Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az !
Az meg végkéop nincs😃
FB lesz az :)
Nincs is ilyen fórum😃
A ZZR1400 fórumról másoltam : Szolgálati közlemény!!! 😀
Meghívást kaptunk a VI. Hayabusa találkozóra a rendezvény fő szervezőjétől Hegyes Bercitől. 25 éves lesz a Hayabusa és ezennel szeretnék meghívni a legnagyobb vetélytársat a ZZR 1400 - as brigádot hogy növeljük az esemény színességét. Ez a történet július 6-án lenne Cibakházán. Ha legalább 20 motorral tudnánk magunkat és a márkát képviselni az nagyon jó lenne. Az esemény linkjét kommentben kirakom. Cibakhaza Szolnoktól 30 km-re van, esetleg Szolnokon lenne egy találkozási pont és onnan gurulnánk le közösen az eseményre a nagypuskákkal 💚🤘Hajrá és rakjuk oda magunkat 👌
😅
Nem én. Ennyire kevesen vannak már, hogy ki kell segiteni őket?
Laci ! Olvastál róla , hogy nyárra meglettünk hívva a Busa találkozóra ? 🤔
Főleg nekem van rá nélkülözhetetlen szükségem ! Rohadt kevés az a 200 egynehány ló ! 🤣
Arra is nagy szükség lehet😃
Ha szebb nem is , de gyorsabb és erősebb az biztos ! 🤣
Hát szebb nem lett😃
Ma sem hagytam aludni a bivalyt ! Kapott púpot a hátára ! Meg berregett is egyet a +12C fokban ! 😉 Remélem +5 Hp legalább ! 😂
Eleinte Quasimodo is örült mikor átvette, de később a hátára tették és akkor szomorú lett pedig gumianyája is volt. 😢
Megérkezett az üléspúp ,még 2 gumianyát kell keresnem ! 😉
A kicsike ! 😉
Ez a részletes leírás, akár egy marketing anyag is lehetne... 😉 Nagyon jól megszövegezett és pontosan azokat a részleteket emeli ki, amik engem spec. érdekeltek.
www.darazsgarazs.hu
Ilyen Japánban egy ZZR1400 találkozó ! 😉
Zzr 1100 C 1990 minden alkatrésze eladó.
2001 óta forgalomból kivonva.
Svájci papíros váz, vámolva.
Teleszkópok új szimmeringgel,olajjal.
Féktárcsák (EBC) váll nélkül. Kopás nem mérhető.
Kipufogók gyári (balos a hegesztésnél vágva), tükrök, lámpák, idomok, zárszett,ülés, villahidak, kormánycsutkák, plexik,kezeloszervek,kábelköteg,lábtartó konzolok, kerekek,rugóstag,stb.
Blokk,karbi,hűtő, légszűrőház, műszercsoport,leömlő elkelt.
Képet tudok küldeni mindenről.
Az brutális ahogy 250-től még mindíg félelmetes a gyorsulás ! Nincs olyan hogy vége ! Csak a leszabályzás szab határt a képzeletnek de az sem a megszokott egyszerű módon , hogy csak kigurul bólintás nélkül ! ? 🤫
Attol még gyári marad😃
Az enyémben minden a gyári , tehát a legelső generáció /kezelhetetlen vadállat gázreakciók ,stb./leírtak szerint . Szerintem pedig , HA AZ EMBER MEGTUDJA ÁLLNI egészen szelíden is lehet motorozni a bivallyal ! 🤔
Nem tom mennyire bonyolult a dolog, enyémbe is át van irva de a vége nem változott illetve nincs benne low fokozat
Ivan 350 dolcsiert megoldja. :)
Kiiktatjak. Atirjak az ECU programot. Igy keress ra: ZX14 ECU flash.