Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet bár inkább realistának mondanám, ha sárga ülne rajta akkor azt írtam volna ha fehér akkor azt, ha zöldséget írunk valamire akkor az legyen full zöld. 🤓
Az ember és ruhája ? Rasszista ! 😜
Feketeség.
ződség ! 😉
https://www.sportmotor.hu/albu...

Szemet gyönyörködtető egyed a zz-ek esetében már megint.
Mentünk egy kicsit ! Polgárdi ,Balatonfüred ,Tihany Csesznek !
💪
🤔
Ha egymás mellé teszed akkor feltűnő de a zöld szin hasonló mélységű, inkább az aláfújóval variálnak.
Csak 1990-től kezdve lett a "Kawazöld " ! 😉
Nekem elenk metal zold, mondhatni Kawasaki zold, es nekem minden zoldre festett Kawa szine ugyanaz.
De azert erdekes amit irsz, nekem fel sem tunt, hogy kulonfele Kawa zoldek vannak.
Van uj a nap alatt.
Az en kepzeletemben ez olyan, mint a szemuveges cigany.
Meg is van, a tiéd candy lime green ha minden igaz
Ja, a tiéd nem ilyen szinü😀
A kawasaki minden motortipushoz más zöldet kever ki. Ez golden blazed green.....arany beütéssel, napfényben kurva jól néz ki. Feltéve hogy tiszta a motor....
Na ilyet tuti nem vennék. Ződbe se
Meg lehet szokni, elvégre túramotor. Európán bárhova nem lehet postával küldeni a cuccot minden megállóhoz. A bankkártya meg jó duma de este nyolckor nem tudok mindenhol venni gatya zokni polo kombót. A felnicsik meg rajtavolt jovanazugy.
Azt nem jrtam, hogy a tervezok nem gondoltak vegig, de nem tetszik. Kiprobalnam, de ha lenne ennyi penzem, amennyit valoszinusitek, tuti nem ez lenne a megvasarolt.
Kawa ZZR-X (2004)
Így képzeli el a Kawasaki a jövő nagysebességű túramotorját. A konstrukció lehetővé teszi, hogy a vezető ? céljának és igényeinek megfelelően ? változtassa a jármű jellegét és az ülés helyzetét. A kerékkoszorúhoz rögzített kúpos féktárcsa megfelelő hűtést kap, s a változtatható állású terelőmezek pedig a sebességtől függően optimális védelmet nyújtanak a menetszél ellen. További jellegzetes tartozékok: a burkolatba épített hangtompító, s az ülés előtt elhelyezett nagyvonalúan méretezett tárolótér. A kompakt módon szerelt kardánmeghajtás mögötti egyoldali kerékfelfüggesztés a sportos túramotorok funkcióit összekapcsolja a szupersportgépek agresszív vonalvezetésével. Ezzel együtt: az új koncepciót szemléltető modell jelenlegi formájában biztosan nem kerül sorozatgyártásra.
Jaj a szemem!
Javítok a helyzeten ! 😉
Két észrevételem van, a zöld az jó, nekem is ilyen színű, na de a felnicsík színe az böki a szemem, valamint ezen a motoron a doboztartó olyan idegenül mutat.
Az akkor három észrevétel, vagy a szín méltatása az annak számít?
Hogy legyen már normális szinű motor is a topicba
Igen , ez egy fordított bejegyzés volt , amit ide másoltam ! De volt 84-es GPZ900R-em a világ első nindzsája , meg a legelső 89-es ZXR 750 H1 , és 91-es és 93-as ZZR1100-am is ! 🤫
176 mph, nem km/h.
Másfelől GPz900R (1984), GPz600R (1985), ZX10 "Tomcat" (1988), ZXR-7 (1989) és utána jött csak a ZX-11.