Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látjátok hogy mi a hiba a háttérben ??
De jó nektek! Nekem a keddi motorozás közben behalt a feszültség szabályzóm! Most várom az újat! De addig csak nézegetem a mocit! Mást úgysem tudok!
Ma voltam motorozni. Kicsit magányos volt a motorom a parkolóban...
sziasztok. 1 kérdésem lenne. 93-as 600as ziziben milyen olajat kellene rakni. Most 10w-40 van benne full szintetikus de gyanús hogy nem biztos hogy jó ez neki. Például az üreset alig találom néha benne és már másoktól is halottam hogy olaj baj miatt szokott ilyet csinálni Javítási utasítás csak annyit ír hogy az APi osztálya SE, SF vagy SG legyen ami azért jó mert az első kettő nem élő szabvány már az SG pedig talán ásványi olajra utal legalábbis ilyen minősítésű olajat találtam ami ásványi volt. Jasó szabványt pedig nem hoz a leírás. Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat? Előre is köszönöm
az 1100 biztos hogy mindíg az volt , a 600- ra nem esküdnék , de ha nem ram air-es akkor az a karbisor nem is fog működni torló nyomásos háznál !
Én úgy tudom hogy 90 től 92 ig a 600 asokokon még nem volt ram air. Csak 93 től rakták rá.
Ezért gondoltam én is egy cseredarabbal megmérni !
12,6 az elég kevés alapjáraton. Akku biztos jó? Fesszab ugyanaz ha jól látom mint ami a hetesben van, megy rá egy vezeték amiben gyújtás ráadásakor van csak áram ide érints járó motornál egy vezetéket az akku +-ról és így mérj töltést (csak óvatosan, nehogy zárlatot csinálj, ha van segítséged könnyebb a dolog de egyedül is megoldható) ha így jó a töltésed akkor nem a fesszab a hibás.
Szia! Nekem a 91-es blokk lett cserélve 93-asra, először a 91 karbisorával, aztán megkapta a sajátját. Minden más maradt, és nem hiányolt sosa semmit, ott valami más gond lesz, sajna tovább kell keresni...
Gerinc törés ? Jó ötlet motorozni így ? Ettől eltekintve a 600as robi után mindenképen az 1100as lenne a nyerő mert a 600ast hamar kimotoroznád és fél évet sem adnák , kicsi lenne . Győrbe szívesen odaadom hogy tapasztald milyen egy 1100as mozdony !
Köszi!
Nem korlátozott. Megnézem az 1100 akat. Sajnos nem ismerem a Kawát, sokáig nem motoroztam egy gerinctörés miatt.Egy robogóval kezdtem újra (Silverwing600) de ezt úgy érzem már kinőttem. Most azért nézek magasabb kormányú gépeket.
Gyárilag mindkét oldalon van kipu ! Méretben is rögtön észrevenni a különbséget ! A 400-asnak nagyon kis karcsú hengerei vannak ! Én óva intenélek az ilyen pappirosított vasaktól ! Egyébként ha nem korlátozott az A-d én 1100-at vennék nem 600-ast ! Árba majdnem egál , az élmény viszont sokszorosa !
Hello!
Lenne egy kérdésem a ZZR es szakértőkhöz.Szeretnék venni egyy 1996-os ZZR600 ast. Találtam egy jót, de 400-as papírokkal van Állítólag.
Miről ismerhető föl a 600-as? Kipufogója csak az egyik oldalon van, de láttam már 600-ast is így. Előre is köszi!
Ha itt laknál a közelemben , itt a polcon egy , kipróbálni !
valószínüleg megdöglött a szabályzó a generátoron
Sziasztok!
Valaki segítsen hogy mi lehet a hiba a rendszeremben! 91' es ZZR1100 feszültség az aksinál alapjáraton 12,6V világítás nélkül, világítással 14v körül, ha megemelem a fordulatszámot 15v fölé is megy!
Valaki esetleg ötlet? visszaolvastam egy adagot de sehol nem találkoztam ilyen leírással!

Köszönöm előre is!
Free
zz-r 400 és 600 ashoz biztosan jó a többit sajnos nem tudom.
Kipróbáltad mindkettőt ahogy írtam ? Mondtam , nem lesz nehéz a választás !
én már döntöttem!
30 ajró jó ár , de minek az ára ?! A zzr paletta elég széles sokunk órómére 250-1400 ig . Ha 1400-asé megveszem , aztán majd veszek rá egy 1400-ast is , legalább könnyeben döntök hogy veszek egyet . De ha ZZR-X -é akkor is érdekel ,de sajna ezt a típust már nem tudom beszerezni , pedig még ma is néznék mi ez az ürhajó ?!
Sziasztok!
Ha valakit érdekelne van egy eladó vadiúj carbon deknivédő zzr-hez,
30 ajro az ára.
Érdeklődni lehet az adatlapon levő telefonon.
Széles utat mindenekinek !!!
Koszonom a valaszt,igy ezt is kizarhatjuk.
A zzr-ek mindíg ram air -rel készültek , az 1100 volt az etalon ! Viszont a karbi sornak is annak kell lennie , mert amelyik nem tulnyomásos karbi az megdöglik a torlónyomástól , és a benzinszi tet sem fogja kezelni . Ha a karbisor is zzr , akkor máshol kell a hibát keresni !
Koszi.miota van egyebkent ram air bennuk?a kerdes csak azert foglalkoztat mert hisztizik a motor.es elvileg 93as a bontott blokk...elvileg....gyujtas,karbik minden jo.es ezen gondolkozunk meg.hogy esetleg nem lehet ez a problema forrasa?!
Persze hogy ram air-es a 93-as is !