedtem szét ujra... Ötlet ? Köszönöm.
Olcsóbban is találsz szerintem. Én 3éve adtam el az enyémet 350-ért és 24kw volt papíron ha jól emlékszem.
így igaz.
Esetleg más valaki aki lebeszélne a zzr400 ról????
Teljesen egyet értek veled , sőt ennyi pénzből 600-as is kijönne . De ha jól veszem a bejegyzett lóerő a motíváció , gondolom a korlátozott jogsi miatt !
Ha rám hallgatsz nem veszed meg! Belpiacos is meg széthajtott is! Nekem gixer volt 400 as ban az is nagyon jól nézett ki ,3000 km után azt is megbántam , hogy megszülettem!
Otthon is orvosolható , nem nagy ügy . Ha új csapágy , akkor új legyen a szimering és porvédő is ! Az eltakarítás a legfontosabb , olyan tiszta legyen mint a sebész kés !
Mindenképen vigyél magaddal motorhoz "értő " barátot , inkább kettőt mint egyet sem ! Több szem többet lát , több fül többet hall , több fiú egy lány na az meg a gang-bang !
Amit az elöttem szóló is írt , egyenes futás , kiforgatva lenyúlsz a kormányról , és rimánkodsz hogy ne szitáljon , ne húzzon ! Mérjetek tengelytávot , amit előtte leskubiztok valahonnan . Hang , külalak . Teló alján ha van nyúzás , perecről árulkodik , ahogy a kormányütközők /a vázon/ állapota is ! Lánckerék gumi hardi állapota , elsőfék behúz villanyak ellenőrzése , stb estig lehetne írogatni ! Én már több barátomnak is vettem ill. teszteltem kiszemelt mocit busától a Ktm -ig mindenféle "fost" . Van egy kialakult sorrend , ami alapján lezongorázom a vasat , Aztán míg próbálom , addig az eladó áll a vevő nyakán ! Pl. A busa vásárlásánál az eladó fia mondta , hogy menne motrot vásárolni ő is , és nem mennék -e el vele én ?!
Egyenlőre nem folyik a lötyi belőle. Mennyibe fájhat a cseréje a csúszócsapágynak? Spec szerszám kell a cseréhez vagy meg lehet oldani házilag is? Olajat már néztem, megveszem hozzá az újat. Csapágyat még nem találtam.
Hát, nehéz dolog mert a legjobb az lenne ha szervizbe bevinnéd és csinálnának rajta egy állapotfelmérést. De nyilván a hangját, csörög zörög vagy sem, volt törve vagy nem, én elkövettem egy nagy hibát és nem néztem meg az egyenes futását pl. Ha elengedem a kormányt akkor enyhén balra húz. Tanultam a hibámból, ez van. Szóval van mit nézni rajta.
Nem lett rossz !
Értem ! A jelenséget ez esetben sem a por , ill. a cserebogár okozta , sem az út egyenetlensége ! Szerintem a csúszócsapágy állapota rágja a szárat . Az hogy a csapágy mitől lett kész , azt találgatni lehet , kevés elcsurgott olaj , vagy "időben cserélt" szarrá égett büdös lötty aminek a kenése zéró !
Amúgy sikerült szereznem műbőrt, elsőre egész jó lett az eredmény. Szerintetek? Ha kell valakinek akkor maradt még vagy 2-3 ülésre való anyag ;)
Szia! Félreértesz, a 600 km túra csak megjegyzésként szerepel. Azután vettem észre. De amióta volt a szimering csere 6-7 ezer km-t mentem vele. Ezért kérdeztem mitől lehet ez. Bár az utak minősége nem a legjobb arra amerre én járok sajnos. van hogy keresztben az úton átfut egy egy kitüremkedés amin ha nem veszem észre időben, akár 90-el is sikerül áthajtani. :(
Sziasztok. Jövendő beli zzr 400 tuladjonos leszek hamarosan.
Találtam egyet 400 rongy az ára, 25 kwos papíron, esztétikaileg nagyon jól néz ki, elmondása szerint szezonra felkészített, vezérlés belőve, szelephézag állítás karbi szinkorn etc.
Tudnátok írni pár dolgot, mit nézzek meg rajta vásárláskor? Nincs motor szerlő ismerősöm a környéken.
Köszi a válaszokat
Gondolom szétrántotta , szimering csere 2 perc , csúszó csapágy nem érdekelte milyen állapotban van , azt is eltudom képzelni hogy a belső tisztítás és öblítés sem lett maradéktalanul elvégezve , de inkább sehogy , vissza a helyére , max 1óra , azt kész ! Azért kiváncsi lennék , hogy az álltaluk szerelt teló 600 km után ilyen állapotba kerülésére milyen történettel állnának elő ?! Na meg a "kicserélt" 600 km-es villaolaj színére is kíváncsi lennék !
Na ez remek! Pedig márkaszerviz csinálta a szimering cserét!!! Ennyit róluk. Most találtam 48ért bontottat. Hát kell hozzá gyűjtenem pár forintot. :(
Valami el lett qrva ! Éppen valamelyik fórumon vették kétségbe RC51 írását mi szerint telóolajat NEM csak kiszerelt és szétszedett állapotban lehet elvégezni ! Nos a telóolajat ugye 2 évente illik cserélni , de pl az én ZXR-em b@szott kemény /söprűnyél/ futóműve 1 évente kapott friss olajat , amit ennyi idő alatt fekete büdös trutyira szarrá égetett ! Mivel a teló tökéletesen működött a szimering is tette a dolgát , így a helyén maradt leeresztéskor ahogy RC51 is írta , alkatrészmosó folyadékkal kimosva , utána sima hydraulika olajjal kiöblítve kicsepegve , hosszú levegőpisztollyal kifújva , csillapítórendszer kimosva , visszahelyezve , olajmennyiség cm-re öntve , rugó vissza , kupak vissza , söprűnyél keménység beállítva , csillapítás maxira azt irány a torzulással az arcon ! EZ ÉVENTE !
Na most szerintem nálad valami nagytudású szétszedte , széthúzta a szárat és úgy cserélte az olajat , közben nem vette észre vagy nem akarta hogy a csúszócsapágy csereérett , és összeszereléskor máshogy lett illesztve a felülete , szépen belehúzott a szárba . Megygőződése hogy milyen szakszerűen szerelte a villát , / hamár kivette és széthúzta látni kellett volna milyen állapotban van a csapágyfém a gyűrűn és ha cseréli minden ok / ezzel ellenben elb@szta tisztességesen , csak jól tarkón kéne vagdalni vele !
Nem a por csinálta ebben biztos lehetsz !
És a többi rídernek is írom , hogy feleslegesen , ha nem levedzik a teló , nem kell szimeringet cserélni , ne húzgálják szét feleslegesen a telószárat , és olajcseréhez nem kell még csak kiszerelni sem a helyéről , az előírt mennyiséggel vagy cm-re így is feltölthető !
Aki meg szétszedi és összerakja a kopott csapággyal a szárat az számítson rá hogy hasonló képen elb@ssza a szárat a kopott csapágyhüvely !
Jön a szerelőd két telószárral neked !
Ezt amúgy egy 600 km-es túra után vettem észre.
Sziasztok! Tavaly cseréltek teló szimeringet a pacin. Hatezer km után ilyen lett. Gondolom por meg egyebek. Mennyire jelent ez problémát? Nincs folyás egyenlőre. Tartja az olajat rendesen, de marhára zavar a dolog. Azt tudni kell hogy folyamatosan tisztán van tartva a gép. Óvom mindentől amitől csak lehet.

Illetve nem tudtok ajánlani olyan helyet Pesten ahol tudok venni az ülésre műbőrt elfogadható áron? Bementem egy két helyre majd közölték, hogy 6200 ft lenne a szükséges méret.
Ezt a szinkronozást felejtse már el mindenki ! Az nem old meg semmit , az arra való hogy mikor a piros lámpánál álltok , egyenletesen kerepeljen a vas , induláskor gázadásra egyszerre reagáljon , ne hebehurgyánkodjanak a hengerek ! 3000-es fordulatnál kb mikor megmozdulnak a membránok már semmi köze a szinkronnak a motor üzemelése szempontjából !
Viszont ! Benzinszint , tűszelep ellenőrzése nyomás alatt , fuvókák tisztítása , de nem fémmel mert úgy el lesz kalibrálva mint a szar ! Ha új a moci az összes fuvókát kalibrálva ellenőrizni , pilot gyári értékre , mérni egy kompressziót az nem baj ha kevés még 8bar-al is elmegy , a nagyobb baj az eltérés a hengerek között még fél bár is eltol mindent , ez akár egyetlen vagy több szar szelephézag is okozhatja . Ha jó a konyi , a gyertya , a benzinszint , a fuvókák , a pilot és a moci elindul rendesen , minden henger normálisan , na akkor jöhet egy szinkron hogy szép egyenletes legyen az ALAPJÁRAT ! Nem kell tépkedni szinkronnál , mert semmi értelme ha megmozdulnak a membránok !
Hibátlan lett ekecselek!köszi a tippet!Esetleg valami megoldás arra hogy ne kapjon sok benzint?Az a baj hogy karbi szinkron után is sokat kap!Esetleg valami kopás a karbiban?
Ill. a legnagyobb !
Nagyon szép a vas ! És igen a leömlők piszkosul rozsdásodnak , szar felületkezelt anyag , de sajna nem a régi japán krómozás ! Én a télen ekecseltem az enyémet eddig bírja /1500km/ tényleg jó amit ajánlottak rá valami műgyanta alapú fekete festék 800C-ig hőálló . Fent van videómon ! Ez legyen a legkevesebb baja !
sziasztok vettem a páromnak egy 93 suzuki gsxrr 250. hengerfejes volt,,,nem tudgya valaki hogy a vezérlést hogy rakjam ősze..a fötengejen adot a jell..de a kétt vezérmü tengejen nem....
sziasztok
Lenne 1 kérdésem 95-ös zzr 1100 leömlöi rozsdásodnak?
ezt néztem ki remélem meglesz még addig míg megjön a pénzem a jövő hönapban
http://suchen.mobile.de/fahrze...